Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
1.018
Omdat we verder zijn in de wereld? Het is duidelijk hoe Pawn. denkt over bepaalde zaken en dit zorgt er naar mijn mening (vandaar dat het mijn ga lijstje is) voor dat ze niet meer als topstam gezien mogen worden.
 
Reactiescore
3.538
Omdat we verder zijn in de wereld? Het is duidelijk hoe Pawn. denkt over bepaalde zaken en dit zorgt er naar mijn mening (vandaar dat het mijn ga lijstje is) voor dat ze niet meer als topstam gezien mogen worden.

Dus als je verder in een wereld bent is kwaliteit meer een doorslaggevende factor als kwantiteit is wat je hiermee wilt zeggen?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat hashtag gedoe begint echt behoorlijk kinderachtig te worden zeg. Verder mis ik ook de diepgang in de lijstjes, maargoed vanuit Pawn nauwelijks lijstjes dus het is logisch dat het een Class-feestje is. Wel veelal matige lijstjes want er ontbreekt één internloze, mb-loze, du-loze, semi-solo-baas. Suggereren dat Pawn geen topstam is door gebrek aan kwaliteit, man man man. Meer skill in mijn pink dan er in Etern te vinden is :eek2: Gemiste kans jongens.

Nee geintjes, ik bewonder jullie enthousiasme hier aangezien er totaal geen fatsoenlijk respons komt vanuit de andere partijen, waar ik overigens zeer zeker niet mijn tijd in ga steken :smile:
 
Reactiescore
973
Nee geintjes, ik bewonder jullie enthousiasme hier aangezien er totaal geen fatsoenlijk respons komt vanuit de andere partijen, waar ik overigens zeer zeker niet mijn tijd in ga steken :smile:

Join Class
 
Reactiescore
1.018
Dus als je verder in een wereld bent is kwaliteit meer een doorslaggevende factor als kwantiteit is wat je hiermee wilt zeggen?
In de start van de wereld is een speler die dubbel zo groot is veel bedreigender dan wanneer je een account van 100k naast die van 200k legt en eromheen bij beiden een stam liggen. Lijkt me niet heel bizar toch?
 
Reactiescore
2.303
Dat hashtag gedoe begint echt behoorlijk kinderachtig te worden zeg. Verder mis ik ook de diepgang in de lijstjes, maargoed vanuit Pawn nauwelijks lijstjes dus het is logisch dat het een Class-feestje is. Wel veelal matige lijstjes want er ontbreekt één internloze, mb-loze, du-loze, semi-solo-baas. Suggereren dat Pawn geen topstam is door gebrek aan kwaliteit, man man man. Meer skill in mijn pink dan er in Etern te vinden is :eek2: Gemiste kans jongens.

Nee geintjes, ik bewonder jullie enthousiasme hier aangezien er totaal geen fatsoenlijk respons komt vanuit de andere partijen, waar ik overigens zeer zeker niet mijn tijd in ga steken :smile:

Roald,

De hashtag zo afschilderen alsof het iets belachlijks is?
Hoezo kan je de hashtag niet bewonder zoals menig ander levend wezen op planeet tribalwars.

Ik vind het een schande dat ik je co ben als je zo reageert op iets dat onvermijdelijk en overstijgend is op ons allemaal.
Spoel je mond Roald dahl, kutvent!

#Leon
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Hou ook van jou mile
 

DeletedUser61134

Guest
Dat hashtag gedoe begint echt behoorlijk kinderachtig te worden zeg. Verder mis ik ook de diepgang in de lijstjes, maargoed vanuit Pawn nauwelijks lijstjes dus het is logisch dat het een Class-feestje is. Wel veelal matige lijstjes want er ontbreekt één internloze, mb-loze, du-loze, semi-solo-baas. Suggereren dat Pawn geen topstam is door gebrek aan kwaliteit, man man man. Meer skill in mijn pink dan er in Etern te vinden is :eek2: Gemiste kans jongens.

Nee geintjes, ik bewonder jullie enthousiasme hier aangezien er totaal geen fatsoenlijk respons komt vanuit de andere partijen, waar ik overigens zeer zeker niet mijn tijd in ga steken :smile:

Ik twijfel oprecht of Pawn ons aanviel of gewoon even wou testen. Hebben geen enkele lastige situatie gehad waarbij we dachten: Hoe gaan we dit even zonder verlies afwerken.
Etern heeft veel meer winst geboekt op het eind wat jammer is. Geeft Class zuid een voordeel in de toekomst. Vooral omdat deze spelers groot zullen worden aan Eterndorpen die ze gratis pakken.
 
Reactiescore
1.089
Als je stam A en stam B hebt en stam A bezit alle skils van de wereld maar krijgt een grote motivatie dip waardoor ze verliezen van een gemiddelde stam die wel de constante activiteit erin kan houden vind ik die 2de stam gewoon de beste van de 2.

Maar je gaat dus per definitie uit van een twee strijd? Want dat is dus bij het gros van de voorbeelden die howlin op de vorige pagina noemde totaal niet het geval.
Ja je kan dan zeggen, stam A heeft gefaald op het gebied van diplomatie. Maar alleen een samenwerkingsverband (goeie diplomatie) in combinatie met kwantiteit voldoet voor mij ook niet aan de norm voor 'beste stam'. En je kan moeilijk een BG als beste stam neerzetten, want het is een diplomatisch verband.

Dus zou in dat geval stam A heus de beste stam kunnen zijn, terwijl ze niet de wereld gaan winnen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zet dan lekker Pawn bij beste stam neer, niemand die je tegen houdt.
 
Reactiescore
1.089
Diplomatie is een aspect van TW en behoort voor mij daarin gewoon mee.

Dat het een aspect van tw is en dat het erbij hoort sure. Maar een stam die een overwinning ophaalt puur op grond van een kwantiteitsoverklasse door diplomatische betrekkingen hoeft echt niet de 'beste' stam te zijn.

Zoals je zelf al aankaartte spelen daarin veel factoren mee, en alleen deze 2 zouden voor mij niet genoeg zijn om een stam als beste te kunnen kwalificeren.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat een onzinnige discussie.
Het begrip beste stam heeft gewoon meerdere manieren dat je het kan interpreteren stel zeikwijven.

Kvind het weer genoeg geweest, Jannes ik verbied je te reageren, schiet je niks mee op omdat jullie interpretatie van wat goed, beter of het beste is verschilt.
 
Reactiescore
1.089
Wat een onzinnige discussie.
Het begrip beste stam heeft gewoon meerdere manieren dat je het kan interpreteren stel zeikwijven.

Kvind het weer genoeg geweest, Jannes ik verbied je te reageren, schiet je niks mee op omdat jullie interpretatie van wat goed, beter of het beste is verschilt.

En dat is dus al 5x gezegd inmiddels maar daarbij moet zgn een of andere favorietenrol aangenomen worden.
 

DeletedUser81101

Guest
Beste speler:
- Aesthetics
Geen uitleg nodig.
Beste stam:
- Class.
Hopelijk ook geen uitleg nodig
De beste stam speler:
- Sivir
Met een mijlenverre voorsprong heb ik nog nooit zo'n toegewijd duo gezien om de stam te helpen in alle opzichten
Beste leider:
/
Slechte leider:
- DaenerysTargaryen,
Een account dat in te korte tijd teveel zeggenschap kreeg en ipv stilstand en zwak overkomen koos voor een harde greep naar macht wat uiteindelijk schade heeft toegedaan aan een prachtige stam
Meest overschatte stam:
/
Meest onderschatte stam:
- Vitality,
Reden om Vitality hier neer te zetten is omdat ik altijd op ze neer heb gekeken tot we in gevecht en in contact kwamen met enkele leden. Ze zijn dedicated, spelen goed samen en hebben alles voor elkaar over. De meeste spelers zijn rookies maar man wat hebben ze een potentie om een nieuwe tw generatie leven in te blazen.
Meest overschatte speler:
/
Meest onderschatte speler:
- Marter,
Ondanks de gemaakte fouten blijft het doorzetten, gebrand om zich te bewijzen waar ze, in mijn ogen zeker wel de kwaliteit voor hebben
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Wat betreft toekomstige stamleden ben ik zeer open minded
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
- CF leggers,
- Heavy kata spelers
- Stabbers
Mooiste speler naam:
- Villam Villas
- Aesthetics
Mooiste stam naam:
- Pawn Sacrifice.
Het tofste topic:
- Golden Awards
- Spotprenten
Het domste topic:
- Mag het ABC nogsteeds genoemd worden?
Favoriete forum poster:
- Firedrakan: Eerlijk en hilarisch
- .Howlin: Objectief en scherp, altijd iets zinnigs in te brengen
- Sivir: Rustig, vriendelijk en beleefd, brengt argumenten en geeft fouten toe
- Rob.: Memes
Minst favoriete forum poster:
- Heer Draggy: Sorry maar de manier waarop je discussies voert is kinderachtig en te edgy
- Iedereen wie geen fouten toe kan geven
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Voor wie heb je nu echt respect:
- Beid spelers van Sivir
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
- Stamgenoten,
- Co's,
- Concurrentie waar ik lekker off-topic over vanalles en nog wat kan babbelen ongeacht de TW situatie
Mooiste actie van de wereld:
Gedeelde 1e plek tussen:
- Kazernerush
- Trein faken met zwaard en bijl
- 100 ram 1 scout aanval
- Paniekeren om een kata aanval die nooit is geweest
 
Bovenaan