Top & Flop spelers

DeletedUser73162

Guest
Dan maar zo.
Waar wil je het over hebben m'n jongen :)
Ik ben nog de enige die met bewijzen/screenshots aan komt zetten.
Neem als voorbeeld dat gedoe wat kaka de hele tijd roept over het stabben van schedel.
Is dit ooit bewezen met screenshots? Nope, en dan toch vinden ze het een reden om te gaan kataën, moet dit als erg laag beoordelen.
One liners kun je zeggen, vindt dat wel mee vallen. Ben een direct persoon die vaak aan een paar zinnen genoeg heeft.
Enige wat ik erop hoor is dat lui me niet kunnen volgen..

Is wel gwn bewezen hoor, ik heb de screens iig gezien :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Snel intermezzo; koning kameel beste account w67, bewezen sterkste kata's ook!
 
Reactiescore
1.367
Je kunt op zijn minst een discussie met mij voeren, aangezien ik altijd een degelijke onderbouwing heb gegeven. Ik post voor mezelf, niet voor KaKaKa, noch voor een andere stam. Doe eens je best, aangezien jij nooit verder komt dan je oneliners en beschuldigingen.

En jij doet iets anders?
 
Reactiescore
1.363
Is wel gwn bewezen hoor, ik heb de screens iig gezien :)

''gezien'' Als wij dat zeggen, zeggen jullie weer dat het niet zo is en bullsht is. :p
Tegenstrijdige shizzl.
 
Reactiescore
972
En jij doet iets anders?

Ach, daar heb je Danny de zwetser weer. Volgens mij heb ik een prima onderbouwde reactie gegeven waarom jij een slechte leider bent en heb je er geen weerwoord heb, dus dan neem ik maar aan dat je het volledig met mij eens bent. Gelukkig ben je in die jaren niks veranderd.

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze post:

Wat een onlogische zin, snap er niks van. Leg uit, Danny. "Vind i"? Wat vind je?



Blijkbaar is het belangrijk, want een toekomstige recruit van jullie zit mij in mijn nek te hijgen vanwege het katagebruik op schedel. Op het AF wordt er überhaupt veel kritiek gegeven door jullie op katagebruik. En dan zeggen dat het niet belangrijk is?

Daarbij, een goed leider zou moeten weten dat het belangrijk is om voor interne rust een eenduidige lijn naar buiten te brengen, zodat zowel de mensen in de stam als die daarbuiten weten waar je voor staat. We weten allemaal dat jij geen goed leider bent, dus ik wil het je best een keer uitleggen. Echter is het wel duidelijk dat er in Babe onrust is en dat komt mede door de lijn die jij als leider kiest te nemen: helemaal géén.

Dan maar zo.
Waar wil je het over hebben m'n jongen :)
Ik ben nog de enige die met bewijzen/screenshots aan komt zetten.
Neem als voorbeeld dat gedoe wat kaka de hele tijd roept over het stabben van schedel.
Is dit ooit bewezen met screenshots? Nope, en dan toch vinden ze het een reden om te gaan kataën, moet dit als erg laag beoordelen.
One liners kun je zeggen, vindt dat wel mee vallen. Ben een direct persoon die vaak aan een paar zinnen genoeg heeft.
Enige wat ik erop hoor is dat lui me niet kunnen volgen..

Naast niet schrijven, kun je dus ook niet lezen. Ik verdoe mijn tijd niet met iemand die mijn post niet leest en maar wat opschrijft om geleerd over te komen. Ja, inderdaad, daar ben ik te goed voor.
 
Reactiescore
1.367
Ach, daar heb je Danny de zwetser weer. Volgens mij heb ik een prima onderbouwde reactie gegeven waarom jij een slechte leider bent en heb je er geen weerwoord heb, dus dan neem ik maar aan dat je het volledig met mij eens bent. Gelukkig ben je in die jaren niks veranderd.

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze post:


Jij mag prima je mening geven, maar slaat kant noch wal. Er zijn geen toekomstige recuits, zitten namelijk beetje vol :)
En inderdaad, mocht het voor de stam nodig zijn om een eenzijdige afspraken te maken doen we dat.
Wie ben je trouwens, max ofzo toch?
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487936070

Guest
Is dit een herhaling van W63 ofzo? Manman durf gewoon strakke lijnen neer te zetten als stam.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Neen nurse top, die verhoogt zen winstkansen door Babe te verlaten!
 
Reactiescore
1.363
kakakatoenplukker flop
cfslet
 
Bovenaan