Top & Flop stammen

Reactiescore
1.278

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Heb echt geen idee wat TS is, en heb ook echt geen weet van 9 spelers binnen 404. Ik kan zelf amper maar 4 accounts opnoemen binnen die stam, maar zal wel, als jij het zegt!
 
Reactiescore
182
En dat kan jij op jou beurt staven met welke bewijzen? :rolleyes:
Geef me een print screen van een stam-uitnodiging?

Wij moeten altijd alles staven met harde bewijzen.
Jullie mogen (wordt door héél het AF-W67 getolereerd) alles zeggen, zonder enig bewijs.

Gesprekken zijn gesprekken, mag iedereen voeren als ik me niet vergis.
Jullie haven commentaar op ons, wij niet op jullie.
Maar wie is diegene die op het einde van de rit recruit?

Als we alles wat meer onderbouwen, zouden er hier een hoop minder uit hun nek l*llen.

Jullie gaan gesprekken aan om mensen te recruiten terwijl jullie al 15 leden hebben en nog eens samenwerken met snow. Nuff said
 
Reactiescore
182
9 spelers van 404 en 1 van TS.*

Wie is ts?

Wij werken samen met 2 spelers uit 404. En dat is het ;)

Julie hebben ook nog grote spelers zoals oh muffin, die ons bv een solli stuurde, en de dag erna schedel volzet met os. En daarbovenop wou babe nog eens exe aan hun kant spannen zodat het in totaal zo een 30 accounts vs 12 ( kakaka + onze 2 samenwerkingen met 404 leden ) ging worden. Wij zorgen dat dat niet kan gebeuren en op deze manier blijft de wereld interessant :)

De enige mensen die hier tegen zijn, zijn op hun tenen getrapt omdat het ze niet gelukt is de wereld dood te recruiten, en als je dat uberhaupt wilt doen ben je gwn een dikke faggot.

Ps, je zou beter minder op AF zitten en meer deffen op nocturnal want het is nogal rampzalig hoe slecht er gedeft wordt..
 

DeletedUser76203

Guest
Wie is ts?

Wij werken samen met 2 spelers uit 404. En dat is het ;)
Speler van TheSurvivors deed ook mee. En verder dus Skull, Caramba, Arco, Barnix, Atlas, Ivano, Zaagmans, BigBanana. Oeps.. het waren er 8
Moet je toch iets beter rondvragen welke vv's je stamgenoten allemaal hebben.

Ps, je zou beter minder op AF zitten en meer deffen op nocturnal want het is nogal rampzalig hoe slecht er gedeft wordt..
Lastig als er geen incomings zijn:p

Trouwens..
Adelslachter (Zilver - Level 3)
Versla 100 edelmannen in een gevecht.

Volgende level: Versla 500 edelmannen!

206 / 500
Is wel in meerdere 404 OP's. Oja en we werden geclusterfucked door Caramba terwijl we een NAP hadden. 13 CF's pakken en ze vol laten pompen maakt de boel toch een stuk makkelijker he..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Dus omdat wij een actie doen met een speler van 404, en elders doet een random speler van 404 een actie met een nog meer random speler uit een stam die we niet kennen, zitten we allemaal in dezelfde bg oid? Gekte
 

DeletedUser27011

Guest
Jullie gaan gesprekken aan om mensen te recruiten terwijl jullie al 15 leden hebben en nog eens samenwerken met snow. Nuff said

Luisteren is volgens mij nog steeds niet verboden? Indien wel, sorry, wist ik nog niet.
Iedereen heeft gesprekken met iedereen, is daarom nog niet meteen aan een recruit verbonden.
Een voorstel is maar concreet zodra er een contract (invite/accept) is. Tot die tijd, allemaal maar losse flodders...
 

DeletedUser76203

Guest
Dus omdat wij een actie doen met een speler van 404, en elders doet een random speler van 404 een actie met een nog meer random speler uit een stam die we niet kennen, zitten we allemaal in dezelfde bg oid? Gekte
En wou je ontkennen dat Kakaka tijdens die 'random' actie ook vv's draaide?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik wist nieteens van het bestaan van TS tot hiernet, en jij vraagt mij of er vv is gedraaid. Lol. Moest jij even actief deffen dan hier complottheorieën zeggen, je acc zou er niet zo slecht voorstaan
 

DeletedUser27011

Guest
En daarbovenop wou babe nog eens exe aan hun kant spannen zodat het in totaal zo een 30 accounts vs 12 ( kakaka + onze 2 samenwerkingen met 404 leden ) ging worden. Wij zorgen dat dat niet kan gebeuren en op deze manier blijft de wereld interessant :)

Again, get your facts straight?
Waar haal jij het vandaan dat Babe een samenwerking wilde met EXE? :eek:
Heb je anders nog stammen waar we waarschijnlijk een BG mee willen aangaan?

Nogmaals, wat meer feiten en onderbouwen zou leuk zijn.
 

DeletedUser76203

Guest
Ik wist nieteens van het bestaan van TS tot hiernet, en jij vraagt mij of er vv is gedraaid. Lol. Moest jij even actief deffen dan hier complottheorieën zeggen, je acc zou er niet zo slecht voorstaan
Je had het net nog over 404 dus daar had ik het ook over.

Zei net nog dat we geen incs kregen.
Maar idd genoeg AF voor vandaag, kan met leukere mensen praten ben ik van overtuigd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Tefok Hidde, co's moeten op dezelfde golflengte zitten. Noob! :mad2:
 
Reactiescore
1.278
Speler van TheSurvivors deed ook mee. En verder dus Skull, Caramba, Arco, Barnix, Atlas, Ivano, Zaagmans, BigBanana. Oeps.. het waren er 8
Moet je toch iets beter rondvragen welke vv's je stamgenoten allemaal hebben.


Lastig als er geen incomings zijn:p

Trouwens..
Adelslachter (Zilver - Level 3)
Versla 100 edelmannen in een gevecht.

Volgende level: Versla 500 edelmannen!

206 / 500
Is wel in meerdere 404 OP's. Oja en we werden geclusterfucked door Caramba terwijl we een NAP hadden. 13 CF's pakken en ze vol laten pompen maakt de boel toch een stuk makkelijker he..

Zijn er misschien 8, maar niet overdrijven. Al ga je kijken naar het nuke totaal zit je misschien op 40, oke vooruit misschien 50. Dit verdeeld over drie targets ook nog...

Al stap je uit een stam op het moment dat een stamlid nog in je cluster ligt kies je bewust voor die CF's, het enige wat wij gedaan hebben is die CF's die er al lagen veranderen van eigenaar. Die speler van 60k punten, die midden in jullie cluster lag, was natuurlijk gedoomd om edelvoer van jullie te worden nadat zijn NAP (die jullie aanboden van een week) weg viel. Door zijn moraal te laten zakken door enkele dorpen van hem over te nemen hebben we binnen de stam, toen nog LOST gewoon slim met de situatie omgegaan.

Heb ik al eens met een van jullie op skype besproken, geen idee waarom je het hier wilt bespreken. Ahja mag van mij hoor weet namelijk dat er niks mis mee is.
 

DeletedUser76203

Guest
Je hoort mij toch niet over een nuke totaal? Tis toch mooi meegenomen hoor die nukes. Maar ik reageerde op iemand die zei dat er maar met 1 lid van 404 werd samengewerkt, wat natuurlijk onzin is.

En over die CFs, valt ook niks te bespreken, was ook slechts een reactie op dat wij 'dramatisch deffen'. En tsja dat is hoe jullie het wilden spelen. Had liever een dorpenruil gezien zodat we allebei gewoon een normaal front hadden, maar dat wist je al.
 

DeletedUser39990

Guest
Ik herinner mij nog dat Kakaka babe benoemde tot een R2W stam... Kan je mijn verbazing inbeelden na een aantal dagen afwezigheid op tw? :D
 
Reactiescore
1.278
Ik herinner mij nog dat Kakaka babe benoemde tot een R2W stam... Kan je mijn verbazing inbeelden na een aantal dagen afwezigheid op tw? :D

Actie-reactie ... denken dat kakaka niet op het R2W beleid van babe zou reageren is een naïeve gedachtegang. Kakaka heeft in een mindere maat gereageerd dan mogelijk ... het was nog steeds 14 (kakaka) vs 15 (babe) ... dat er bij Babe uiteindelijk wat misloopt en er een lid de stam verlaat/gekickt wordt kan kakaka natuurlijk niks aan doen.
 
Bovenaan