Rate de top 10

  • Topicstarter Deleted User - 487958296
  • Startdatum
Reactiescore
660
Zit Emile bij de verliezers deze classic?
 
Reactiescore
973
WAAR BLIJVEN DIE LIJSTJES STELLETJE LAPZWANSEN

15fa29d70577e92bcf1bcb771d0b7c87.png
 

DeletedUser67517

Guest
Howlin, in zijn vriendenkring bekend om de legendarische krattenverzameling op zijn balkon, is na een avondje stappen afgelopen weekend niet meer dezelfde. Het drinken van een speciaalbiertje heeft zijn identiteit naar een hoger niveau getild.

“Ik was met vrienden in een biercafé en ik dacht joh, ik bestel gewoon eens een Abdij-biertje. Toen ging het allemaal heel snel. Na een paar slokken steeg er iets naar mijn hoofd”, vertelt Howlin. Dat bleek zijn eigendunk te zijn. Zijn oude niveau ligt sindsdien ver achter zich. “Best lekker dit.”

De vrienden van Howlin zijn minder enthousiast. “Hij weet nu plots alles over troebelheid, bittertjes, een hoppige smaak en over broers die begonnen zijn op een zolderkamer. Wij nu helaas ook want hij houdt er niet over op.” Leander schudt zijn hoofd. “Prima hoor dat hij zo in zijn eigen aanzien is gestegen, maar hou mij erbuiten. Ik wil gewoon rustig genieten van mijn biertje.”
 
Reactiescore
973
Zo'n snob ben ik ook weer niet waar vrienden bij zijn die niet /caren over craft bier. ^^
 
Bovenaan