Top & Flop stammen

DeletedUser79447

Guest
Wat ik begreep is dat team TUF al in gesprek is met Dimitri van Muramasa voor een oplossing. Dit in tegenstelling tot je leider die zelf het handelen van Cheqmate afkeurde en zich er kritisch over uitliet.... Maar die doet nu hetzelfde ondanks een eerder dreigement waar ze als Plato zijnde van inzagen dat ze fout zaten en dus terug krabbelden. Echter lopen er nu al aanvallen terwijl Strange Clouds nog tot en met zaterdag recht heeft op een nap, getuige de afspraken.

Laat ik overigens voorop stellen dat ook het schenden van de afspraken door TUF niet door de beugel kan. Ondanks alle mogelijke verklaringen die daarvoor aan te wijzen zijn.

Ik vind je echt grappig Martijn. Je blijft me verbazen.

ja het is een stomme communicatiefout vanaf Strange. En je gaat Plato betichten van stabben?
We hebben deze Massa al 3 weken in de planning staan, puur om het feit dat de NAP er was. En nu, zouden wij het moeten afblazen door een fout van Strange.

Ja, het is waar dat de NAP per direct zou vervallen als hij chess zou joinen. Hij heeft indirect Chess gejoint door dorpen af te staan aan een vrijwel zeker toekomstig chess lid, die in de Chess MB stam zit. Daarbij is ook al vaker aangegeven dat wij de NAP na 11-06 wilde verlengen, maar omdat hij geen toekomst had is dit nooit gebeurd. Dat hij met zijn datum komt is dan vreemd. Die komt letterlijk uit de lucht vallen. Het is tevens controleerbaar in zijn app gesprekken met oud TFB en op zijn eigen forum.

Wij hebben netjes gehandeld door niet direct te starten na de eerste intern van We Regret, wat we eerst wilde doen. Maar omdat we dan weer het gezeur van tante Inge zou komen, hebben we gewacht. En nu krijg je het gezeur weer van andere. Het blijft altijd wat met jullie, ook als Plato het een hele wereld netjes wilt doen.
 
Reactiescore
3.457
Ja, het is waar dat de NAP per direct zou vervallen als hij chess zou joinen. Hij heeft indirect Chess gejoint door dorpen af te staan aan een vrijwel zeker toekomstig chess lid, die in de Chess MB stam zit
Roy,je verdraait de boel geheel naar je eigen hand.
Je zet zelf heel duidelijk neer in de Pm wanneer je Chess joint vervalt de 4 weken nap.
Aangezien hij Chess niet is gejoined is dit gewoon een zuivere stab!
Interessert mij geen hol dat deze actie al 3 weken stond,wat mij wel interesseert is dat jij de zwart op wit afspraken negeert ,en er achteraf een eigen draai aan geeft,was dat ook niet bij El Cap?
Zijn twee gevallen waarbij Neo achteraf een geheel andere draai geeft aan een geldige afspraak.
 

DeletedUser79447

Guest
Misschien moet je de hele PM is goed lezen tante Inge.

Er staat in de PM dat de nap vervalt op de afgesproken datum (11-06-2019) of eerder als hij Chess joint:)
 
Reactiescore
3.457
265C7094-8F77-4289-B03E-61B5253E420C.png 110B8E37-C958-48EE-8667-6DED954C547F.jpeg

Je bevestigd zelfs dat de nap staat tot 29-6, je wilt hem in eerste instantie zelfs verlengen ?
 
Reactiescore
1.454
Misschien moet je de hele PM is goed lezen tante Inge.

Er staat in de PM dat de nap vervalt op de afgesproken datum (11-06-2019) of eerder als hij Chess joint:)

Sorry, maar dit is nogal onzin. Ik heb voor de zekerheid de originele PM nogmaals na gelezen en er is maar 1 datum genoemt in deze hele PM en dat is 29-06. Met andere woorden, jullie hebben gewoon een stab gepleegd. Misschien niet bewust (ik ga nooit uit van slechte intentie in dit soort situaties), maar een stab desalniettemin. Het is nu niet meer dan normaal om dit op te lossen, naar mijn mening. Anders laat je je wel van je slechtste kant zien.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind je echt grappig Martijn. Je blijft me verbazen.

ja het is een stomme communicatiefout vanaf Strange. En je gaat Plato betichten van stabben?
We hebben deze Massa al 3 weken in de planning staan, puur om het feit dat de NAP er was. En nu, zouden wij het moeten afblazen door een fout van Strange.

Ja, het is waar dat de NAP per direct zou vervallen als hij chess zou joinen. Hij heeft indirect Chess gejoint door dorpen af te staan aan een vrijwel zeker toekomstig chess lid, die in de Chess MB stam zit. Daarbij is ook al vaker aangegeven dat wij de NAP na 11-06 wilde verlengen, maar omdat hij geen toekomst had is dit nooit gebeurd. Dat hij met zijn datum komt is dan vreemd. Die komt letterlijk uit de lucht vallen. Het is tevens controleerbaar in zijn app gesprekken met oud TFB en op zijn eigen forum.

Wij hebben netjes gehandeld door niet direct te starten na de eerste intern van We Regret, wat we eerst wilde doen. Maar omdat we dan weer het gezeur van tante Inge zou komen, hebben we gewacht. En nu krijg je het gezeur weer van andere. Het blijft altijd wat met jullie, ook als Plato het een hele wereld netjes wilt doen.
Strange Clouds. 06.06.19 02:50
Komen jullie gezellig bij mij liggen :)

Philosophy of Plato 06.06.19 06:32
Jupjup

Philosophy of Plato 06.06.19 08:01
2 kantjes front voor jou nu, ouwe barb edelaar.

Strange Clouds. 06.06.19 11:42
Voor jou al een pak meer, ouwe interner

Philosophy of Plato 06.06.19 11:43
Ik heb geen front hoor^^

Strange Clouds. 06.06.19 11:44
Met mij :p

Philosophy of Plato 06.06.19 11:44
Weet je zeker dat ik je als vijand markeer?

Philosophy of Plato 06.06.19 11:44
Weet je zeker dat ik je als vijand moet markeren*

Strange Clouds. 06.06.19 11:45
Vrij zeker, je staat rood op de kaart

Philosophy of Plato 06.06.19 11:46
Ow..

Ik dacht juist dat je met Niels samenwerkte en dat ik je met rust moest laten.

Strange Clouds. 06.06.19 11:47
En ik zal dat blindelings geloven?

Philosophy of Plato 06.06.19 11:48
Ja, waarom niet?

Je helpt Niels, niels is mijn maatje. Waarom zou ik jou dan targeten?

Strange Clouds. 06.06.19 11:53
Omdat ik een pbg heb met Niels en niet Neo, en Neo afgelopen week mijn stam nog heeft aanagevallen heb ik toch argwaan

Philosophy of Plato 06.06.19 11:54
Zullen wij die dan voor de vorm ook maar afsluiten dan?

Strange Clouds. 06.06.19 12:01
Momenteel hebben wij een NAP lopen tot 29/6 20u30, daarna kunnen we kijken wat er mogelijk is.

Philosophy of Plato 06.06.19 12:04
Kunnen we toch wel verlengen? Of wil je daar niet aan beginnen?

Strange Clouds. 06.06.19 12:34
Jazeker daar zie ik geen probleem in, met Orrykej dan ook uiteraard

Philosophy of Plato 06.06.19 12:39
Poeh, dat weet ik niet hoor.
Met jou is geen probleem..

Strange Clouds. 06.06.19 12:55
Hij ligt in mijn cluster tussen mijn dorpen als je hem neemt val je mij ook aan

Philosophy of Plato 06.06.19 20:39
Okeoke, dan scheiden de wegen na de NAP.

Philosophy of Plato 11.06.19 17:50
Ik verneem net dat je naar chess gaat, rare wending.

Onze NAP vervalt zodra je daar zit, dan weet je dat in ieder geval. Wij doen niet aan NAP's met een vijandige stam. Wij zagen je namelijk als een BG en niet als vijand.

Jammer dat op deze manier de wegen moeten scheiden.

Succes.

Strange Clouds. 11.06.19 18:26
Raar want er is wel een persoonlijke NAP afgesproken, maakt niet uit wat de stammen zijn. Maar mij goed. Nap valt zodra ik in chess zou zitten.

Philosophy of Plato 11.06.19 18:28
Ik vind het jammer dat je deze keuze maakt.

mbt tot de NAP, persoonsgebonden snap ik, maar wij als account willen geen NAP met een chess account. vandaar dat hij dan direct vervalt.

Strange Clouds. 11.06.19 18:30
Oke, als ik je wat kan gerust stellen, de stam moet nog beslissen :)

Strange Clouds. 11.06.19 18:30
Andere keuze was er niet, je edellijn loopt door mij.

Strange Clouds. 11.06.19 18:50
Maar je NAP met [player]Orrykej[/player] blijft dus lopen want die blijft in Flex.

Strange Clouds. 11.06.19 18:53
Is dit wat jij bedoelt met ' we zagen je als BG' ?

Philosophy of plato zei:
Philosophy of Plato op 06.06. om 20:39 uur
Okeoke, dan scheiden de wegen na de NAP.

Philosophy of Plato 11.06.19 19:56
Maakt niet zo uit. De NAP blijft trouwens staan hoor, is inderdaad accountgebonden (y).

Stan | PoP

Strange Clouds. 11.06.19 21:27
Oke :)
 

DeletedUser65747

Guest
Maar als ik het goed begrijp is de NAP afgesproken tot 11-06 via Whatsapp en andere kanalen en is de PM een fout en had 29-06 eigenlijk 11-06 moeten zijn. Lijkt me dat strange daar zelf gewoon eerlijk op kan reageren toch? Een communicatie fout kun je niet als stab benoemen me dunkt.
 
Reactiescore
3.457
Maar als ik het goed begrijp is de NAP afgesproken tot 11-06 via Whatsapp en andere kanalen en is de PM een fout en had 29-06 eigenlijk 11-06 moeten zijn. Lijkt me dat strange daar zelf gewoon eerlijk op kan reageren toch? Een communicatie fout kun je niet als stab benoemen me dunkt.
Laat eens screens zien aangezien ik hoor dat er via wa niets is besproken over de nap?
 

DeletedUser69389

Guest
Maar als ik het goed begrijp is de NAP afgesproken tot 11-06 via Whatsapp en andere kanalen en is de PM een fout en had 29-06 eigenlijk 11-06 moeten zijn. Lijkt me dat strange daar zelf gewoon eerlijk op kan reageren toch? Een communicatie fout kun je niet als stab benoemen me dunkt.
Op 6 juni j.l. wordt er aangegeven dat er een nap loopt tot en met 29 juni 20:30 en dat er daarna gekeken moet worden naar wat mogelijk is.

Drie minuten later vraagt PoP of die nap verlengd kan worden of dat die daar niet aan wilt beginnen. Alleen vraagt Strange dan hoe het zit met Orryke en daar blijkt PoP andere plannen voor te hebben. Dus wordt er besloten om na de 29e geen nap meer te hebben. Op de 11e krijg je dan het verhaal rond Chess en dat als Strange overstapt dat de nap dan direct stop gezet zou worden. Om toch even later om 19:56 het bericht te krijgen van Stan @Kerouac dat de nap acc en niet stamgebonden is en waarop Strange oke zegt.

72ef1e5755116c49235f8597fd2b74b2.png


Met andere woorden staat er nog steeds een nap tussen Philosophy of Plato en Strange Clouds die pas op 29 juni om 20:30 af zou gaan lopen. Een eventuele overstap van het account Strange Clouds maakt dan ook niet uit. Ookal doet Roy het nu anders voorkomen.

Ondertussen zijn er echter wel incomings op Strange van El Capitan, Mr. Victorious, Philosophy of Plato en Timmie voor woensdag aanstaande en loopt de teller nog steeds op, ook van Plato zelf.

Dus het is simpelweg 100% stab en in tegenstelling tot TUF die in gesprek gaat met Muramasa gaat het account PoP vrolijk door met incomings smijten.



Betreffende praten via WhatsApp heb ik de volgende screens die dit ontkrachten of hebben jullie @Kerouac , @Philosophy of Plato , @Beast of Nation screens die het tegendeel kunnen bewijzen?

cb34aca65b41f304dcc96f83690c6086.png
67479dbfeb2ab41da88e53c5f03eb0f0.png
37eedd6e9287504cb7a45286ac94f3da.png
7f1f46410ef0e920125fbb6d7ae26447.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Er is tot 11-06 afgesproken, waar Stan ons heeft gemeld dat dit tot 18-06 waa, vandaar die vraag voor verlenging.

Toen we een vaste bg wilde aangaan, was nog niet bekend dat hij naar chess zou gaan. Ikzelf heb ten alle tijden met 18-06 gewerkt. Wat dus blijkbaar al een week na de datum was.

Het is een miscommunicatie van beide kanten. Alleen waar de datum van strange vandaan komt, dat probeer ik te achterhalen of dat ergens genoemd is.

Deze NAP is namelijk buiten mij om afgesproken door ex tfb.
 
Reactiescore
1.454
Er is tot 11-06 afgesproken, waar Stan ons heeft gemeld dat dit tot 18-06 waa, vandaar die vraag voor verlenging.

Toen we een vaste bg wilde aangaan, was nog niet bekend dat hij naar chess zou gaan. Ikzelf heb ten alle tijden met 18-06 gewerkt. Wat dus blijkbaar al een week na de datum was.

Het is een miscommunicatie van beide kanten. Alleen waar de datum van strange vandaan komt, dat probeer ik te achterhalen of dat ergens genoemd is.

Deze NAP is namelijk buiten mij om afgesproken door ex tfb.

Sorry, maar dit klopt gewoon niet. Jij zegt dat deze NAP tot 11-06 is afgesproken. Echter duidt al het bewijs op 29-06 en jij komt met geen enkel bewijs dat jouw claim klopt. Ook geeft de bespeler van Strange Clouds aan dat jouw beweringen niet kloppen.

Ik wil je geloven, maar het lijkt mij gewoon een stab op het moment. Als je nog enige eer hebt en een beetje een goed voorbeeld wil stellen als leider, los je dit gewoon netjes op. Anders denk ik dat je de mede stamgenoten toch maar eens achter hun oren moeten gaan krabbelen en nadenken over wat voor leider ze willen volgen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77805

Guest
Het is een miscommunicatie van beide kanten. Alleen waar de datum van strange vandaan komt, dat probeer ik te achterhalen of dat ergens genoemd is.

Niet zo heel moeilijk te vinden!


Trust.fundBaby op 29.05.2019 om 20:30 uur

Wat dachten jullie van een NAP van 4 weken?
smile.gif



In hun afscheidspost :)
Heeft hier trouwens al paar keer gestaan..
 

DeletedUser79447

Guest
Niet zo heel moeilijk te vinden!


Trust.fundBaby op 29.05.2019 om 20:30 uur

Wat dachten jullie van een NAP van 4 weken?
smile.gif



In hun afscheidspost :)
Heeft hier trouwens al paar keer gestaan..

Screen even svp:)

In mijn geposte screen staat 11-06 23:59

Mocht dot daadwerkelijk andere zijn dan gaan we zeker een oplossing zoeken:)
 
Reactiescore
2.386
Eerst en vooral excuses als het echt zo blijkt te zijn. Dan is dit de grootste blunder in mijn tw-carrière tot nu toe. Eerlijk waar, ik zak door de grond van schaamte nu. Alle regels zullen gevolgd worden als het daadwerkelijk ook zo is. Even wachten nog op de screen, maar ik denk niet dat jullie er stom over gaan doen.
 
Reactiescore
2.386
Ik heb ondertussen zelf de screen gevonden. Jullie hebben inderdaad gelijk. Wij stoppen met aanvallen versturen en we contacteren Strange IG om het verdere verloop te bespreken.
v0zzuc.1rj.png
 
Bovenaan