Praathoek

Reactiescore
1.018
Ja ach, als de tegenstander niet actief is ben je alleen maar met gelijkgestemden of gekkies aan het posten, daardoor gaat het af vrij snel minder actief worden
 
Reactiescore
2.368
Ja ach, als de tegenstander niet actief is ben je alleen maar met gelijkgestemden of gekkies aan het posten, daardoor gaat het af vrij snel minder actief worden
Is inderdaad niet zo fijn. Kun je zowel dom gaan doen in skypechats
 

DeletedUser61134

Guest
Als je niets bent en je verbeeldt je niks, ben je twee keer niks. Doe je in ieder geval toch iets goed voor jezelf.

Als jij tevreden bent met niks zijn leef je uit, hoef je in ieder geval niks aan jezelf te veranderen.
Maar ik zal nooit niks kunnen zijn, ben ik al veelte geliefd voor. Veel mannen die 24/7 aan me denken en stalken enzo, altijd lastig :eek:
 

DeletedUser80615

Guest
Als jij tevreden bent met niks zijn leef je uit, hoef je in ieder geval niks aan jezelf te veranderen.
Maar ik zal nooit niks kunnen zijn, ben ik al veelte geliefd voor. Veel mannen die 24/7 aan me denken en stalken enzo, altijd lastig :eek:


Hoe weet die dat nou? :oops: is maar 23/7 btw 1/7 masturbeer ik op iets randoms :p
 
Reactiescore
116
Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.
6.232 / 20.115

Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
0 / 51.661

Wie is er hier op dikke stacks aan het lopen? :D
 

DeletedUser80615

Guest
Tip:
Climacophilia is erg populair
en mijn persoonlijke voorkeur Stygiophilia

Goh... denk dat ik me toch maar ga beperken tot 'paraphilic infantilism' en wat 'plushophilia' (hint hint! :rolleyes:). Wil evt. wel eens stygiophilia uitproberen als jij mij helpt met mijn plushophilia :confused:
 

DeletedUser61134

Guest
Ik bevat jammergenoeg geen stoffen vulling dus dat Plushophilia kan ik niet mee helpen :eek:
En tja, ik had 1 in een luier rondlopen hier. Eerder nachtmerries van :eek:
 
Reactiescore
1.476
Normaal gesproken ken ik de rare woorden wel maar hier ben ik ook de draad kwijt. :confused:
 
Reactiescore
961
Voor de mensen, waaronder ik, die niet wisten wat Plushophilia is:

Het is een parafilie met knuffelbeesten. De meeste plushofielen passen hun knuffels aan met een gaatje of gaatjes die doen denken aan die in seksspeeltjes, zodat ze seksueel met hun knuffels kunnen omgaan.
 
Bovenaan