Tsjik Tsjak Vollenbak - AF & Profielplaatje - 200PP

DeletedUser52925

Guest
Dag iedereen

Kwestie van het hier nog wat in leven te houden, had ik graag voor dit account wat plaatjes aangevraagd. :D
Daarbij wordt het misschien na zoveel jaar eens tijd om een deftig plaatje te gebruiken.

Types:

* [AF plaatje] - Forum avatar: Max. 200x200 (Opgelet, in een bericht is dit toch wel aanzienlijk kleiner).
* [Profielplaatje] - Profielplaatje: Max. 270x180

1. De tekst:
* Op het AF plaatje moet er geen tekst vermeld staan.
* Op het profielplaatje graag de accountnaam (Tsjik Tsjak Vollenbak) vermelden.

2. Kleurencombinatie(s)
* Ik ben zelf wel een fan van donker rood/bordeaux tinten, maar in feite mag je me gewoon verrassen. Maar nu ook geen mega felle kleurboek.

3. Thema:
* Aangezien ik zelf heel weinig inspiratie heb, ben je hierin quasi ongelimiteerd.

4. Plaatje(s) om te gebruiken:
* Volledig vrij.

5. Deadline:
* Wanneer jullie er eens tijd voor hebben.

6. Prijs/gift:
* 200PA (100 voor het Profiel, 100 voor de Avatar)

7. Favoriet tot nu toe:
 

DeletedUser78343

Guest
Heb een tijdje zitten zoeken naar stocks maar zonder thema is het vrij moeilijk om in te schatten wat je iets zou vinden :p

Heb je echt geen richtlijn qua thema of misschien zelfs voorbeeldplaatjes die je mooi vind?
 

DeletedUser78343

Guest
p1mj0vcb6xh42.png
 

DeletedUser52925

Guest

Die vind ik zelf ook wel nice!
Zelf ben ik enorm slecht in creativiteit (Daarom ben ik programmeur en geen designer :rolleyes:).

Thema: Apocalyptisch, heldhaftig, "Hard gaan" (ik weet niet of dit überhaupt wel goede themas zijn)

Hoewel ik zo die "kleurige" stijl kan appreciëren, ben ik zelf ook wel fan van iets duisterder.
Enkele plaatjes die ik ook mooi vind:

ba8z93wcye4e9.png
dcn8apx-0f9a5be8-7246-40e7-861e-4f7a0c897c05.png
riwrs5onwanbc.png
43efdakjrdflk.png


2m2xi4i.jpg
 

DeletedUser78343

Guest
Die vind ik zelf ook wel nice!
Zelf ben ik enorm slecht in creativiteit (Daarom ben ik programmeur en geen designer :rolleyes:).

Thema: Apocalyptisch, heldhaftig, "Hard gaan" (ik weet niet of dit überhaupt wel goede themas zijn)

Hoewel ik zo die "kleurige" stijl kan appreciëren, ben ik zelf ook wel fan van iets duisterder.
Enkele plaatjes die ik ook mooi vind:

ba8z93wcye4e9.png
dcn8apx-0f9a5be8-7246-40e7-861e-4f7a0c897c05.png
riwrs5onwanbc.png
43efdakjrdflk.png


2m2xi4i.jpg
Die twee van wereld 58 heb ik ook gemaakt:D kan nog wel wat doen
 

DeletedUser52925

Guest

je bracht me op ideeën, gifje lang geleden :p

tosl0grpqzrn.gif

Damn.. Ik vind eigenlijk beiden fantastisch!

@RebounceTagg : Het middelste plaatje vind ik het beste. Maar de twee andere zijn ook wel prachtig!

@Infinite. Gewoon weg wauw! Als ik één puntje van kritiek mag geven? Ik vind de "Vollenbak" er niet zo mooi uitkomen. Ik dacht eraan om dit er meer te laten uitspringen, maar weet niet zo goed hoe dat op te lossen valt.


Gezien ik hoogstwaarschijnlijk niet ga kunnen kiezen, is de kans vrij tot zeer groot dat ik beide neem. :D
 
Bovenaan