Top & Flop spelers

Deleted User - 24028

Guest
Allereerst mijn felicitaties aan Modus voor de wereldwinst.
Ik heb gedaan wat ik kon om Qua aan de overwinning te helpen maar ondanks de overmacht aan dorpen/dorpen van bgs is dit niet gelukt. Zowel door een schrijnend gebrek aan activiteit alsook een gebrek aan skills/ervaring. Het falen van CFX was een pijnlijke zaak, maar dat Rapunzel ondanks non stop online te zijn voor de massa 50 dorpen verliest bij een halve (volgens ik hoor nog wel deels mislukte) massa is een niveau hoger. Ondanks de mislukking heb ik persoonlijk leuke momenten gehad samen met JuggrNaut tegen IHA en Claujo/Ano12. Daarna is het mede door mijn fout minder leuk geworden.

De reden voor de interns en recruits bij Nova heeft niets te maken met de drang om te winnen en massa recruits te doen. Ik heb de eigenschap dat ik mensen die ik ken wil helpen en binnen de tw wereld is dit niet de beste eigenschap :p. Ik wilde Mark er heel graag bij en door de geruchten en dingen die er vanuit Modus gebeurd zijn (ga hier niet weer op in met een hele hoop argumenten aub) vond ik deze recruits ook verantwoord genoeg en kon ik deze binnen Qua ook doordrukken.

Verder wil ik de enkele actieve accounts binnen Qua nog bedanken voor hun inzet en wens ik allen nog succes in verdere werelden of in rl. Voor mij was dit mijn laatste wereld. Normaal zou ik na w57 al stoppen maar wilde het nog 1 keertje doen. Nu heb ik er wel genoeg van :)
Als laatste wil ik me nog verontschuldigen bij Mathieu. Mijn opmerkingen dat je bijna niet logde waren overdreven en was in een impuls geschreven. Je bent altijd een deel van QQ geweest, zowel op w57 als hier en je hebt uiteraard je aandeel in de successen van het account.

Nicolas
Nico,

Zou enorme jammer zijn als je op dit moment stopt, het maakt de wereld er zeker niet leuker op en ik moet eerlijk zeggen dat ik graag had gezien of de zo uitstekende nr 1 van de wereld er ook effectief wat van bakt...

Persoonlijk heb ik nooit echt problemen met je gehad, heb wel men bedenkingen bij wat posts op het AF maar verder ken ik je niet (en dat vind ik te weinig om echt te oordelen). Naar wat ik hoor heb je je zeker in gezet voor Qua en geprobeerd er het beste van te maken, dat is niet altijd even goed gelukt maar ik geloof wel in de intentie er van. Over bepaalde keuzes die je gemaakt hebt voor je account en voor Qua stel ik me wel vragen, zo geef je bv zelf aan de komt van Mark (en de anderen) doorgedrukt te hebben en persoonlijk denk ik dat dit net nefast is geweest voor qua. Verder zit ik ook met vragen omtrent account QQ, bv de off / def verhouding die je hanteert en het aantal safe def dat er uit staat / waar het uit staat. Ik weet de exacte cijfers niet natuurlijk, maar als ik zou moeten gokken denk ik veel te offensief en te weinig def bij stamgenoten... Heb je er dan werkelijk alles aan gedaan wat je kon is de vraag.

Ik ben je alvast zeer dankbaar, je hebt schedel en eigenlijk heel modus zowat het mooiste cadeau gegeven dat je een tegenstander kan geven: een actieve en gemotiveerde speler, Mathieu! Want je had gelijk hoor, hij logt helemaal niet veel... Alleen maar 2 nachten voor de massa half de nacht, dag voor de massa heel de dag, nacht voor de massa half de nacht, dag van de massa heel de dag, nacht na de massa, enz enz. Ben wel blij dat je na al deze tijd toch in ziet wat Mathieu betekent of kan betekenen voor een account als je hem op de juiste manier behandelt en dat je hier enorm fout zat.

Succes nog, ingame als je niet op deleten gaat, en zoiso IRL.
 

DeletedUser80051

Guest
De reden dat ik wil stoppen is niet omdat ik bang ben voor uitdaging of perse omdat er dorpen verloren gegaan worden. Er waren vvers beschikbaar maar was niet nodig werd er gezegd. Dan log ik de ochtend erna (stond in de stamchat nergens wat over dat het niet goed ging) en zie ik dat er 50 dorpen weg zijn. Blijkt dat er 16 recapedels klaar stonden en quasi alle eigen def vast aan het front (waar er al prestacks stonden van Qua). Communicatie 0.0, net zoals bij CFX. Daar had ik tot 3 keer toe gezegd dat er een lijn moest gelegd worden maar niemand die maar wil luisteren. Voorbije 2 massas op emerica die ik gepland heb zijn telkens maar de helft vd edels die ik plande verstuurd (def timen was al helemaal erover, 1 acc die het wilde doen). Voor wie of voor wat moet ik dit dan nog allemaal doen? Voor de accs die wel actief zijn? Wel die groep is veel te klein om nog wat mee te bereiken. Ik snap dat Modus graag doorgaat en verder accs neerhaalt, maar ik heb geen zin om verder tegen de muur te praten. Als ik dit niveau zie van Qua snap ik oprecht niet hoe ze het zo ver hebben kunnen brengen.

Ik heb gewoon begrip voor jou keuzes maat.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik deel mijn bevelen wel, dan hoeven ze zelfs geen zorgen te maken als er uitkijkjes gepakt worden!
 

DeletedUser78702

Guest
Allereerst mijn felicitaties aan Modus voor de wereldwinst.
Ik heb gedaan wat ik kon om Qua aan de overwinning te helpen maar ondanks de overmacht aan dorpen/dorpen van bgs is dit niet gelukt. Zowel door een schrijnend gebrek aan activiteit alsook een gebrek aan skills/ervaring. Het falen van CFX was een pijnlijke zaak, maar dat Rapunzel ondanks non stop online te zijn voor de massa 50 dorpen verliest bij een halve (volgens ik hoor nog wel deels mislukte) massa is een niveau hoger. Ondanks de mislukking heb ik persoonlijk leuke momenten gehad samen met JuggrNaut tegen IHA en Claujo/Ano12. Daarna is het mede door mijn fout minder leuk geworden.

De reden voor de interns en recruits bij Nova heeft niets te maken met de drang om te winnen en massa recruits te doen. Ik heb de eigenschap dat ik mensen die ik ken wil helpen en binnen de tw wereld is dit niet de beste eigenschap :p. Ik wilde Mark er heel graag bij en door de geruchten en dingen die er vanuit Modus gebeurd zijn (ga hier niet weer op in met een hele hoop argumenten aub) vond ik deze recruits ook verantwoord genoeg en kon ik deze binnen Qua ook doordrukken.

Verder wil ik de enkele actieve accounts binnen Qua nog bedanken voor hun inzet en wens ik allen nog succes in verdere werelden of in rl. Voor mij was dit mijn laatste wereld. Normaal zou ik na w57 al stoppen maar wilde het nog 1 keertje doen. Nu heb ik er wel genoeg van :)
Als laatste wil ik me nog verontschuldigen bij Mathieu. Mijn opmerkingen dat je bijna niet logde waren overdreven en was in een impuls geschreven. Je bent altijd een deel van QQ geweest, zowel op w57 als hier en je hebt uiteraard je aandeel in de successen van het account.

Nicolas

Ik vind het best triest dat je zo’n post vol zelfmedelijden maakt, vervolgens ook een mooi tekstje op je profiel zet om daarna gewoon verder te gaan met aanvallen en farmen etc. kortom verder spelen dus.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil liefst ook gewoon een leuke eindstrijd en dus dat je niet op del gaat, maar dit komt best hypocriet over. Is het een laatste wanhoopsgreep naar aandacht of hoe moeten we dit zien?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Speel jij op Emerica?

Juh is mn co.

Ik vind het best triest dat je zo’n post vol zelfmedelijden maakt, vervolgens ook een mooi tekstje op je profiel zet om daarna gewoon verder te gaan met aanvallen en farmen etc. kortom verder spelen dus.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil liefst ook gewoon een leuke eindstrijd en dus dat je niet op del gaat, maar dit komt best hypocriet over. Is het een laatste wanhoopsgreep naar aandacht of hoe moeten we dit zien?

Exact wat ik hem pmde. Het is gewoon een zielig tienermeisje die een tekort aan aandacht heeft gehad binnen de stam. Ik wil ervoor wedden dat mits er winst wordt geboekt op Modus, hij gewoon verder speelt.

Ik geloof er iig niks van. ‘Ik ben de beste want sta rank 1’. Rotnoob
 

DeletedUser73358

Guest
Het is gewoon een zielig tienermeisje die een tekort aan aandacht heeft gehad binnen de stam.

Daar is Nicoline hoor!

DrearyEvergreenIrrawaddydolphin-size_restricted.gif
 
Reactiescore
69
Ik vind het best triest dat je zo’n post vol zelfmedelijden maakt, vervolgens ook een mooi tekstje op je profiel zet om daarna gewoon verder te gaan met aanvallen en farmen etc. kortom verder spelen dus.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil liefst ook gewoon een leuke eindstrijd en dus dat je niet op del gaat, maar dit komt best hypocriet over. Is het een laatste wanhoopsgreep naar aandacht of hoe moeten we dit zien?

upload_2019-6-13_15-14-30.png

Verder farmen? Insinuaties altijd leuk. En aanvallen tja, heb er geen zin in maar uit respect voor een aantal in mijn stam wil ik nog 1 keer mijn clears wegsturen.
 
Reactiescore
69
Juh is mn co.



Exact wat ik hem pmde. Het is gewoon een zielig tienermeisje die een tekort aan aandacht heeft gehad binnen de stam. Ik wil ervoor wedden dat mits er winst wordt geboekt op Modus, hij gewoon verder speelt.

Ik geloof er iig niks van. ‘Ik ben de beste want sta rank 1’. Rotnoob

Kijken waar je in rl gaat komen met die houding van je. Zoals ik ig al zei, grote meneer ben je als je enkel kan schelden of mensen de grond in wil boren
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Wel grappig om te zien hoe er paar mensen van Qua steeds commentaar hadden op mij (emerica) omdat ik 1ste massa 1 dorp verloor en 2de massa teveel hooi op de vork had genomen. (met veel minder stamdef als 1ste massa). En daarbovenop moest ik toen ook nog alles alleen doen.

En nu zijn Clusterfucks & Repel na 1 massa zo goed als rip en QQ zegt al yooo?
 
Reactiescore
69
Wel grappig om te zien hoe er paar mensen van Qua steeds commentaar hadden op mij (emerica) omdat ik 1ste massa 1 dorp verloor en 2de massa teveel hooi op de vork had genomen. (met veel minder stamdef als 1ste massa). En daarbovenop moest ik toen ook nog alles alleen doen.

En nu zijn Clusterfucks & Repel na 1 massa zo goed als rip en QQ zegt al yooo?

Niemand van Qua had verwacht dat team CFX en team Rapunzel zo slecht zouden zijn neem ik aan. Dat dat onze zwakte was wist ik wel maar dat het zo erg zou zijn :p
 
Reactiescore
967
Niemand van Qua had verwacht dat team CFX en team Rapunzel zo slecht zouden zijn neem ik aan. Dat dat onze zwakte was wist ik wel maar dat het zo erg zou zijn :p

Hier ga je dus de mist in met je "alles eraan gedaan wat ik kon". Al weet je als leiding of iniatiefnemer dat dergelijke accounts zwak staan of zijn dan onderneem je actie als sterkere accounts om ervoor te zorgen dat de voorbereiding in orde is en activiteit voor de nacht/dag van de massa rond is. Dit is duidelijk niet gebeurd of niet goed genoeg gecommuniceerd.
 
Reactiescore
853
Niemand van Qua had verwacht dat team CFX en team Rapunzel zo slecht zouden zijn neem ik aan. Dat dat onze zwakte was wist ik wel maar dat het zo erg zou zijn :p
Dan ben je vrij onnozel hoor. Lukas vertelde me al dat het de eerste wereld was van de spelers op Rapunzel, je mag dan niet verwachten dat die een massa kunnen deffen.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Niemand van Qua had verwacht dat team CFX en team Rapunzel zo slecht zouden zijn neem ik aan. Dat dat onze zwakte was wist ik wel maar dat het zo erg zou zijn :p

Nja dat kan je nooit 100% zeker weten tot ze eens getest worden.. en nu blijkt nadat ze getest waren dat het toch niet was wat sommige dachten.
 

DeletedUser78702

Guest
Bekijk bijlage 14816

Verder farmen? Insinuaties altijd leuk. En aanvallen tja, heb er geen zin in maar uit respect voor een aantal in mijn stam wil ik nog 1 keer mijn clears wegsturen.

Tfoee wat een hard leven heb jij. Stel je voor dat er enkele clears terugkomen, dan moet je deze weer met tegenzin uitgooien :eek:
Hoe kunnen we jou nu serieus nemen.
 
Reactiescore
69
Hier ga je dus de mist in met je "alles eraan gedaan wat ik kon". Al weet je als leiding of iniatiefnemer dat dergelijke accounts zwak staan of zijn dan onderneem je actie als sterkere accounts om ervoor te zorgen dat de voorbereiding in orde is en activiteit voor de nacht/dag van de massa rond is. Dit is duidelijk niet gebeurd of niet goed genoeg gecommuniceerd.

Ik ga de mist in? Rapunzel was 24/7 actief voor de massa. Ze hadden geen vv nodig werd er gezegd. En alle lijstjes voor predef waren aangevuld. Waar precies ga ik de mist in, verklaar je.
 
Reactiescore
1.278
Nja dat kan je nooit 100% zeker weten tot ze eens getest worden.. en nu blijkt nadat ze getest waren dat het toch niet was wat sommige dachten.

Wij zijn de vroeg gerund maat haha.
 
Reactiescore
69
Dan ben je vrij onnozel hoor. Lukas vertelde me al dat het de eerste wereld was van de spelers op Rapunzel, je mag dan niet verwachten dat die een massa kunnen deffen.

Moeten ze wel vv geven natuurlijk. Je kan natuurlijk niet ruiken dat het niet gaat lukken. Wist ook niet dat het van iedereen daar de eerste wereld was, zoals ik al zei communicatie 0
 
Bovenaan