Top & Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Jeremy flop
slet
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763

DeletedUser79878

Guest
Iemand die veel tijd heeft en eens wilt berekenen hoeveel interns freyr al heeft ondertussen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Als ik over de 100% zit, ben ik dan fout of kan ik dan gewoon de toekomst voorspellen?
 

DeletedUser80814

Guest
beste AF vrienden,
ik wil hier melden dat panda6forever en babor de stam babe hebben verlaten.
de reden voor deze actie is omdat er achter hun rug plannen waren besproken om hun te internen of te kicken om zo plaats te maken voor nieuwe leden.
dit zijn babor en panda6forever te weten gekomen door de nieuwe spelers die hun plaats moesten vervangen een echte backstab van de leiding van babe dus.
zo zie je dat sommige spelers geen respect hebben voor andere spelers en alleen maar aan wereld winst denken en hun zelf.

mvg
 

DeletedUser41926

Guest
De geplande recruits hebben bedankt en Babe in een benarde positie gebracht.

Zorgt tevens voor een derde stam op het toneel. Obligation.
 

DeletedUser80814

Guest
idd.
panda en babor waren niet de enige die niets pasten in de nieuwe plannen van babe.
ik vind dit zeer jammer voor een speler zoals panda die vanaf het begin bij babe zaten dan gewoon met hun rug tegen de muur worden gezet.

mvg
 
Reactiescore
1.278
beste AF vrienden,
ik wil hier melden dat panda6forever en babor de stam babe hebben verlaten.
de reden voor deze actie is omdat er achter hun rug plannen waren besproken om hun te internen of te kicken om zo plaats te maken voor nieuwe leden.
dit zijn babor en panda6forever te weten gekomen door de nieuwe spelers die hun plaats moesten vervangen een echte backstab van de leiding van babe dus.
zo zie je dat sommige spelers geen respect hebben voor andere spelers en alleen maar aan wereld winst denken en hun zelf.

mvg

Respect voor deze keuze. Soms moet je account belangen aan de kant zetten om een statement te maken. Babe wijst voortdurend naar fouten punten van KaKaKa, maar speelt hier het spel gewoon onwijs dom. Het kicken/verlaten van psy.. en nu weer leden kwijtraken door het interne beleid. Met de huidige leiding daar is er straks niemand meer over.

Hoop dat zowel jullie( in de nieuwe stam ) als Babe nog wat kunnen laten zien op deze wereld.
 
Reactiescore
239
Babe kan het niet verdragen dat we niets doen tegen KaKaKa maar wel tegen hun, ze zeggen dat we 'ass-kissers' zijn.
Echter blijken ze niet te snappen dat dit allemaal gebeurd door hun eigen domme acties en uitspraken.

Obligation to bring Babe down.
 
Reactiescore
1.363
Babe kan het niet verdragen dat we niets doen tegen KaKaKa maar wel tegen hun, ze zeggen dat we 'ass-kissers' zijn.
Echter blijken ze niet te snappen dat dit allemaal gebeurd door hun eigen domme acties en uitspraken.

Obligation to bring Babe down.

Moet jij niet jouw mond voorbij praten hé? ;)
 
Bovenaan