Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Dan heb ik vervolgens nog 2 keuzes, veeg ik mijn voeten eraan en spring ik maar 1 meter hoog of doe ik mijn best om zo dicht mogelijk tot die 5 meter te komen en spring ik 4 meter hoog. Die keuze heb ik volledig zelf in handen, ik kon geloof mij maar, nog veel heel veel harder op Class gaan kritiek geven maar deed dit niet. Ik probeerde in mijn subjectiviteit toch zo objectief mogelijk te blijven en de weg in het midden te laten voor zo ver dat kon.

Objectief betekent dat je je niet laat leiden door mening en persoonlijke voorkeur, maar je basseert op feiten. Wat jij beweerd is dat je een verhaal verteld dat grotendeels gebasseerd is op feiten, maar nog steeds (deels) geleid wordt door een persoonlijke mening. Dat is in feite wat je zegt.
Het voorbeeld wat je geeft is naar mijn idee slecht. Het probleem ligt namelijk zo dat jij kan wel beweren dat je 4 of 1 meter hebt gesprongen (en dit moet dan een gradatie van de waarheid betekenen) maar zolang er niemand is die dit meet (= de feiten), kan je net zo goed 2 of 3 meter hebben gesprongen.
Dus kortom: je verhaal wordt nog steeds geleid door een persoonlijke mening. Dus is het moeilijk waarde te hechten aan jou posts daarover.

Ik probeerde in mijn subjectiviteit toch zo objectief mogelijk te blijven en de weg in het midden te laten voor zo ver dat kon.

Dit zou leuk zijn als je het nog daadwerkelijk zou proberen. Maar niets heeft daar de schijn van (gehad).
Deze post zegt eigenlijk alles omvattend:

Ik wil nog even vermelden ik mezelf niet als een neutraal, objectief persoon zie in deze, evenals ik dat ook nooit zelf beweerd heb. Ook stel ik duidelijk alles in vraag waarna ik 'mijn' kijk erop geef. Ik vind dat beide partijen de fout zijn ingegaan en beide hun redenen hadden om te stabben (al dan niet goede of geen goede redenen).
Heb het wel geprobeerd zo objectief mogelijk te brengen met een kritische kijk naar Class omdat ik weet die hele stam weldra hetzelfde liedje zal gaan zingen.

Hier zeg je dat je niet objectief bent. Prima. Dat blijkt ook want je gaat gelijk over op een soort van conclusie (dikgedrukt), nog VOOR Class met een fatsoenlijk antwoord komt:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.202754/page-20#post-6320728
Dan zeg je het verhaal zo 'objectief mogelijk' te hebben willen brengen, met specifiek een kritische noot naar Class. Nou dat objectieve blijkt nergens uit, want waarom zou je niet met een kritische noot naar Blaze kijken of naar BG? Het feit dat je die niet noemt, en specifiek Class wel, geeft al een bepaalde vorm van subjectiviteit weer. Die kritische noot mag je (deels) wel hebben gegeven aan BG of Blaze, maar verder is de houding die je aanneemt heel subjectief.

Ik heb het verhaal gebracht zoals ik het zie, mensen mogen daaruit hun eigen conclusies trekken.

Dit klinkt ook erg 'zo objectief mogelijk'.

daarna vond ik de noodzaak hun verhaal naar buiten te brengen (omdat ze niet bepaald zichzelf vertegenwoordigen op het AF) en ben ik extra informatie gaan vragen bovenop al het gene ik al wist.

Clyde heeft meermaals aangegeven dat iemand neutraal en objectief de situatie zou vertellen. Het feit dat jij hier zegt je genoodzaakt te voelen hun verhaal naar buiten te vertellen gaat niet alleen lijnrecht tegen clyde's woorden in. Maar doet ook weer af aan het ''zo objectief mogelijk proberen te brengen'.

Weet je wat het is Jokersbrain ik heb gewoon sterk het idee dat je constant het erbij hebt gezet dat je niet objectief bent maar wel objectief probeerde te zijn, om maar een soort van vluchtweg uit de discussie te houden voorals de discussie in het honderd liep. Je situatieschets valt naar mijn idee te degraderen tot kolder en aannames. In ieder geval niet iets serieus.
 

DeletedUser80684

Guest
https://gyazo.com/55bbd6d9e462331ae1c48b91bfea59c0
https://gyazo.com/77f915aaaff305f23e503e90a285d599
Uitkomst van 2e gesprek was dat hij butthurt was en toen beweerde hij dat elke stam vs Class ging samenwerken, hebben wij hem veel succes mee gewenst.

Heb hier verder geen mening over, dacht is wel interessant om het te vermelden. Het is natuurlijk wel frappant dat de helft over gaat en hun leider in principe laten stikken. Kan iets zeggen over leiderschap of het vertrouwen binnen de stam.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Heb hier verder geen mening over, dacht is wel interessant om het te vermelden. Het is natuurlijk wel frappant dat de helft over gaat en hun leider in principe laten stikken. Kan iets zeggen over leiderschap of het vertrouwen binnen de stam.
Moet ook zeggen dat we het met edelrichtingen enzo, wat natuurlijk wel meespeelde, nog netjes probeerden te brengen. Maar we waren eerder al benaderd om een zusterstam te worden en die leider nam echt over bg's en dus zusterstammen aan. Gewoon geen materiaal voor de top.
 

DeletedUser80684

Guest
Moet ook zeggen dat we het met edelrichtingen enzo, wat natuurlijk wel meespeelde, nog netjes probeerden te brengen. Maar we waren eerder al benaderd om een zusterstam te worden en die leider nam echt over bg's en dus zusterstammen aan. Gewoon geen materiaal voor de top.

Zusterstammen lijkt mij niet echt handig. De enigste reden waarom Vitality meer stammen heeft is omdat we als eenheid aan deze wereld zijn begonnen. Iedereen kent elkaar al jaren van Runescape. Das de enigste reden waarom we uberhaupt VlT en VIET hebben. Anders zou ik er niet eens aan beginnen, vraagt vaak meer aandacht dan dat het oplevert.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hij weet wel wat te regelen, hij zei zelf al binnen een uur na dat gesprek dat de hele wereld vs ons zou gaan, allianties weet hij dus wel te maken.
 
Reactiescore
461
Bekijk bijlage 14734

Kreeg laats ook deze PM binnen o_O
Lol hij is gwn mad omdat hij niet mee naar Class mag.
Hij noemt een overstap naar een andere stam, welke overigens gewoon netjes is gebeurd , een backstab.
Niets verschillend met een paar dagen eerder waar hij onze zusterstam heeft achtergelaten waar ook niets mis mee is trouwens maar dat kan wel allemaal in zijn ogen.

E: en nee jannes heb geen info.
 

DeletedUser80992

Guest
Yuuuu de mannen,

Bij deze een kleine uiteenzetting van mijn gedachten. Dit is geen aanzet tot drama (genoeg drama op love island ni?) en ik ga hier ook niet verder op reageren.

Op den dag da wij (Little) en VIT een massa gaan doen op PAWN. Gaat Sivir effekes op zijn gemak onze stam leave om dan vervolgens naar PAWN te gaan.
Echt een zeer fijn spel als ge gewoon iedereen van de wereld recruit, nooit geen risico's neemt en intel doorspeelt naar iedereen...
Kga hier ni zitte beweren da wij da spel hier gingen winnen ofzo, of da dees een meester zet was. Maar ik had liever wa gevochten voor we tenonder gaan. We gaan dit nog steeds doen maar ja met 1 man minder.

Nog iets, het was fucking Sivir die 2 weke gelden vroeg om mijn stam 'Lil Peep' en zijn stam 'League of Legends' samen te voegen. Met het idee om samen als 1 stam tegen PAWN te werken. En nu leaved da ketje ...

Kga toegeven ik ben een beetje butthurt (ni zoveel want ik pak ullen allemaal in elk ander spel dont @ me lil bitches), mak vind het vooral spijtig voor de integriteit van het spel. Ik dacht een maand geleden kga da spel nog is spelen zoals het echt gespeeld moet worden zonder al da extra gedoe da er na 12jaar bij is gekomen, ma bon ni dus.

Wa is jullie volgende zet? Nog is iemand kicken uit de stam, die overnemen omdat je alles van hem weet en dan iemand nieuw recruite?

Allee vrienden, veel plezier met jullie recuit 2 win.

MVG,
BAAS, Eind Baas.

Heil Peep

klein.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80864

Guest
Dat niet nee.
Vriendelijk als ze zijn is er wel een Nap van 3 dagen aangeboden, maar deze hebben wij afgeslaan.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Wie doet er een gokje op onze volgende rekruut? Winnaar krijgt 20pp :engel:
 
Reactiescore
510
Noobstiaan of dipstick :O
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Volgende rekruut? Heb eens wat zelfrespect haha
 
Reactiescore
1.075
Ik gok jokersbrain :(
 
Reactiescore
2.303
Triestig weer hoe het verloop van de wereld verder gaat.
 
Bovenaan