(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser78224

Guest
wanneer je stam 2 keer zo groot is en je 10 dorpen verliest tijdens een massa
2f0.png
 

Deleted User - 487925159

Guest

Beste stam: Hier kies ik voor mijn eigen stam NEO. Na een moeilijke tijd, hebben we onze rug goed gerecht, en ontstaat er meer en meer een team aan spelers dat voor elkaar graag wil helpen dmv def en vv's. Sinds dag 1 zitten we al met een groot deel van deze groep met elkaar, en het is tof om te zien dat deze accounts nu nog steeds met elkaar zijn. (Geldt ook voor Chess)
.
 
Reactiescore
1.380
Jammer om te zien dat vriendjes elkaar liken ook al zijn de spotprentjes bar slecht. Als iets echt leuk is liken en niet alleen maar liken omdat het vriendje van je is en hou het bij spotprentjes en geen discussies
 

DeletedUser65747

Guest
Jammer om te zien dat vriendjes elkaar liken ook al zijn de spotprentjes bar slecht. Als iets echt leuk is liken en niet alleen maar liken omdat het vriendje van je is en hou het bij spotprentjes en geen discussies

Sinds wanneer bepaal jij of de spotprentjes slecht zijn of niet? Ik maak hier verder ook niemand belachelijk maar ik (en anderen binnen neo) vinden het wel grappig dat een lemonpops/dabb nu bij tuf gaan terwijl ze die een poosje geleden het liefst de stam uit hadden. Dit is misschien wat meer een insider. Daarbij like ik zovaak spotprentjes of posts van chess als ik ze grappig of goed vind. Zie ik vanuit chess en jou helaas minder gebeuren.
 
Reactiescore
2.367
Kunnen we anders over het algemeen concluderen dat het niveau ondermaats is, dat de gemiddelde spotprent 4x gerecycleerd wordt en dat ze steeds over hetzelfde gaan? Top danku, op naar goede prentjes.
 

DeletedUser79332

Guest
Kunnen we anders over het algemeen concluderen dat het niveau ondermaats is, dat de gemiddelde spotprent 4x gerecycleerd wordt en dat ze steeds over hetzelfde gaan? Top danku, op naar goede prentjes.

Je bent zelf een goede prent:rolleyes:
 
Bovenaan