Top & Flop stammen

Reactiescore
2.366
Een discussie opstarten
 
Reactiescore
3.452
Waar heb jij een discussie gestart waarbij wij je gingen uitlachen?
 

DeletedUser65747

Guest
En jij je maar zorgen maken dat Chess de wereld op slot zou gooien he knul?

Ik had graag voorkomen dat dit van beiden kanten nog eens zou gebeuren ja. Als je dan niet serieus wordt genomen gaat dat lastig hé. Of ga je nou zelfs al zuur blijven reageren op mensen die goede intenties hebben?
 
Reactiescore
2.366
Waar heb jij een discussie gestart waarbij wij je gingen uitlachen?
Over jullie samenwerking met Flex. Toen moest ik mijn mond houden (zei jij hier op het AF) en kreeg ik van 2 personen een bericht dat ik mijn mond moest houden op Skype.
Discussie erna was wel fijn, maar toen begon je nodeloos te bashen en dat was dan weer wat minder.
 
Reactiescore
1.454
En als je dan eens probeert, lachen ze je uit en willen ze niet meer reagereen :confused:

Volgens mij heb ik onderbouwd en respectvol gereageerd op jouw discussie; ik heb de situatie uitgelegd en onze blik daarop. Vervolgens worden er vragen gesteld, zoals Inge terecht aangaf, die onze tegenstander niks aan gaat. Dat was dus ook het probleem, je had het recht om deze vragen te stellen, maar niet het recht om deze antwoorden te krijgen. Daar had jij, blijkbaar, een andere blik op, waardoor de discussie omtrent jouw aangehaalde punten in een klapte.
 
Reactiescore
2.366
Volgens mij heb ik onderbouwd en respectvol gereageerd op jouw discussie; ik heb de situatie uitgelegd en onze blik daarop. Vervolgens worden er vragen gesteld, zoals Inge terecht aangaf, die onze tegenstander niks aan gaat. Dat was dus ook het probleem, je had het recht om deze vragen te stellen, maar niet het recht om deze antwoorden te krijgen. Daar had jij, blijkbaar, een andere blik op, waardoor de discussie omtrent jouw aangehaalde punten in een klapte.
Yes klopt, was een leuk antwoord ook. Bedankt daarvoor!
Nja haha, ik had wat vragen en wou erdoor een discussie uitlokken ja. Werd blijkbaar niet geapprecieerd. Ik heb er ondertussen al vrede mee genomen, no worries!
 
Reactiescore
3.452
Yes klopt, was een leuk antwoord ook. Bedankt daarvoor!

Nja haha, ik had wat vragen en wou erdoor een discussie uitlokken ja. Werd blijkbaar niet geapprecieerd. Ik heb er ondertussen al vrede mee genomen, no worries!
Jij beschuldigde Chess van hetzelfde gedrag als Neo ( is dat te vergelijken dan?) en daarna wilde jij precies weten waarom wij Strange wilde internen?
Noem jij dat een gezonde discussie opstarten?
Bijzonder ook aangezien jij met voorbedachte rade fungeerde als intern account voor Neo ,vandaar ook mijn verbazing over je hypocriete post aan Chess.

Daarnaast waar kunnen wij een discussie over houden?
Is maar 1 aanval vanuit Neo geweest op Chess wat een dikke flop was, 1 aanval vanuit Chess op Neo met wat leuke kleine winsten.
De wereld is op slot gegooid door Neo waardoor er nauwelijks andere discussies opgestart kunnen worden,of niet?
 

DeletedUser67275

Guest
Dat de drie strijd er nu waarschijnlijk niet komt, ben ik nu ook wel van overtuigd. TUF heeft vanochtend namelijk hun PBG met muramasa geschonden, door het account aan te vallen terwijl hun PBG zelfs nog niet eens is opgezegd.
Ben erg benieuwd hoe de overige Hike groep hiermee zal omgaan, gezien ze zelf mede doordat El Capitan geen kick kreeg, besloten NEO te verlaten.

Hieronder wat screentjes:
r34spyf.jpg

qrgxqe8uk80l5.jpg

lizj5ip.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.454
Deze wereld tot nu toe is sowieso een ‘de pot verwijt de ketel’ wereld, dus ik vind het geklaag lichtelijk vermoeiend worden...

Ga allemaal moreel spelen (aka niet stabben, CF’en, Kata’en en R2W) of ga niet zeuren wanneer het gedrag wat je zelf vertoond tegen je gebruikt wordt, want dit is ronduit hypocriet (van alle kanten overigens).
 
Reactiescore
1.278
Deze wereld tot nu toe is sowieso een ‘de pot verwijt de ketel’ wereld, dus ik vind het geklaag lichtelijk vermoeiend worden...

Ga allemaal moreel spelen (aka niet stabben, CF’en, Kata’en en R2W) of ga niet zeuren wanneer het gedrag wat je zelf vertoond tegen je gebruikt wordt, want dit is ronduit hypocriet (van alle kanten overigens).

Het om morele redenen verlaten van een stam om een statement te maken is toch iets waarmee je jezelf in de schijnwerpers plaatst. Je kiest ervoor om jezelf te distantieren en een andere weg te bewandelen. Hiermee wek je toch het idee dat je het spel fair wilt spelen en krijgt hier vast en zeker ook lof voor. Nu NEO dit kan ontkrachten is dat natuurlijk geweldig P & P materiaal. Heb wel een oplossing voor het geklaag, wek niet de schijn iets te zijn wat je niet bent.
 
Reactiescore
1.454
Het om morele redenen verlaten van een stam om een statement te maken is toch iets waarmee je jezelf in de schijnwerpers plaatst. Je kiest ervoor om jezelf te distantieren en een andere weg te bewandelen. Hiermee wek je toch het idee dat je het spel fair wilt spelen en krijgt hier vast en zeker ook lof voor. Nu NEO dit kan ontkrachten is dat natuurlijk geweldig P & P materiaal. Heb wel een oplossing voor het geklaag, wek niet de schijn iets te zijn wat je niet bent.

Wie goed doet, komt goed tegemoed. Dit geldt andersom ook. Wanneer je zelf onethisch spel motiveerd, moet je ook niet in de slachtoffer rol gaan duiken wanneer het tegen je gebruikt wordt.
 
Reactiescore
967
Wie goed doet, komt goed tegemoed. Dit geldt andersom ook. Wanneer je zelf onethisch spel motiveerd, moet je ook niet in de slachtoffer rol gaan duiken wanneer het tegen je gebruikt wordt.
Eens.

Echter, TUF heeft aangegeven NEO te leaven vanwege zoal het onethisch spel. Het feit dat er nog geen week later al een stab wordt verricht, mag zeker benoemd worden. Erg hypocriet namelijk.
 
Reactiescore
1.454
Eens.

Echter, TUF heeft aangegeven NEO te leaven vanwege zoal het onethisch spel. Het feit dat er nog geen week later al een stab wordt verricht, mag zeker benoemd worden. Erg hypocriet namelijk.

Ik ontken het hypocriete gedrag van TUF in deze situatie dan ook niet, maar geef enkel aan dat N.E.O nu niet in de slachtofferrol moet gaan kruipen wanneer de acties die ze zelf uitgehaald hebben, tegen hun gebruikt wordt. Dat is namelijk net zo hypocriet.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil toch nog een boekje open doen over hoe het er in N.E.O. aan toe gaat. Ik wil vooraf melden dat deze post is gemaakt op basis van inlichtingen van zowel spelers die thans nog in N.E.O. zitten alswel ook voormalige N.E.O. spelers. Indien mensen screens met namen willen zien verzoek ik hen om het TW Team te contacteren, want ik ben door de regelgeving van tribalwars niet in staat om screens te tonen met naam en toenaam. Het is tamelijk hypocriet om het janken van N.E.O. weer te zien terwijl ze net weer eens de halve wereld hebben lopen uitnodigen. Gelukkig zijn er ook intern spelers die hier hun afkeer over hebben laten blijken.

De leiding van N.E.O. heeft kans gehad om met een eigen verhaal te komen, maar dit wilden zij niet doen. Ik heb hen nog uitstel gegeven, maar dat mocht helaas niets opleveren.


Even voor diegene die het vergeten zijn omtrent El Capitan verwijs ik graag naar dit topic en de volgende afbeelding:

300xsuh.png

N.E.O roep de hele tijd dat het intern is opgelost en dat de bewuste speler is gestraft en is gestopt. Ook van de week weer, getuige onderstaande screens.

3d2647a7b7fa0135036443e103364873.png
2eb3327982e059887f55f8bdb042a707.png
84bf48595b2c1401ad9332907e77b22b.png
9d283fd8233eb9861198c5abf8a026c7.png


Door de druk die de leiding van N.E.O had uitgeoefend op El Capitan zou het account zelfs op delete zijn willen gaan destijds... Maar dit verhaal blijkt toch wat anders in elkaar te zitten. Ik heb de leiding van N.E.O nog verzocht om 1x echt het ware verhaal te doen, maar dit willen ze niet en vandaar de post die nu komen gaat.

Om de eerste luchtballon door te prikken. De speler van El Capitan is niet eens gestopt. Hij doet het verhaal voorkomen alsof dat zo is, maar via meerdere bronnen vernomen dat Stevie, de eigenaar van El Capitan nog gewoon doorspeelt op zijn account.

cd570ac79b8df40b2ac052c2cb572961.png


Een ander iemand zegt daarover:

8fa99674daa48f37e6177f84041cc8f3.png


Sidenote, het is ook opvallend dat Daan en Roy akkoord gaan met de nieuwe bespeler van El Capitan, want die voerde zelf een actie uit op wereld 62 waardoor hun stamgenoot en buuraccount .Repelsteeltje een ban kreeg door op drie verschillende accounts te loggen...

Over het op del gaan van Capitan zegt een andere bron dat dat niet komt door de napverbreking en de reactie van (De) N.E.O (Leiding).

Nee, want het verhaal lag zo dat El Capitan al problemen had in N.E.O. Hij beschikt/beschikte over een enorm ego en wilde zich niet inzetten voor de stam als er geen eigen voordeel uit te halen viel. Eigenlijk precies zoals in mijn tijd al was, enfin.

Op het moment dat een speler van N.E.O constateerde dat er deff terugliep van het account Actionreaction zijn meerdere spelers gaan flippen en daarop gaan reageren tegen Capitan. Stevie is als gevolg daarvan gaan ragequitten en ging mensen uitschelden, zowel stam- als accountgenoten. Het werd duidelijk voor de stam dat Capitan een nap had met Actionreaction en dat hij die wilde verbreken.

Op het moment dat de de NAP werd verbroken was de bom ontploft en ging er een enquête rond om het account te kicken. Alleen zijn buren wouden toen niet, wat toevallig, want dat wilden ze toen al niet met Cheqmate...


Men wilde uiteindelijk wel sancties gaan opleggen aan El Capitan totdat het uitkwam dat Action Reaction ging fuseren met Thetraingoeschuchuu. Toen vond iedereen al snel dat Action Reaction eigenlijk de nap aan het schenden was en dus aan het stabben. Met andere woorden werd opeens Capitan gesteund terwijl ze hem vlak daarvoor nog wilden bestraffen.
Het werd de stam ook verboden om erover te praten in stamchats en middels andere platformen, iets wat bij verscheidene spelers ook in het verkeerde keelgat is geschoten en waardoor ze al zijn vertrokken of overwegen te vertrekken.

Drie dagen voor de grote massa van Chess op N.E.O vraagt El Capitan een nacht-vv aan, omdat de activiteit te kort schoot. Niels pakte die vv en zag dat er een hoop problemen waren (geen stacks, geen torens, een totaal van 500 scouts op het hele account, off tot diep in de safe-zone enz enz) en die bespreekt dit met de stam. Het positieve daarvan is dat meerdere accounts een vv-check kregen, maar volgens meerdere bronnen zei hij daarover dat hij de nummer 1 van de wereld was en dus wel het beste zou weten hoe het spel gespeeld hoorde te worden.


a92b3ab6b777c80474bda3c1babb58fc.png


Als reactie daarop trok hij gelijk zijn front met Niels leeg door zijn deff terug te halen en ging die dreigen met een delete. Even voor de duidelijkheid, de eerste incomings op Niels begonnen op dat moment al te lopen.... Dus in feite nog een stab/smerige actie van El Capitan.

dc328274b1620b96e9840699eb7ba3fb.png


Een paar dagen later komt hij melden dat N.E.O heel blij moest zijn dat hij het sommige spelers nog gunde dat zijn account bespeeld mocht worden en zich voor N.E.O zou inzetten. Maar dat hij zich op de achtergrond zou houden, maar wel alle eind beslissingen zou nemen. Zie hier over het gestopt zijn wat door de leiding van N.E.O werd/wordt gezegd.

Uiteindelijk stellen meerdere personen dat de leiding van N.E.O bewust zo reageren, omdat ze geen nederlaag willen toegeven.

c9040d0449223dcbc48c1ff42584d101.png
619dacf83b8e8371b35f5feb67d73633.png


Maar ze wilden in feite net als bij Cheqmate zoals ik toen destijds al had meegemaakt geen echte straffen uitdelen, omdat ze bang waren dat het account El Capitan dan zou gaan leaven of zelfs op delete gaan. Intern binnen N.E.O was men op dat moment zelfs aan het gokken over wanneer El Capitan uit de stam zou stappen. Ook omdat Stevie steeds grof gebekt bezig was. Op het moment dat Stevie aangaf dat hij op de achtergrond zou gaan spelen zag de leiding dit als ideale kans om het verhaal onder het tafelkleed te schuiven.

Dit in tegenstelling dus tot het eerder geschetste verhaal van een leider dat hij voldoende kritiek over zich heen heeft gehad, ook door de leiding en dat op basis daarvan is gereageerd door de leiding.

Maar dat er dus is gereageerd door de leiding van N.E.O is pertinent onjuist en toont alleen maar aan, weeral, dat ze niet over ballen en fatsoen beschikken. Want ze wilden het zelf juist liever verdoezelen toen ze zagen dat Action met Chuchuu fuseerde... Maarja wat kun je verwachten van een leiding als één van de andere leiders, Roy @Philosophy of Plato & @Beast of Nation zelf ook een stab wilde gaan plegen...

Zoals @Serenity al terecht aangaf is het gebeuren met Trust.Fundbaby nou ook niet chique opgelost en wat ook te lezen valt uit onderstaande screens. Want waar ze hier schrijven dat de keuze is gemaakt door de evolutie van het spel is in andere gesprekken verklaard dat het fuseren van Trust.Fundbaby en Philosophy of Plato al in een vrij vroeg stadium was beklonken.

e4b80a3d75e32abb63e93a6558c4b5d5.png
60f75f7dd0b79b89ed42b89e62262cec.png
7f5249cbc2cd4f9f9e2cc4d1c56ff838.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Ik denk dat er zometeen inhoudelijk op gereageerd zal worden, maar wellicht wat later gezien de lengte van de post.

Als reactie daarop trok hij gelijk zijn front met Niels leeg door zijn deff terug te halen en ging die dreigen met een delete. Even voor de duidelijkheid, de eerste incomings op Niels begonnen op dat moment al te lopen.... Dus in feite nog een stab/smerige actie van El Capitan.

Ik wil graag wel alvast toelichten dat dit niet waar is. Pas uren na het terugtrekken van de troepen van Capi bij Niels, kwamen de incs binnen. Was het feit dat niels zn front deels leeg stond direct doorverteld? Vandaar de gehaaste massa? Ben wel benieuwd daarnaar.
 

DeletedUser79312

Guest
Wie goed doet, komt goed tegemoed. Dit geldt andersom ook. Wanneer je zelf onethisch spel motiveerd, moet je ook niet in de slachtoffer rol gaan duiken wanneer het tegen je gebruikt wordt.

Het is op zich wel nog grappig, het hele gebeuren op een wereld.

Wanneer persoon 1 zich misdraagt tegen persoon 2, komt dit ONMIDDELLIJK op het AF, wat eraan voorafgaat, meespeelt, verzachtende omstandigheden, maakt allemaal niet meer uit.

Wat nog grappiger is, is hoe een lid van N.E.O aangeeft dat hij geen fan is van het hele Whatsapp-gebeuren en liefst alles correct via pm afhandelt, maar dan wel uitgaat van een oppervlakkig 'afgesproken' PBG via Whatsapp met slechts één van de leden van een account.

Er valt veel te zeggen over alles wat er altijd aan het gebeuren is, maar hoe dan ook; of je stam nu goed of slecht draait; lig je naast N.E.O en heb je een beetje punten? KOM ERBIJ JONGENS!
 
Bovenaan