Golden Awards

Reactiescore
2.368
Ja en waarom staat die nog niet op het stammenforum?
 

Deleted User - 487925159

Guest
Beste speler: TheTrainGoesChuChuuu en Lemonpops Beetje saai ze worden hier vaak benoemd, maar dat is niet meer dan terecht.
TheTrainGoesChuChuuu, met een team van Inge, Jason, Rick en Aaron Ozit er op het account een van de sterkste teams van deze wereld. Ik wil dan nog speciaal Rick benoemen, Inge, Jason en in mindere mate Aaron zie je nog wel regelmatig voorbijkomen in de lijstjes maar Rick dit wordt weinig benoemt. Terwijl Rick echt een van de drijvende krachten van het account is. Rick je bent een toppertje. Verder is het logisch waarom het account benoemt wordt, Rang 2, ODA rang 2, ODD rang 4 en ODS ook nog goed met rang 14.
Lemonpops Ik zelf ken de spelers die op lemon spelen niet, een van de bespelers is Maretan iemand die naar mijn mening op het AF met goede onderbouwde posts komt, wat zeer zeldzaam is hier. Verder doet ook dit account het zeer goed in de ranks en op defensief en offensief vlak. Met een rang 11, ODA rang 8, ODD rang 1 en ODS rang 13 wat voor hun moeilijke ligging ook nog erg mooi is.

Beste stam: Chess en NEO.
Chess
Rang 2 stam met 10 mil punten. Mijn eigen stammie, ik denk dat de meeste spelers het wel eens zijn dat dit een van de kwalitatief betere stammen is van deze wereld. Het is een leuke club waar de sfeer er zeker goed in zit. Ondanks de vele ego's en soms de nodige verkoelingsgesprekken gaat het erg soepeltjes. Ook veel credits hier naar de leiding.
Neo Rang 1 stam met 22 mil punten. Ondanks de naar mijn mening toch wel R2W mentaliteit horen ze hier gewoon ook benoemd te worden. Sterke stam kwantitatief ver superieur maar er zit ook echt wel wat kwaliteit in deze stam. Blijft de grote favoriet voor de winst.

De beste stam speler: Circus of Insanity
Ik heb niet een goed beeld over de vv en os diensten die binnen NEO geleverd worden dus daar kan ik weinig over zeggen. Puur naar ODS kijkend zie je dat Plato daarin erg hoog staat en daarom ook wel een benoeming verdiend. Ook HardcoreAngel verdiend wel een benoeming, hebben een groot aandeel gehad in het feit dat Niels voornamelijk Block OK kon doen. Maar nu naar de spelers waar ik wel een goed beeld over heb. Allereerst wil ik Jannes een speciale SO geven, niet iedereen vind hem de aardigste jongen maar hij heeft ons account een poos terug toch super geholpen door vv te draaien. Tenslotte dan degene die het award van mij krijgt, de mannen van Circus, deze mannen draaien flink wat vv en leveren bakken met OS waar nodig is. Gert, Harry en Cedric Toppertjes.

Het grootste ego:
Hebben jullie even de tijd?
Man iedereen die dit spel speelt heeft iets van een ego maar er zijn er zoveel waar het echt bizar is geworden. Qua accounts denk ik dat El Capitan en Niels5151 hier wel thuis horen. Maar ik wil ook een special plekje in ruimen voor mn co, Melvin, man die jongen zn ego is enorm. Maar tot nu toe maakt ie het gewoon waar dus ja dan accepteren we het maar he :p. Ook ons noobje van We regret to inform you zn ego begint soms wel een beetje groot te worden. Maar hij heeft dan ook een goede leermeester wat dat betreft.................................................................................................

Beste leider: Boring Boring, Ian/Jason/Inge.
Hier zet ik de leiding van Chess neer. Ian is een echt toppertje die ook al mn leidertje was op 62. Heeft een goed spelbeeld en is ook behoorlijk rustig en rationeel, een must in een leider. Jason en Inge heb ik deze wereld leren kennen. Ook 2 toppers. Samen zorgen ze ervoor dat de stam loopt als een goed geoliede machine.

Slechtste leider:
Dppschut
Man, man, man wat moet ik hier nu over zeggen. Denk dat het hele "clusterfucks kan je alleen bij stamgenoten of bondgenoten zetten" wel genoeg zegt.

Meest overschatte stam:

Denk niet dat er in deze fase een stam echt wordt overschat.

Meest onderschatte stam:

Denk niet dat er in deze fase een stam echt wordt onderschat.

Meest overschatte speler:
Niels5151
Ik denk dat binnen Chess Niels niet overschat wordt maar misschien binnen NEO wel. Hij heeft het op defensief vlak nog niet echt laten zien, NEO heeft de recente massa verdedigd met stacks, en dat kan je ze natuurlijk niet verwijten. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Maar ook offensief heeft Niels niet veel soeps laten zien. Ik heb zelf de eer gehad om tegen Niels te deffen maar hoogstaand was het niet bepaald. Ook als je dan hoort dat ie in de chats loopt te zeggen dat we op breken staan terwijl er praktisch geen vuiltje aan de lucht is, wil wel wat zeggen over zn inschattingsvermogen ;):p Al met al denk ik dat Niels nog niet veel heeft laten zien om de positie te verkrijgen waar die nu staat. We gaan zien of daar in de restant van de wereld verand

Meest onderschatte speler:
Bolletje
Denk dat weinig mensen rekening houden met bolletje. Dit account heeft een lekkere ligging en als ze dan ooit misschien een keertje naar het front mogen zullen ze een enorme hoeveelheid safe hebben. Ook zit er een aantal leuke spelers op die echt wel wat kunnen. Maar voor nu mag je onze def slaaf blijven hoor Collin :p

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ian, Thomas, Cedric, Calvin (soms dan), Inge, Jason, Rick, Harry, Gert en de rest van Chess :p + Roy
Ian is echt een toppertje, super positief en geeft je met liefde alle hulp die je nodig hebt. Thomas ons Belgische noobje verdiend ook wel een speciale SO, super gezellig en niet te beroerd om je te helpen. Roy ik ken je niet maar als ik je zo op het forum zie en de verhalen hoor ben ik wel heel benieuwd hoe je in de stam bent. Ik ben graag experimenteel :p:D

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niels5151 en El Capitan
Ik heb de twijfelachtige eer gehad om in mijn dev tijd met Niels te hebben gespeeld. De manier waarop er werd gecommuniceerd was niet erg gezellig. Ook de NAP die ze hadden met heel Dev en binnen 1 dag na het opheffen van Dev door Patet werd gebroken zonder aankondiging dmv de aanval op Balooke was ook niet netjes.
El Capitan ken ik de spelers niet specifiek maar als ik beoordeel hoe ze de situatie met Action Reaction hebben opgelost vind ik dat niet netjes en zou ik ook niet met hun in een stam willen zitten. Als zei van mening waren dat Action stabte hadden ze minstens een pm moeten sturen met de mededeling dat het NAP voorbij was omdat er naar hun mening een stab had plaats gevonden. Dit is niet gebeurd, ze hebben aangevallen zonder iets van opzegging. Een lekkere stab waardoor het account El Capitan No done voor mij is.

Mooiste spelers naam: Philosophy of Plato
Ik hou wel van mn filosofen.

Mooiste stam naam: Poco Loco (LOCOS)
Zijn we allemaal niet een beetje gek dat we dit spel nog spelen.

Het tofste topic: Spotprentjes

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
Maretan, LordXx en Underground Tacticz.
Maretan en LordXx als ik een serieuze post wil lezen.
Martijn als ik ff wil lachen.

Minst favoriete forum poster: TheBlackSwan

Dikste wannabe op het forum: Underground Tacticz.

Dikste wannabe in het spel: Martijn (we regret) maar gaat goed komen Martijn heb vertrouwen in je.

Mooiste profiel foto van spelers: Circus of Insanity
Moeilijk te overtreffen.

Mooiste profiel foto van stammen:
Checkmate!

Mooiste actie van de wereld:
Massa Chess op NEO en consorten
Er zijn helaas nog weinig mooi acties geweest in deze wereld. Daarom kies ik voor deze. Ondanks dat de massa door veel spelers van NEO als een complete mislukking wordt gezien vind ik de massa een stuk beter geslaagd dan verwacht. Weliswaar 0 winsten op Niels maar we hebben toch Patet geheel gebroken, mysterious society bijna geheel gepakt en lekkere winsten op Strange Clouds. Dit resulteerde in 20+ dorpen op alleen mysterious en patet alleen al, iets wat je alleen maar kan zien als een super resultaat.

Meest belovende speler voor de toekomst: Philosophy of Plato
Met de intern van Trust fund gaat Plato naar een hele mooie ligging groeien en ik verwacht dat ze ook echt een van de sterkhouders van NEO gaan blijven deze wereld. Een prachtige ligging met een sterk team. Misschien wel het account om het meeste rekening mee te houden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Chess
Worden denk ik al niet onderschat maar met verhouding die bijna 2:1 tov NEO is Chess toch echt de underdog. Maar ik verwacht dat wij er nog een spannende strijd van gaan maken.

Grootste blunder: Mijn Timings
Wanneer je op 1 dag maar 3 timings hoeft te doen en je het gwn voor elkaar krijgt om ze alle 3 keihard te verneuken. Toch wel een van de grootste offdays die ik heb gehad.

Voor wie heb je nu echt respect: Ian, Inge, Cedric, Harry, Gert, Thomas

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Ian, Cedric en Thomas.
Babes <3<3<3<3<3<3

Wat zijn die lijstjes ook lang zeg, op het einde was mn inspiratie wel een beetje weg hoor

 
Reactiescore
1.962
Beste speler: TheTrainGoesChuChuuu en Lemonpops Beetje saai ze worden hier vaak benoemd, maar dat is niet meer dan terecht.
TheTrainGoesChuChuuu, met een team van Inge, Jason, Rick en Aaron Ozit er op het account een van de sterkste teams van deze wereld. Ik wil dan nog speciaal Rick benoemen, Inge, Jason en in mindere mate Aaron zie je nog wel regelmatig voorbijkomen in de lijstjes maar Rick dit wordt weinig benoemt. Terwijl Rick echt een van de drijvende krachten van het account is. Rick je bent een toppertje. Verder is het logisch waarom het account benoemt wordt, Rang 2, ODA rang 2, ODD rang 4 en ODS ook nog goed met rang 14.

Thanks Mick:)
 
Reactiescore
26
Beste speler: TheTrainGoesChuChuuu en Lemonpops Beetje saai ze worden hier vaak benoemd, maar dat is niet meer dan terecht.
TheTrainGoesChuChuuu, met een team van Inge, Jason, Rick en Aaron Ozit er op het account een van de sterkste teams van deze wereld. Ik wil dan nog speciaal Rick benoemen, Inge, Jason en in mindere mate Aaron zie je nog wel regelmatig voorbijkomen in de lijstjes maar Rick dit wordt weinig benoemt. Terwijl Rick echt een van de drijvende krachten van het account is. Rick je bent een toppertje. Verder is het logisch waarom het account benoemt wordt, Rang 2, ODA rang 2, ODD rang 4 en ODS ook nog goed met rang 14.
Lemonpops Ik zelf ken de spelers die op lemon spelen niet, een van de bespelers is Maretan iemand die naar mijn mening op het AF met goede onderbouwde posts komt, wat zeer zeldzaam is hier. Verder doet ook dit account het zeer goed in de ranks en op defensief en offensief vlak. Met een rang 11, ODA rang 8, ODD rang 1 en ODS rang 13 wat voor hun moeilijke ligging ook nog erg mooi is.

Beste stam: Chess en NEO.
Chess
Rang 2 stam met 10 mil punten. Mijn eigen stammie, ik denk dat de meeste spelers het wel eens zijn dat dit een van de kwalitatief betere stammen is van deze wereld. Het is een leuke club waar de sfeer er zeker goed in zit. Ondanks de vele ego's en soms de nodige verkoelingsgesprekken gaat het erg soepeltjes. Ook veel credits hier naar de leiding.
Neo Rang 1 stam met 22 mil punten. Ondanks de naar mijn mening toch wel R2W mentaliteit horen ze hier gewoon ook benoemd te worden. Sterke stam kwantitatief ver superieur maar er zit ook echt wel wat kwaliteit in deze stam. Blijft de grote favoriet voor de winst.

De beste stam speler: Circus of Insanity
Ik heb niet een goed beeld over de vv en os diensten die binnen NEO geleverd worden dus daar kan ik weinig over zeggen. Puur naar ODS kijkend zie je dat Plato daarin erg hoog staat en daarom ook wel een benoeming verdiend. Ook HardcoreAngel verdiend wel een benoeming, hebben een groot aandeel gehad in het feit dat Niels voornamelijk Block OK kon doen. Maar nu naar de spelers waar ik wel een goed beeld over heb. Allereerst wil ik Jannes een speciale SO geven, niet iedereen vind hem de aardigste jongen maar hij heeft ons account een poos terug toch super geholpen door vv te draaien. Tenslotte dan degene die het award van mij krijgt, de mannen van Circus, deze mannen draaien flink wat vv en leveren bakken met OS waar nodig is. Gert, Harry en Cedric Toppertjes.

Het grootste ego:
Hebben jullie even de tijd?
Man iedereen die dit spel speelt heeft iets van een ego maar er zijn er zoveel waar het echt bizar is geworden. Qua accounts denk ik dat El Capitan en Niels5151 hier wel thuis horen. Maar ik wil ook een special plekje in ruimen voor mn co, Melvin, man die jongen zn ego is enorm. Maar tot nu toe maakt ie het gewoon waar dus ja dan accepteren we het maar he :p. Ook ons noobje van We regret to inform you zn ego begint soms wel een beetje groot te worden. Maar hij heeft dan ook een goede leermeester wat dat betreft.................................................................................................

Beste leider: Boring Boring, Ian/Jason/Inge.
Hier zet ik de leiding van Chess neer. Ian is een echt toppertje die ook al mn leidertje was op 62. Heeft een goed spelbeeld en is ook behoorlijk rustig en rationeel, een must in een leider. Jason en Inge heb ik deze wereld leren kennen. Ook 2 toppers. Samen zorgen ze ervoor dat de stam loopt als een goed geoliede machine.

Slechtste leider:
Dppschut
Man, man, man wat moet ik hier nu over zeggen. Denk dat het hele "clusterfucks kan je alleen bij stamgenoten of bondgenoten zetten" wel genoeg zegt.

Meest overschatte stam:

Denk niet dat er in deze fase een stam echt wordt overschat.

Meest onderschatte stam:

Denk niet dat er in deze fase een stam echt wordt onderschat.

Meest overschatte speler:
Niels5151
Ik denk dat binnen Chess Niels niet overschat wordt maar misschien binnen NEO wel. Hij heeft het op defensief vlak nog niet echt laten zien, NEO heeft de recente massa verdedigd met stacks, en dat kan je ze natuurlijk niet verwijten. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Maar ook offensief heeft Niels niet veel soeps laten zien. Ik heb zelf de eer gehad om tegen Niels te deffen maar hoogstaand was het niet bepaald. Ook als je dan hoort dat ie in de chats loopt te zeggen dat we op breken staan terwijl er praktisch geen vuiltje aan de lucht is, wil wel wat zeggen over zn inschattingsvermogen ;):p Al met al denk ik dat Niels nog niet veel heeft laten zien om de positie te verkrijgen waar die nu staat. We gaan zien of daar in de restant van de wereld verand

Meest onderschatte speler:
Bolletje
Denk dat weinig mensen rekening houden met bolletje. Dit account heeft een lekkere ligging en als ze dan ooit misschien een keertje naar het front mogen zullen ze een enorme hoeveelheid safe hebben. Ook zit er een aantal leuke spelers op die echt wel wat kunnen. Maar voor nu mag je onze def slaaf blijven hoor Collin :p

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ian, Thomas, Cedric, Calvin (soms dan), Inge, Jason, Rick, Harry, Gert en de rest van Chess :p + Roy
Ian is echt een toppertje, super positief en geeft je met liefde alle hulp die je nodig hebt. Thomas ons Belgische noobje verdiend ook wel een speciale SO, super gezellig en niet te beroerd om je te helpen. Roy ik ken je niet maar als ik je zo op het forum zie en de verhalen hoor ben ik wel heel benieuwd hoe je in de stam bent. Ik ben graag experimenteel :p:D

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niels5151 en El Capitan
Ik heb de twijfelachtige eer gehad om in mijn dev tijd met Niels te hebben gespeeld. De manier waarop er werd gecommuniceerd was niet erg gezellig. Ook de NAP die ze hadden met heel Dev en binnen 1 dag na het opheffen van Dev door Patet werd gebroken zonder aankondiging dmv de aanval op Balooke was ook niet netjes.
El Capitan ken ik de spelers niet specifiek maar als ik beoordeel hoe ze de situatie met Action Reaction hebben opgelost vind ik dat niet netjes en zou ik ook niet met hun in een stam willen zitten. Als zei van mening waren dat Action stabte hadden ze minstens een pm moeten sturen met de mededeling dat het NAP voorbij was omdat er naar hun mening een stab had plaats gevonden. Dit is niet gebeurd, ze hebben aangevallen zonder iets van opzegging. Een lekkere stab waardoor het account El Capitan No done voor mij is.

Mooiste spelers naam: Philosophy of Plato
Ik hou wel van mn filosofen.

Mooiste stam naam: Poco Loco (LOCOS)
Zijn we allemaal niet een beetje gek dat we dit spel nog spelen.

Het tofste topic: Spotprentjes

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
Maretan, LordXx en Underground Tacticz.
Maretan en LordXx als ik een serieuze post wil lezen.
Martijn als ik ff wil lachen.

Minst favoriete forum poster: TheBlackSwan

Dikste wannabe op het forum: Underground Tacticz.

Dikste wannabe in het spel: Martijn (we regret) maar gaat goed komen Martijn heb vertrouwen in je.

Mooiste profiel foto van spelers: Circus of Insanity
Moeilijk te overtreffen.

Mooiste profiel foto van stammen:
Checkmate!

Mooiste actie van de wereld:
Massa Chess op NEO en consorten
Er zijn helaas nog weinig mooi acties geweest in deze wereld. Daarom kies ik voor deze. Ondanks dat de massa door veel spelers van NEO als een complete mislukking wordt gezien vind ik de massa een stuk beter geslaagd dan verwacht. Weliswaar 0 winsten op Niels maar we hebben toch Patet geheel gebroken, mysterious society bijna geheel gepakt en lekkere winsten op Strange Clouds. Dit resulteerde in 20+ dorpen op alleen mysterious en patet alleen al, iets wat je alleen maar kan zien als een super resultaat.

Meest belovende speler voor de toekomst: Philosophy of Plato
Met de intern van Trust fund gaat Plato naar een hele mooie ligging groeien en ik verwacht dat ze ook echt een van de sterkhouders van NEO gaan blijven deze wereld. Een prachtige ligging met een sterk team. Misschien wel het account om het meeste rekening mee te houden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Chess
Worden denk ik al niet onderschat maar met verhouding die bijna 2:1 tov NEO is Chess toch echt de underdog. Maar ik verwacht dat wij er nog een spannende strijd van gaan maken.

Grootste blunder: Mijn Timings
Wanneer je op 1 dag maar 3 timings hoeft te doen en je het gwn voor elkaar krijgt om ze alle 3 keihard te verneuken. Toch wel een van de grootste offdays die ik heb gehad.

Voor wie heb je nu echt respect: Ian, Inge, Cedric, Harry, Gert, Thomas

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Ian, Cedric en Thomas.
Babes <3<3<3<3<3<3

Wat zijn die lijstjes ook lang zeg, op het einde was mn inspiratie wel een beetje weg hoor

Hehe thnx mick zie je ook graag hoor<3<3
 
Reactiescore
3.452
Tel Angels erbij op en al jullie intern/du/Mb stammen en de wereld krijgt een goed beeld van de stand van zaken.

volgens Inge hoort Angels bij ons,
Tja is maar net hoe je het leest he?
Leuk lijstje hoor maar dit topic begint wel nogal eenzijdig te worden helaas. Alle lijstjes van chess en alle lijstjes van NEO zijn zowat hetzelfde.
Ja dat krijg je als er maar 2 serieuze stammen over zijn he:p

Had leuk geweest als er meerdere stammen waren geweest......
 
Reactiescore
489

DeletedUser69389

Guest
Leuk lijstje hoor maar dit topic begint wel nogal eenzijdig te worden helaas. Alle lijstjes van chess en alle lijstjes van NEO zijn zowat hetzelfde.
Hadden jullie maar geen stammen moeten dood recruiten....

Ik zal morgen de percentages dan wel aanpassen.
 

DeletedUser77812

Guest
Ik ben zwaar geraakt door jouw lijstje.

Aangezien ik een naab ben probeer ik dit toch ff te doen. Dus verwacht geen hoogstaand niveau of 30 pagina's zoals Underground Tactics. Ik doe het hoe ik het tot nu toe zie en meegemaakt heb.
Ik hoop dat jullie het waarderen.

Beste speler: Lemonpops
, heeft in mijn ogen nog het meeste te doen gehad en staat nog steeds
Beste stam: Chess, Ik denk dat het echte werk nog wel moet beginnen dus voor nu is het nog moeilijk te zeggen wie de beste stam is, maar van de acties die er tot nu toe geweest zijn, hebben ze het toch goed gedaan met de eerste massa.
De beste stam speler: meerdere, dit is moeilijk in te vullen aangezien ik natuurlijk alleen de spelers van chess echt goed ken en aan het werk gezien heb. Daarin is mij opgevallen dat iedereen voor elkaar klaar staat en als er een keer vv gedraaid moet worden er niemand moeilijk doet en het in kan vullen als er tijd is. Ook voor os is iedereen bereid om het te doen.
Het grootste ego: El Capitan, Als er wereld afspraken zijn en je ze gewoon dan je laars lapt omdat het je niet zint wat die speler doet, dan moet je wel een heel groot ego hebben.
Beste leider: Inge/Jason/Ian, hier kan eigenlijk iedereen alleen maar naar de acties van de stammen kijken en dan nog is het moeilijk om te zeggen wie de beste leider is omdat niemand het weet van andere stammen vandaar dat ik onze eigen of eigenlijk de leiders van Chess benoem en wel hierom. Ze zijn altijd bereid te helpen, geven nieuwe spelers een kans, hebben goede plannen en snappen hoe het spelletje werkt. Nu kunnen sommige soms wat bot uit de hoek komen maar daar hou ik wel van. Gewoon zeggen wat je vind. Je kan het er mee eens zijn of niet maar je weet wat je aan ze hebt. Voor mij prima maar voor sommige zou dit een kritiekpuntje kunnen zijn.
Slechtste leider: NEO, Alleen het recruit beleid al en dat je accepteert dat er afspraken genegeerd worden en je het ook nog eens accepteert van je speler met een slap excuus is gewoon slecht. Waarschijnlijk werken ze ook nog eens samen met UFO maar goed dat is een gedachte van mij. Tevens zouden deze regels aangepast moeten worden en evt een max stamleden aantal van 10 of zo, maar dit is een ander verhaal. Kortom alles voor de winst "go NEO"
Meest overschatte stam: Denk niet dat er echt een stam overschat word, althans niet de 2 stammen waar het om draait
Meest onderschatte stam: mag mijn eigen stam niet noemen. toch denk ik dat wij onderschat worden of misschien nu niet meer. Mooiste wat ik hoorde was dat er gezegd werd dat wij niet actief waren ;) en na 22:00 offline zijn.
Meest overschatte speler: meerdere, El Cap denk ik persoonlijk. Klein kind met een grote mond. Nog weinig weerstand gehad. Ik kan hier helemaal fout zitten en misschien ga ik het nog anders zien maar voor nu El Cap. Niels komt ook in de buurt. Heeft het heel makkelijk gehad door alles te internen. De massa op hem heeft hij heel veel safe deff gekregen van de stam (kwantiteit wint het van kwaliteit). In de toekomst zullen wij zijn skills denk ik nog wel zien en dan zal zijn naam hier verdwijnen maar voor nu een goede 2e
Meest onderschatte speler: bepaalde speler van Suicide Consultant, Hij kan heel goed verdedigen van wat ik gezien heb in het begin van het spel. is bereid om iedereen te helpen en het lijkt wel of hij altijd online is.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: moeilijk voor mij ken er nog niet heel veel persoonlijk maar buiten de leden met wie ik nu zit is dat Niels. Als ik bij hem in een stam zit kan ik ook internen :engel::p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: El Capitan, Als zulke mensen in reallife zo doen zou ik dat op een hele andere manier oplossen. Onbetrouwbaar, arrogant en een Ego zo groot.
Mooiste spelers naam: Circus of Insanity. ook de plaatjes erbij, heerlijk.
Mooiste stam naam: Noord Gestoord, gestoord waren ze zeker
Het tofste topic: Spotprentjes. Heerlijk hoe gekker hoe beter
Het domste topic: meerdere
Favoriete forum poster: TheTrainGoesChuChuuu
, meestal goede posts met goede argumenten en onderbouwd
Minst favoriete forum poster: El Capitan, theblackswan.
Dikste wannabe op het forum: vind ik niet echt iemand
Dikste wannabe in het spel: ikzelf :cool:
Mooiste profiel foto van spelers: Circus of insanity
Mooiste profiel foto van stammen: Angels
(heb hem zelf niet gemaakt maar vind het een mooie)
Mooiste actie van de wereld: niet echt geweest nog moet nog komen
Meest belovende speler voor de toekomst: Philosopy of Plato, goeie ligging en een mooie intern erbij gekregen. zo kan hij mooi omhoog groeien. Mick natuurlijk ook is ook een speler die onderschat word. Zijn timingen zijn bijna altijd perfect.
Meest belovende stam voor de toekomst: Chess, maar ook alleen als NEO niet verder gaat met alles kapot te recruiteren anders is NEO de meest belovende stam.
Grootste blunder: mijzelf. in het begin aanvallen in nachtbonus aan laten komen
Voor wie heb je nu echt respect: Jason: Heeft mij in het begin van de wereld een dorp ontnomen. Ben opnieuw begonnen altijd in contact gebleven met hem en hij heeft mij de kans gegeven en in het begin veel tips en tricks bijgeleerd. Inge ook om dezelfde rede en omdat ze mij in het begin geholpen heeft om mij te laten zien hoe je moet deffen. en niet te vergeten mijn beide Co spelers. Voor al hun inzet en het aanhoren van mijn gedram en gezeur elke keer
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Zelfde spelers als hierboven.

dit is mijn lijstje en hoe ik het zie. Respecteer het en laten we er nog een mooie wereld van maken:)
 

DeletedUser77812

Guest
Ook hier wil ik graag melden dat als je niks verwacht van een bepaalde speler / stam je ze niet "onderschat". KUCH KUCH Niels, ik noem geen namen.

Beste speler: Deze award gaat naar Philosophy of Plato en TheTrainGoesChuChuuu. Twee accounts die in de top 3 staan, waarvan ik denk dat ze de komende maanden nog steeds in de top 3 staan. Beide accounts ken ik van mijn W62 tijd, en bezitten zeer goede en ervaren spelers.

Beste stam: Hier kies ik voor mijn eigen stam NEO. Na een moeilijke tijd, hebben we onze rug goed gerecht, en ontstaat er meer en meer een team aan spelers dat voor elkaar graag wil helpen dmv def en vv's. Sinds dag 1 zitten we al met een groot deel van deze groep met elkaar, en het is tof om te zien dat deze accounts nu nog steeds met elkaar zijn. (Geldt ook voor Chess)

De beste stam speler: Hierbij kies ik toch Roy. Roy is een jongen die je het bloed onder de nagels kan halen, verschrikkelijk kan zeiken en die af en toe niet toe tien maar tot twintig moet tellen wat helaas ook uiteindelijk tot een kick resulteerde. Maar, Roy is ook een hele fijne jongen, die alles voor de stam geeft, schroomt niet om een VV'tje te pakken, massa's te plannen, zichzelf leeg te zetten qua def en al zijn off in te leveren voor de stam.

Het grootste ego: Hier nomineer ik ook Roy, want Roy is van nature een alfa mannetje met een gigantisch ego. Ook El Capitan verdient hier een plekje. De vroegere hoofdspeler had er vaak net teveel een handje van om individueel in plaats van collectief te handelen. Is uiteindelijk wel steeds meer weten bij te draaien, maar heeft wel voor een hoop kopzorgen gezorgd.

Meest onderschatte stam: Hier komt Chess. Naar mijn mening maken er in totaal nog maar twee stammen kans om het ver te schoppen. Naar mijn verwachting zal Angels gaan vallen, en zal/zullen de grootste speler(s) Chess gaan versterken, waardoor er geen verdere serieuze stam naast NEO en Chess overblijft. Gezien de huidige situatie zijn wij simpelweg de favoriet, en Chess de underdog.

Beste leider: Driemaal is scheepsrecht: Roy. De rollen zijn wat veranderd in de leiding, enkele spelers hebben besloten geen leiding orgaan meer te willen zijn, en Roy heeft dit met alle liefde willen oppakken. De leiding voorheen was naar mijn idee wat te soft, ikzelf, en met Roy komt er net wat meer power in, die wij nodig hebben. Ook vind ik dat de leiding van Chess goede zaken doet. Naar wat ik lees zijn dit Jason, Inge & Ian. Chess is vanaf dag 1 samen, zonder significante wisselingen, en begint een mooi geheel te vormen. Alle drie deze namen komen van goede huize, en dan met name Ian, mijn stamleider op W30 in ODA <3

Slechtste leider: Dpschut, want UFO is gewoon een gigantische flop geworden. Heel slecht in externe communicatie, waar eigenlijk niet mee te praten viel bij kwesties.

Meest overschatte stam: Niemand, ik denk dat iedere schat op prima waarde wordt geschat.

Meest overschatte speler: Toch wel El Capitan, heeft naar mijn idee iets te vaak de makkelijke weg gekozen

Meest onderschatte speler: CheQMate & Niels5151. CheQMate heeft mij ontzettend positief verrast. Oorspronkelijk dacht ik dat Cheq een speler was die in no time wel weg zou zijn, maar dit account draait top mee en heeft absoluut door wat ze doen. Niels5151, staat toch wel bekend als een intern koning, maar wordt daar wel tekort mee gedaan. Bezit meer dan behoorlijk verdedigend inzicht, heeft z'n defzaken goed voor elkaar is gebleken, is reteactief en weet ook wat hij doet.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Philosophy of Plato, TheTrainGoesChuChuuu, CircusOfInsanity lemonpops, HardcoreAngel, TimmieboyNL. Eigenlijk met de meeste van NEO wel

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: El Capitan, maar is wel herstellende gelukkig

Mooiste spelers naam: An Attempt To Perfection

Mooiste stam naam: Chess - Outclass your opponent

Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: De meeste topics die Martijn opent
Favoriete forum poster: Niet zozeer voorkeuren
Minst favoriete forum poster: Toch wel TBS :$
Dikste wannabe op het forum: We Regret To Inform U, gigantische slijmbal bij Chess, gaat ongelooflijk diep in de billen. Daar ga ik écht niet goed op

Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: An Attempt To Perfection
Mooiste profiel foto van stammen: HB
Mooiste actie van de wereld:
Heb niet veel spannends gezien nog

Meest belovende speler voor de toekomst: Philosopy of Plato, Circus of Insanity, Drx Dabb.
Meest belovende stam voor de toekomst: Chess & NEO
Grootste blunder:
Munten aanvragen en vervolgens keer op keer vergeten
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn CO's Jim en Thibault. Verder ook nog voor Tim, die onlangs zijn mooie huisgenote nog steeds diehard TW speelt. Ik had het wel geweten..
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Harry, Jim, Thibault, Roy, Maarten, Tim, Sam, Job


Had aan het einde niet zoveel zin meer, dus het woorden steeds minder woorden. Enfin, veel leesplezier allemaal.
 

DeletedUser79340

Guest
Dus Block ok zetten op Incommings noem jij verdedigend inzicht.... defzaken goed op orde heb ik ook nog niet echt gezien, alleen maar os aanvragen en laten stacken.


BLOCK OK !!! ;)


en ik lees hier en daar dat ik weinig gespeeld zou hebben op w57 ???


ik heb dat acc vanaf dorp 1 gebouwd samen met Ronald de hoofd speler en tot 1,9mln opgebouwd pas tegen einde van de wereld toen het een strijd werd tussen 2 stammen zijn er 2 medespelers bij gekomen omdat Ronald de hoofd speler minder ging spelen


met aanvallen had dit niks te maken we lagen vanaf 900k zowat elke week onder vuur en toen we 2mln hadden kwamen er pas 2 spelers bij

en toen na 2/3 maandjes was de wereld al gespeeld omdat de vijand massaal op bb ging dus kom aub niet aan met het verhaal dat ik op w57 niets gedaan zou hebben


sws ben ik die haat op mij iets zat haha het is nooit goed al block je alle aanvallen omdat je je shit op orde hebt en op tijd rode aanvallen ziet door torens en daarop inspeelt door te stacken snap ik totaal niet wat hier noob aan is ?


zou zeggen speel het spel gewoon en heb er plezier aan ;)
 

DeletedUser69389

Guest
BLOCK OK !!! ;)


en ik lees hier en daar dat ik weinig gespeeld zou hebben op w57 ???


ik heb dat acc vanaf dorp 1 gebouwd samen met Ronald de hoofd speler en tot 1,9mln opgebouwd pas tegen einde van de wereld toen het een strijd werd tussen 2 stammen zijn er 2 medespelers bij gekomen omdat Ronald de hoofd speler minder ging spelen


met aanvallen had dit niks te maken we lagen vanaf 900k zowat elke week onder vuur en toen we 2mln hadden kwamen er pas 2 spelers bij

en toen na 2/3 maandjes was de wereld al gespeeld omdat de vijand massaal op bb ging dus kom aub niet aan met het verhaal dat ik op w57 niets gedaan zou hebben


sws ben ik die haat op mij iets zat haha het is nooit goed al block je alle aanvallen omdat je je shit op orde hebt en op tijd rode aanvallen ziet door torens en daarop inspeelt door te stacken snap ik totaal niet wat hier noob aan is ?


zou zeggen speel het spel gewoon en heb er plezier aan ;)
Dat zou ik eerder over jezelf zeggen... Speel het spel gewoon. Logisch dat je alles vlot ziet en daarop kunt anticiperen als je clusterfucks lichtjaren ver zet. Daar is niks tw spelen aan. Hoeveel dorpen heb je al van serieuze spelers gepakt? Amper volgens mij.
 
Reactiescore
3.452
BLOCK OK !!! ;)


en ik lees hier en daar dat ik weinig gespeeld zou hebben op w57 ???


ik heb dat acc vanaf dorp 1 gebouwd samen met Ronald de hoofd speler en tot 1,9mln opgebouwd pas tegen einde van de wereld toen het een strijd werd tussen 2 stammen zijn er 2 medespelers bij gekomen omdat Ronald de hoofd speler minder ging spelen


met aanvallen had dit niks te maken we lagen vanaf 900k zowat elke week onder vuur en toen we 2mln hadden kwamen er pas 2 spelers bij

en toen na 2/3 maandjes was de wereld al gespeeld omdat de vijand massaal op bb ging dus kom aub niet aan met het verhaal dat ik op w57 niets gedaan zou hebben


sws ben ik die haat op mij iets zat haha het is nooit goed al block je alle aanvallen omdat je je shit op orde hebt en op tijd rode aanvallen ziet door torens en daarop inspeelt door te stacken snap ik totaal niet wat hier noob aan is ?


zou zeggen speel het spel gewoon en heb er plezier aan ;)
Qua deffen had ik het over,toevallig zat je co( Daan) die nagenoeg al het deff werk heeft gedaan op w57 op mijn account w62.
Dat je geheel niets gedaan hebt op w57 heb ik nooit gezegd dus niet zo janken aub;-)

Ik had weinig vertrouwen in BountyR op het begin, nieuwe mensen op dat account zoals Daan (andere Daan) hebben daar toch echt goed werk verricht en mij zeker verwacht. Af en toe zat hij 1,5 van tevoren nog in de kroeg en dan wist ie het desondanks nog te flikken om 1 op 4, 1 op 5 of meer te deffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79340

Guest
Qua deffen had ik het over,toevallig zat je co( Daan) die nagenoeg al het deff werk heeft gedaan op w57 op mijn account w62.
Dat je geheel niets gedaan hebt op w57 heb ik nooit gezegd dus niet zo janken aub;-)


is onzin zoals gezegd hij kwam er pas op het einde bij ;) we hebben het als team gewoon goed gespeeld jij haalt alleen mensen die je niet mag graag naar beneden ;) maakt mij niks hij ;) maar mag gezegd worden
 
Reactiescore
140
is onzin zoals gezegd hij kwam er pas op het einde bij ;) we hebben het als team gewoon goed gespeeld jij haalt alleen mensen die je niet mag graag naar beneden ;) maakt mij niks hij ;) maar mag gezegd worden

We snappen het, je denkt dat je nog al wat kan maar als je timings netso goed zijn als je skills dan zijn die erg ver te zoeken..... plus 0 aanvallend inzicht :D
 

DeletedUser67275

Guest
We snappen het, je denkt dat je nog al wat kan maar als je timings netso goed zijn als je skills dan zijn die erg ver te zoeken..... plus 0 aanvallend inzicht :D

Ja dat zei ik ook al tegen niels, je moet altijd als je aanvalt een vb inzetten, de verdedigende doet dat ook liever ipv vb voor munten gebruiken ofzo
 
Bovenaan