Top/Flop stammen

Reactiescore
973
Dat is dus eigenlijk het punt ik wil maken. Jullie halen als tegen argument de afwijzing van Jekyll aan dat jullie daarmee niet voor de makkelijkste weg kiezen. Terwijl hij juist voor problemen zou zorgen ivm edellijnen en het dus beter uitkomt hij daarom niet toetreed. Beetje een non argument.

Dus als ik een edelrichting van 360 graden voor mezelf uitstippel, en daardoor solo in een stam ga zitten en alle rekruuts afwijs, is dat dus volgens jou ook de makkelijke weg kiezen? Hoezo non argument. Hoe meer spelers je aanneemt dat aansluit op het cluster, hoe simpeler het wordt. Reden dat je R2W zo vaak op het AF voorbij ziet komen.

Vrij apart hoe je dit zo omdraait om de illusie te creëren dat het positief is om 8 verplaats 9 leden te hebben.
 

Deleted User - 487694086

Guest
O zaten ze 'toevallig' nog in de stam? Dan is het oke. JokersBrain en East spreken een NAP af -> JokersBrain valt Aest aan -> Aest vraagt waarom we aanvallen ondanks de NAP -> JokersBrain: Ow hadden wij toevallig een NAP?

Zou een mooie wereld zijn als we weldra op alles gaan antwoorden 'was toevallig'. Gewoon een zuivere stab en in tegenstelling tot Blaze vind ik dit allesbehalve moreel verantwoord.
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat er zo veel posts over Blaze zijn geweest en jij blijkbaar nog geen flauw benul hebt van wat er gebeurd is.
 
Reactiescore
151
Waar haal je dit hele verhaal weer vandaan Jannes? Is nergens een NAP geschonden?
 
Reactiescore
461
Dat is dus eigenlijk het punt ik wil maken. Jullie halen als tegen argument de afwijzing van Jekyll aan dat jullie daarmee niet voor de makkelijkste weg kiezen. Terwijl hij juist voor problemen zou zorgen ivm edellijnen en het dus beter uitkomt hij daarom niet toetreed. Beetje een non argument.
Dit bewijst nog maar eens hoeveel onzin je wel niet uitpraat.
Nu hij niet gerekruut is kom je met je argument dat als hij wel gerekruut was dat hij in onze edellijnen lag wat in ons nadeel zou zijn.
Als we hem wel hadden gerekruut zou je met een argument komen dat we kwalitatief al in het voordeel zijn dus dat het wel zo eerlijk zou zijn als we kwantitatief geen voordeel hadden, dus geen extra rekruuts.

Maar op basering van jou kijk op deze stelling, heeft Class dus onlangs een erg nadelige actie gedaan dmv de rekruuts in het noorden. Dat is letterlijk wat je zegt.
''ooh maar jullie wisten wie er daar op spelen en op jekyll niet dus dat telt wel niet he''
De meeste spelers van Class kende maar een 2-tal spelers van de 11 die mee overgegaan zijn naar Class, dus niets is minder waar.

Maar desondanks jij uiteraard elke aanname super objectief bekijkt, zit Class altijd in het nadeel, wat ze ook doen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hallo beste forumgebruikers, daar zijn we weer!
Had al gezegd dat ik graag nog zou terugkomen op situatie omtrent Wife is Life, nou hier gaan we dan!

Volgens de woorden van Wife is Life was de samenwerking met zowel Noobstiaan als Jokersbrain vrij goed. Zijn defence werd op meerdere plekken ingezet, er werden VV's gedraaid (waaronder dus die van Icetubbie zodat Jokersbrain kon internen) en er werden winsten behaald.

Zo ook op 05-06 06:53. Er werd gevraagd aan Wife of hij niet even een dorpje kon vol zetten.
9671ccb2b847c40def2da3a227e6e516.png

Zo gezegd zo gedaan, zoals in bovenstaande PM te zien is stuurde Wife netjes die deff. Uiteindelijk bleek die deff helaas te laat te komen en was het dorp dus al verloren gegaan.
9fb2bebd04a833c53d5a51a1d78095d0.png
Door omstandigheden lukte het niet om die OS terug te kijken, totdat Jorn verscheen.
fd3784bcc93e54a442a24d1b4d21bee7.png
Er was gelijk al wantrouwen vanuit kamp Jokersbrain richting Wife is Life, vandaar dat er werd gevraagd om de pmwisseling met Dipstick. Gezien het feit dat Jorn eigenlijk helemaal niet op de Classic speelt wist hij niet helemaal wat er aan de hand is, zoals hij zelf zegt:
6533767bc0364045d9fa5a7203eb39c0.png

Nóg meer beschuldigingen richting Wife is Life en berichtjes waarin Jokersbrain zegt op delete te gaan - helaas is dit niet gebeurd.
beeed6a29b10422be77888b92c2fb75c.png
En hier komt het! Ja, het eerste bewijsje dat Wife inderdaad (alweer) een intern is geworden van Jokersbrain. Initiatief kwam volledig vanuit kamp Jokersbrain overigens, met alweer de belofte dat er een speler zou stoppen.

0029220573ce98d9dee2393c9ae5bc8f.png

In volgende PM nogmaals de vraag of Wife niet geinternd zou kunnen worden, met daarna bevestiging van de originele speler van Wife, niet 'een co van andere wereld' die volgens Jokersbrain de VV zou hebben afgegeven.
e30a904629582cc54165d0c4b69c0d08.png

Nou, Wife werd dus intern omdat de bespeler dat op zich ook geen slecht idee vond, dus zo geschiedde.
Vanaf na de bovenstaande PM lag de VV bij klompvoetje en zijn dus alle dorpen van Wife geinternd (ja, dat lees je inderdaad goed: geinternd.)
Nu was dit voor Wife allemaal afgehandeld, totdat ik 'm vroeg hoe het nou allemaal was gelopen en hem vertelde dat hij voor stabber werd uitgemaakt door Jokersbrain. Heb toen dit gesprek doorgestuurd gekregen en geprobeerd een duidelijk beeld te schetsen van de situatie. Toen Wife ook nog even Jokersbrain aansprak op het feit dat hij voor stabber wordt uitgemaakt krijgen we het volgende te zien:
6e6827b6ab4437d82f2aa26481254806.png

e7bd34518a0dce62e9d73c19c5ff9e3a.png
513c6f55541e87da7d9dbe1aa10af693.png
219d99973597e839de1a7a7aa2906172.png

Surprise, surprise! Alweer een zooi belachelijke uitspraken van een nader persoon die ik niet zal benoemen (hint: ze heeft een AF ban voor belachelijke uitspraken).

Conclusie van dit hele verhaal is dat zowel Icetubbie als Wife is life gewoon interns waren voor Jokersbrain. Alle beweringen die hier op het AF gepost zijn vanuit Jokersbrain zijn dus gewoon keiharde leugens geweest. Blijf het triest vinden dat Jannes degene is die zo hamert op gefundeerde posts en dan alles bij elkaar liegt wat hij maar kan vinden. Ik heb oprecht geprobeerd om twee mooie gefundeerde posts te maken, maar dat je gewoonweg een hypocriet bent ligt er erg dik bovenop, jammer.
Mochten er nog vragen/aanvullingen zijn, feel free. Heb nog een hele stoot pm's, berichten, VVlogs ter verduidelijking, maar hoop dat de post an sich duidelijk genoeg is zo.
 
Reactiescore
259
"Niet iets waar ik me zorgen over maak, ik condoleer geneens bij de dood van eigen families"

Niet dat ik wat ga zeggen hoe iedereen die dingen in zijn privé moet invullen maar dit is wel een stukje mensheid op zijn meest triest.
 
Reactiescore
151
"Niet iets waar ik me zorgen over maak, ik condoleer geneens bij de dood van eigen families"

Niet dat ik wat ga zeggen hoe iedereen die dingen in zijn privé moet invullen maar dit is wel een stukje mensheid op zijn meest triest.

Echt? Ik vond dat stukje waarin verzonnen wordt dat hij kanker heeft, en vervolgens dat nog wordt verdedigd met 'wat anders kan het zijn?' en 'alle ziektes zijn tzelfde toch, ze zijn kut en gelezen of je overlijd [sic]' daar nog wel overheen gaan.

Maar hee lekker bezig hoor team Jokersbrain. Hier eindeloze verhalen komen posten waarin wij van alles worden beschuldigd, inclusief imaginaire stabs en dat we de makkelijke weg kiezen door tegen iemand te vechten in plaats van hem te internen/rekruteren. Maar dan zelf ondertussen mensen internen, daarover liegen, die persoon onterecht beschuldigen van een stab om het goed te praten, en zelfs beweren dat hij kanker heeft terwijl dat niet zo is?? Geweldig staaltje moreel spel van jullie.
 
Reactiescore
65
"Niet iets waar ik me zorgen over maak, ik condoleer geneens bij de dood van eigen families"

Beste Jokersbrain,

Allereerst moet ik jou een compliment maken over de keuze van jouw accountnaam.
Je hebt inderdaad de hersens van een joker. Het ene defect is nog groter dan het andere.

Jouw deel van de hersenen waar jouw geheugen zit werkt niet meer.
Gelukkig zijn er bewijzen van die nu naar voren gekomen zijn.
Ook het empathische deel van jouw hersenen is defect gezien jouw bovenstaande bewering.
Ook het gedeelte waar aannames gemaakt worden is een beetje van slag. Iemand die het ziekenhuis
bezoekt meteen van afstand te diagnosticeren met kanker getuigt niet van veel realiteitszin.
Gezien alle defecten in jouw hersenen (empathie) is hier misschien de wens wel de vader van de gedachte.
Gelukkig functioneert het gedeelte waar leugens worden bedacht meer dan voldoende om de rest te
compenseren.

Ik weet niet of het al te laat voor jou is, maar ik raad jou aan om alle tijd die jij stopt in het liegen, bedriegen,
stabben en naaien van mensen beter te gaan gebruiken. Stop met Tribal Wars en ga in de vrijgekomen tijd
een hele goede psycholoog of psychiater bezoeken. Misschien kun je nog van jouw trauma's en daardoor
aanwezige hersenbeschadigingen af geholpen worden zodat je hopelijk ooit een normaal leven kunt leiden.

Met vriendelijke groet,

Icetubbie (zonder trauma's)
 

DeletedUser77704

Guest
Dat krijg je dan voor het VV draaien, alle OS aan stam constant gelijk sturen en dan als je al week aangeeft solo te zijn en door RL eigenlijk geen tijd meer voor Classic heb, je laag internen zonder slag of stoot, dit in je rug gestoken.

Weet niet wat voor idioten dit zijn, wie verzint er nu ziektes bij iemand, welke gestoorde psychopaat. En dan waarvoor? Enkel om jezelf in een spel te verdedigen om internen goed te praten. Kansloos dit.

Jokersbrain heb Icetubie mogen internen volledig, de ODD van Icetubie kwam door een Clear van een vijand te blocken die wou profiteren (BeeEasy). Van elk dorp leegzetten is een Pm waarin Jokersbrain dit vraagt, net als een tiental PM met hem en Noobstiaan waarin ik OS heb verschaft waardoor ze dorpen konden behouden.

Als dan kijken naar OS sturen is er 1 van de 3 dorpen OS terug getrokken omdat deze was aangekomen voor mijn afspraak, helaas liep deze uit (waar ik zelf het minste blij om ben maar niet vanwege zo'n dom spelletje) en daardoor kon ik de andere 2 dorpen niet dodgen. Heel logisch dorp dodgen bij een stab? Of OS zenden als stamgenoten dit vragen.

Account Jokersbrain zet zichzelf ten schande en wil nooit meer iets met deze spelers te maken hebben, walgelijke gasten.

Justin
 

DeletedUser67517

Guest
Jannes je bent gewoon echt een clown en een noob. En dat zul je altijd blijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Oeh een ''kom laten we op Jannes haten'' ronde. Ineens duikt Cona na tijden ook op :biggrin:
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
@jokersbrain Je klaagde dat mijn vorige posts niet onderbouwd waren? Je was er als de kippen bij toen de situatie met Blaze gebeurde? Je loog toen ik een beredenering maakte om wat leven dit AF te blazen? Ik denk dat jij zelf de posts ook wel gezien hebt en weet dat je fout zit. Ik vraag me gewoon oprecht af wat je probeert te bereiken met alles wat je doet. Dat je niet erg geliefd bent bij een deel van de community is een feit, maar met je gedrag de afgelopen dagen kan ik niet zeggen dat dat geheel onterecht is. Het spelletje dat je hebt gespeeld om aan die interns te komen en achteraf dat glashard ontkennen is gewoon intens smerig. Hoop dat je toch nog de ballen hebt om je kop hier te laten zien en op een normale manier te reageren.
 
Reactiescore
3.541
Gewoon accepteren mensen soms druk zijn. Zoals ik in de praathoek recent al aangaf werk ik 6/7 en ik werk niet op zondag, dus kan je al raden wat ik zaterdag deed, vervolgens voetbal gaan kijken (rode duivels) bij friends, laat thuis. Zondag klussen in mijn zus haar nieuw huis (uiteten voor vaderdag) ect dus gewoon rustig aan doen.

Als je ziet je 10 citaat's hebt staan met lappe tekst heb je dat niet snel keertje tussen door om allemaal op te reageren. 1 overzichtelijke reactie op mij was voldoende geweest dus ik ga globaal reageren en mensen kunnen er dan inhoudelijk op ingaan.

Die pm's van JokersBrain naar Class accounts met ontkenning van interns komen niet van mijn persoon, ik handteken namelijk altijd met een 'J'. Dus daarvoor hoeft al helemaal niet de vinger naar mij gewezen te worden. Voor een stam die beweerd ze FireDrakan niet serieus nemen gaan jullie er wel heel serieus op in terwijl iedereen naderhand toch wel al weet zij gewoon uit is op discussie en jullie totaal niet serieus neemt dus maar wat zit te dollen. Ze neemt jullie niet serieus omdat jullie maar niet consequent zijn in al jullie uitspraken en gedrag hier op het forum.

Ik heb Icetube nooit ontkent als intern of zelfs nog maar de intentie gewekt het geen intern is, enige waarop ik inging op jouw bewering dat wij een intern account zijn is op het Wife is life account. Daar heb ik gezegd hier op het AF dat ik snap je dit als een intern kan zien maar ik dit zelf niet als een intern zie omdat dit account ons al dan niet bewust of onbewust erg veel nodeloze troepen gekost heeft.

Als jij vind ik ergens gezegd heb Icetube geen intern was of zelfs nog maar deze intentie gewekt heb zie ik daar graag bewijzen van en nogmaals pm's zijn bij mij altijd ondertekend dus als je met pm's komt wil ik mijn handtekening daaronder zien staan.

Ik heb totaal geen moeite met toegevingen te doen als het zo klopt zoals je hierboven kan zien iets waar Class echt een voorbeeld aan kan nemen. Ik kon ook kiezen om te antwoorden met 'niemand neemt je serieus' 'je hebt een obsessie' of dergelijke reacties. Voor mij is een intern account een account dat alle uitdaging uit de weg gaat en spaarzaam omgaat met zijn troepen.

En als je naar de kaart kijkt en ons verloop van deze classic bekijkt kan je zien wij een jump gemaakt hebben pal tegen Pawn aan (d.m.v interns) en daar ook meteen aanvallen op kregen die succesvol zijn afgewerkt ook vandaag weer een grote slag gewonnen wat Pawn veel troepen gekost heeft. Pawn is die stam waar Class zoveel schrik van heeft ze moesten gaan bij recruiten overigens.

Om maar een voorbeeld te geven dat wij wel risico's nemen en geen strijd uit de weg gaan want zitten nog met andere fronten ook en clear nog her en der een dorp voor stamgenoten dus intern account op basis van theorie kan je dit wel stellen maar intern account op basis van dat wij strijd ontlopen is zeker niet het geval.

Nog een leuk weetje, wij gingen fusie doen met Mohniels die een goede band had met Icetube, Moh gaf tegen Ice aan te gaan fuseren en deze stond toen spontaan zijn dorpen af omdat hij wou stoppen. Zal volgende keer nee bedankt zeggen omdat Class dit anders niet leuk zal vinden.


Verder is het leedvermaak vanuit Class vrij wansmakelijk en nogmaals mijn persoon kan je ook hiermee niet aanvallen want kom maar met 1 citaat waarin Jannes gezegd of ontkent heeft dat bv Icetube geen intern was. GL met zoeken en tot nooit ^^


Heb trouwens nog niet alle reacties gelezen.

Dus als ik een edelrichting van 360 graden voor mezelf uitstippel, en daardoor solo in een stam ga zitten en alle rekruuts afwijs, is dat dus volgens jou ook de makkelijke weg kiezen? Hoezo non argument. Hoe meer spelers je aanneemt dat aansluit op het cluster, hoe simpeler het wordt. Reden dat je R2W zo vaak op het AF voorbij ziet komen.

Vrij apart hoe je dit zo omdraait om de illusie te creëren dat het positief is om 8 verplaats 9 leden te hebben.

Je houdt zo wel een plek vrij voor 2 andere recruits die wel beter kunnen liggen dus theoretisch gezien laat je een opportuniteit die niet helemaal goed uitkomt liggen voor mogelijke betere kansen in de toekomst.


We zien ook dat het account Jekkyl heel makkelijk is weggespeeld, niet 1 recap op class, amper OD en dat voor een top 10 account. Lijkt me nu niet dat jullie het account van de accounts hebben laten liggen.

Waar haal je dit hele verhaal weer vandaan Jannes? Is nergens een NAP geschonden?

Jekkyl zat nog in dezelfde stam als het account hij aanviel. Idd geen NAP geschonden nee, wel andere dingen.

Dit bewijst nog maar eens hoeveel onzin je wel niet uitpraat.
Nu hij niet gerekruut is kom je met je argument dat als hij wel gerekruut was dat hij in onze edellijnen lag wat in ons nadeel zou zijn.
Als we hem wel hadden gerekruut zou je met een argument komen dat we kwalitatief al in het voordeel zijn dus dat het wel zo eerlijk zou zijn als we kwantitatief geen voordeel hadden, dus geen extra rekruuts.

Maar op basering van jou kijk op deze stelling, heeft Class dus onlangs een erg nadelige actie gedaan dmv de rekruuts in het noorden. Dat is letterlijk wat je zegt.
''ooh maar jullie wisten wie er daar op spelen en op jekyll niet dus dat telt wel niet he''
De meeste spelers van Class kende maar een 2-tal spelers van de 11 die mee overgegaan zijn naar Class, dus niets is minder waar.

Maar desondanks jij uiteraard elke aanname super objectief bekijkt, zit Class altijd in het nadeel, wat ze ook doen.

Je verdraait mijn woorden. Ik heb gezegd dat Jekkyl door zijn ligging niet de ideale recruit was dus het vrij logisch vind hij niet is aangenomen. Class doet het echter af alsof ze zichzelf daar erg benadeeld hebben, nauw het top 10 acc jekyll zien we al niet meer terug op de wereld zo snel was die weggespeeld door Class.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Gewoon accepteren mensen soms druk zijn. Zoals ik in de praathoek recent al aangaf werk ik 6/7 en ik werk niet op zondag, dus kan je al raden wat ik zaterdag deed, vervolgens voetbal gaan kijken (rode duivels) bij friends, laat thuis. Zondag klussen in mijn zus haar nieuw huis (uiteten voor vaderdag) ect dus gewoon rustig aan doen.

Als je ziet je 10 citaat's hebt staan met lappe tekst heb je dat niet snel keertje tussen door om allemaal op te reageren. 1 overzichtelijke reactie op mij was voldoende geweest dus ik ga globaal reageren en mensen kunnen er dan inhoudelijk op ingaan.

Die pm's van JokersBrain naar Class accounts met ontkenning van interns komen niet van mijn persoon, ik handteken namelijk altijd met een 'J'. Dus daarvoor hoeft al helemaal niet de vinger naar mij gewezen te worden. Voor een stam die beweerd ze FireDrakan niet serieus nemen gaan jullie er wel heel serieus op in terwijl iedereen naderhand toch wel al weet zij gewoon uit is op discussie en jullie totaal niet serieus neemt dus maar wat zit te dollen. Ze neemt jullie niet serieus omdat jullie maar niet consequent zijn in al jullie uitspraken en gedrag hier op het forum.

Ik heb Icetube nooit ontkent als intern of zelfs nog maar de intentie gewekt het geen intern is, enige waarop ik inging op jouw bewering dat wij een intern account zijn is op het Wife is life account. Daar heb ik gezegd hier op het AF dat ik snap je dit als een intern kan zien maar ik dit zelf niet als een intern zie omdat dit account ons al dan niet bewust of onbewust erg veel nodeloze troepen gekost heeft.

Als jij vind ik ergens gezegd heb Icetube geen intern was of zelfs nog maar deze intentie gewekt heb zie ik daar graag bewijzen van en nogmaals pm's zijn bij mij altijd ondertekend dus als je met pm's komt wil ik mijn handtekening daaronder zien staan.

Ik heb totaal geen moeite met toegevingen te doen als het zo klopt zoals je hierboven kan zien iets waar Class echt een voorbeeld aan kan nemen. Ik kon ook kiezen om te antwoorden met 'niemand neemt je serieus' 'je hebt een obsessie' of dergelijke reacties. Voor mij is een intern account een account dat alle uitdaging uit de weg gaat en spaarzaam omgaat met zijn troepen.

En als je naar de kaart kijkt en ons verloop van deze classic bekijkt kan je zien wij een jump gemaakt hebben pal tegen Pawn aan (d.m.v interns) en daar ook meteen aanvallen op kregen die succesvol zijn afgewerkt ook vandaag weer een grote slag gewonnen wat Pawn veel troepen gekost heeft. Pawn is die stam waar Class zoveel schrik van heeft ze moesten gaan bij recruiten overigens.

Om maar een voorbeeld te geven dat wij wel risico's nemen en geen strijd uit de weg gaan want zitten nog met andere fronten ook en clear nog her en der een dorp voor stamgenoten dus intern account op basis van theorie kan je dit wel stellen maar intern account op basis van dat wij strijd ontlopen is zeker niet het geval.

Nog een leuk weetje, wij gingen fusie doen met Mohniels die een goede band had met Icetube, Moh gaf tegen Ice aan te gaan fuseren en deze stond toen spontaan zijn dorpen af omdat hij wou stoppen. Zal volgende keer nee bedankt zeggen omdat Class dit anders niet leuk zal vinden.


Verder is het leedvermaak vanuit Class vrij wansmakelijk en nogmaals mijn persoon kan je ook hiermee niet aanvallen want kom maar met 1 citaat waarin Jannes gezegd of ontkent heeft dat bv Icetube geen intern was. GL met zoeken en tot nooit ^^


Heb trouwens nog niet alle reacties gelezen.

Dus, je cleart voor stamgenoten, hebt vandaag weer een slag gewonnen tegen Pawn wat hen veel troepen heeft gekost? Je hebt nog steeds 4.6k ODD en ook al geen ODA behaald. Kortom, je lult alweer.
Wel leuk dat jij een heel account (Bananas) verantwoordelijk houdt voor een PM die verstuurd is door één speler, en als wij hetzelfde bij jou doen doe je also we een misdaad begaan.
Ik snap nu wel waarom mensen niet eens meer moeite doen om met jou in discussie te gaan, want je staat toch niet open voor een discussie. Eerst zeikte je over 'ongefundeerde posts' en nu ga je alles een beetje lopen verdraaien zodat het in jouw opzicht wel een beetje klopt. Je bent een triest figuur, niets meer en niets minder.
 
Bovenaan