Top & Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Grootste credits naar team gentle en team schedel. Mathieu, Daan & Brian hebben me immens veel geholpen.

Ik heb eigenlijk het minste gedaan, een stuk of 50/60 snipes en de recaps. Mijn co heeft zich met het zware werk beziggehouden terwijl ik dodgede. Jammer genoeg enkele dorpen verloren door dom geluk van Qua, maar geluk hoort er ook bij.

Tot binnen 2 weken veronderstel ik? ;)
 

DeletedUser47575

Guest
Grootste credits naar team gentle en team schedel. Mathieu, Daan & Brian hebben me immens veel geholpen.

Ik heb eigenlijk het minste gedaan, een stuk of 50/60 snipes en de recaps. Mijn co heeft zich met het zware werk beziggehouden terwijl ik dodgede. Jammer genoeg enkele dorpen verloren door dom geluk van Qua, maar geluk hoort er ook bij.

Tot binnen 2 weken veronderstel ik? ;)

Dom geluk?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Juh, elk verloren dorp is zowat met 3 edels gepakt. Als dat geen dom geluk is, dan weet ik het ook niet hoor.

Fijn hoor, die boosters.
 
Reactiescore
967
Ik wil ook even mijn complimenten geven aan de organisatie en uitvoering van deze massa vanaf Qua's kant. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik dit de best uitgevoerde massa van qua tot dusver noem. Erg veel moeite gestoken in deze massa en ongeacht van het resultaat mag er best met trots op worden teruggekeken. Hopelijk weet Qua toch de motivatie terug te vinden na het zien van zo'n goed uitgevoerde massa en mogen wij nog tal van zulke massa's meemaken.

Wat ik wel betreur is dat er op Rapunzel toch nog te makkelijk dorpen verloren gaan, dat ondanks de activiteit die er is geweest afgelopen dagen.
 
Reactiescore
69
Juh, elk verloren dorp is zowat met 3 edels gepakt. Als dat geen dom geluk is, dan weet ik het ook niet hoor.

Fijn hoor, die boosters.

Als je een +5 ts boost opzet heb je rond de 40% kans dat je een dorp edelt met 3 edels. Als het grootschalig gebeurt dat er 3 edels doorkomen is het statistisch gezien heel normaal dat er zo dorpen gepakt worden. Dus dom geluk? Proficiat aan de deffers op emerica voorbije dagen, had niet verwacht dat er maar zo weinig dorpen zouden binnen zijn, heel knap defwerk geleverd!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
juh bedankt, komt mn arrogantie toch wel van pas.

Edit: het begon met 30, toen 17 en nu 9. Sad life
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
Heb je de rapporten gezien, wordt amper gedodged en edels van +6 uur lopen zo door :p

heel toevallig heb ik de rapportjes gezien en in de avond viel het mee misschien 2 of 3 verloren na 18u (dat bedoel ik met avond).
 
Reactiescore
983
heel toevallig heb ik de rapportjes gezien en in de avond viel het mee misschien 2 of 3 verloren na 18u (dat bedoel ik met avond).

En kan dat misschien zijn omdat er voor 18u amper wat druk was?
Modus was de hele tijd als stam bezig met het helpen van de massa op emerica en dus kroop er sinds een dag al minder tijd in het aanvallen. Als ik me niet vergis liep er voor 18u ook amper wat op rapunzel.

Krijg je even rust en is zelfs dodgen te veel... :s
 
Reactiescore
983
Mijn complimenten naar Qua voor deze massa. Het plan was wel weer hetzelfde als de vorige keren of 3 maar de uitvoering was deze keer van zeer hoog niveau waarvoor chapeau! Dit maakt me alleen maar gelukkig voor de toekomst wetende dat de 2 stammen een strijd kunnen voeren zonder nutteloos gezever & gedoe er rond.

Ook mijn complimenten naar Modus voor de alweer prima verwerking van de massa. Communicatie en strijd voor elkaar waren on point! En tjonge ik moet zeggen: Wat voelt het overigens geweldig om weer een team te hebben op emerica dat van aanpakken weet. Respect naar Laurens & Jeremy die hebben getoond dat Emerica nu weer met een team zit dat het nodig heeft.

Benieuwd naar de toekomst en hoe vaak Qua nog een massa met zulke omvang nodig zal hebben om een account te breken.

Leuke dag heren!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Yup maar een veel betere tactiek voor Emerica kon je denk ik ook niet hebben. Qua heeft ook wel de pech dat de massa gewoon zeer goed opgevangen is, dat had op een ander front misschien anders kunnen lopen. Nu vier keer hetzelfde target genomen, en weinig winst. Misschien gewoon keer ander target proberen ;).

Straks heeft Modus gewoon 10 Rapunzels maar weten jullie dat gewoon niet :eek:
 
Reactiescore
967
vanavond viel mee toch?

Doelde meer op het feit dat er vandaag toch weer 5 dorpen verloren zijn geraakt. Tel daar die 20 van gister bijop en je verdubbeld de winst die er vandaag op emerica is gemaakt alweer. Beetje zonde voor al de moeite die er is gestoken in het proberen te behalen van vele winsten in offensief opzicht, terwijl er wel steken worden laten gevallen op defensief opzicht.
 

DeletedUser78597

Guest
Mijn complimenten naar Qua voor deze massa. Het plan was wel weer hetzelfde als de vorige keren of 3 maar de uitvoering was deze keer van zeer hoog niveau waarvoor chapeau! Dit maakt me alleen maar gelukkig voor de toekomst wetende dat de 2 stammen een strijd kunnen voeren zonder nutteloos gezever & gedoe er rond.

Ook mijn complimenten naar Modus voor de alweer prima verwerking van de massa. Communicatie en strijd voor elkaar waren on point! En tjonge ik moet zeggen: Wat voelt het overigens geweldig om weer een team te hebben op emerica dat van aanpakken weet. Respect naar Laurens & Jeremy die hebben getoond dat Emerica nu weer met een team zit dat het nodig heeft.

Benieuwd naar de toekomst en hoe vaak Qua nog een massa met zulke omvang nodig zal hebben om een account te breken.

Leuke dag heren!


Op vele leuke strijden dan maar hea :p
 
Bovenaan