Stelling van de dag

Reactiescore
3.452
Dat zijn dan de Pro spelers, die hiertegen zijn. Maar als ze zelf iets uitspoken die niet kan, hoor je hen niet?

w66: Interdictum: Die ging met boostdorpen snel in het begin, liep dan paar clears dood en uiteindelijk heeft ie toen z'n achterstand
Toevallig heb ik de start gedaan op Inter,we hebben niet 1 boostdorp gehad?
Vind het wel lachwekkend dat een Ufo lid dit meldt trouwens:D
 

DeletedUser81014

Guest
Toevallig heb ik de start gedaan op Inter,we hebben niet 1 boostdorp gehad?
Vind het wel lachwekkend dat een Ufo lid dit meldt trouwens:D

ga jij je nou maar weer in de belangstelling werken, met je idiote opmerkingen van UFO lid... Zoals ik al lang heb gezegd:

IK BEN GEEN UFO LID, ben ik al maanden niet meer.
En als je het ontkent? nouja dat is dan jou probleem. Er is wel degelijk in het begin bewijs geleverd dat het boostaccount een clear had gebruikt voor je, en jij hem kort erna hebt overgenomen (een kennis btw).
Jullie kwamen toen met het verhaal dat het geen geplande fusie was, maarja... Kort na de beschermingsbescherming een dorp overnemen die haast hoger is dan dat van jezelf, heel toevallig ook nog eens op 5 velden van je eigen dorp.

Doe jij belachelijk of wil je gewoon in de belangstelling staan om dit te ontkennen?


+ Het feit is dus:
De zogezegde 'pro' spelers die niets mis kunnen doen, doen het wel achter het gat door, zodat niemand echt weet wat ze doen.
En als jij gelooft in de heilige geest, dan heb ik daar alle respect voor, maar ga hier niet je eigen geloof trachten over te brengen naar anderen, want ik geloof er geen hol van ;à
 
Reactiescore
3.452
Er is wel degelijk in het begin bewijs geleverd dat het boostaccount een clear had gebruikt voor je, en jij hem kort erna hebt overgenomen (een kennis btw).
Nou ik zou zeggen stuur maar privé ,ik ben erg benieuwd ^^
Er is namelijk nooit gesproken op het af of whatever dat Inter een boost/fusie kickstart had.
Aangezien w68 hier niet zit te wachten op je nogal aparte manier van schrijven,stuur maar privé en mocht het kloppen dan zal ik openlijk op het af mijn excuus aan jou maken:)
Succes met uitzoeken iig want dat zal je nodig hebben.
 

DeletedUser81014

Guest

Niet mad hoor :D
Geef gewoon m'n mening, zowel over Pro's en 'minderen'.
Over het verhaal rond UFO (waar ik zelf niets meer mee te maken heb) en over die boostaccountjes.
Degene die het ontkennen zijn gewoon degene die hun imago hoog willen houden. Iedereen heeft al wel eens iets gedaan lijkt me dat ze beter niet konden doen, nouja part of the game get over it.
Backstabben hoort niet thuis in TW, maar het gebeurd,... Je kan er jaren over zagen of gewoon doorgaan.
Clusterfucks same, is irritant om tegen je te hebben, maarja het spel laat het toe, dus je kan er niet aan doen als iemand niet akkoord gaat als persoon of als stam.
Kata's,... ze zitten in het spel. Het is niet plezant je gebouwen bij fakes te zien afgebroken worden, maarja je kan toch moeilijk iemand die kata's gebruikt verwijten dat hij een noob is? Ik bedoel... Ga dan klagen bij innogames, en zorg dat die kata's uit het spel verdwijnen als je dat zo graag wil...

Ik ben zelf iemand die geen CF's, kata's of backstab nodig heb om iets te bewijzen of althans om plezier te vinden binnen TW. Er zijn er anderen, maarja die heb je altijd! Zijn ze daarvoor meteen noobs omdat ze zoiets doen? In mijn ogen niet,...

Boostaccounts, dat is weer een geval apart. Dit is bewust iets opstarten van bij het begin om bovenaan de ranglijst te kunnen staan. Dit zie ik dus dan weer wel al het verzieken van het spel, aangezien dat niet geïntegreerd is binnen TW (althans niet rechtstreeks).
 

DeletedUser81014

Guest
Nou ik zou zeggen stuur maar privé ,ik ben erg benieuwd ^^
Er is namelijk nooit gesproken op het af of whatever dat Inter een boost/fusie kickstart had.
Aangezien w68 hier niet zit te wachten op je nogal aparte manier van schrijven,stuur maar privé en mocht het kloppen dan zal ik openlijk op het af mijn excuus aan jou maken:)
Succes met uitzoeken iig want dat zal je nodig hebben.

Ik ken je ;)
Ik weet hoe jij schrijft en manier waarop je zaken bedoeld. Als je problemen hebt met de manier van mijn schrijven, wil ik daar wel verduidelijking in. Volgens mij schrijf ik gewoon de Nederlandse taal, ik weet niet van waar jij afkomstig bent?
Dat ik zaken zeg die jou niet ten goede komen tjaa... Dat heb je wel al eens voor als iemand met een andere mening voor je staat natuurlijk.

Zoals ik al zei, van mij mag ieder z'n mening hebben, maar hou die dan ofwel, voor jezelf of meld deze bij de vriendjes in de groep op whatsapp, skype of discord.
Niemand heeft er wat aan, dat jullie na een maand al spelers als onervaren en noobs gaan beschouwen en dat hun stam enkel R2W speelt... Zonder daarbij eerst verhaal te halen hoe het komt dat er nieuwe spelers in de stam zitten^^
Wie en wanneer er overblijft, daar is nog een lange weg te gaan ofc. Wij van AX kunnen ook makkelijk zeggen,... Pink die komen haast nergens, allemaal noobs, maar wat bereiken wij daar nou mee?
Speel het spel, ga even een week van AF af en speel je spel IG. Ieder is gelijkwaardig, zolang er geen strijd is.



PS: Wellicht komt er nu een Mod om te zeggen dat ik dubbelpost, maarjaa héé,... Ga niet weer m'n tekst herbewerken ofzo om enkel 1 post te gaan maken.
Het is nu niet dat het AF zo overbevolkt is om een dubbelpost te bestraffen lijkt me, meer nog! Het is weer een postje bij, zouden ze trots op moeten zijn!
 

DeletedUser81014

Guest
Idd zonder bewijs ga je dit afleggen. Dus toon bewijs of hou het binnenskamers.

Ook voor jezelf;)

Er is genoeg over gezegd op w66 lijkt me, je kan daar terug gaan zien in de gesprekken op AF, waar er werd gezegd:
* Het was geen boostaccount, het was pas na de start beslist om te gaan fuseren ^^
Als jullie deze zin al niet meer herkennen, die jullie zelf hebben vermeld op het AF, dan is dat jullie probleem.
Tevens zitten we hier op w68, w66 is een k*twereld die helemaal kapot gerekruteerd is geweest en daarom ben ik daar ook gestopt.

Btw, was tevens meer een wereld die op het AF gestreden werd dan IG. Toen ik in UFO zat hebben wij welgeteld geen enkele massa ontvangen
 
Reactiescore
146
donder nu eens allemaal op met jullie W66, ga daar lekker steggelen , en gebruik dit forum aub niet voor andere werelden !!!!!!
 
Reactiescore
146
Heeft Inge weer der maandelijkse verschijnselen? :eek:

Werewolf_by_michellemonique.jpg
 

DeletedUser76681

Guest
nx884h.jpg


Is dit trouwens de nieuwe manier om spelers te werven voor een stam? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.476
Nee, om te zien of iemand een mogelijke bedreiging gaat zijn, en een beetje sociaal contact te zoeken. Veel tw ers zijn vriendloos.
 

DeletedUser52925

Guest
Of hij probeert te weten te komen wanneer hij je een treintje moet sturen.. Zeer lowkey tho ;)
 

DeletedUser76681

Guest
Nee, om te zien of iemand een mogelijke bedreiging gaat zijn, en een beetje sociaal contact te zoeken. Veel tw ers zijn vriendloos.

Nou ik ben anders ook op gewone manieren aanspreekbaar :rolleyes: hij reageert zelfs niet meer op mijn antwoord dus zo veel sociaal contact heeft hij niet nodig.

Of hij probeert te weten te komen wanneer hij je een treintje moet sturen.. Zeer lowkey tho ;)

Dan zal hij een trapje sneller moeten zijn om die trein te halen.
 

DeletedUser76681

Guest
Zover had ik zelfs nog nie na gedacht!

Aparte manier wel

Moeten ze toch eens in investeren omdat beter te doen.
 
Bovenaan