Golden Awards

Reactiescore
140
Een goede voorbereiding is het halve werk. We kunnen allemaal zeiken over het feit dat NEO 2x zo groot is als chess, echter fronten wij ook met ufo.
Ufo en Chess punten samen is gelijk aan NEO. Heel het oosten van NEO kan geen deff sturen naar Niels door de dreiging van UFO.

Niet haten op het feit dat stamgenoten elkaar helpen met ondersteuning.

Peace out ;)

Volgensmij zitten er ook wat accounts van UFO tussen waarmee jullie samenwerken :eek:
 
Reactiescore
571
Wat een waardeloze vergelijking ?
Wij boksen tegen 32m op met onze 10 mil.
Nemen we het verleden erbij van de spelers van Niels,w57 is er grotendeels gedeffed door een co van Niels en dan hebben we Mark,tja .
Om hem te nomineren voor onderschatte speler terwijl hij letterlijk alle tegenstand heeft ontweken vind ik echt een lachtertje .

Een vraag meer heb ik niet.

Hebben jullie 1 aanval gekregen van Ufo in de laatste week?
 

DeletedUser69389

Guest
Volgens mij moet je iets beter kijken.

Plato en AATP hebben afgelopen 4 dagen het gat tussen Mura en AATP gedicht, winst? Jazeker, 50+ dorpen.

Is nou niet iets om fier op te zijn. Dat mocht ook wel eens na drie maanden lang geen reet ondernemen.

Bro serieus waarom steeds mijn voornaam?

Lemon heeft winst weten te boeken omdat alle troepen van UFO bij ons stonden.

Verder edels te kort? Ja klopt, ik heb nog niemand horen zeggen dat ze edels te veel hebben.
Mocht jij gs overhebben dan mag je gerust sturen hoor <3
Nja dan Republiccity, ook goed. Ja en? Dan ga je daarna toch door? Is ook niet gedaan door jullie als stam. Of met de hele stam erop om het in 1x op te lossen. Alweer zwakke smoesjes. Liever kans geven om te herstellen.

Ow wij hebben er nog zat hoor, maar nee ik lever niet aan stab goedkeurende stammen.
 

DeletedUser79447

Guest
Wat een waardeloze vergelijking ?
Wij boksen tegen 32m op met onze 10 mil.
Nemen we het verleden erbij van de spelers van Niels,w57 is er grotendeels gedeffed door een co van Niels en dan hebben we Mark,tja .
Om hem te nomineren voor onderschatte speler terwijl hij letterlijk alle tegenstand heeft ontweken vind ik echt een lachtertje .

Inge toch, 32m tegen 10m?

Jullie hebben meerdere spelers benaderd afgelopen week. Zowel in het westen, oosten en zuiden. Van oorlog met UFO naar samenwerken met UFO en de helft willen internen + een oplossing voor het zuiden.

Dat maakt het verschil misschien nog 6-7m?
 
Reactiescore
140
Inge toch, 32m tegen 10m?

Jullie hebben meerdere spelers benaderd afgelopen week. Zowel in het westen, oosten en zuiden. Van oorlog met UFO naar samenwerken met UFO en de helft willen internen + een oplossing voor het zuiden.

Dat maakt het verschil misschien nog 6-7m?

Als je goed kijkt naar stats zal je zien dat UFO gewoon gepakt is met een strijd en niet zoals jullie werken met interns! ;)
 
Reactiescore
3.452
Inge toch, 32m tegen 10m?

Jullie hebben meerdere spelers benaderd afgelopen week. Zowel in het westen, oosten en zuiden. Van oorlog met UFO naar samenwerken met UFO en de helft willen internen + een oplossing voor het zuiden.

Dat maakt het verschil misschien nog 6-7m?
Wij hebben niemand maar dan ook niemand benaderd!
Misschien iets minder naïef zijn en niet alles geloven van wat er wordt gezegd Roy.
In tegenstelling tot neo hanteren wij bepaalde principes .
 

DeletedUser67275

Guest
Dus Block ok zetten op Incommings noem jij verdedigend inzicht.... defzaken goed op orde heb ik ook nog niet echt gezien, alleen maar os aanvragen en laten stacken.
Dit was dus de voorbereiding zoals Ritesh al aangaf. Het account heeft op tijd de rest op de hoogte gesteld, en daardoor vrij gemakkelijk alles kunnen afslaan.

Wat een waardeloze vergelijking ?
Wij boksen tegen 32m op met onze 10 mil.
Nemen we het verleden erbij van de spelers van Niels,w57 is er grotendeels gedeffed door een co van Niels en dan hebben we Mark,tja .
Om hem te nomineren voor onderschatte speler terwijl hij letterlijk alle tegenstand heeft ontweken vind ik echt een lachtertje .
Ik heb geen W57 gespeeld, en wat er daar is gebeurd maakt me weinig uit. Ik ken Niels van W66, en ik ben positief over hem. Wat jij vindt over hem, maakt me dan grof gezegd geen hol uit. Dat eeuwige oordelen over vroeger is toch niet meer boeiend? W57 is echt 2 jaar terug ofzo

Ow is dat zo?

En Action dan? En Tranquillo?
Nee tranquillo werkt voor zichzelf, die dumpte alleen nog wel even al z’n clears op niels
 
Reactiescore
140
Dit was dus de voorbereiding zoals Ritesh al aangaf. Het account heeft op tijd de rest op de hoogte gesteld, en daardoor vrij gemakkelijk alles kunnen afslaan.

Ja oke, maar dat is dan toch geen verdedigend inzicht hebben of skills met deffen haha.... dat is gewoon online zijn en iedereen een huil bericht sturen vragend om def en VV omdat deffen zelf te moeilijk is voor ze :p
 
Reactiescore
3.452
nou w57 is in het afgelopen halfjaar pas beindigt wel hoor
Precies.

Maar goed,ome Daan baseert zijn mening in de opening van zijn lijstje spelers met wie hij in het verleden in een stam heeft gezeten maar duld geen reacties als Chess iets zegt over een Neo speler met zijn verleden.
Je roze bril mag weer af Daan .
 
Reactiescore
571
Ja oke, maar dat is dan toch geen verdedigend inzicht hebben of skills met deffen haha.... dat is gewoon online zijn en iedereen een huil bericht sturen vragend om def en VV omdat deffen zelf te moeilijk is voor ze :p

TW draait alleen maar om activiteit. Huil bericht? Is toch gewoon dood normaal dat een stamgenoot om deff vraagt tijdens een massa.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja oke, maar dat is dan toch geen verdedigend inzicht hebben of skills met deffen haha.... dat is gewoon online zijn en iedereen een huil bericht sturen vragend om def en VV omdat deffen zelf te moeilijk is voor ze :p
Dat is ook niet zo moeilijk met zijn idiote clusterfucks.... Hij weet bijna eerder dan de aanvaller of er incs verstuurd worden.... Zover liggen die....
 

DeletedUser79162

Guest
Ow is dat zo?

En Action dan? En Tranquillo?

Euh? Wat heb ik gemist? Is tranquillo al dorpen kwijt dan?


Een vraag meer heb ik niet.

Hebben jullie 1 aanval gekregen van Ufo in de laatste week?

Van buizerd en Jaimyangel lopen er af en toe wel wat scouts op en af :) maar euhm waarom zouden dabb/lemon niets kunnen sturen aan def.. UFO speelt voor 90% volledig def tegenwoordig, misschien moet je eens rondscouten?
 
Reactiescore
3.452
TW draait alleen maar om activiteit. Huil bericht? Is toch gewoon dood normaal dat een stamgenoot om deff vraagt tijdens een massa.
Tuurlijk dat hoort erbij,maar zo actief zijn( volgens Daan) maar toch bij de eerste massa op hem 2 dagen vv afgeven,vind dat wat krom eerlijk gezegd.
 

DeletedUser69389

Guest
TW draait alleen maar om activiteit. Huil bericht? Is toch gewoon dood normaal dat een stamgenoot om deff vraagt tijdens een massa.
Dat is niet per definitie waar. Stel Niels zou nog spelen met Flex. Duizend keer liever zie ik dan Laurens (Dragonshield3) daar spelen dan Mark of Niels. Simpelweg omdat Laurens in staat is om meer te doen dan alleen Block OK. TW draait weldegelijke om meer dan alleen activiteit. Het draait ook om inzicht en vooruitzien. Vooraf inschatten waar edels komen is een kunst die je zeker kunt gebruiken als een account slecht staat.
 
Reactiescore
571
Van buizerd en Jaimyangel lopen er af en toe wel wat scouts op en af :) maar euhm waarom zouden dabb/lemon niets kunnen sturen aan def.. UFO speelt voor 90% volledig def tegenwoordig, misschien moet je eens rondscouten?

unknown.png


kan je niet echt serieus nemen of wel? Clubje Rone, TBN, Stuntman en Nelis focussen alleen op NEO hun oost kant. Ik denk dit he. Mochten jullie ook aanvallen krijgen dan wil ik graag een rapportje zien.

Tuurlijk dat hoort erbij,maar zo actief zijn( volgens Daan) maar toch bij de eerste massa op hem 2 dagen vv afgeven,vind dat wat krom eerlijk gezegd.

Nja 2 dagen durf ik zo niet te zeggen. Ik heb ook een deel vv gedaan. Je kan mensen toch niks kwalijk nemen als ze geen tijd hebben door werk/studie/prive of wat dan ook?
 

DeletedUser69389

Guest
unknown.png


kan je niet echt serieus nemen of wel? Clubje Rone, TBN, Stuntman en Nelis focussen alleen op NEO hun oost kant. Ik denk dit he. Mochten jullie ook aanvallen krijgen dan wil ik graag een rapportje zien.



Nja 2 dagen durf ik zo niet te zeggen. Ik heb ook een deel vv gedaan. Je kan mensen toch niks kwalijk nemen als ze geen tijd hebben door werk/studie/prive of wat dan ook?
Wel knap met 7 spelers op een acc om dan nog zoveel vv nodig te hebben. :eek:
 
Bovenaan