(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
3.536
Beter komt er fusie tussen NEO en Chess. Hoe rapper deze wereld sluit hoe beter voor iedereen. Ik stel voor dat de oprichters van beide stammen een potje schaak tegen elkaar spelen, de verliezer komt bij de andere in de stam!
 

DeletedUser79312

Guest
Beter komt er fusie tussen NEO en Chess. Hoe rapper deze wereld sluit hoe beter voor iedereen. Ik stel voor dat de oprichters van beide stammen een potje schaak tegen elkaar spelen, de verliezer komt bij de andere in de stam!

Hoe eindigt de wereld?
BELEGERING
Waar doet Chess niet aan mee?
BELEGERING
 
Reactiescore
1.380
Sinds wanneer bepaal jij of de spotprentjes slecht zijn of niet? Ik maak hier verder ook niemand belachelijk maar ik (en anderen binnen neo) vinden het wel grappig dat een lemonpops/dabb nu bij tuf gaan terwijl ze die een poosje geleden het liefst de stam uit hadden. Dit is misschien wat meer een insider. Daarbij like ik zovaak spotprentjes of posts van chess als ik ze grappig of goed vind. Zie ik vanuit chess en jou helaas minder gebeuren.

Ben het helemaal eens met je en als er serieus een goede komt van neo zijn kant ga ik hem zeker liken want ik vind dit een geweldig topic. En ja jij liket ook andere. Ik had het in het algemeen en wie de schoen past.....
 

DeletedUser73602

Guest
Beter komt er fusie tussen NEO en Chess. Hoe rapper deze wereld sluit hoe beter voor iedereen. Ik stel voor dat de oprichters van beide stammen een potje schaak tegen elkaar spelen, de verliezer komt bij de andere in de stam!

Dan stel ik wel voor dat jij hier niet aan deelneemt anders is de uitkomst al overduidelijk. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.962
Hoe eindigt de wereld?
BELEGERING
Waar doet Chess niet aan mee?
BELEGERING

Lekker belangrijk... Als je al die belegeringsdorpen in je bezit hebt duurt het alsnog zo'n 300 dagen voordat je de wereld gewonnen hebt. Dus denk je echt dat wij als Chess zijnde ons hier druk om maken?:D
 

DeletedUser79312

Guest
Lekker belangrijk... Als je al die belegeringsdorpen in je bezit hebt duurt het alsnog zo'n 300 dagen voordat je de wereld gewonnen hebt. Dus denk je echt dat wij als Chess zijnde ons hier druk om maken?:D

Neo valt, Chess doet niet mee, UFO wint.
 

DeletedUser79447

Guest
Wanneer mensen je proberen zwart te maken waar nog nooit ergens ook maar 1gs geboost is.
Als je onze ligging + aantal dorpen + aantal barbs bekijkt is dit helemaal geen gekke score.

a41c5d27c3ebe3e8614b7764458432cf--text-quotes-dutch-quotes.jpg

TKpfFW6JaG78oeJfA
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77113

Guest
Dat zegt vooral erg veel over de verhouding offence/defence volgens mij... TUF cluster heeft ook aardig wat bb's beschikbaar, maar staat niet eens top 10 met de dagelijkse rover.

Maar scoor vooral die rovers, je bent goed bezig :)
QQEEZZ vind die ook belangrijker op w64, de brug naar de rim, speelt overdreven offensief, staat onderaan in de supportlijstjes, maar wel ruim eerste met ODA, enige probleem... QUA is hun grote overmacht na 2 massa's verloren :(
 

DeletedUser79447

Guest
Dat zegt vooral erg veel over de verhouding offence/defence volgens mij... TUF cluster heeft ook aardig wat bb's beschikbaar, maar staat niet eens top 10 met de dagelijkse rover.

Maar scoor vooral die rovers, je bent goed bezig :)
QQEEZZ vind die ook belangrijker op w64, de brug naar de rim, speelt overdreven offensief, staat onderaan in de supportlijstjes, maar wel ruim eerste met ODA, enige probleem... QUA is hun grote overmacht na 2 massa's verloren :(

Met ZC en speer kan je ook farmen:)
 

DeletedUser79447

Guest
sterk dat je even laat weten dat je safe def nog gewoon thuis staat :) Goed bezig

Zoals je zelf weet stond alles bij lemon. Heb netjes gewacht tot alles terugkwam. 2 dagen een deel vd bb'tjes op laten vullen, rt timed.

Maar wees niet bang. De deff is allang weer weg nu:)
 

DeletedUser79312

Guest
Er is geen gat sinds ons oostkant geen lid meer is. Massa stond overigens wel gepland.

Je andere meme is wel leuk.

geen oostkant, wel een oostkant, hoe dan ook, de plaats tussen oost en west zal altijd bekend staan als 'het gat'...
 
Bovenaan