Het stabberlijstje van W68

Reactiescore
634
On-topic?
Anders gaat iedereen weer lopen van al dat gespam...

Tot ik reageerde had W68 totaal iets van 60 posten.
Reageer ik een keer en AF W68 gaat trippen :)

Je ben echt geen helder lampje he, misschien het topic nog maar even een keer lezen

Is allang geregeld met Duckje, W69 gaat een aangepast versie ervan krijgen, vandaar dat ik jullie ga uitnodigen
 

DeletedUser77704

Guest
Als je anti snipes plaatst is dat dan gecoördineerd of niet?

Als er dan nog ff betekenis opzoeken van gecoördineerd:

gecoördineerd
[Nederlands] waarbij wordt samengewerkt, gezamenlijk

Dus lijkt me dat dit gewoon een gecoördineerde aanval was (wat dus wel degelijk zelfde betekend als gezamenlijk)
 
Reactiescore
831
Geven wel een andere kijk erop. Blijkbaar zijn individuen dus wel deels op de hoogte geweest. Al zie ik Thomas Shelby Jr. enkel informeren naar een eventuele toetreding, waarover hij zelf al heeft aangegeven dat dat na dit gedoe van ons niet meer hoeft. The Wolfpack zie ik wel aansturen op het gezamelijk plannen van iets, maar voordat dat gebeurd wordt al aangegeven dat alles loopt vanuit en komt het stuk waarop ik eerder aangaf dat er wellicht te impulsief vanuit Star. is gehandeld.

Verder heb ik hier van mijn kant uit volledig oprecht zitten reageren. Het eerste bericht dat ik gezien heb kwam op ons forum toen er al aanvallen liepen. Je toont duidelijk aan dat individuen wel op de hoogte waren, maar voor 99% van de stam zal het 't zelfde zijn geweest als voor mij. Of er iets opgelost moet worden? Wellicht. Dat laat ik over aan de betrokken spelers. Zoals jij en ik beide weten heb ik 0 aanvallen verzonden en reageer ik hier enkel uit verdediging van mijn stam, waar eerlijke spelers in zitten en waar niemand de bedoeling heeft om backstabs uit te voeren. Onhandig en impulsief, daar blijf ik bij.

Kan je ook van water vuur maken?
 

DeletedUser80918

Guest
ADEw8za.png
 
Reactiescore
2.369
Geven wel een andere kijk erop. Blijkbaar zijn individuen dus wel deels op de hoogte geweest. Al zie ik Thomas Shelby Jr. enkel informeren naar een eventuele toetreding, waarover hij zelf al heeft aangegeven dat dat na dit gedoe van ons niet meer hoeft. The Wolfpack zie ik wel aansturen op het gezamelijk plannen van iets, maar voordat dat gebeurd wordt al aangegeven dat alles loopt vanuit en komt het stuk waarop ik eerder aangaf dat er wellicht te impulsief vanuit Star. is gehandeld.

Verder heb ik hier van mijn kant uit volledig oprecht zitten reageren. Het eerste bericht dat ik gezien heb kwam op ons forum toen er al aanvallen liepen. Je toont duidelijk aan dat individuen wel op de hoogte waren, maar voor 99% van de stam zal het 't zelfde zijn geweest als voor mij. Of er iets opgelost moet worden? Wellicht. Dat laat ik over aan de betrokken spelers. Zoals jij en ik beide weten heb ik 0 aanvallen verzonden en reageer ik hier enkel uit verdediging van mijn stam, waar eerlijke spelers in zitten en waar niemand de bedoeling heeft om backstabs uit te voeren. Onhandig en impulsief, daar blijf ik bij.
Ga eens posten uit de naam van je stam. Je bent momenteel enkel voor jezelf aan het praten en we weten al dat jij niks verstuurd hebt.
 

DeletedUser80918

Guest
Ik ben enkel een regulier stamlid van Star. dat gisteravond toevallig een en ander heeft meegekregen omtrent deze aanvallen. Ik voelde de neiging om te reageren omdat ik het unfair vind hoe de hele stam hier wordt weggezet, kijkend hoe de informatie bij het gros van ons is binnengekomen en hoe daarop gereageerd is. Impulsief en onhandig, geen backstab.

Verder kan ik weinig uit naam van de stam zeggen daar ik geen stamleider, noch een bij de situatie betrokken speler ben.
 
Reactiescore
831
Ik ben enkel een regulier stamlid van Star. dat gisteravond toevallig een en ander heeft meegekregen omtrent deze aanvallen. Ik voelde de neiging om te reageren omdat ik het unfair vind hoe de hele stam hier wordt weggezet, kijkend hoe de informatie bij het gros van ons is binnengekomen en hoe daarop gereageerd is. Impulsief en onhandig, geen backstab.

Verder kan ik weinig uit naam van de stam zeggen daar ik geen stamleider, noch een bij de situatie betrokken speler ben.

Er komt geen compensatie vanuit de stam dus jij krijgt dezelfde dosis aandacht als de rest van de stam. Zo werkt het en zo heeft het altijd gewerkt. Moest je niet geassocieerd willen worden met dat soort zaken is er een 'stam verlaten' knop beschikbaar.
 
Reactiescore
2.369
Buiten al het gedoe over 'is het nu een stab of niet', netjes was het alleszins niet. Daarom zou een NAP vanuit Star. me toch zo eerlijk lijken. Blijkt alleen wat langer te duren dan nodig?
 

DeletedUser80918

Guest
Gaat om het feit dat je loog hier over dat de aanvallen van LSD al liepen en dat je geen contact met hem had tot daarna.

Er heeft niemand gelogen. Jij hebt een bericht op een bepaalde wijze geïnterpreteerd en bent je eigen versie voor de waarheid gaan aanzien. Citeer de leugen als ik ongelijk heb.
 

DeletedUser80918

Guest
En dat is toch ook precies hetgeen dat uit jouw screenshots naar voren komt? Ik mis de leugen nog steeds. Zal aan mij liggen.
 

DeletedUser80918

Guest
In één PM conversatie die je post wordt er gesproken om samen iets af te spreken. Voordat het op afspreken aankomt, krijgt ons stamlid het bericht dat de aanvallen vanuit de andere kant komen. Op dat moment ontstaat dus de situatie dat de stam op de hoogte is dat er een aanval loopt en dat er vanuit dan impulsief gereageerd is met onze aanvallen. Het enige dat uit je PM blijkt is dat één stamlid van ons met LSD samen aan het kijken is om jou in de toekomst aan te vallen, hetgeen geen verassing mag zijn omdat we je eerder hebben aangevallen. Nergens wordt gesproken over wanneer totdat we de mededeling ontvangen dat de ander al bezig is.

De andere PM die je post gaat helemaal niet over gezamelijke aanvallen maar over mogelijk joinen, wat intussen al meermaals publiekelijk is teruggetrokken omdat men in Star. nu het hele verhaal kent.

Er is nergens gelogen. Zoals reeds eerder geconstateert heb je je eigen versie van het verhaal gemaakt en doe je nu volledig alsof er gezegd is dat er nooit contact is geweest over welk onderwerp dan ook. Dat heeft niemand ooit gezegd.
 

DeletedUser59368

Guest
Enige correcte lijkt me, om tijdelijke samenwerking Star en Paint om deze LSD weg te spelen, zulke spelers hoeven we hier niet. Dorpen worden dan wel netjes verdeelt tussen Star en Paint.
 

DeletedUser80918

Guest
Enige correcte lijkt me, om tijdelijke samenwerking Star en Paint om deze LSD weg te spelen, zulke spelers hoeven we hier niet. Dorpen worden dan wel netjes verdeelt tussen Star en Paint.

Deels eens, al ben ik hier zelf enigszins terughoudend in als ik zie wat voor lastercampagne hier wordt opgezet. Omdat we een stam aanvallen waarmee we al lang in oorlog zijn, zijn we backstabbers. Omdat onze woorden gigantisch verdraaid worden zijn we leugenaars.

Ik denk dat iedereen hier voor fair play is en ik hoop persoonlijk dat we dit goed kunnen oplossen. Maar op dit moment en met de huidige zure houding is er van mijn kant uit weinig goodwill om inhoudelijk te kijken, al is dat uiteraard aan onze stamleiding.
 
Reactiescore
1.476
Het bashen op star is overdreven, maar logisch. Drama moet er zijn, en LSD is duidelijk niet voor rede vatbaar, wat het leuker maakt om Star. te haten.
 
Reactiescore
2.062
dramatopic
 
Bovenaan