Top/Flop stammen

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
En ik ga nou weer hetzelfde zeggen als ik al zovaak gezegd heb ^^
Pawn heeft verder geen samenwerkingen/verbonden, wat dan ook. Een NAP met Etern, enige die er vaststaat. Dus als jij zo nodig je eigen ideetjes wil geloven, doe je ding. Maar kom er ons niet mee lastig vallen.

Ik geef je de raad, een daguitstap te maken met familie of gezin, je hoofd te ledigen en daarna terug op het AF te verschijnen, misschien zijn je bizarre ideeën en interpretaties dan gaan vliegen (wat ik betwijfel, want er staat bijzonder weinig wind)

Ik gooi net meerdere bewijzen in een post, kun je die ontkrachten dan? Waarschijnlijk niet. Het enige dat jij kunt is een beetje persoonlijke aanvallen doen. Triest persoon.
 

DeletedUser81014

Guest
Ik gooi net meerdere bewijzen in een post, kun je die ontkrachten dan? Waarschijnlijk niet. Het enige dat jij kunt is een beetje persoonlijke aanvallen doen. Triest persoon.

Nou lijkt me toch echt dat ik daarop gereageerd heb hoor...
Als ik jou nou zeg:
* Er zijn spelers die onderling contacten hebben met anderen. Wat kan ik hier nog meer over zeggen dan.
Het blijkt dus ook uit jou statistieken dat dit zo is.

Dat toevallig 1 iemand uit UC, de meeste ODO heeft, wil daarom niet zeggen dat deze bij Marter stond. Als je daar bewijs van hebt, dan mag je dit gerust ook hierop gooien (uitsluitend bewijs --> Rapportjes of meldingen waarbij staat dat UC OS heeft neergezt bij Marter).
Van zodra je dit kunt, en niet zomaar wat veronderstellingen, dan kunnen we verder praten.



En ga nou niet huilie huilie in een hoekje hé...
 

DeletedUser15951

Guest
Die ODO van mij stond wel degelijk bij Marter.
Er is me zowel door Marter als door Class een bg/nap aangeboden. Ik heb ervoor gekozen met Marter samen te werken omdat ik hem hier met zijn ligging als underdog zie. Hij heeft veel front met vit en binnen enkele dagen/weken gaat hij front hebben met Mysterious individual en Remine. Hij ligt ook ver afgelegen van zijn andere stamleden dus ik vind het heel normaal dat iemand dan bg's aangaat. Dat Pawn in het zuiden bg's zou aangaan of Class bv met mij kan ik dan niet snappen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Een Bg aannemen in de rug van Pawn was iig niet de bedoeling en zou ook niet doorgevoerd zijn door Class. :p
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat toevallig 1 iemand uit UC, de meeste ODO heeft, wil daarom niet zeggen dat deze bij Marter stond. Als je daar bewijs van hebt, dan mag je dit gerust ook hierop gooien (uitsluitend bewijs --> Rapportjes of meldingen waarbij staat dat UC OS heeft neergezt bij Marter).
Van zodra je dit kunt, en niet zomaar wat veronderstellingen, dan kunnen we verder praten.

490c87f1485956ed70b31d1c41bf48bf.png

Een speler uit je eigen stam die er wél voor uitkomt, zo goed?
 

DeletedUser81014

Guest
vgm = volgens mij

hij is er dus ook niet zeker van. Zojuist heeft de speler uit UC gezegd dat die ODO van hem kwam, dus er stond wel OS bij marter. Maar marter heeft ook een PBG met die speler, dus daar zit je dan weer, het mag dus...


BTW: zien jullie het verschil nu wel lekker? Tussen een BG (stam) en BG (onderling).
 
Reactiescore
3.541
Nuja, vervelend voor jullie dat jullie het doel zijn geworden als gevolg van de NAP tussen Pawn en Etern, er lijkt me weinig andere keuze voor ons om jullie te proberen veroveren. Wat Etern daar doet kan me worst wezen :p

Vervelend voor ons is dat niet hoor, afgelopen dagen waren bij afstand de leukste :p

mij boeit het werkelijk echt heel weinig met wie jullie samenwerken en met hoeveel, op het einde van de rit sta je vooral bekend om de stam die met zoveel hulp nog steeds verloren is van het machtige Class en de nog almachtigere JokersBrain.

Kleine correctie aangebracht in je citaat.

Ik speel niet op de classic wereld maar aangezien het AF dood is volg ik de topics binnen de classic wel wat, aangezien hier tenminste wat leven is. Ben verder niet op de hoogte van op welke schaal de stab is en wat er precies gebeurd is. Ik vernam dat het te maken had met een medespeler van je en toen ik verder vroeg de persoon dit al meerdere keren heeft gedaan bij jou.
Als die informatie klopt, dan stel ik mij gewoon de vraag of de tegenpartij moet een massa uitstellen of zich moet weerhouden aan te vallen terwijl je dit al vaker hebt voorgehad en je duidelijk weet waar de oorzaak ligt. Je lijkt me slimmer dan dit Jannes om het probleem op te lossen en het niet bij de tegenpartij te schuiven terwijl je eigenlijk deze stab kan vermijden door betrouwbare medespelers te nemen die niet steeds te lopen kutten.

Indien deze informatie niet klopt, dan ben ik zeker bereidt mijn mening te herzien, maar zolang ik eigenlijk wat onwetend ben over de effectieve grote van de stab en het dus wel degelijk met een al bekende medespeler te maken heeft, lijkt het mij eerder jou fout te zijn dat dit voorval is gebeurd.

Moet de vijand dan een tijdelijke NAP aanbieden? Dat lijkt mij sterk. Ze moeten niks in deze situatie lijkt me. Als ze het doen, zou dit wel een teken van respect zijn maar ze zijn het in mijn ogen zeker niet verplicht.

Er hebben zich 0 stabs plaatsgevonden op mijn account. Enkel als ze boos is (wat vaak is) laat ze dit uitschijnen naar iedereen toe. Ze hebben hun aanval vervroegt omdat we zwak stonden door een stab die nooit heeft plaatsgevonden. Het gaat er meer om dat ze hun aanval expres gaan vervroegen om hier voordeel uit te halen. Mogen van een nummer 1 stam een hogere standaard verwachten, moest het Etern zijn zou ik het niet eens aanhalen. Al snap ik je punt wel dat stel ik zoveel x door een co gestabbed zou zijn en ik kick ze maar niet ik dan geen begrip bij de vijanden moet gaan verwachten. Maar dat is dus niet van toepassing gelukkig :D
 
Reactiescore
786
Er hebben zich 0 stabs plaatsgevonden op mijn account. Enkel als ze boos is (wat vaak is) laat ze dit uitschijnen naar iedereen toe. Ze hebben hun aanval vervroegt omdat we zwak stonden door een stab die nooit heeft plaatsgevonden. Het gaat er meer om dat ze hun aanval expres gaan vervroegen om hier voordeel uit te halen. Mogen van een nummer 1 stam een hogere standaard verwachten, moest het Etern zijn zou ik het niet eens aanhalen. Al snap ik je punt wel dat stel ik zoveel x door een co gestabbed zou zijn en ik kick ze maar niet ik dan geen begrip bij de vijanden moet gaan verwachten. Maar dat is dus niet van toepassing gelukkig :D

Okè, dat maakt het voor mij inderdaad duidelijk en zorgt voor een andere mening omtrent dit. Bedankt om duidelijkheid te scheppen hieromtrent ;)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
a3bf903072ac456ab924431210b29254.png


WE HEBBEN GEEN BGS ZIJN PBGS WEET JE HET VERSCHIL NIET BEN JE DOM OFZOO TROUWENS JA NEE IS GEWOON GEEN SAMENWERKING MET ZO'N STAM HOOR!!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Toeval dit !!
 
Reactiescore
300
Infinite legion, eternal legion, flakes en dan nu UC.

Zitten dus nu al op minstens 4 stammen waarvan we concreet kunnen zeggen dat er word samengewerkt met pawn.

De nummer 3,6,7,8 stammen.

Daarnaast nog zat losse spelers die ook bij het riedeltje horen.

Reken maar uit, kleine 3mil extra.

Zal me niks verbazen als er straks stuk of 3 gerecruit worden en de paar geinternt worden en tot slot de de samenwerking word beeindigd wanneer die niet meer in pawns voordeel werkt en ze worden weggespeeld.
 

DeletedUser81014

Guest
Simpele eenpersoonskennis.
Werd de vorige keer al vermeld dat het kan zijn dat marter met hun samenwerkt en praat.
Is daarom geen hele samenwerking tussen stammen.

Speler van UC, zegt tegen marter dat hij edels krijgt en marter zet er recap/edels achter.
Waar zie je de link dan dat Heel pawn samenwerkt met UC? Zie trouwens ook het nut niet in dat pawn zou samenwerken...
Zoals gezegd:

Speler a en speler b hebben contact... PBG dus
 
Reactiescore
2.303
heb ik ook nooit beweerd, maar om gelijk te zeggen dat Pawn samenwerkt, beetje kort door de bocht ;)
Marter zit in Pawn, Marter werk er mee samen, Pawn werkt er bij gevolg mee samen. Simpel.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je vergeet dat Jamesbont en sivir fuseren en dany ook maar ffkes komt internen
 
Reactiescore
1.089
Simpele eenpersoonskennis.
Werd de vorige keer al vermeld dat het kan zijn dat marter met hun samenwerkt en praat.
Is daarom geen hele samenwerking tussen stammen.

Speler van UC, zegt tegen marter dat hij edels krijgt en marter zet er recap/edels achter.
Waar zie je de link dan dat Heel pawn samenwerkt met UC? Zie trouwens ook het nut niet in dat pawn zou samenwerken...
Zoals gezegd:

Speler a en speler b hebben contact... PBG dus

MastermarkB deed dit ook altijd, werkte met kleine accounts 'samen' zodat hij ze kon internen op het moment dat ze stopte. En dan liet hij zijn stamgenoten die gasten aanvallen, en dan stopte die accounts. En voila gratis interns.
 
Bovenaan