Top/Flop stammen

Deleted User - 487958296

Guest
Wij zijn zelf recent een full clear verloren op de OS van Wife is life (onze stamgenoot) die bij dipstick stond. Hoe de vork precies in de steel zit is onduidelijk, in ieder geval hebben wij elkaars troepen daar wel flinke schade toe gebracht. Een speler op Wife is life die niet speelt op Classic maar wel speelt op een andere wereld van dit account heeft vervolgens het account op deze wereld op del gezet.

Dus omdat je 1x troepen verloor zijn de rest van de dorpen geen interns, denk dat als je echt 1v1 tegen Wife ging dat je wel meer dan dat verloren was hoor.

Ontken ofc niet wij zijn account daarna goedkoop hebben kunnen edelen. Of je het de naam intern wilt geven laat ik in het midden.

Hier geef je daadwerkelijk toe dat het gewoon intern is, en vervolgens ga je dan in de volgende zin huilen dat je het niet als intern ziet want "Ik ben een full clear verloren!!"

Daarbij in acht genomen wij onze full clear al meermaals ingezet hebben voor verschillende kleine spelers binnen onze stam om ze een handje te helpen en daarbij defnoobjes buiten onze stam geveegd hebben (verschillende rapportjes van). Tevens ook al erg vaak onze def ingezet bij stamleden die soms kansloos doodgingen door het ontbreken van activiteit, muur en techlevels ondanks het meermaals benadrukken van het belang daarvan.
Dus als jij ons de naam intern acc wil geven omdat wij tot nu toe op vele veroveringen goedkoop hebben kunnen edelen terwijl wij helemaal niet gierig zijn om onze troepen in te zetten voor eender wie mag je dat best doen, of het gegrond is op basis van goede redenen is weer wat anders.


Ik ben geen interner want ik heb mijn troepen gebruikt!!11!1!11! Dat jij troepen gebruikt voor random noobs neemt niet weg dat die dorpen voor jou gratis waren.

Je zit eigenlijk gewoon flink te huilen omdat je bestempeld wordt als interner omdat je internt. Maar volgens jou ben je geen interner want je gebruikt je troepen, juist.

Gr je boy
 
Reactiescore
3.540
Ik heb al gezegd hoe ik een interner zie en dat is iemand die zich afzijdig houd van oorlogen, geen risks neemt en gierig is met zijn troepen. En dat is niet op toepassing bij ons.

Dus ik kan evengoed zeggen jullie erover zitten te wenen,... Alsnog letterlijk gezegd ik snap dat mensen Wife als een intern zien en alsnog nergens gezegd Icetube geen intern was.

Lijkt mij dus niet ik het allemaal zo zit te ontkennen Bradley maar dat jullie het vooral zitten op te blazen (iets wat mij wel eens verweten werd).

Alsnog zijn er heel veel onterechte verwijten gesmeten en heeft Class 0 intentie om daar woorden van terug te trekken. Houd de hele discussie voor mij wel snel op, dus ik ga hier ook niet toegeefelijk blijven als enige.

Evenals ik mezelf naderhand wel weer beu ben gehoord op het AF, Class ook overigens dus ik houd me weer een tijdje op de achtergrond tot er weer nood is aan een kritische kijk!
 
Reactiescore
660
Internen is niet voor interpretatie vatbaar.
Dat jij tenminste nog iets doet buiten het internen is positief, maar internen is internen.
Het mag, het kan, soms moet het. Kritiek erop mag ook. Iedereen speelt hoe hij/zij wil en naar eigen vermogen.
Als je internt of erger nog katapulteert moet je die kritiek er wel bijnemen.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik heb al gezegd hoe ik een interner zie en dat is iemand die zich afzijdig houd van oorlogen, geen risks neemt en gierig is met zijn troepen. En dat is niet op toepassing bij ons.
Ai ai ai, daar ga je. Als ik het enige echte TW Woordenboek erbij pak, zien we bij internen:
  • Intern(en): Men spreekt van internen wanneer een speler de dorpen van een andere speler overneemt. Dit kan met toestemming van de tweede speler, of wanneer de tweede speler inactief is, en de stam (of de speler) het nodig acht dat de dorpen van de (inactieve) tweede speler in stambezit blijven.
Bron: https://help.tribalwars.nl/wiki/Tribal_Wars_woordenboek#I

Sorry jongen. Als Innogames zelf zegt dat jij een interner bent, ben je dat ook gewoon.
 
Reactiescore
2.478
Al die haat op interne. Het is toch gewoon onderdeel van het diplomatieke aspect van het spel?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Al die haat op interne. Het is toch gewoon onderdeel van het diplomatieke aspect van het spel?

Ja, maar als je eerst ontkent te internen, dan een intern afschildert als stabber en als kers op de taart zegt dat je intern kanker had terwijl dit helemaal niet waar is is er wel een probleem ja.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Ik heb nog nooit geinternt, alle schuld op Jannes.
Excuses aan @JustInWebs ik ging iets te snel tilt

Zoals ik zei bovenstaande discussie leg ik alle blame op Jannes ik ben onschuldig.
Zo dat ook weer voorbij, wat een rust lekker chatten ingame en alle incs taggen op: "Jannes dodge deze even ik doe het niet" my job is done :eek:
Devo topstam
 
Reactiescore
300
Ik heb nog nooit geinternt, alle schuld op Jannes.
Excuses aan @JustInWebs ik ging iets te snel tilt

Zoals ik zei bovenstaande discussie leg ik alle blame op Jannes ik ben onschuldig.
Zo dat ook weer voorbij, wat een rust lekker chatten ingame en alle incs taggen op: "Jannes dodge deze even ik doe het niet" my job is done :eek:
Devo topstam

Welkom terug namens Class!
Stonden we al een tijdje om te springen met zijn allen, gaat gezellig worden!
 
Reactiescore
3.540
Internen is niet voor interpretatie vatbaar.
Dat jij tenminste nog iets doet buiten het internen is positief, maar internen is internen.
Het mag, het kan, soms moet het. Kritiek erop mag ook. Iedereen speelt hoe hij/zij wil en naar eigen vermogen.
Als je internt of erger nog katapulteert moet je die kritiek er wel bijnemen.

Volgens mij nam ik die kritiek er gewoon bij, heb de intern op Icetube nooit ontkend en heb ook meermaals gezegd dat ik snap mensen Wife als een intern zien maar ik dat zo niet aanvoel.

Is hetzelfde als met Blaze zijn stab. Regeltechnisch heeft Blaze ook gewoon gestabbed. Hij verliet de stam en viel meteen aan.


Het is zoals die nieuwe handsbal regel in het voetbal, hands is penalty nu in het strafschop gebied al wijkt die 10x af komt die van achter je rug op je arm die pal naast je lichaam stond, hands is hands dus penalty, regeltechnisch juist, naar gevoel niet.

Zijn argumenten daarvoor waren dat hij een nap aanbood die overigens nooit geweigerd is dus besloot die paar uur later al te beginnen met aanvallen.

Clyde heeft nooit een stab begaan, heeft nooit een aanval op Blaze gestuurd. Verder als een plan is het nooit gekomen, ook de stab van Jekyll kan je niet goed praten. Clyde gaf tegen Jekyll in PM aan dat de aanval op Blaze niet door ging, toch heeft hij die nacht (zonder de stam te leaven) aangevallen op Clyde terwijl hij perfect kon leaven en even afwachten.

Al waren ze wel van plan Blaze te stabben, dus ik vind het naar mijn gevoel geen stab (betreffende Blaze dan), regeltechnisch wel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Al die haat op interne. Het is toch gewoon onderdeel van het diplomatieke aspect van het spel?

Wees blij dat je in deze zin niet het werkwoord k*t*p*l*e*e* gebruikte, ik zou zomaar uit mijn winterslaap kunnen ontwaken.

Natuurlijk is het een onderdeel, daar gaat het ook helemaal niet over.

@jokersbrain , met het gebruik van ‘je’ bedoelde ik dat algemeen, niet jij. Maar toch bedankt voor de uitleg. Al weet ik totaal niet wie Clyde of Blaze is.

iK iNtErN nIeT wANt Ik HeB FRoNt


Jezus jannes jij bent wellicht 1 van de domste mensen die er hier rondloopt.

Zoals jij post lijk ik van de ‘parking’ te komen terwijl ik toch net als jij van Antwerpen kom.
Hoe zit het trouwens met je timings tegenwoordig want ik ben die laatste ‘getimede’ clears/edels nog niet vergeten? En neen, te veel drinken is niet altijd een excuus.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan