Presenteer je account

Reactiescore
151
Volgens mij een gevalletje van als er 1 of 2 vroege inzendingen waren, er een hoop meer ook hadden ingezonden. Maar helaas waren wij allemaal beetje aan het uitstellen en dus pas de laatste dag aan het inleveren.
 
Reactiescore
259
Pp snipe lol :D
 
Reactiescore
2.478
Maandag krijgt de jury de info en beoordelen we de 5 inzendingen. Ik zie dat ik het bestand kwijt ben dus moet die even opnieuw maken. Echter gaat mijn bedrijfseconomie tentamen even voor.
 
Reactiescore
2.303
Maandag krijgt de jury de info en beoordelen we de 5 inzendingen. Ik zie dat ik het bestand kwijt ben dus moet die even opnieuw maken. Echter gaat mijn bedrijfseconomie tentamen even voor.
JE ZIT ONS GODVERDOMME OP TE JAGEN VOOR LIJSTJES TE MAKEN, DOE JE ZELF NIKS TAMMEN SCHOENWINKEL.
MOOGT BEETJE BEGINNEN DENKEN AAN WAAR U PRIORITEITEN STAAN STUK STRONT.
 
Reactiescore
3.540
Ik zag Steven in de jury zitten en besloot toen mijn tijd niet te steken in dergelijk topic omdat ik van mening ben je niet instaat bent hierover objectief te oordelen, correct me if i'm wrong.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Bij deze verklaart Jannes de contest tot omgekocht, want ik ga winnen en ken Steven goed. Godver..
 
Reactiescore
7.918
Ik zag Steven in de jury zitten en besloot toen mijn tijd niet te steken in dergelijk topic omdat ik van mening ben je niet instaat bent hierover objectief te oordelen, correct me if i'm wrong.

Ik kan je toch niet ongelijk bewijzen aangezien je alles af zal doen als 'fout'. Het is namelijk net alsof je tegen een muur praat tegen jou, zodra je een goed tegenargument brengt ga jij op de negeer tour en haal je compleet andere dingen aan. Daarnaast zitten er tussen de inzendingen ook mensen waar zowel leuke als minder leuke mensen op het account zitten, dus blijft de objectiviteit gewaarborgd. Wel jammer dat je nog steeds zo salty bent over je loss op w42 blijkbaar, gezien we al een hele poos geen discussie meer hebben gehad. Grow up kiddo.
 
Reactiescore
3.540
Nouja mijn lose op w42 zit met totaal niet diep hoor, ik vind Seau de meer dan terechte winnaar daar. Het is eerder jij die de maanden daarna vooral op mij zat te vitten dan omgekeerd dus niet doen alsof het mij zo diep zit, dat lijkt eerder omgekeerd. En doordat jij bleef door vitten op verschillende wereld fora's trek ik je objectiviteit naar mij toe wel in grote vraag. De mens is nu eenmaal niet goed in het neutraal blijven.

Ik beweer daarom ook niet dat je mensen zal bevoordelen die je beter kent maar trekt dus wel de twijfels of je dit objectief zou kunnen naar mij toe.
 
Reactiescore
7.918
Jouw twijfels interesseren me alleen niet, net als de twijfels van andere mensen. Op dat gebied ben ik erg constant en objectief.
 
Reactiescore
3.540
Jouw twijfels interesseren me alleen niet, net als de twijfels van andere mensen. Op dat gebied ben ik erg constant en objectief.

Neemt niet weg die twijfels er bij mij wel zijn. En die heb je zeker niet weggenomen door zo gefrustreerd over w42 te praten alsof het een trauma voor je was.
 
Reactiescore
151
Vind dit eigenlijk wel een bijzonder goede samenvatting van het postgedrag van Jannes op het AF hoor Steven. Netjes.

P.S. Waarom zou hij een trauma hebben aan w42? Hij won, vrij soepel zelfs.
 
Reactiescore
3.540
Vind dit eigenlijk wel een bijzonder goede samenvatting van het postgedrag van Jannes op het AF hoor Steven. Netjes.

P.S. Waarom zou hij een trauma hebben aan w42? Hij won, vrij soepel zelfs.

Een trauma aan mijn post gedrag daar, al kwam het van 2 kanten natuurlijk. Persoonlijk merk ik dag en nacht verschil van de Jannes toen en de Jannes nu.

Dat ze daar soepeltjes gewonnen hebben zou ik niet durven stellen, ze gingen een BG aan met de nummer 3 stam en waren de strijd tegen Vitae aan het verliezen tot de banwave kwam en de wereld in elkaar stuitte, daarvoor mogen we o.a Dragonshield en Emile zijn grote liefde Sven nog eens voor bedanken :D
 
Reactiescore
2.478
JE ZIT ONS GODVERDOMME OP TE JAGEN VOOR LIJSTJES TE MAKEN, DOE JE ZELF NIKS TAMMEN SCHOENWINKEL.
MOOGT BEETJE BEGINNEN DENKEN AAN WAAR U PRIORITEITEN STAAN STUK STRONT.

Bij deze diskwalificeer ik je account van deelname!!

Op welk acc speel je? (a)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Neen Aesthetics!!! Zo een racist willen wij niet op Bananass
 
Bovenaan