Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
300
Citeer eens 1 post die echt totaal nergens inhoudelijk op iets slaat. Overtuigd zijn van mijn mening is nog iets anders dan het als een feit brengen, is een dunne lijn maar wel degelijk een verschil.

Dat kan ik dan ook vanuit kant Class verkondigen, dat jullie zat dingen als een feit brengen en daar wil ik best een resem voorbeelden van gaan zoeken. Komen we weer bij de conclusie jullie niet consequent zijn in de uitspraken die jullie verkondigen. Het is gemakkelijk om telkens dingen te roepen als 'obsessie dit, iedereen kotst je uit dat' maar echt een toevoegende waarde heeft dat echt niet laat staan je er sympathie door krijgt van de neutrale lezer.

Ik denk dat ik met veel meer berichten kan aantonen jij je misdraagt in je uitspraken dan dat jij deze van mij kan geven. Nogmaals 'consequentie' zoek de betekenis keertje op ofzo :D Nu mijn Durum eten!

Mag ik vragen wat jij doet in het dagelijks leven? je lijkt in iedergeval onwijs veel tijd te hebben, ik wil dat ook graag.
 
Reactiescore
3.541
Mag ik vragen wat jij doet in het dagelijks leven? je lijkt in iedergeval onwijs veel tijd te hebben, ik wil dat ook graag.

Ik werk 6 dagen de week 8 uur en kan in tegenstelling tot vele op het werk niet TW spelen. Dus het zal bij lijken ik veel tijd heb blijven :)

Denk er aardig veel mensen op dit AF zijn die hier al meer hebben zitten posten als mij, enkel is een #Leon of 'iedereen kotst je uit' of 'je kampt met zware obsessies' natuurlijk wel rapper gepost als het gene ik neer zet dus in dat opzicht besparen ze wel meer tijd per post als mij.
 
Reactiescore
259
#Leon
 
Reactiescore
973
Reactiescore
1.018
Laatste dag dames en heren, iemand die wil gokken?

Nog 15 uur, 11 minuten
 
Reactiescore
2.484
Is er weer een meeting?
 
Reactiescore
259
Mogge
 
Reactiescore
1.018
Om 12u vannacht:tongue: nee, iemand anders die wil proberen?
Nog 12 uur en 51 minuten
 
Bovenaan