Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
2.064
ben je er nou nog steeds martijn:eek: wel gezellig
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik gok sowieso eerst nog 2 weken behouden, of althans, dat vrees ik :p

Dat zal sowieso een must zijn. Maar ik mag hopen dat er voor die tijd wel duidelijkheid is of wereld erna ook direct afgesloten kan worden. Het is op W62 gebeurd (en terecht ook), hoop dat het hier ook kan :).
 
Reactiescore
634
@Duckje

Heb het jou niet altijd even gemakkelijk gemaakt afgelopen tijd.
Maar wil je hierbij wel bedanken, dat je gehoor hebt gegeven aan onze verzoek en hetgeen hebt opgelost
 
Reactiescore
634
Tribal Wars Teamvandaag om 07:57 uur
Beste spelers van W65,

Naar aanleiding van de lieve berichten van Ima. hebben we de benodigde leeftijd van de wereld omlaag gehaald.

Feitelijk gezien moet Ima. nog 14 dagen deze dominantie behouden om de wereld te winnen.

Van zodra deze 14 dagen verlopen zijn zal de wereld in vredesmodus gaan en kort daarna verwachten wij jullie allemaal in W69.

We wensen jullie nog een fijne laatste 2 weken op deze spelwereld!

Jouw
Tribal Wars Team
 

DeletedUser26711

Guest
ima, gefeliciteerd met jullie overwinning.

Jullie hebben vanaf het begin het zuid-oosten gedomineerd.

@Duckje, wanneer wordt er eens een wereld geopend met maar 1 speler per account, dat zal de wereld veel spannender maken.
 

DeletedUser69389

Guest
ima, gefeliciteerd met jullie overwinning.

Jullie hebben vanaf het begin het zuid-oosten gedomineerd.

@Duckje, wanneer wordt er eens een wereld geopend met maar 1 speler per account, dat zal de wereld veel spannender maken.
Dat gaat simpelweg niet. Ga je mensen verplichten dat ze maar op één device mogen loggen? Hoe wil je het controleren?
 
Reactiescore
1.478
Het is ook niet worth. Tw is een halve teamsport geworden, en zeker in oorlogstijd is het niet te doen om in je eentje te offen/deffen.
 
Bovenaan