Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Deleted User - 487958296

Guest
Kun je even niet zo haten op mijn naam? Bij voorbaat dank :)
 
Reactiescore
1.037
Bij mijn versie van het af lijk je een beetje schizofreen Bradley
f363eb57c9f33573ec4cc695eea73c86.png
 

DeletedUser61134

Guest
Stel je een leven voor zonder al mijn inhoudelijke en nuttige posts.
Ik leef trouwens eeuwig voort in Martins profiel
 
Reactiescore
1.037
Van een kleine naar een grote L valt dan nog wel weer mee hè, echte leiders worden altijd met een hoofdletter geschreven!
 
Reactiescore
3.576
Zijn classics altijd zo saai eigenlijk? Of is dat nu puur omdat alles meteen in 2 kampen verdeeld is en het gewoon wachten is tot die 2 kampen tegen elkaar gaan fronten.


Ledenlimiet van 5 zou standaard modus moeten worden overall op tw wil je niet gewoon een saaie wereld op enkele weken lategame na.
 
Reactiescore
1.019
de wereld is gewoon wat slomer door de w1 instellingen, maar dat wist je van tevoren
 
Reactiescore
1.019
door de snelheid duurt het toch langer voor je front met elkaar hebt, dus indirect heeft het er wel mee te maken
 
Reactiescore
3.576
door de snelheid duurt het toch langer voor je front met elkaar hebt, dus indirect heeft het er wel mee te maken

Als Pawn en Class niet zoveel accounts een invite hadden gegeven was er al weken vollebak oorlog geweest in hun gebieden. Dus ja, snelheid is een factor maar heeft globaal gezien er niets mee te maken in de stelling die ik maakte.

Dus stel ik mijn vraag opnieuw, is Classic altijd zo saai als in het opzicht iedereen zijn stamkeuze snel maakt, het al snel een 1 v 1 word en het dan gewoon wachten is op front, waarna er 2 weken oorlog komt, een account gebroken word langs een kant en de andere stam dan op massa del gaat?

Want daar begint het hier wel op te lijken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ge zit in een stam met 9 en weent hier dat het saai is omdat Pawn en Class 8 leden hebben. Moet je niet uitleggen hoe dom je overkomt ofwel?
 
Reactiescore
3.576
Ge zit in een stam met 9 en weent hier dat het saai is omdat Pawn en Class 8 leden hebben. Moet je niet uitleggen hoe dom je overkomt ofwel?

lol, hoeveel leden van die 9 neem jij serieus dan (3 spelen zelfs zonder PP) ? Wat is dit voor een kortzichtige reactie.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dat jij je eigen stam niet serieus neemt is niemands probleem toch? Jij wilt onderbouwde posts, ik onderbouw hem door te zeggen dat jij in een stam zit met meer leden en dus geen recht van spreken hebt.

Doei
 
Reactiescore
1.037
Dus stel ik mijn vraag opnieuw, is Classic altijd zo saai als in het opzicht iedereen zijn stamkeuze snel maakt, het al snel een 1 v 1 word en het dan gewoon wachten is op front, waarna er 2 weken oorlog komt, een account gebroken word langs een kant en de andere stam dan op massa del gaat?
.
1 v 1, yeah, right
 
Reactiescore
3.576
Dat jij je eigen stam niet serieus neemt is niemands probleem toch? Jij wilt onderbouwde posts, ik onderbouw hem door te zeggen dat jij in een stam zit met meer leden en dus geen recht van spreken hebt.

Doei

Door dit soort reacties ga ik echt twijfelen aan het denkvermogen van de mensheid. Dus je wilt zeggen dat mijn stam een oneerlijk voordeel heeft t.o.v Pawn of Class doordat we meer leden hebben en ik daardoor geen recht van spreken heb te klagen xD

Ik zet nu echt grote vraagtekens bij jouw capaciteiten door zulk denkvermogen o_O

Het aantal is irrelevant, wereld word niet gewonnen door de stam met de meeste leden maar door de stam met de meeste macht. De 2 grootste spelers van Class zijn evengroot als mijn stam, en dan kom je af met 'jullie zijn wel met 1 lid meer he'.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.576
1 v 1, yeah, right

1 v 1 als in, kamp Pawn en kamp Class. Vriendjes, pbg's van beide stammen of wat dan ook worden gewoon ingedeeld bij 1 van beide kanten. 1 ieder die neutraal is, is volstrekt kansloos en edelvoer omdat er geen 3de partij is en dat potentieel ligt ook niet voor handen.
 
Bovenaan