Presenteer je account

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Stond op het punt om mijn inzending van een soortgelijk topic van enkele jaren geleden opnieuw te plaatsen, gezien ik toch op een vast account speel... :biggrin::biggrin: Maargoed ik gun een ander ook wel een keer de winst :cool2: Succes heren.

Oh en waardeloos kaartje Lars, als je dacht dat ik een intern was :redface:
 
Reactiescore
1.075
bij deze presenteer ik jullie: da pa daaaaammmm Beelzebub.!

129910_large
De grote Beëlzebul, of beter gezegd Beelzebub. de heer van vliegen, rechterhand van de duivel hemzelve.
de demonen die Beelzebub. op deze classic vertegenwoordigen zijn Steff opperhoofd, Lukas de snuiver, Jeremy de duitse tindersl*t, Pim "ik word pas actief bij de edelfase", "ik farm" Chris en "ik ga voor het eerst loggen en geloof dat beelzebub een anime is" Stefan.

In der beginne ten tijde werd Beelzebub. gestabbed door een Monster, een groot gevaarlijk monster, maar Beelzebub sloeg terug, de machtige demon, gesteund door klassevolle mensen die met chloroform geurkaarsen gooien om hun tegenstander neer te halen, met bananen gooien
en een kerel die enkel biertjes drinkt, heel veel bier.
Mensen zijn raar en dom dacht Snuiver Lukas, echter was "Ik WoRd AcTiEf" Pim overtuigd dat we ons bij deze bizarre wezens van vlees en bloed moesten vervoegen.
Wat we echter niet wisten was dat er een nieuwe god op aarde neergestreken was genaamd #Leon en zo is het Leonisme ontstaan en hebben ook wij ons leven gewijd aan #Leon met dagelijkse gebeden.

Beelzebub. historie:
main-qimg-71a2405098e0907c31971076e9286900-c

bzzz bzzz bzzz
DzpAf3N.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Teveel Class en te weinig #Leon. Ook te weinig andere kampen helaas.
 
Reactiescore
2.506
3 inzendingen, heel eerlijk stel ik nu gewoon voor om de prijzenpot door 3e te delen. Denk niet dat de jury al te veel moeite moet steken in 3 inzendingen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Vind het zelf een beetje jammer van het aantal inzendingen. Toegegeven is wel dat een groot deel van de actieve AF gangers op classic zich op 1 van deze 3 accounts bevinden, maar zo is er inderdaad weinig aan :s
 
Reactiescore
1.728
3 inzendingen, heel eerlijk stel ik nu gewoon voor om de prijzenpot door 3e te delen. Denk niet dat de jury al te veel moeite moet steken in 3 inzendingen

Het begint vandaag pas een beetje te lopen en jij wilt er nu al een einde aan maken. Heb geduld Mien Jung.
 

DeletedUser80886

Guest
Zie ginds komt een premade uit LoL vandaan.
Die bracht ons Sivir, dit kon niet mis gaan.
Hij zette zijn wekkers keer op keer.
Zijn speervechters farmden als wilden tekeer.

Zijn leider stond te huilen en riep ons reeds toe:
''Een tweedorpenstart zie ik niet zitten, dat voelt echt niet goe''.
Maar Sivir zette door, een hels karwei,
en groeide heel stilletjes zijn stamgenoten voorbij.

Hij kreeg het even lastig, het werd hem teveel.
Dagenlang farmen, hij keek ervan scheel.
En toen drong het zachtjes tot hem door,
die toppers stonden er niet alleen voor.

Dus Sivir besloot, ''ik wil ook een co''.
Little did he know, Faab was ook geen pro...
En dan gebeurde het, een monsterstam ontstond.
Als antwoord daarop kwam Little Legends uit de grond.

Maar Sivir besefte, dit gaat niet lukken.
Hij werd gevraagd, maar wou zijn stam niet f*cken.
Echter drong het tot hem door, de MA zou falen.
En Team Dany deed een nieuwe poging hem binnen te halen.

Sivir dacht na en volgde zijn dromen.
Hij wilde samen met Pawn aan de top komen!
Diezelfde middag werd Sivir hard aangepakt.
Maar zijn tegenstanders faalden en Sivir bleef intact.

Sivir was dankbaar voor de hulp die hij kreeg.
Hij had er weer zin in en zou worden: een strateeg.
Hopelijk zal hij ooit een wereld winnen.
Ik hoor hem al juichen: ''De overwinning is binnen!''


EDIT: mijn excuses voor het late indienen, ik moet zeker niet meer kansmaken op prijzengeld. Maar voor aldo toch nog even mijn best gedaan ^^
 
Reactiescore
2.506
Het begint vandaag pas een beetje te lopen en jij wilt er nu al een einde aan maken. Heb geduld Mien Jung.

Tja alle inzendingen kwamen gisteren, doordat de deadline ook gisteren was. Ik snap je opmerking dus niet echt.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Excuus, ik zou ook nog mijn account presenteren, echter dacht mijn keuken daar anders over.

Groetjes
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik presenteer jullie Villam Villas:

Wij zijn romeinen, 2 maand geleden ontwaakt uit een heel diepe slaap. Nu doen wij wat we als romeinen het beste kunnen en dat is steden veroveren en plunderen. Van diplomatie snappen wij geen bal want dat bestond nog niet in het romeinse tijdperk. Gelukkig hebben we wel een nieuwe keizer gevonden in DaenerysTargaryen, wat schrokken we toen we opeens een draak zagen overvliegen. We dachten het ergste maar bleek dat die dany toch een heel vriendelijke was.

Onze start was heel mooi, niemand viel ons lastig. Zoals het hoort in het romeinse rijk dus. Helaas waren er enkele barbaren die het nodig vonden om met hun katapulten onze adel af te slachten :(. Die hebben dan ook de volledige wraak van het romeinse rijk gevoeld. Gelukkig zijn er ook veel steden zo verstandig om hun dorpen zonder verzet af te geven, wij zijn hun daar heel dankbaar voor en lijven hun dan ook in in het romeinse leger. Blijkbaar wordt dat in deze tijden "internen" genoemd?

Als je er een kaartje bijneemt kan je zien dat de oude grenzen weer hersteld zijn en we het opnieuw moeten opnemen tegen de perzen. Ik merk wel op dat ze hierbij rare wapens gebruiken zoals Chloroform geurkaarsen, drank? en kazernerushen. Ook hebben ze een oude bekende in hun rangen die al bestond een heel tijdje terug : Beelzebub.

ggJOuQ6.png

Nu gaan wij het samen met een drakenkoniging, een leauge of legends ADC, een bij en een marter het opnemen tegen deze barbaren. Ze zijn dan wel met veel meer (op jullie accounts eh!) maar onze romeinse kwaliteit zal hun wel verslaan.

sincere vestrum
Eliasus,Mathijsus,Michaelus en Mitchus

PS: Sorry voor late post, ik heb het nogal druk met examens en had wat inspiratie nodig van andere AF posters om dit te kunnen schrijven
 
Bovenaan