Top/Flop stammen

Reactiescore
3.538
Dus, je cleart voor stamgenoten, hebt vandaag weer een slag gewonnen tegen Pawn wat hen veel troepen heeft gekost? Je hebt nog steeds 4.6k ODD en ook al geen ODA behaald. Kortom, je lult alweer.
Wel leuk dat jij een heel account (Bananas) verantwoordelijk houdt voor een PM die verstuurd is door één speler, en als wij hetzelfde bij jou doen doe je also we een misdaad begaan.
Ik snap nu wel waarom mensen niet eens meer moeite doen om met jou in discussie te gaan, want je staat toch niet open voor een discussie. Eerst zeikte je over 'ongefundeerde posts' en nu ga je alles een beetje lopen verdraaien zodat het in jouw opzicht wel een beetje klopt. Je bent een triest figuur, niets meer en niets minder.

Dus ik reageer inhoudelijk op jouw post en vervolgens komen de verwijten alweer naar mijn persoon. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om er enig fatsoen in te houden.

Waarvan beschuldig ik bananas, dat ze online tijden vroegen aan spelers voor hun targets. En dat is toch gewoon zo geweest? Jij beschuldigd mij 'Jannes' meermaals van het ontkennen van de interns en dat klopt gewoon niet. Als jij gezegd had dat account JokersBrain dit deed zou het wel kloppen (wat je overigens ook deed). Maar ik reageer op de dingen die jij richt naar mijn persoon.

Je roept ik alweer lul omdat ik geen ODD en ODA behaald heb, misschien moet je eens bij mijn ODS kijken:

1a193ee2e5c3f1f0bf0476c5b77916b9.png


Het was een duur dagje voor robinboris. Misschien moet je een iets rustigere houding aannemen want tot nog toe heb je niets tegen mij kunnen hardmaken wat niet zou kloppen met de simpele reden ik altijd zeg wat ik vind dus de kans ik ooit op leugens betrapt word is minimaal. Maar als je net zoals je stam weer met 'triestig' en dergelijke uitspraak wilt komen omdat ik je post tegenspreek op een rustige manier moet jij dat weten, is enkel niet mijn stijl om daarin mee te gaan.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reageer inhoudelijk op mijn post? Er is vanaf jouw account gezegd dat er gestabbed is vanaf Wife. Je hebt zelf gezegd Wife niet als intern te zien door de 'situatie' en verder zie ik niets terug wat op welke manier dan ook ingaat op die hele situatie? Dat een co van jou dingen roept en ik daar dan op reageer lijkt me nogal logisch. Daarnaast weten we allemaal dat zij de mentale stabiliteit heeft van een pinda en dat er toch geen redelijk gesprek met haar te voeren is, dus hoopte dat jij op een normale manier kon reageren op de situatie omtrent Wife. Dat er dingen worden geroepen van 'ja je was naar 't ziekenhuis dus zal wel **** hebben' gaan mijns inziens alle boekjes te buiten, maar blijkbaar is dat heel normaal voor jullie? Ik vind niet dat je genoeg bent ingegaan op mijn posts, want er is letterlijk geen manier om te ontkennen dat Wife een intern was. Ik ben deze discussie vrij open minded ingegaan, maar als je de bewijzen allemaal zo links laat liggen en er maar weer omheen lult heeft 't ook geen zin om onderbouwde posts te schrijven. Zeg nou zelf, tis toch veel makkelijker om een persoonlijke aanval te plaatsen? Waarom zou ik moeite doen in waarheden oprakelen als jij er toch langs praat? Beetje zonde van m'n tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.538
Reageer inhoudelijk op mijn post? Er is vanaf jouw account gezegd dat er gestabbed is vanaf Wife. Je hebt zelf gezegd Wife niet als intern te zien door de 'situatie' en verder zie ik niets terug wat op welke manier dan ook ingaat op die hele situatie? Dat een co van jou dingen roept en ik daar dan op reageer lijkt me nogal logisch. Daarnaast weten we allemaal dat zij de mentale stabiliteit heeft van een pinda en dat er toch geen redelijk gesprek met haar te voeren is, dus hoopte dat jij op een normale manier kon reageren op de situatie omtrent Wife. Dat er dingen worden geroepen van 'ja je was naar 't ziekenhuis dus zal wel **** hebben' gaan mijns inziens alle boekjes te buiten, maar blijkbaar is dat heel normaal voor jullie? Ik vind niet dat je genoeg bent ingegaan op mijn posts, want er is letterlijk geen manier om te ontkennen dat Wife een intern was. Ik ben deze discussie vrij open minded ingegaan, maar als je de bewijzen allemaal zo links laat liggen en er maar weer omheen lult heeft 't ook geen zin om onderbouwde posts te schrijven. Zeg nou zelf, tis toch veel makkelijker om een persoonlijke aanval te plaatsen? Waarom zou ik moeite doen in waarheden oprakelen als jij er toch langs praat? Beetje zonde van m'n tijd.

Zoals ik zei ging ik globaal reageren op het gene mij is bij gebleven om daar inhoudelijk op in te gaan. Ik wil best de Wife situatie van naderbij bekijken.

Wij vroegen om os vanuit dat account omdat wij een aanval kregen van Dipstisck (die toevallig 1 losse edel had lopen op een dorp wij gepakt hadden die al liep voor ik zelfs mijn trein had gestuurd). Wife komt online maar zijn def is te laat en stuurt deze achter de edel van Dipstick. ts komt op 0 en hij pakt het dorp net maar ligt redelijk ver af en hij had geen os lopen dus wij sturen daar een full clear op van dichtbij. Enkel had Wife zijn os nog lopen dus komt volgende pm conversatie:

e730b6a045443aac0ed2fa276f87daeb.png


Zoals je ziet een handtekening 'J' trouwens ^^ Hij beweerde ze zo terug te trekken wat hij uiteindelijk nooit gedaan heeft en zelfs uren en uren op hem heeft laten wachten. Dat vonden wij heel verdacht in acht genomen er al veel gelekt werd onder leden en ik zelfs nog aangaf hij vv kon geven zodat wij het konden terug trekken waar hij geen gebruik van maakte ondanks hij dus mogelijk in het ziekenhuis zat. Dus dat verhaal kwam allemaal niet zo geloofwaardig over.

Desondanks deed ik wel gewoon heel vriendelijk en begripvol naar hem toe, jullie hebben de pm's dus kijk de berichten met een J nog maar eens na. Over Rebecca ga ik het kort houden, ze kan zeer normale en rustige gesprekken voeren mits je haar respect hebt, ze was net zoals mij ook lastig omdat wij een dorp op een lullige manier verloren + een full clear op de def van een eigen stamgenoot + de vreemde situatie. Ik keur bepaalde uitspraken niet goed en heb dat ook aangegeven intern. Al vind ik niet Class haar moet terechtwijzen daarop want wat wij op het AF lezen vanuit jullie kant is ook niet zo netjes allemaal.

Nu ik hier eerlijk op gereageerd heb verwacht ik ook jij erkend ik Icetube nooit ontkend heb als een intern en je mijn persoon volledig misplaatst hebt aangevallen en je kamt met zware frustraties omdat ik kritiek uit op je stam ^^

Daarbij komt kijken je ook fout zat ik uit mijn nek zit te lullen over mijn slag ik vandaag tegen Pawn gewonnen heb zoals hierboven aangetoond.

Zeg nou zelf, tis toch veel makkelijker om een persoonlijke aanval te plaatsen?

En ja het is inderdaad veel makkelijker om een persoonlijke aanval te plaatsen, daarmee bevestig je enkel mijn punt Class wel vaak voor de makkelijkste optie kiest ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78972

Guest
Idd, hoe zit dat nou eigenlijk met jekkyl?
Volgensmij hebben jullie niet veel troepen aan hem verloren ofwel?
Zou graag wat opheldering hierover zien aangezien dat account ineens is verdwenen.
 
Reactiescore
1.075
Dat noemen ze wegspelen in sneltempo, of moet er ook opheldering komen over timman123 en GAANVOORGOUD en andere targets?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Idd, hoe zit dat nou eigenlijk met jekkyl?
Volgensmij hebben jullie niet veel troepen aan hem verloren ofwel?
Zou graag wat opheldering hierover zien aangezien dat account ineens is verdwenen.
Je hebt niet eens naar de stats gekeken he?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Idd, hoe zit dat nou eigenlijk met jekkyl?
Volgensmij hebben jullie niet veel troepen aan hem verloren ofwel?
Zou graag wat opheldering hierover zien aangezien dat account ineens is verdwenen.

Wil je niet met ongefundeerde beschuldigingen komen? Ik zeg al jaren dat je niet op basis van stats moet oordelen. Maar dat is wel een beetje een ding van Devo. hè?
 
Reactiescore
3.538
Wil je niet met ongefundeerde beschuldigingen komen? Ik zeg al jaren dat je niet op basis van stats moet oordelen. Maar dat is wel een beetje een ding van Devo. hè?

Hij stelt de dingen toch duidelijk in vraag? En het enige wat jij daarop kan antwoordde is bovenstaande. Daar bereik je niets mee, je kan beter kort de situatie samenvatten is het meteen duidelijk.

Beter geen conclusies trekken op basis van stats, is iets wat ik al jaren verkondig.

Een quote van enkele dagen geleden.

Je pikt dus mijn teksten (wat ik volkomen begrijp). Ga je overigens nog toegeven je in een aantal zaken verkeerd zat of ben je daartoe niet instaat, als je verwacht ik een grote meneer ben door te reageren op jouw beweringen mogen we ook hetzelfde terug verwachten toch. Jullie komen met 10 man mij afbreken, ik post paar keer terug en alles is alweer van de baan zo blijkt? Met zen allen smachtend te wachten tot Jannes online kwam want kom het maar eens uitleggen allemaal ... zo wanhopig mij te zien neergaan omdat ze geen kritiek gewend zijn, toch cuties die Class spelers :D
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hij stelt de dingen toch duidelijk in vraag? En het enige wat jij daarop kan antwoordde is bovenstaande. Daar bereik je niets mee, je kan beter kort de situatie samenvatten is het meteen duidelijk.

Het was dan ook niet een geheel serieuze post, maar gewoon op eenzelfde manier zoals er werd gereageerd op de eerste aantijgingen. Als je normaal in de stats zou kijken zou je zien dat Aes op die dag 60k ODA heeft behaald, wat meer is dan Jokersbrain heeft behaald op de hele wereld. Dat de techs van Jekyll niet goed stonden is niet ons probleem, dat hij vooral off had ook niet. Volgende keer iets verder kijken dan alleen de ODD van het verliezende account, groetjes.

Hoezo zou ik me verontschuldigen voor iets? Volgens mij is er vanuit jouw account verteld tegen iemand dat hij **** zou hebben, geprobeerd iemand z'n reputatie te verpesten door te zeggen dat hij een stabber is. Ik heb op geen manier gezien dat er daarvoor ook maar enige vorm van contact is gezocht met desbetreffende speler. En dan zeiken dat ik me moet komen verontschuldigen? Houd alsjeblieft op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
Account eigenaar is verantwoordelijk voor de daden van het account.
Of het nu een co is of niet.
 
Reactiescore
3.538
Het was dan ook niet een geheel serieuze post, maar gewoon op eenzelfde manier zoals er werd gereageerd op de eerste aantijgingen. Als je normaal in de stats zou kijken zou je zien dat Aes op die dag 60k ODA heeft behaald, wat meer is dan Jokersbrain heeft behaald op de hele wereld. Dat de techs van Jekyll niet goed stonden is niet ons probleem, dat hij vooral off had ook niet. Volgende keer iets verder kijken dan alleen de ODD van het verliezende account, groetjes.

Dus zijn techs stonden slecht? Speelde heel OFF maar heeft 0,0 recaps gedaan op jullie aanvallen,... En dan komen jullie af dat het weigeren van dit account (dat top 10 op de wereld stond) niet de makkelijkste keuze was? Hij lag in de weg voor edellijnen, je houd voor later een plek vrij voor een andere recruit en hebt hem easy kansloos zonder tegenstand weggespeeld?

Dat moet echt een zware beslissing geweest zijn om dit account te weigeren, daar hebben jullie echt risico's mee genomen. Want zo brachten jullie het in ieder geval naar buiten ;)

En leuk je veel ODA hebt behaald op een zwaar offensief account :) Had die überhaupt wel gedoded?

Hoezo zou ik me verontschuldigen voor iets? Volgens mij is er vanuit jouw account verteld tegen iemand dat hij kanker zou hebben, geprobeerd iemand z'n reputatie te verpesten door te zeggen dat hij een stabber is. Ik heb op geen manier gezien dat er daarvoor ook maar enige vorm van contact is gezocht met desbetreffende speler. En dan zeiken dat ik me moet komen verontschuldigen? Houd alsjeblieft op.

''Merci en sterkte RL. Horen elkaar mss nog via Jorn :)''

Mijn laatste woorden naar het account Wife is life. Waarin ik wel de insinuatie maak hem wel nog eens te willen gaan spreken hierover als beide partijen wat afgekoeld zijn.

En het 1 hoeft geen verband te zijn op het ander. Je valt mijn persoon onterecht aan op bepaalde vlakken en ik heb daarin aangetoond jij daar fout in zat dus jij mag best een toegeving daarin doen. Ik heb niemand beledigd of onrespectvol gedrag vertoond dus ik zie geen excuses voor jouw om dit niet te doen buiten het feit je daar mss niet het karakter voor hebt, al zou het je toch sieren.
 

DeletedUser78972

Guest
ODA zegt idd geen drol als er niet serieus gedeft wordt.
Zit een raar luchtje aan aangezien jekyl al een beetje aan jullie kant stond in het blaze verhaal.
Zal me niks verbazen als die nu ergens bij jullie speelt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Solli gedaan, afgewezen, wel NAP met blaze aangegaan, na de NAP weggespeeld. Snap niet echt wat er raar aan is?
 

Deleted User - 487958296

Guest
En mij wordt niet ff verteld dat er een nieuwe co beschikbaar is??
 
Reactiescore
3.538
Solli gedaan, afgewezen, wel NAP met blaze aangegaan, na de NAP weggespeeld. Snap niet echt wat er raar aan is?

Het rare is dat jullie het afdeden als een 'moeilijke beslissing' door hem niet aan te nemen, terwijl dat account nooit iets heeft voorgesteld op zijn punten na en dat is ook zo gebleken.

Jullie gebruikte zijn afwijzing als argument tegen mijn uitspraken Class vaak de makkelijke weg hanteert. Ik zou zeggen, je bezit zijn dorpen nu, die nu ingezet kunnen worden door capabele spelers, heeft weinig gekost, iedereen zijn geliefde edellijnen behouden + je kan op termijn nog een recruit doen die wel voldoet aan jullie normen, een recruit die niet zou kunnen als hij erbij kwam.

Ik zie oprecht meer voordelen dan nadelen in het afwijzen van zijn account. En durf dit aub niet te komen ontkennen, het is al erg genoeg zo.
 
Reactiescore
460
Dus zijn techs stonden slecht? Speelde heel OFF maar heeft 0,0 recaps gedaan op jullie aanvallen,... En dan komen jullie af dat het weigeren van dit account (dat top 10 op de wereld stond) niet de makkelijkste keuze was? Hij lag in de weg voor edellijnen, je houd voor later een plek vrij voor een andere recruit en hebt hem easy kansloos zonder tegenstand weggespeeld?

Dat moet echt een zware beslissing geweest zijn om dit account te weigeren, daar hebben jullie echt risico's mee genomen. Want zo brachten jullie het in ieder geval naar buiten ;)

En leuk je veel ODA hebt behaald op een zwaar offensief account :) Had die überhaupt wel gedoded?
Ja want we wisten echt op voorhand dat die zo easy weggespeeld ging worden... Alsof je elke rekruut eerst aanvalt om te kijken of die goed of slecht defft en om op basis daarvan te rekruteren.
Nu heeft Bananass wat tegenslag gehad met zijn huidige tegenstanders, dus nu zouden we ze wel moeten kunnen rekruten volgens jou omdat ze niet easy weggespeeld kunnen worden.
 
Reactiescore
3.538
Hypocrisie ten top; Jokersbrain en noobstiaan die met ongefundeerde posts komen gebaseerd op een rijtje stats.

1: Je bevestigd hiermee Class met ongefundeerde post's is gekomen.
2: Noobstiaan stelde het duidelijk in vraag.
3: Class kan daar blijkbaar niet serieus op antwoorden.

Dat zijn de enige 3 conclusies die gemaakt kunnen worden atm. Je zei ik klaagde dat je niet inhoudelijk kon reageren, je hebt het 2 post's volgehouden en we gaan weer naar het standaard niveau 'hypocrieten' 'triestig'. Ik snap niet het jullie zo hoog zit dat er kritiek gegeven word en dingen in vraag gesteld worden die zelfs amper iets voorstellen moest het waar zijn.

Ja want we wisten echt op voorhand dat die zo easy weggespeeld ging worden... Alsof je elke rekruut eerst aanvalt om te kijken of die goed of slecht defft en om op basis daarvan te rekruteren.
Nu heeft Bananass wat tegenslag gehad met zijn huidige tegenstanders, dus nu zouden we ze wel moeten kunnen rekruten volgens jou omdat ze niet easy weggespeeld kunnen worden.

Ik stelde toch al erg lang vast dat dit account niets voorstelde alleen al uit de pm conversaties met Clyde kon je dat al afleiden en zijn manier van handelen in die situatie dat het gene vette was.

Het lijkt mij sterk dat jullie niet hetzelfde geconcludeerd hebben na zijn solli of na een gesprek met hem gehad te hebben. Hij had ook geen stam waar hij op kon rekenen, stond er wijd alleen voor dus mijn verwachtingen lagen alvast laag dus ik zie alsnog zijn weigering niet als een moeilijke keuze (en dat verkondigde ik al voor hij werd weggespeeld) en dat is nu ook achteraf gebleken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
460
Dat zijn de enige 3 conclusies die gemaakt kunnen worden atm. Je zei ik klaagde dat je niet inhoudelijk kon reageren, je hebt het 2 post's volgehouden en we gaan weer naar het standaard niveau 'hypocrieten' 'triestig'. Ik snap niet het jullie zo hoog zit dat er kritiek gegeven word en dingen in vraag gesteld worden die zelfs amper iets voorstellen moest het waar zijn.
Een beetje zoals jou eerder gebash op Class ?
 
Reactiescore
973
Als je de 2 hersencellen is aanzet en naar de kaart zou hebben zou je zien dat Jekyll volledig ingesloten lag door Class. Nadat de soli faalde en meerdere spelers hem aanvielen heeft die de handdoek vrij direct in mand gegooid.

Logisch als je zo omcirkelt ligt, stamloos bent en tegen twee toch een stukje betere accounts lag. Van alle mensen die zijn gerunt of weggespeeld is dit nu niet echt een situatie waarin het onaannemelijk is dat iemand dat koos verplaats doelloos doorspelen.

Zegt dus weinig over zijn capaciteiten, slechts dat die geen verloren strijd wou voeren voor niks.
 
Bovenaan