Top & Flop stammen

Reactiescore
3.457
Dat T.fB niet uit Flex werd ontslagen blijft ook voor mij een enorm raadsel. Het account had zijn kant gekozen, gaf clears voor Plato en gaf deff aan Niels

heeft Dries enkel dorpen leeggezet en voorgeedeld. Wegens examens was hij ook gewoon niet genoeg online om zo'n dingen te doen
Je zegt eerder dat Trust clears zat te sturen voor Plato en Niels heeft zitten deffen maar hij had “amper” tijd om zijn online status te checken of te spieken via bevelen delen ? :confused:

En om de verantwoordelijkheid bij Strange te leggen is helemaal van de zotte natuurlijk.
Jullie account besloot verder te gaan met een andere stam,de stam die een stamgenoot van jullie volop aan vielen.
Gaat er heel moeilijk bij mij in dat hij alleen maar bleef voor de stambonussen.
 

DeletedUser77805

Guest
Verder wil ik even op de TFB - Flex gebeurtenis, wij besloten na een tijdje dat TFB de stam wel zelf mocht verlaten aangezien wij de prestigepunten wouden behouden. Orrykej heeft hem dan later een mededeling gestuurd waarin gevraagd werd de stam te verlaten aangezien hij aan Plato's kant stond, ons verzoek werd na enkele dagen dan ook ingewilligd.

Ik heb geen tijd om op alle andere aspecten te reageren, maar wil wel eventuele vragen beantwoorden als iemand nog iets wilt weten.
Ik ben een open boek :)
 
Reactiescore
2.386
Je zegt eerder dat Trust clears zat te sturen voor Plato en Niels heeft zitten deffen maar hij had “amper” tijd om zijn online status te checken of te spieken via bevelen delen ? :confused:

En om de verantwoordelijkheid bij Strange te leggen is helemaal van de zotte natuurlijk.
Jullie account besloot verder te gaan met een andere stam,de stam die een stamgenoot van jullie volop aan vielen.
Gaat er heel moeilijk bij mij in dat hij alleen maar bleef voor de stambonussen.
Hij had Niels os gestuurd en off voor ons terwijl hij zichzelf leegzette, zo moeilijk is dat niet te begrijpen toch Inge?
Dat we gingen gaan samenwerken met NEO stond al langer vast en was doorgegeven. Ik heb het er ook over gehad met Maarten en hij steunt jouw visie. Ik volg die niet in deze situatie. Het spijt me, maar we denken er anders over.
En ja, het ging echt enkel over stambonussen. Ik kan je zelfs een skypelog tonen waarin dit besproken wordt (tussen Dries en mezelf).
 
Reactiescore
3.457
Ik denk dat jij heel goed mijn opsommingen snapt.
Vanuit eind maart was er al besloten om met Plato te fuseren,al de akties daarna zijn dus gericht om Neo te helpen ipv je eigen stam Flex.

Ik begreep dat er toen een bg liep met Gal.
Samenwerking met je huidige stamgenoten werd ook vanuit die hoek gesteund dus.
Mag ik vragen waarom Zepi je stamgenoot uit Flex werd gesommeerd om te jumpen naast Hardcore?
Na de leave van Hardcore uit Gal was dat voor Zepi een uiterst lastig pakket namelijk.
Zepi net zijn jumpcluster gemaakt,Hardcore die dan “ineens” Gal uitgaat met Zepi naast zich...
En helemaal dat de vraag voor die jump kwam vanuit jullie?

1 ding moet ik jullie nageven,jullie hebben heel sterk vooruit gedacht en vooruit gepland ;-)
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Chess ook flop, staan nog onder flop neo :eek:
 

DeletedUser79312

Guest
Met nadruk op nog. Wacht maar totdat Niels gaat rennen huehue. Of accounts als Capitan en Cheqmate laten zien waar ze echt goed in zijn...

Zullen er zeker en vast nog wel zijn die het voorbeeld van TheUltimateFighter gaan volgen en merken dat N.E.O niet de oplossing is.
 
Reactiescore
3.457
Zullen er zeker en vast nog wel zijn die het voorbeeld van TheUltimateFighter gaan volgen en merken dat N.E.O niet de oplossing is.
Joh,vanwaar de bekering ineens?
Ben wel blij dat bij spelers de oogkleppen afgaan en de wereld een beetje leuker willen maken. Want zeg nou zelf,de overmacht van Neo was/is gigantisch.
 

DeletedUser79312

Guest
Joh,vanwaar de bekering ineens?
Ben wel blij dat bij spelers de oogkleppen afgaan en de wereld een beetje leuker willen maken. Want zeg nou zelf,de overmacht van Neo was/is gigantisch.

Ik denk dat dat de vraag van 1 miljoen is; de wereld mag zeker wat interessanter worden, me dunkt. Ondanks de tanende overmacht moet er nog veel veranderen.
 

DeletedUser575

Guest
Ligt het aan mij of is deze "grote" overmacht opeens bijna gelijk spel?
 
Reactiescore
2.386
Ik denk dat jij heel goed mijn opsommingen snapt.
Vanuit eind maart was er al besloten om met Plato te fuseren,al de akties daarna zijn dus gericht om Neo te helpen ipv je eigen stam Flex.

Je vergeet er bij te zetten dat er zeer weinig (ik durf zelfs geen) samenwerking was binnen Trust. Enige wat er ooit samen is gebeurd, was wij die deff kregen voor een diep zuidelijk dorp tegen beer van zwolle, en het proberen opzetten van gezamenlijke aanval op eerdergenoemde. UIteindelijk waren wij de enigen die aangevallen hebben.

Ik begreep dat er toen een bg liep met Gal.
Samenwerking met je huidige stamgenoten werd ook vanuit die hoek gesteund dus.
Mag ik vragen waarom Zepi je stamgenoot uit Flex werd gesommeerd om te jumpen naast Hardcore?
Na de leave van Hardcore uit Gal was dat voor Zepi een uiterst lastig pakket namelijk.
Zepi net zijn jumpcluster gemaakt,Hardcore die dan “ineens” Gal uitgaat met Zepi naast zich...
En helemaal dat de vraag voor die jump kwam vanuit jullie?

Omdat de bg was gevormd met het gedacht om later 1 stam te gaan vormen (denk dat de voorwaarden nog wel op het forum te vinden zijn @Strange Clouds. ?). Achteraf hoorde ik echter dat Gal. toen al dubbele gesprekken had met NEO en/of Chess idk really. Bij het afsluiten van de bg wist ik hier echter niks van en was er vanuit onze kant zeker nog niet gesproken over een fusie met Plato. Toen waren wij als account zelfs nog aan het hopen om NEO te kunnen joinen. Aangezien we wisten dat we er niet zouden geraken met Flex.

1 ding moet ik jullie nageven,jullie hebben heel sterk vooruit gedacht en vooruit gepland ;-)

Danku, ik probeer inderdaad steeds ver vooruit te denken. Maar zoals je het hier laat uitschijnen, lijk ik manipulatief te werk te gaan. Dit is helemaal niet zo. Door jouw vertekend beeld van de tijdlijn kun je ons van alles valselijk betichten.

Zie quote.
Maar hey, ik denk dat het naderhand wel duidelijk is dat we er een andere visie op hebben. Om nu de discussie te willen winnen door valselijke informatie te verkondigen, dat vind ik echt niet nodig.
 
Reactiescore
3.457
Zie quote.
Maar hey, ik denk dat het naderhand wel duidelijk is dat we er een andere visie op hebben. Om nu de discussie te willen winnen door valselijke informatie te verkondigen, dat vind ik echt niet nodig.
Helemaal verbazingwekkend dan dat jullie in Flex bleven zitten.
Valselijke info?
 
Reactiescore
2.386
Het verdraaien van de tijdlijn lijkt mij valselijke info.
Het is niet dat we meer of minder deden dan voorheen hoor. Kijk ik snap van waar jullie komen (heb er nu al met verschillende mensen over gesproken), maar ik ben het er niet mee eens. Het spijt me :s
 
Bovenaan