Top/Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Slim Shady? (happy)
 
Reactiescore
3.537
Jannes ben je nou zelf aan het beweren dat niemand hier zegt dat we al gewonnen hebben? Dat terwijl jij nota bene degene bent die met het onzinnige verhaal kwam dat met veel spelers (wat als je alleen de actieve spelers meetelt erg meevalt btw) op een paar accounts zitten ons zo overpowered maakte, en dat Aesthetics alleen al voor 4 accounts telde? Je weet toch nog wel wat je zelf gepost hebt?

Ik ben niet met het verhaal begonnen jullie zoveel spelers per acc hebben zitten, ga dat nog maar eens na checken. Dat Aest voor 4 accounts telde was ook niet doelend op het aantal personen er zich bevinden op dat account maar op zijn puntenaantal wegens het over 'kwantiteit' ging.

Verder als je begin van de topics over Top/flop spelers en stammen zou lezen, en dan spotprenten vanaf dat Howlin zegt oh ik speel op Aesthetics en we boosten niet, dat je dan genoeg vindt van spelers die duidelijk teveel bezig zijn met onder de indruk zijn van een paar redelijke starters dan zelf te spelen.

Ik heb de eerste week/weken het AF niet zo gevolgd dus dit zou kunnen.
 
Reactiescore
1.018
Ik ben meestal vrij actief in de stamchat maar kan het me niet herinneren nee.
 
Reactiescore
1.075
Merk ik daar een toekomstige recruit? :eek::eek:
 
Reactiescore
151
Ik ben niet met het verhaal begonnen jullie zoveel spelers per acc hebben zitten, ga dat nog maar eens na checken. Dat Aest voor 4 accounts telde was ook niet doelend op het aantal personen er zich bevinden op dat account maar op zijn puntenaantal wegens het over 'kwantiteit' ging.



Ik heb de eerste week/weken het AF niet zo gevolgd dus dit zou kunnen.

En tenzij je quit of weggespeeld wordt zal dat verschil in kwantiteit alleen maar dalen, want niemand kan 4x zo groot blijven als iemand die op normaal tempo groeit in de edelfase. Je hebt er de edels simpel niet voor.

En als je het AF iets meer gevolgd had had je veel aanbidding van Class gezien. Verder heb je niet veel gemist hoor ik zou het vooral niet teruglezen :p
 

DeletedUser61134

Guest
En tenzij je quit of weggespeeld wordt zal dat verschil in kwantiteit alleen maar dalen, want niemand kan 4x zo groot blijven als iemand die op normaal tempo groeit in de edelfase. Je hebt er de edels simpel niet voor.

En als je het AF iets meer gevolgd had had je veel aanbidding van Class gezien. Verder heb je niet veel gemist hoor ik zou het vooral niet teruglezen :p

Toen hij erover begon was het verschil x3.
Ondertussen al x6!!!
Ps. Jannes is wel bijna 120 plekken gestegen op de ranglijst dus groeit al flink sneller dan andere actieve spelers ;)

Maar wat is dan een normaal groeitempo? denk dat top 50 wel de hele lijst met gezonde groeiers gaat omvatten.
Denk dat rang 50 zelfs wel 5x zo klein zal zijn wanneer ze tot het einde op een "normaal groeitempo" spelen.

Is zelfs een trend op elke normale wereld met meer spelers. De laagste in dezelfde winnende stam is snel 5x zo klein als de PP-booster die 1 pakt.
 
Reactiescore
151
Toen hij erover begon was het verschil x3.
Ondertussen al x6!!!
Ps. Jannes is wel bijna 120 plekken gestegen op de ranglijst dus groeit al flink sneller dan andere actieve spelers ;)

Maar wat is dan een normaal groeitempo? denk dat top 50 wel de hele lijst met gezonde groeiers gaat omvatten.
Denk dat rang 50 zelfs wel 5x zo klein zal zijn wanneer ze tot het einde op een "normaal groeitempo" spelen.

Is zelfs een trend op elke normale wereld met meer spelers. De laagste in dezelfde winnende stam is snel 5x zo klein als de PP-booster die 1 pakt.

Als je op 6x achter zit zit je dus op ongeveer 10k. Gefeliciteerd. Je bent er net achter gekomen dat als je eenmaal echt aan het edelen bent je een stuk sneller groeit dan als je nog maar net in de edelfase zit.

Kom je er dan binnenkort ook achter dat je edels steeds duurder worden afhankelijk van je dorpen, en daarmee je groei tot een bepaald maximum gecapt wordt (tenzij je significant bijfarmt, maar dat zal deze wereld niet zo relevant zijn lategame)? En dat daarom je in zal lopen en we nooit meer 4x zoveel kwantiteit kunnen hebben als account?

En de laagste in de winnende stam is vrijwel altijd iemand die gewoon aan het einde niet door heeft geedeld. Dat heeft niets met pp abuse te maken, maar met laks zijn in dorpjes pakken.
 

DeletedUser61134

Guest
Als je op 6x achter zit zit je dus op ongeveer 10k. Gefeliciteerd. Je bent er net achter gekomen dat als je eenmaal echt aan het edelen bent je een stuk sneller groeit dan als je nog maar net in de edelfase zit.

Kom je er dan binnenkort ook achter dat je edels steeds duurder worden afhankelijk van je dorpen, en daarmee je groei tot een bepaald maximum gecapt wordt (tenzij je significant bijfarmt, maar dat zal deze wereld niet zo relevant zijn lategame)? En dat daarom je in zal lopen en we nooit meer 4x zoveel kwantiteit kunnen hebben als account?

En de laagste in de winnende stam is vrijwel altijd iemand die gewoon aan het einde niet door heeft geedeld. Dat heeft niets met pp abuse te maken, maar met laks zijn in dorpjes pakken.

Ik speel niet meer, ten tweede mijn oude account heeft nog 0 overnames.
Dubbele kaz 25 en boer 30 rush. Hardcore speerfarms. Moet raar gaan wil Jannes die x6 verbreken.

En je gaat toch niet zeggen dat je nog zou inloggen wanneer de wereld praktisch gewonnen is? Saté ging ook gewoon onder VV stamleiding nadat de vijand verdwenen was. Hebben we meer dan 3 maand gestaan en eindigden nog op rang 3.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Spannende wedstrijd voor grootste interner van de wereld tussen Noobstiaan en Jokersbrain

Noobstiaan
12/17 die heel obvious zijn, komt dus neer op 70,6%

Jokersbrain
9/13 als je beetje logisch de stats volgt; komt neer op 69,2%

Zal nu eindelijk iemand de titel 'grootste interner van de wereld' overpakken van Noobstiaan? Gezien het feit dat één intern van Jokersbrain nog niet is afgerond lijkt dit er wel op!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
noobstiaan gaf al aan dat 15/17 intern waren :p

Mhm, ik heb zijn dorpenaantal gepakt en daar 2 dorpen van start afgehaald, dan nog die 2 dorpen van MastermarkB en nog die van lamegerust omdat die speler wel nog flink wat ODD kreeg, kwam toen op 12 uit.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Het is gebeurd! 10/14 interns voor Jokersbrain nu, komt dus uit op een score van 71,4% waarmee hij de nieuwe trotse houder van de titel 'Grootste interner op de wereld' is! Van harte gefeliciteerd met deze puike prestatie :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
JANNES TOP ASF
 
Bovenaan