Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Waarom ween je dan over het feit dat Class en Pawn beiden zoveel accounts een invite sturen als je nu over 'macht' begint? Dat is wel je argument. Moet je jezelf maar goed formuleren of aanvaarden dat er kritiek op komt op je domme formulering.
1 v 1 als in, kamp Pawn en kamp Class. Vriendjes, pbg's van beide stammen of wat dan ook worden gewoon ingedeeld bij 1 van beide kanten. 1 ieder die neutraal is, is volstrekt kansloos en edelvoer omdat er geen 3de partij is en dat potentieel ligt ook niet voor handen.
Met die logica is er nooit een 2v1? Een 3v1? Omdat die dan toch samenwerken en '1' zijn? Jezus.
 
Reactiescore
151
Ja blame Pawn zou ik zeggen. We waren met 3! accounts en zij fuseren de hoogste leden van 3 stammen bij elkaar omdat op het AF iedereen zo hard zit te roepen dat we gaan winnen. Dan moeten we ook een beetje meekomen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Anthony | Aegormvandaag om 15:14

Lol, speel gewoon het fucking spel. CF’s zijn onaangenaam, als je er dan een probleem met hebt dan edel je het gewoon terug. Dat er eens wat actie in de wereld komt inplaats van deze saaie buildup.

Bij Eternal vinden ze het ook te saai Jannes, misschien moet je mee gaan cf'en!
 
Reactiescore
3.576
Waarom ween je dan over het feit dat Class en Pawn beiden zoveel accounts een invite sturen als je nu over 'macht' begint? Dat is wel je argument. Moet je jezelf maar goed formuleren of aanvaarden dat er kritiek op komt op je domme formulering.

Het leek mij overduidelijk dat met het sturen van invites het wel gaat om grote kwaliteitsvolle accounts en niet accounts van 11k, 22k spelers zoals deze in mijn huidige stam zitten.

Zal volgende keer wat duidelijker zijn voor je, al leek het mij al erg duidelijk.

Met die logica is er nooit een 2v1? Een 3v1? Omdat die dan toch samenwerken en '1' zijn? Jezus.

Er zijn maar 2 grootmachten op Classic dus iedereen die geen grootmacht is maar wel samenwerkt met 1 hoort daar gewoon bij. Moest er nog een 3de stam zijn die kans maakt op winst en deze zou samenwerken met Pawn tegen Class kan je dit wel zien als een 2 vs 1 maar is hier niet van toepassing.

Althans zo redeneer ik, al snap ik iedereen zijn eigen interpretatie daaraan kan geven.

Ja blame Pawn zou ik zeggen. We waren met 3! accounts en zij fuseren de hoogste leden van 3 stammen bij elkaar omdat op het AF iedereen zo hard zit te roepen dat we gaan winnen. Dan moeten we ook een beetje meekomen.

Ik zie het meer als een samenloop van omstandigheden dit zo geëscaleerd is. Class begint met 3 hele sterke accounts die elkaar al jaren kennen en al veel gewonnen hebben dat is gewoon een erg sterke basis om mee te beginnen, je kan daarin ook rap mensen meetrekken in een verhaal. Pawn had dit niet en moest daar tegenover kwantiteit creëren wat ze ook deden en ik ook wel begrijp (mss wel wat teveel) waardoor Class daarin mee ging en al snel zaten alle goeie accounts op mijn account na ofc in 1 van beide stammen.

Het is Class hun goed recht om te starten met wie ze willen starten, het jammere is je niet 3 zulke accounts in een andere stam had om daar evenwicht in te brengen, dus Pawn wilt dit compenseren met recruits, teveel helaas, Class wilt dat dan compenseren, ook teveel helaas.

Uiteindelijk hebben beide teveel schrik van elkaar gehad en kozen ze voor de makkelijkste optie (spelers bijhalen). Daarom ik aanhaal ik van mening ben beide stammen wel graag zo risicoloos spelen en dat stelt mij teleur van bepaalde mensen die zich presenteren als pro's.

Als mijn account solo blijft en (op termijn sws kansloos is) zal ik altijd verliezen ook al haal ik optimaal gebruik van de mogelijkheden en hoor ik zo'n Fakie weer roepen 'je bent weer weggespeeld'. Ja klopt, jij nog wat nuttigs gedaan op TW?

Ik druk het wat zwaar uit maar dat zou iedereen al wel gewoon mogen zijn dus niet teveel flippen!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Risicoloos spelen lol, geen 15v3 willen en dan maar met 7 leden gaan spelen, risicoloos idd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
3.576
Risicoloos spelen lol, geen 15v3 willen en dan maar met 7 leden gaan spelen, risicoloos idd.

Nogmaals het aantal leden voor mij is totaal irrelevant om op basis daarvan te concluderen of een strijd eerlijk of niet eerlijk is. Als je de top 50 van deze wereld in een stam zet en laat spelen tegen de overige 900 spelers is het een 50 vs 900 en dan zou jij zeggen: Damn zoveel verschil in leden, die 50 kunnen nooit winnen. Terwijl in de praktijk het nog niet eens moeite zal kosten die 900 te verslaan.

Dit is een extreem voorbeeld om mijn denkwijze daarin duidelijk te maken. Ik zeg niet die 15 v 3 gelijk zou opgaan overigens.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ja want bijvoorbeeld 15 accounts van 1 mil tegen 3 accounts van 1 mil, zou het makkelijk maken voor die 3 accounts?

Jij onderschat echt de gevolgen van een te groot kwantiteitsverschil.
 

Deleted User - 487958296

Guest
alle goeie accounts
op mijn account na ofc
Kies eentje.
3 zulke accounts
Ga je weer doen alsof we met letterlijke goden spelen ja? (#Leon excluded)
hoor ik zo'n Fakie weer roepen 'je bent weer weggespeeld'.
Haha, nog steeds salty dat ik zei dat je weggespeeld was in pm? Ach gossie.
Ja klopt, jij nog wat nuttigs gedaan op TW?
Wie van ons won er alweer een TW mok en T-shirt?
Jij was het niet he
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nogmaals het aantal leden voor mij is totaal irrelevant om op basis daarvan te concluderen of een strijd eerlijk of niet eerlijk is. Als je de top 50 van deze wereld in een stam zet en laat spelen tegen de overige 900 spelers is het een 50 vs 900 en dan zou jij zeggen: Damn zoveel verschil in leden, die 50 kunnen nooit winnen. Terwijl in de praktijk het nog niet eens moeite zal kosten die 900 te verslaan.

Dit is een extreem voorbeeld om mijn denkwijze daarin duidelijk te maken. Ik zeg niet die 15 v 3 gelijk zou opgaan overigens.
Uhu, alleen hebben we het totaal niet daarover maar over een 15v3 waarin de leden even groot zijn? Wat probeer je te zeggen, ' als we het ergens anders over zouden hebben zou ik gelijk hebben'?
 
Reactiescore
3.576
Ja want bijvoorbeeld 15 accounts van 1 mil tegen 3 accounts van 1 mil, zou het makkelijk maken voor die 3 accounts?

Jij onderschat echt de gevolgen van een te groot kwantiteitsverschil.

Dat heb ik nergens gezegd, in het voorbeeld je geeft zouden die 15 account's mits die enige niveau halen wel gewoon makkelijk moeten winnen maar ik vind dit voorbeeld ook geen weergave van hoe de situatie was op deze classic.

Het is altijd een afweging tussen kwaliteit en kwantiteit en dat is inderdaad niet zwart of wit en dus moeilijk afweegbaar. Ik zeg niet Class met 3 leden moest blijven want dat zou inderdaad niet opgaan, 8 vind ik van het goede teveel en denk dat ze weinig moeite zullen kennen met Pawn en het klusje snel geklaard zal zijn in de huidige situatie. Ik stel mij ook vragen of deze recruits niet hadden plaatsgevonden als Pawn niet zo hard zou gegroeid zijn.

Ook vind ik het de verantwoordelijkheid van spelers om niet te snel te happen naar een serieuze stam, helaas wil iedereen zijn plekje nog al snel veiligstellen omdat ze bang zijn om te verliezen ofzo, waar niets mis mee is.

Ga je weer doen alsof we met letterlijke goden spelen ja? (#Leon excluded)

Het is niet omdat ik het kwaliteitsverschil in beide stammen zo groot vind dat dit komt omdat ik Class o zo goddelijk goed vind, er zijn 2 kanten en Class is daar maar 1 van.

Haha, nog steeds salty dat ik zei dat je weggespeeld was in pm? Ach gossie.

Nee hoor ^^ Ik haal het maar aan dat onwetende mensen rap dingen zeggen zonder ze het verhaal achter een gebeurtenis kennen :D

Wie van ons won er alweer een TW mok en T-shirt?
Jij was het niet he

Ik heb ooit gok het aantal pre-registraties van w41 (denk ik) gewonnen dus ben zeker ook een winnaar net zoals jij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Zoals jij deed bij Blaze?

Heb ik met veel achtergrond informatie een mening over gegeven dus niets mis mee. En heel veel dingen in vraag gesteld vooral, sterker nog, erkend ik zijn motieven begrijp dus vind dit een slechte vergelijking.

Ik heb de pm's van Blaze naar Clyde gewoon allemaal gelezen he, dus ik ken ook de kant van Blaze. Ken jij mijn verhalen zo goed dan?
 
Reactiescore
3.576
Alles met jou waarna ik refereer was ik live bij, dus ja.

Dus als jij op een feest zit en er word iemand neergestoken, de dader was niet herkenbaar en kon wegvluchten dan weet jij vervolgens:

Wie de dader is, want je was er live bij
Wat het motief van de dader is, want je was er live bij
Waarom hij koos dit in het openbaar te doen, want je was er live bij
Waarom hij het met een mes deed, want jij was er live bij

Ect ect ect dit zou jij allemaal weten omdat je er live bij was? Mij lijkt het dat je pas iets op basis van degelijke argumenten kan weten als je u verdiept in een situatie, enkel dan heb je enig recht van spreken. Deed ik bij Blaze, deed jij niet bij mij.


Er bij zijn en de situatie kennen zijn 2 geheel verschillende dingen, neem aan je dit wel inziet.
 
Reactiescore
151
Rest van AF: praat over X (3v15 met even grote accounts)
Jannes: praat over Y (50vs de wereld??)
Jannes: Omg waarom snappen jullie mij niet? *pickachuface*
 
Reactiescore
3.576
We hadden dagelijks contact, ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?

Sorry maar ik kan mij geen 1 wereld met jouw herinneren, laat staan wij dagelijks in contact stonden. Rebecca heeft die PM verwijderd dus kan het ook niet opnieuw opzoeken want we hadden het er al eens kort over. w28 of 34?

In ieder geval beweerde je dat ik zou zijn weggespeeld op w28 wat helemaal in de verste verte niet klopt. Dus ik stel vast je uitspraken doet waar je helemaal geen weet van hebt. Maar daar ben jij het ongetwijfeld niet mee eens.

Echt in elke post van Jannes moet een super lange irrelevante vergelijking staan of niet?

Die zijn blijkbaar wel nodig omdat Class met de gekste stellingen komt.

Rest van AF: praat over X (3v15 met even grote accounts)
Jannes: praat over Y (50vs de wereld??)
Jannes: Omg waarom snappen jullie mij niet? *pickachuface*

Die vergelijking is gemaakt omdat Rob duidelijk niet begreep dat leden aantal er weinig toe doet. Rest van AF, daarmee bedoel je trouwens Class zeker.

Ik heb nooit een 3 v 15 gezien in ieder geval.
 

Deleted User - 487958296

Guest
In ieder geval beweerde je dat ik zou zijn weggespeeld op w28 wat helemaal in de verste verte niet klopt. Dus ik stel vast je uitspraken doet waar je helemaal geen weet van hebt. Maar daar ben jij het ongetwijfeld niet mee eens.
Kijk eens in de bijlage lieve schat, je legt (zoals gewoonlijk) weer eens woorden in iedereens mond.
upload_2019-6-16_19-31-29.png
 
Bovenaan