Top & Flop spelers

Reactiescore
1.367
Daar zeg ik ook helemaal niks van. Het gaat erom dat Babe niet op een lijn zit en dat persoonlijke meningen de boventoon voeren, terwijl dat bij Kakaka niet het geval is. Getuigd van sterk leiderschap, iets waar Kakaka in grossiert. De leiding van Babe heeft nog een hoop te leren.

Waarom? In babe kan het de meesten niet veel schelen, waarom zouden we dan op 1 lijn zitten?
Als het belangrijk is, voor ons, was het wel gebeurt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
Kata afspraken in de stam zijn er niet, vind i

Wat een onlogische zin, snap er niks van. Leg uit, Danny. "Vind i"? Wat vind je?

Waarom? In babe kan het de meesten niet veel schelen, waarom zouden we dan op 1 lijn zitten?
Als het belangrijk is, voor ons, was het wel gebeurt

Blijkbaar is het belangrijk, want een toekomstige recruit van jullie zit mij in mijn nek te hijgen vanwege het katagebruik op schedel. Op het AF wordt er überhaupt veel kritiek gegeven door jullie op katagebruik. En dan zeggen dat het niet belangrijk is?

Daarbij, een goed leider zou moeten weten dat het belangrijk is om voor interne rust een eenduidige lijn naar buiten te brengen, zodat zowel de mensen in de stam als die daarbuiten weten waar je voor staat. We weten allemaal dat jij geen goed leider bent, dus ik wil het je best een keer uitleggen. Echter is het wel duidelijk dat er in Babe onrust is en dat komt mede door de lijn die jij als leider kiest te nemen: helemaal géén.
 

DeletedUser27011

Guest
Blijkbaar is het belangrijk, want een toekomstige recruit van jullie zit mij in mijn nek te hijgen vanwege het katagebruik op schedel. Op het AF wordt er überhaupt veel kritiek gegeven door jullie op katagebruik. En dan zeggen dat het niet belangrijk is?

Toekomstige recruit? Jullie weten meer dan wij zelf doen.
Vertel, please....!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Oh dus als een stam als Snow al 1 lid ziet vertrekken naar Babe, en Snow krijgt OS van spelers uit Babe (stijging OD ondersteuning), impliceert dit niet dat jullie nog verdere plannen hebben tot het recruiten van snow? Okido! Sorry dan. Tis maar omdat jullie wat wild recruiten, wisten niet dat deze spelers niet op het lijstje stonden :s
 

DeletedUser27011

Guest
Oh dus als een stam als Snow al 1 lid ziet vertrekken naar Babe, en Snow krijgt OS van spelers uit Babe (stijging OD ondersteuning), impliceert dit niet dat jullie nog verdere plannen hebben tot het recruiten van snow? Okido! Sorry dan. Tis maar omdat jullie wat wild recruiten, wisten niet dat deze spelers niet op het lijstje stonden :s

Is het dan de bedoeling dat jullie 3% volledig in Kakaka opnemen?
 
Reactiescore
1.365
Ach, we zijn niet achterlijk. Wel erg makkelijk om bij ieder feit te doen alsof je nergens wat vanaf weet. Met jou valt er in ieder geval geen discussie te voeren.

Met jullie ook niet. Jullie geven toch niks toe en praten er om heen.
 

DeletedUser27011

Guest
Ach, we zijn niet achterlijk. Wel erg makkelijk om bij ieder feit te doen alsof je nergens wat vanaf weet. Met jou valt er in ieder geval geen discussie te voeren.

Hah, alsof ik nu de moeilijkste ben?

Jullie strooien hier maar met "van alles en nog wat", zonder enige argumentatie.
Losse vermoedens posten op het AF, in de hoop dat iemand het gaat bevestigen.

Nee, wij hebben geen nieuwe recruits in het vooruitzicht!!
 

DeletedUser27011

Guest
Duidelijk punt, juist ja. En chinees is ook duidelijk.

1. Jullie veronderstelden, omdat wij iemand OS'en, dat een nieuwe recruit van ons is.
2. Jullie OS'en ook leden in 3% (of ik moet mij vergissen).
3. Ik vraag of jullie ook 3% gaan recruiten (naar aanleiding van vorige 2 punten).

Nog vragen, PM me^^.
 
Reactiescore
972
Met jullie ook niet. Jullie geven toch niks toe en praten er om heen.

Je kunt op zijn minst een discussie met mij voeren, aangezien ik altijd een degelijke onderbouwing heb gegeven. Ik post voor mezelf, niet voor KaKaKa, noch voor een andere stam. Doe eens je best, aangezien jij nooit verder komt dan je oneliners en beschuldigingen.

Hah, alsof ik nu de moeilijkste ben?

Jullie strooien hier maar met "van alles en nog wat", zonder enige argumentatie.
Losse vermoedens posten op het AF, in de hoop dat iemand het gaat bevestigen.

Nee, wij hebben geen nieuwe recruits in het vooruitzicht!!

Nogmaals, ik ben niet "jullie".
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
1. Jullie veronderstelden, omdat wij iemand OS'en, dat een nieuwe recruit van ons is.
2. Jullie OS'en ook leden in 3% (of ik moet mij vergissen).
3. Ik vraag of jullie ook 3% gaan recruiten (naar aanleiding van vorige 2 punten).

Nog vragen, PM me^^.
Denk je dat we, een stam als 3% die tussen Babe en KaKaKa ligt, gaan recruiten? Gebruik dat beetje inzicht en je komt vanzelf tot het antwoord.

En natuurlijk ook een klein verschil tussen 3%, een core stam zonder enige geschiedenis, of spelers als schedel en Morgan die tot voor kort in dezelfde stam zaten als Mephitis, en er nog steeds mee samenwerkt. Lijken me niet echt aparte wegen zijn gegaan. Is het een aanname dat dit toekomstige recruits zouden worden? Ja. Is het een onlogische aanname, zeker niet, en ook jij zou dat moeten inzien. En de voorbije acties bevestigen dit punt alleen :rolleyes2:
 

DeletedUser27011

Guest
Denk je dat we, een stam als 3% die tussen Babe en KaKaKa ligt, gaan recruiten? Gebruik dat beetje inzicht en je komt vanzelf tot het antwoord.

En natuurlijk ook een klein verschil tussen 3%, een core stam zonder enige geschiedenis, of spelers als schedel en Morgan die tot voor kort in dezelfde stam zaten als Mephitis, en er nog steeds mee samenwerkt. Lijken me niet echt aparte wegen zijn gegaan. Is het een aanname dat dit toekomstige recruits zouden worden? Ja. Is het een onlogische aanname, zeker niet, en ook jij zou dat moeten inzien. En de voorbije acties bevestigen dit punt alleen :rolleyes2:

Maar ben je nu zo moeilijk, of doe je het expres?

Ja, ik weet ook dat jullie 3% niet gaan recruiten, maar jullie OS'en ze wel.
Kakaka loopt hier op het forum weer te gissen dat wij recruits gaan halen omdat we OS'en.
Het is niet omdat je iemand helpt OS'en dat het meteen een nieuwe recruit is, SNAP JE?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik doe expres zo!

In mijn post stond er ook wel dit:
als een stam als Snow al 1 lid ziet vertrekken naar Babe
Wij hebben nooit 1 lid van 3% als recruit genomen, en zullen dit ook nooit doen. Als jij ontkent dat als je een account als Mephitis recruit zonder het te willen recruiten van zen oud stamgenoten -wiens cluster mooi aansluit, in tegenstelling tot de frontloze Babe accounts- dan stel ik me hier wel vragen bij ja. Situatie Snow en 3% zijn dan ook totaal niet te vergelijken, en dat besef je zelf ook wel. Het is natuurlijk makkelijk zeggen "bewijs" als je weet dat er geen bewijs is dat deze op het verlanglijstje staat, maar als er zelf al gesprekken waren met Exe spelers, zullen deze er ook wel geweest zijn in verdere stadia dan daar. Ben er dan ook verder van overtuigd dat er wel wat meer van Snow naar Babe was gegaan, als de limiet niet ineens 15/15 stond. Al blijken dit natuurlijk (juiste) aannames
 

DeletedUser27011

Guest
Ik doe expres zo!

In mijn post stond er ook wel dit:

Wij hebben nooit 1 lid van 3% als recruit genomen, en zullen dit ook nooit doen. Als jij ontkent dat als je een account als Mephitis recruit zonder het te willen recruiten van zen oud stamgenoten -wiens cluster mooi aansluit, in tegenstelling tot de frontloze Babe accounts- dan stel ik me hier wel vragen bij ja. Situatie Snow en 3% zijn dan ook totaal niet te vergelijken, en dat besef je zelf ook wel. Het is natuurlijk makkelijk zeggen "bewijs" als je weet dat er geen bewijs is dat deze op het verlanglijstje staat, maar als er zelf al gesprekken waren met Exe spelers, zullen deze er ook wel geweest zijn in verdere stadia dan daar. Ben er dan ook verder van overtuigd dat er wel wat meer van Snow naar Babe was gegaan, als de limiet niet ineens 15/15 stond. Al blijken dit natuurlijk (juiste) aannames

Ik volg je denkpiste, zijn dingen die inderdaad allemaal "zouden kunnen" kloppen.
EXE heeft ons zelf gecontacteerd, net zoals EXE ook Kakaka heeft gecontacteerd (aanname).

Ga nu stoppen met discussiëren over dingen die we vermoeden.

** Moet wel zeggen dat dit één van de leukere (onderbouwde) discussies was met Kakaka^^.
Ik zou bijna beginnen uitkijken naar de volgende :D.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De volgende pak ik je dan eens persoonlijk, mag namelijk niet plezant gaan worden :rolleyes2:
 
Reactiescore
1.365
Je kunt op zijn minst een discussie met mij voeren, aangezien ik altijd een degelijke onderbouwing heb gegeven. Ik post voor mezelf, niet voor KaKaKa, noch voor een andere stam. Doe eens je best, aangezien jij nooit verder komt dan je oneliners en beschuldigingen.



Nogmaals, ik ben niet "jullie".

Dan maar zo.
Waar wil je het over hebben m'n jongen :)
Ik ben nog de enige die met bewijzen/screenshots aan komt zetten.
Neem als voorbeeld dat gedoe wat kaka de hele tijd roept over het stabben van schedel.
Is dit ooit bewezen met screenshots? Nope, en dan toch vinden ze het een reden om te gaan kataën, moet dit als erg laag beoordelen.
One liners kun je zeggen, vindt dat wel mee vallen. Ben een direct persoon die vaak aan een paar zinnen genoeg heeft.
Enige wat ik erop hoor is dat lui me niet kunnen volgen..
 
Bovenaan