Stilte voor de Storm.

Reactiescore
2.386
Trust is niet eerlijk geweest over de fusie met Plato. Dit is ook al bevestigd door Strange Clouds. Trust heeft dit lang geheim gehouden.
Ik bevestig dat we dit pas hebben laten weten toen het van start ging.
 

DeletedUser67275

Guest
Ik kom hier op terug, hier is een misverstand ontstaan. Heb nog wel screens van het akkoordje.

@Earth Terra kan jij ze posten?
Voila:
x7vhtoujgy74a.jpeg


p2nm7tgnbtr.jpeg
 
Reactiescore
1.380
en wat dan nog als @underground tacticz. aan de basis stond? dan zijn jullie als leiding van NEO toch ook bij @OrAsU @Beast of Nation om daar nee op te zeggen. Maar blijkbaar was het een goed idee omdat heel de leiding ermee akkoord is gegaan. Sterker nog jullie doen het nog steeds. Jullie zijn hypocriet en achterbaks en proberen het nu te verlegen. Wat in het verleden gebeurd is is gebeurd wat nu gedaan word gaat het om. Het kon een prima wereld worden maar jullie durven blijkbaar de uitdaging niet aan. Was er niet ooit op het AF dat TBN nooit meer in NEO zou komen? dacht dat gelezen te hebben.
 

DeletedUser65747

Guest
en wat dan nog als @underground tacticz. aan de basis stond? dan zijn jullie als leiding van NEO toch ook bij @OrAsU @Beast of Nation om daar nee op te zeggen. Maar blijkbaar was het een goed idee omdat heel de leiding ermee akkoord is gegaan. Sterker nog jullie doen het nog steeds. Jullie zijn hypocriet en achterbaks en proberen het nu te verlegen. Wat in het verleden gebeurd is is gebeurd wat nu gedaan word gaat het om. Het kon een prima wereld worden maar jullie durven blijkbaar de uitdaging niet aan. Was er niet ooit op het AF dat TBN nooit meer in NEO zou komen? dacht dat gelezen te hebben.

Misschien even lezen? Ik heb nee gestemd. Als het merendeel ja stemt maakt dat weinig uit verder hé. Hypocriet en achterbaks... Ik heb mijn portie AF wel weer gehad. Weinig mensen die gewoon normaal met elkaar kunnen praten blijkbaar. Groetjes
 
Reactiescore
967
Je raakt kant noch wal met je post @We Regret To Inform U . Niemand probeert alles op Martijn te schuiven, er wordt slechts gesteld dat, sinds Martijn een onderdeel was van het R2W beleid van NEO, het redelijk hypocriet is dat hij er nu zo heftig op bashed. Wel liev dat je het opneemt voor je mentor. Je begint al dezelfde taal uit te slaan, terwijl er, in ieder geval van onze kant (ook door gros Chess daar niet van), wel beleefd gepraat blijft worden. Kan ik moeilijk over Martijn zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Je raakt kant noch wal met je post @We Regret To Inform U . Niemand probeert alles op Martijn te schuiven, er wordt slechts gesteld dat, sinds Martijn een onderdeel was van het R2W beleid van NEO, het redelijk hypocriet is dat hij er nu zo heftig op bashed. Wel liev dat je het opneemt voor je mentor. Je begint al dezelfde taal uit te slaan, terwijl er, in ieder geval van onze kant (ook door gross Chess daar niet van), wel beleefd gepraat blijft worden. Kan ik moeilijk over Martijn zeggen.

als dat zo is dan klopt dat niet wat martijn doet, maar het gaat er eigenlijk om wat ik lees hier dat jullie of NEO nog steeds maar blijft recruiten. Als NEO ufo niet erbij had genomen was deze hele discussie niet meer geweest. en ik sla in mijn ogen geen verkeerde taal uit na wat allemaal hier voorbij gekomen is.

Laten we gewoon de uitdaging aangaan en erom spelen en ophouden met moeilijk doen.

Ja NEO heeft een grote overmacht ook al beweren jullie van niet. Misschien gaan er nog wel meer mensen uiteindelijk weg uit NEO misschien ook niet, maar ben wel beetje klaar met deze zinloze discussie. Als wij Chess deze wereld toch nog kunnen winnen ondanks het gedrag van NEO is de winst toch alleen maar mooier (wat hier al een keer gepost is).

Gewoon lekker spelen en leuke spotprentjes maken en lijfliederen. Dat zijn tenminste nog nuttige posts.

BTW mij echte mentoren waren (zijn) Jason en Inge.
 

DeletedUser77113

Guest
Goedenavond iedereen.



Ik zal een aantal dingen kenbaar maken over het heden, en over het verleden.


Hike.

Hike. is als neutrale stam opgericht, met de gedachte een derde welliswaar kleine speler te worden op deze wereld. Niet perse om deze wereld te winnen, maar om toch van kleine invloed te zijn, met het nobele doel voor ogen.

Bij de start ervan had je nog NEO en Chess die ongeveer even groot zouden zijn, en dan hadden we UFO en Hike.

Wij hebben de wereld opnieuw open willen gooien en onze pijlen op UFO willen richten (om de simpele reden dat UFO's pijlen altijd maar op lemon gericht waren)

Als startende ondernemer achtte ik de kans op winst bij UFO tamelijk hoog in (zeker gezien wij onze 200% inzet hadden gegeven, en met de kwaliteit van Dabb en Lemonmops)

Daarnaast hebben bij op TUF onze zaakjes goed op orde en zou het best lang geduurd kunnen hebben voor de falanx van Chess door ons zou breken.

We hadden met z'n allen dus een geheel nieuwe wereld kunnen creëren !

Er was nog geen diplomatisch contact van ons naar eender welke noemenswaardige stam in deze wereld, de aannames van NEO zijn dus geheel ONWAAR


Helaas :(

Echter is dit leuk initiatief ons ontnomen door de haat jegens ons van onze oude stam.

Het recruteren van UFO heeft de wereld er niet leuker op gemaakt.

Ik vraag me af welke meerwaarde deze bende dan wel niet heeft om hen in jullie stam op te nemen, is het niet in jullie opgekomen om te gaan praten over een NAP of BG met hen, zodat jullie de focus konden leggen op internen, en Chess edelen? dan konden wij lekker beuken op UFO, en deffen op Chess.


Het REKRUTEREN van UFO is de ENIGE reden waarom voor ons de deur open gezet wordt om in gesprek te gaan met Chess, ik zou de leiding van Chess dan ook willen verzoeken eens polshoogte te komen nemen bij ons, misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen in de toekomst ;)



TUF

Er is de laatste dagen en uren aardig wat neergepend over deze kleine rimmers (wij :D)

om te beginnen wil ik de schijnbare stab even uit de doeken doen.

Deze valt geheel mij te verwijten, met onze leave bij NEO hebben wij een NAP van 7 dagen voorgesteld gehad, echter toen Dabb en Lemon bij ons in Hike. kwamen hebben zij hetzelfde gedaan, deze werd vanuit NEO kamp omgeschroefd naar 3 dagen. ik ben er van uit gegaan dat daarmee ook onze NAP van 3 dagen omgeschroefd was. Toen Lemon en Dabb al zo snel op Mura zijn beginnen lopen was er van mij even verwarring, ik heb nog even navraag gedaan en ben dan ook mee beginnen sturen. Wat hun en ikzelf echter niet wisten, was dat Thiemo actief contact had met Mura via Whatsapp, en er via Whapp een PBG was afgesproken (Thiemo is/was op reis + onbereikbaar + niet gecommuniceerd)

Iedereen kan dit interpreteren als stab, en p papier geen ik iedereen dan ook gelijk daarin. Echter was dit eerder een communicatie fout bij ons intern.

Onze aanvallen werden ook per direct gestaakt en er werd netjes een NAP aangeboden van 7 dagen, hierop is een hele dag geen antwoord op gekomen, er werd omheen geluld, ik heb verschillende reminders gestuurd en daags nadien enkele scouts (met misschien een halve clear en 2 edels) ervan uitgaande dat hun die nap dan ook maar niet wilde.

enkele ogenblikken later heb ik een DUIDELIJKE reactie gekregen met akkoord aangaande de NAP. Deze is nog lopende.


Daarnaast wordt er vanuit Roy en Martijn aangegeven dat TUF vor hen niet gewild was in NEO?

Ik ga even terug in de tijd.

LW valt uit elkaar omdat dabb en lemon naar NEO gaan, er ontstaat OGP met Chemyflop aan het roer. Chemy is niet zo'n beste leider, hij verknoeid de boel en regelt op minder dan 24u een fusie.

Dat was voor ons de druppel, en hebben toen maar besloten solo verder te gaan, de kat uit de boom kijken

enkele dagen later krijg ik via ROY op skype te horen dat we een solli moeten sturen naar NEO, of dit dan vanuit ROY of Martijn komt weet ik niet, iig leek ons een sollicitatie naar de stam waar Dabb en Lemon toen zaten niet onverstandig.

Hoewel wij op dat moment een relatief easy target voor hen zouden geweest zijn, hebben we hen weten te overtuigen, we waren er op TUF toen al van overtuigd dat wij meer voor hen konden betekenen dan target.

Tat geen van plato er ons dus bij wilde verbaasd me, aangezien de vraag rechtstreeks van een platospeler is gekomen.

Verder denk ik niet dat NEO ons iets kan verwijten?

Wij hebben ten tijde VOMS uitstekende inzet getoond aangaande VV (die verder verzoek was)

Verder hebben wij ons op andere vlakken ook steeds enorm ingezet.


Ook komt Roy hier doodleuk even insinueren dat Tuf bijna over was toen Chemy op visite kwam?

Ik kan daar heel kort en bondig op antwoorden... Dat was absoluut niet het geval ;)

een paar pas overgenomen dorpen verliezen wil in onze ogen niet zeggen dat het over was, TUF heeft altijd nog alle kansen gehad.

De dorpen die ons afhandig gemaakt werden waren vijandelijke jumpdorpen op +30 uur edelafstand van onze main cluster, op +/- 3 uur edelafstand van Chemy.

Daarnaast werden onze flauwe recaps afgeblokt door het uppen van muurtjes met PP



Dank voor jullie aandacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Eerste punt is een goed punt. Heb je gelijk in. Echter laat chess nu blijken alsof N.E.O. alles heeft moeten internen en dat is gewoon weg niet waar. Mijn eigen account heeft amper interns, El Capitan heeft er in de eerste periode amper gehad, jutlord ook amper en victorious tot aan de join van hardcore ook niet. Van AATP en PLATO weet ik het niet zeker maar volgens mij hebben die ook amper geinternt tot aan fusies. De laatste maanden is dat internen wat meer geworden maar dat is logisch als de zomer er aan komt. Geen disrespect tegenover Solar want we hebben een leuke strijd tot nu toe en er zit volgens mij een prima team op maar 500/600k in deze periode van de wereld is gewoon wel echt aan de lage kant. Dat internen valt volgens mij wel mee. Een chuchu en interdictum hebben ook lekker kunnen profiteren.

Ik zeg zeker niet dat N.E.O alleen maar op deze positie is gekomen door puur en alleen te internen. Echter ontken ik niet dat ze door de hoge hoeveelheid interns het vrij makkelijk hebben gehad ten opzichte van de Chess leden. De redenatie dat jullie meer hebben geinternd doordat de zomer er aankomt vind ik een beetje vreemd. Wanneer een account bestaansrecht heeft, zou ik altijd mijn kennissen lijst door op zoek naar een geschikte speler voor het account. Door de jaren heen hebben we natuurlijk allemaal onze connecties opgebouwd.

Tsja, dat Solar weinig punten heeft is best logisch gezien de situatie (ligt al tijden vast en was gewoon puur overleven). Toch snoept hij met enige regelmaat dorpjes van jullie af, dus dat moeten jullie je toch eens achter de oren gaan krabben :p
 

DeletedUser65747

Guest
Ik zeg zeker niet dat N.E.O alleen maar op deze positie is gekomen door puur en alleen te internen. Echter ontken ik niet dat ze door de hoge hoeveelheid interns het vrij makkelijk hebben gehad ten opzichte van de Chess leden. De redenatie dat jullie meer hebben geinternd doordat de zomer er aankomt vind ik een beetje vreemd. Wanneer een account bestaansrecht heeft, zou ik altijd mijn kennissen lijst door op zoek naar een geschikte speler voor het account. Door de jaren heen hebben we natuurlijk allemaal onze connecties opgebouwd.

Tsja, dat Solar weinig punten heeft is best logisch gezien de situatie (ligt al tijden vast en was gewoon puur overleven). Toch snoept hij met enige regelmaat dorpjes van jullie af, dus dat moeten jullie je toch eens achter de oren gaan krabben :p

Mooie post, weinig op aan te merken. Haha ja nogmaals niets dan respect richting Solar. Ik zie uit naar de strijd tussen ons.
 
Reactiescore
571
Goedenavond iedereen.



Ik zal een aantal dingen kenbaar maken over het heden, en over het verleden.


Hike.

Hike. is als neutrale stam opgericht, met de gedachte een derde welliswaar kleine speler te worden op deze wereld. Niet perse om deze wereld te winnen, maar om toch van kleine invloed te zijn, met het nobele doel voor ogen.

Bij de start ervan had je nog NEO en Chess die ongeveer even groot zouden zijn, en dan hadden we UFO en Hike.

Wij hebben de wereld opnieuw open willen gooien en onze pijlen op UFO willen richten (om de simpele reden dat UFO's pijlen altijd maar op lemon gericht waren)

Als startende ondernemer achtte ik de kans op winst bij UFO tamelijk hoog in (zeker gezien wij onze 200% inzet hadden gegeven, en met de kwaliteit van Dabb en Lemonmops)

Daarnaast hebben bij op TUF onze zaakjes goed op orde en zou het best lang geduurd kunnen hebben voor de falanx van Chess door ons zou breken.

We hadden met z'n allen dus een geheel nieuwe wereld kunnen creëren !

Er was nog geen diplomatisch contact van ons naar eender welke noemenswaardige stam in deze wereld, de aannames van NEO zijn dus geheel ONWAAR


Helaas :(

Echter is dit leuk initiatief ons ontnomen door de haat jegens ons van onze oude stam.

Het recruteren van UFO heeft de wereld er niet leuker op gemaakt.

Ik vraag me af welke meerwaarde deze bende dan wel niet heeft om hen in jullie stam op te nemen, is het niet in jullie opgekomen om te gaan praten over een NAP of BG met hen, zodat jullie de focus konden leggen op internen, en Chess edelen? dan konden wij lekker beuken op UFO, en deffen op Chess.


Het REKRUTEREN van UFO is de ENIGE reden waarom voor ons de deur open gezet wordt om in gesprek te gaan met Chess, ik zou de leiding van Chess dan ook willen verzoeken eens polshoogte te komen nemen bij ons, misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen in de toekomst ;)



TUF

Er is de laatste dagen en uren aardig wat neergepend over deze kleine rimmers (wij :D)

om te beginnen wil ik de schijnbare stab even uit de doeken doen.

Deze valt geheel mij te verwijten, met onze leave bij NEO hebben wij een NAP van 7 dagen voorgesteld gehad, echter toen Dabb en Lemon bij ons in Hike. kwamen hebben zij hetzelfde gedaan, deze werd vanuit NEO kamp omgeschroefd naar 3 dagen. ik ben er van uit gegaan dat daarmee ook onze NAP van 3 dagen omgeschroefd was. Toen Lemon en Dabb al zo snel op Mura zijn beginnen lopen was er van mij even verwarring, ik heb nog even navraag gedaan en ben dan ook mee beginnen sturen. Wat hun en ikzelf echter niet wisten, was dat Thiemo actief contact had met Mura via Whatsapp, en er via Whapp een PBG was afgesproken (Thiemo is/was op reis + onbereikbaar + niet gecommuniceerd)

Iedereen kan dit interpreteren als stab, en p papier geen ik iedereen dan ook gelijk daarin. Echter was dit eerder een communicatie fout bij ons intern.

Onze aanvallen werden ook per direct gestaakt en er werd netjes een NAP aangeboden van 7 dagen, hierop is een hele dag geen antwoord op gekomen, er werd omheen geluld, ik heb verschillende reminders gestuurd en daags nadien enkele scouts (met misschien een halve clear en 2 edels) ervan uitgaande dat hun die nap dan ook maar niet wilde.

enkele ogenblikken later heb ik een DUIDELIJKE reactie gekregen met akkoord aangaande de NAP. Deze is nog lopende.


Daarnaast wordt er vanuit Roy en Martijn aangegeven dat TUF vor hen niet gewild was in NEO?

Ik ga even terug in de tijd.

LW valt uit elkaar omdat dabb en lemon naar NEO gaan, er ontstaat OGP met Chemyflop aan het roer. Chemy is niet zo'n beste leider, hij verknoeid de boel en regelt op minder dan 24u een fusie.

Dat was voor ons de druppel, en hebben toen maar besloten solo verder te gaan, de kat uit de boom kijken

enkele dagen later krijg ik via ROY op skype te horen dat we een solli moeten sturen naar NEO, of dit dan vanuit ROY of Martijn komt weet ik niet, iig leek ons een sollicitatie naar de stam waar Dabb en Lemon toen zaten niet onverstandig.

Hoewel wij op dat moment een relatief easy target voor hen zouden geweest zijn, hebben we hen weten te overtuigen, we waren er op TUF toen al van overtuigd dat wij meer voor hen konden betekenen dan target.

Tat geen van plato er ons dus bij wilde verbaasd me, aangezien de vraag rechtstreeks van een platospeler is gekomen.

Verder denk ik niet dat NEO ons iets kan verwijten?

Wij hebben ten tijde VOMS uitstekende inzet getoond aangaande VV (die verder verzoek was)

Verder hebben wij ons op andere vlakken ook steeds enorm ingezet.


Ook komt Roy hier doodleuk even insinueren dat Tuf bijna over was toen Chemy op visite kwam?

Ik kan daar heel kort en bondig op antwoorden... Dat was absoluut niet het geval ;)

een paar pas overgenomen dorpen verliezen wil in onze ogen niet zeggen dat het over was, TUF heeft altijd nog alle kansen gehad.

De dorpen die ons afhandig gemaakt werden waren vijandelijke jumpdorpen op +30 uur edelafstand van onze main cluster, op +/- 3 uur edelafstand van Chemy.

Daarnaast werden onze flauwe recaps afgeblokt door het uppen van muurtjes met PP



Dank voor jullie aandacht.

Om te beginnen is dit geen persoonlijke aanval naar jou. Ik quote jouw bericht, omdat ik situatie wil vertellen vanuit mijn perspectief.


Niemand van NEO heeft ooit hard kunnen maken dat jullie al in contact waren met Chess als stam zijnde. Tuurlijk kunnen aannames/verdenkingen etc allemaal fout zijn. Het is niet voor niks een aanname en geen feit.


Het is leuk en top dat jullie een derde partij wilde worden op deze worden. Ik geloof best dat jullie 200% inzet wilden geven om ufo weg te beuken. Alleen is de timing van jullie leave gewoon klote geweest.


Zal het voor de buitenwereld even uitleggen. Jullie gaan dus uit de stam om vol tegen ufo te beuken, echter weet je ook heel goed dat er een massa stond gepland op ufo. Het is nogal klote en vervelend om iemand een massa te laten plannen en dan last minute om uit de stam te gaan.


Ik moet zeggen dat jullie veel moeite hebben gestoken in het schrijven van een afscheidspost. Ik vond echter geen enkele reden om weg te gaan. Oude koeien uit de sloot halen heeft imo geen zin. Verder las ik ook ‘knel’ punten waarvan ik niet wist dat het een probleem was. We hadden makkelijk als oude neo groep verder kunnen gaan.


Mja so be it. Je kan niemand verplichten om te blijven. Ik heb nooit problemen met jullie gehad en gun jullie het beste.


Ik heb MaVe daarna nog gesproken op whatssapp. Ik weet dondersgoed dat jullie account niet dom is. Jullie hebben allemaal ervaring en snappen dit spelletje wel. Er is toen gezegd dat jullie geen banden hadden met Chess of Ufo. De manier waarop dit werd vermeld zorgde voor vraagtekens bij mij.


Ik heb geprobeerd met een stampost ingame de lucht te klaren en hoopte dat we met de overige leden verder konden gaan. Alleen hadden de meeste al door dat er meer accounts weg zouden gaan. De manier van communicatie was drastisch veranderd.


Paar dagen na jullie vertrek komt het bericht van Lemon en Dabb. Nogmaals het is jullie goedrecht om te doen en laten wat je zelf wilt. Alleen ook hier bij hun afscheidspost was er nagenoeg geen reden om te leaven.


De situatie van El Cap werd weer naar voren getoverd. Had neo dit destijds anders kunnen oplossen? Ja absoluut. We hadden dit anders kunnen afhandelen, alleen wanneer is dit gebeurt? Een maand geleden? Er zijn meerdere gesprekken geweest waarin wij hebben aangegeven sta je hier niet achter, dan is dat je goedrecht. Laat dat weten en dan scheiden onze wegen.


Meerdere spelers van onze stam hebben het gevoel gehad dat wij een lijntje werden gehouden. Er ontstond een werkelijk gat tussen de oostkant en de rest van neo. Een groot communicatie gat.


Mja opnieuw leden die hun eigen keuze maken is hun goedrecht. Ik hoop serieus dat iedereen dit spel voor zijn of haar plezier speelt. Als jij je ergens niet thuis voelt dan is het meer dan logisch dat je acties onderneemt.


De timing is gewoon zwaar maar dan ook echt zwaar kloten. Om net te vertrekken voordat de massa zou beginnen.


Ik persoonlijk vind het dan niet gek als leden gaan denken dat jullie banden met Chess hebben. Je slaat de ene deal alleen af voor een betere deal. Het zijn allemaal aannames, maar ik hoop dat jullie dit je enigszins kunnen voorstellen.


NEO heeft zijn *** tijden gehad. Genoeg ruzies, meningsverschillen, het misgunnen van wat dan ook aan elkaar. De laatste tijd was alles wel in orde. Althans ik wist niet dat er nog frustraties waren. Ik heb altijd geprobeerd alles uit te praten. Alleen kan je nooit van alles op de hoogte zijn.


Wat er daarna met ufo is gebeurd spreekt voor zicht.

Mensen uit de stam ( waaronder ik) ( voornamelijk ik) werd(en) boos en uit emotie ga je handelen. Is dat rechtvaardig of slim… Aan de discussie op het AF te lezen denk ik van niet. Ik denk wel dat het allemaal groter word gemaakt dan het is. Ja er is een overmacht. Alleen om iets 10x te herhalen is een beetje zinloos of niet? Ik denk dat het verschil met punten goed word gemaakt door het kwaliteitsverschil.

Om deze lange ellende toch positief af te sluiten. Ik persoonlijk gun jullie hele stam het beste. Ik hoop oprecht dat we er nog iets leuks van kunnen maken. De wereld is nog lang niet gespeeld.
 

DeletedUser79312

Guest
Mensen uit de stam ( waaronder ik) ( voornamelijk ik) werd(en) boos en uit emotie ga je handelen. Is dat rechtvaardig of slim… Aan de discussie op het AF te lezen denk ik van niet. Ik denk wel dat het allemaal groter word gemaakt dan het is. Ja er is een overmacht. Alleen om iets 10x te herhalen is een beetje zinloos of niet? Ik denk dat het verschil met punten goed word gemaakt door het kwaliteitsverschil.

En om dit 'kwaliteitsverschil' grotendeels weg te werken, werk je zelf één van je stamleden weg in het zuiden?
Meer jij minder zij, meer kwaliteit, minder ...?

Want 'een deel front afstaan', Muramasa ligt volledig onder huidig Hike., als je 'hun front' wilt wegnemen, ga je al hun dorpen moeten nemen.
 
Reactiescore
571
En om dit 'kwaliteitsverschil' grotendeels weg te werken, werk je zelf één van je stamleden weg in het zuiden?
Meer jij minder zij, meer kwaliteit, minder ...?

Want 'een deel front afstaan', Muramasa ligt volledig onder huidig Hike., als je 'hun front' wilt wegnemen, ga je al hun dorpen moeten nemen.

Plan was om alleen front over te nemen. Alleen was het team mura niet meer actief. Je moet dan als stam zijnde de situatie oplossen.
Leg mij anders even uit hoe zo'n situatie oplost.

Voor iemand die niet in chess zit, ben je behoorlijk snel aangebrand. Je zit zeker in Angel he :p
 
Reactiescore
1.454
Plan was om alleen front over te nemen. Alleen was het team mura niet meer actief. Je moet dan als stam zijnde de situatie oplossen.
Leg mij anders even uit hoe zo'n situatie oplost.

Voor iemand die niet in chess zit, ben je behoorlijk snel aangebrand. Je zit zeker in Angel he :p

Wat dacht je van een actief team zoeken voor het account?
 
Reactiescore
1.454
Is geprobeerd alleen op korte termijn iemand vinden is niet altijd even makkelijk. Zeker nu de zomervakantie eraan komt.

Das best bijzonder dat jullie niemand konden vinden, aangezien Martijn 2-3 weken zijn contacten door ging en er opeens meerdere spelers wel wouden spelen...

Misschien is dit dan even een moment om te proberen te realiseren wat er nou niet fout is gegaan. :p
 
Reactiescore
571
Das best bijzonder dat jullie niemand konden vinden, aangezien Martijn 2-3 weken zijn contacten door ging en er opeens meerdere spelers wel wouden spelen...

Misschien is dit dan even een moment om te proberen te realiseren wat er nou niet fout is gegaan. :p

Niet iedereen heeft dezelfde contacten he.. Je vergelijking slaat nergens op.
Misschien hadden we wel iemand kunnen vinden, alleen zou dit dan te laat zijn.

Mja als je wilt haten op zo'n een klein iets dan valt dit niet goed te praten.
Je glas is zeker altijd half leeg. <3
 
Bovenaan