Top & Flop spelers

Reactiescore
853
Moeten ze wel vv geven natuurlijk. Je kan natuurlijk niet ruiken dat het niet gaat lukken. Wist ook niet dat het van iedereen daar de eerste wereld was, zoals ik al zei communicatie 0
Hoe weet je dat niet? Zelfs ik weet het en zit niet eens in Qua? En ja moeten ze vv geven, tuurlijk, maar er had best wat initiatief mogen komen, helemaal nadat Clusterfxcks zomaar is opgeruimd...
 
Reactiescore
69
Hoe weet je dat niet? Zelfs ik weet het en zit niet eens in Qua? En ja moeten ze vv geven, tuurlijk, maar er had best wat initiatief mogen komen, helemaal nadat Clusterfxcks zomaar is opgeruimd...

Er was een vergadering waarin gezegd was dat de prio voor stamdef in westen moest liggen. En is ook zo gebeurd. Zie niet in wat meer van initiatieven er nog zouden moeten zijn hoor
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Communicatie 0, als ik leider was had ik daar achteraan gezeten. Als iets kut is, is dat een acc met 0 communicatie, zeker op zo'n gevaarlijk front.
 

DeletedUser77704

Guest
Überhaupt niet weten dat eerste wereld is een dikke faal. Als je dat weet zorg je dat ervaren deffer d.m.v. VV account laat nakijken en eventueel goed zetten. Is dikke blame van leiding op zo'n moment als die dat niet weten.

Clusterfucks vind ik grappig na alle grootspraak en verdiende loon :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Kijken waar je in rl gaat komen met die houding van je. Zoals ik ig al zei, grote meneer ben je als je enkel kan schelden of mensen de grond in wil boren

Ben een afstuderende masterstudent in bedrijfskunde met zelfvertrouwen.

Sorry dat ik geen onzekere kneus achter een toetsenbord ben zoals jij.
 
Reactiescore
967
Ik ga de mist in? Rapunzel was 24/7 actief voor de massa. Ze hadden geen vv nodig werd er gezegd. En alle lijstjes voor predef waren aangevuld. Waar precies ga ik de mist in, verklaar je.

Moeten ze wel vv geven natuurlijk. Je kan natuurlijk niet ruiken dat het niet gaat lukken. Wist ook niet dat het van iedereen daar de eerste wereld was, zoals ik al zei communicatie 0

Ze waren 24/7 actief en toch was er gebrek aan communicatie? Predef aangevuld maar nergens hulp met splittreinen te snipen of blocken(dit vanwege slechte communicatie). Geen idee wat jullie hadden verwacht wat er ging gebeuren maar als ik in jouw schoenen stond had ik die vv geeist en het account op orde gemaakt(eventueel zelf of mensen gezocht die er tijd voor hadden).

Uiteraard heb ik geen kijk in hoeveel preventieve deff er stond bij rapunzel van save qua spelers, maar als ik dan kijk naar een QQ die dan 880k ods krijgt bij een massa van ruim 10M verslagen eenheden krijg ik toch m'n twijfels over de aantallen. Vooral al krijg ik berichten van stamgenoten dat hun front met 100k preventieve deff gestackt staat.
 
Reactiescore
69
Ze waren 24/7 actief en toch was er gebrek aan communicatie? Predef aangevuld maar nergens hulp met splittreinen te snipen of blocken(dit vanwege slechte communicatie). Geen idee wat jullie hadden verwacht wat er ging gebeuren maar als ik in jouw schoenen stond had ik die vv geeist en het account op orde gemaakt(eventueel zelf of mensen gezocht die er tijd voor hadden).

Uiteraard heb ik geen kijk in hoeveel preventieve deff er stond bij rapunzel van save qua spelers, maar als ik dan kijk naar een QQ die dan 880k ods krijgt bij een massa van ruim 10M verslagen eenheden krijg ik toch m'n twijfels over de aantallen. Vooral al krijg ik berichten van stamgenoten dat hun front met 100k preventieve deff gestackt staat.

Beter lees je even goed de vorige berichten. Alle lijstjes voor def vanuit rapunzel waren aangevuld nog voor er inc waren en daarna is er def bijgezet waar er gevraagd geweest is. Vvers waren beschikbaar maar is niet gevraagd geweest. En ja ruim 10 mil verslagen, groot deel is gwn niet gedodged en mislukte snipes etc. De accs ernaast hebben uiteraard helpen snipen wat mogelijk is maar het acc Rapunzel intern was blijkbaar gewoon niet ok. Wat die 100k stacks betreft, is voor een groot deel ook gewoon mobiele frontdef. Heb mijn front speciaal heel defensief ingesteld zodat er minder stackdef nodig. Omdat mijn front daar nog vol cfs ligt van SJ zijn er nu eenmaal ook gewoon stacks nodig. Als er vanuit Rapunzel of een ander acc in het westen aangegeven zou geweest zijn dat er def te kort was had ik wel wat stacks minder gezet maar alle lijstjes waren af. Verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij het acc in kwestie
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Met jouw grootte van account en een defensief front zoals je zegt, heb je geen stacks nodig als je actief bent.
 

DeletedUser79415

Guest
Clusterfucks vind ik grappig na alle grootspraak en verdiende loon :)

Gast welke grootspraak, het kwam misschien op mensen zo over maar wat ik heb gezegd was niet raar.. ik kwam op een account (cfx) met al meer dan 40+ cf’s totaal gebroken en echt trash, met nog altijd meer dan 1000 op de teller elk uur slechter en slechter. ik zei dat ik wel een uitdaging aan wou gaan en dat ik er alles aan zou doen om zo goed mogelijk te spelen en plezier te brengen voor beide partijen... dat het account eigenlijk al niet meer een handrem had was eigenlijk toen al bekend maar volgens mij konden jullie altijd alles lekker edelen zonder moeite, heb toch daadwerkelijk lopen snippen/c-snippen en stack aanvragen gedaan. 2 dagen later was de volgende massa, logisch geen houden aan .

Boven dien wat QQ zegt klopt wel ook ik heb vaker dan 10x gezegd dat ik vv zou kunnen draaien dat ik edels klaar had staan enzv enzv , volgens rap was dit alles niet nodig.
 

DeletedUser77704

Guest
Gast welke grootspraak, het kwam misschien op mensen zo over maar wat ik heb gezegd was niet raar.. ik kwam op een account (cfx) met al meer dan 40+ cf’s totaal gebroken en echt trash, met nog altijd meer dan 1000 op de teller elk uur slechter en slechter. ik zei dat ik wel een uitdaging aan wou gaan en dat ik er alles aan zou doen om zo goed mogelijk te spelen en plezier te brengen voor beide partijen... dat het account eigenlijk al niet meer een handrem had was eigenlijk toen al bekend maar volgens mij konden jullie altijd alles lekker edelen zonder moeite, heb toch daadwerkelijk lopen snippen/c-snippen en stack aanvragen gedaan. 2 dagen later was de volgende massa, logisch geen houden aan .

Boven dien wat QQ zegt klopt wel ook ik heb vaker dan 10x gezegd dat ik vv zou kunnen draaien dat ik edels klaar had staan enzv enzv , volgens rap was dit alles niet nodig.

Had niet over jouw vriendelijke vriend, maar oorspronkelijke team.

Jij als buurman VV draaien lijkt BTW nooit goed idee geweest
 

DeletedUser79415

Guest
Bon, geen idee hoe het team cfx was. Indd vv laten draaien door buur niet handig maar aanbod stond altijd .
 
Bovenaan