Rate de top 10

  • Topicstarter Deleted User - 487958296
  • Startdatum

Deleted User - 487958296

Guest
Zal hem zelf aftrappen, je kent het wel.
Rang Naam Stam Punten Dorpen Punten per dorp
1 Aesthetics Class 176.781 27 6547
Staat praktisch al sinds de start rank 1 op verschillende vlakken (punten, farmen, oda). Nu een paar van deze rankings verloren maar nog altijd veruit de meeste punten en dorpen. Een team wat bestaat uit hele sterke spelers + Lars. Staan zeker terecht op rank 1, al is dat grotendeels doordat ik mijn eigen start belemmerd heb om ze ook eens een kans te geven. /s Wel een erg sterk team, wie zich al meerdere keren bewezen hebben. Daarnaast ook een ijzersterke leiding voor Class.
2 DaenerysTargaryen Pawn. 138.348 21 6588
Staat ook al de hele wereld aan de top, een van de weinigen die korte tijd een rank 1 positie van Aes wist te bemachtigen. Ken het team zelf niet, maar op basis van stats ziet het er erg sterk uit. Ook een od rank waar je niks over kunt zeggen. Ziet eruit als een top account welke ook verdient in de top 3 meedraait, ook niet vies van farmen. :p Tevens ook een van de grondleggers van Pawn., voor wat dat waard is.
3 marter Pawn. 120.931 19 6365
Beetje een infamous account na de meerdere topspeler meldingen in het GA topic. Top 3, met ook de rank 1 oda op zijn naam. Ken het team verder niet, maar van wat ik begrepen had is het een solo speler. Erg indrukwekkend dat het hem lukt om solo top 3 mee te draaien op een relatief competitieve wereld.
4 noobstiaan ~MAYO~ 106.904 17 6288
Ken hem zelf niet, maar van wat ik gehoord heb niet veel soeps. Daarnaast bijna al zijn dorpen cadeau gekregen. Desondanks heeft hij een solid rank 1 od. Met een redelijke oda en rank 1 odd. Verdient niet direct de top 5 plaats, maar dat baseer ik meer op het feit dat ik hem niet zie vechten voor dorpen.
5 Chloroform Geurkaarsen Class 106.269 18 5904
Ga mijn eigen acc niet raten.
6 Blaze of Glory Class 102.261 17 6015
Het stabacc, viespeuken. Wel een sterk team, waarvan ik enkel Lennart ken van eerdere werelden. Nooit een slechte ervaring mee gehad persoonlijk, maar sowieso weinig ervaringen. Van wat ik gehoord heb hele sterke spelers, en daar wijzen hun stats ook op. Staat er erg sterk voor, en heb redelijk hoge verwachtingen van deze spelers.
7 BeeEasy Pawn. 101.548 18 5642
Kan hier heel weinig over zeggen, wel een dorpje verloren aan Jannes zonder tegenstand te bieden lijkt. Enigszins een gek moment, daarnaast niet heel erg onder de indruk van de stats. Maar heb ook geen reden om te zeggen dat het een flop account is, ken de bespelers ook niet. Ziet er wel naar uit dat deze begint met het internen van Rivaldo, waar ik geen fan van ben.
8 Bananass. Class 95.548 18 5308
Het meme account met de kazrush, muurrush, doodlopers. Desondanks toch twee van de beste spelers die nog rondlopen die erop spelen(Laat ze zelf uitvechten wie dat zijn, al ligt dat wel voor de hand). Een sterk account, maar wel veel blunders begaan voor de startfase waardoor ze enigszins achter zijn komen te liggen. Zie hier nog wel progressie in komen. Wel knap dat ze met deze tegenslagen alsnog in de top 10 weten mee te draaien, maar dat komt ook deels door de hulp vanuit Class.
9 Sivir Little 94.696 13 7284
Ik geloof dat dit een nieuwe speler was, waardoor het knap is dat deze al zo vroeg weet mee te draaien in de top. Of deze positie behouden blijft, kan ik natuurlijk niks zeggen. Wel een van de meest gevaarlijke liggingen, samen met JokersBrain(welke net niet in dit lijstje komt). Zie hier op korte termijn al wel een strijd ontstaan met die ligging. Ziet er ook uit dat deze vecht voor zijn dorpen, en voldoende farmt, waardoor deze positie wel verdient is. Persoonlijk zou ik deze in de ranglijst willen zien stijgen.
10 Beelzebub. Class 81.838 15 5456
De nieuwe rekruut van Class, leek een erg sterk account maar man wat een noobs zitten daar op zeg. /s
Slachtoffer van een van de eerste stabs van de wereld, namelijk - Monster die de NAP overtrad. Dit hebben we vanuit Class zsm proberen op te lossen. Daarnaast nette stats, al missen ze wel enigszins in het oda vlak. Ook erg jammer dat ze mijn farms hebben geedelt :mad::mad::mad::mad::mad:. Net account, ook wel top 10 waardig (dan wel op rank 10, waar ze thuishoren.)


Dit kostte veel meer tijd dan ik had verwacht eigenlijk, dus beter maken jullie ook lijstjes he.
 
Reactiescore
259
Rang Naam Stam Punten Dorpen Punten per dorp
1 Aesthetics Class 176.781 27 6547
Fier de nummer 1 van de wereld en niet onverdiend, ijzersterk team wat enkel juiste keuzes tot nu toe lijkt te maken. Klein hulpje in de startfase gehad van de 2 buurtjes om wat taarten te bakken maar mede door het ge-nolife farm van onze speciaalbiermeister en de goddelijke hand van #leon nogmaals verdiend op plek 1.

2 DaenerysTargaryen Pawn. 138.348 21 6588
Solide team, G. ken ik nog van wereld 18 en daar kende ik hem als een betrouwbare en kwalitatief goede speler die veel voor zijn stam doet. Zou mooi zijn als het account ooit gaat fronten met AES:D

3 marter Pawn. 120.931 19 6365
M. speelt hier toch op? i.i.g. knappe prestatie om zo in de top 3 te staan. Qua inzet zich al bewezen wat mij betreft, ben benieuwd naar de rest.

4 noobstiaan ~MAYO~ 106.904 17 6288
Hoor hier weinig goede verhalen over. gezien de stats is dit te verklaren maar ik wil het account nog wel een kans geven om zich te bewijzen:p voor nu i.i.g geen verdiende nummer 4.

5 Chloroform Geurkaarsen Class 106.269 18 5904
Als je vrijgezel bent moet je toch wat farmen tot je armen van je lijf afhangen. Zeer positief over dit account, verdiende nummer 5. Niet veel aan toe te voegen.

6 Blaze of Glory Class 102.261 17 6015
Knap gezien 't luie farmen dat ze op rank 6 staan maar dat zegt wel over de kwaliteit wat er op dit account zit. Tot nu toe goede indruk van het account gekregen en ik voorspel dat deze in een leuke stammenoorlog nog flink gaan knallen.

7 BeeEasy Pawn. 101.548 18 5642
Ken het account eerlijk gezegd niet, stats zien er redelijk uit. Mening hou ik nog neutraal


8 Bananass. Class 95.548 18 5308
Wat een schitterend en kwalitatief goed accoun.... o geen eigen accounts raten


9 Sivir Little 94.696 13 7284
Zelfde als de nr 7. Acc heeft wel een leuke ligging. Ben benieuwd hoe ze het tegen pawn. gaan doen ;)


10 Beelzebub. Class 81.838 15 5456
Fijne toevoeging van class tot nu toe al is t alleen maar om de rauwe kip industrie te promoten. Verder nog weinig op of aan te merken.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wilde eerst rate de top 20 doen, maar is een beetje teveel van het goede :p
 
Reactiescore
3.540
Het niveau van de rates is in ieder geval pakke hoger als die bij de GA lijstjes. Best leuk om te lezen en leuk topic ook ;)

Vroeger was er nog een leuke toevoeging aan deze ranking, waarin je nog kon zeggen wie jij denkt nog in de top 10 zullen komen en welke er dan zullen gaan uitvallen.

Mss ook een leuke toevoeging nog voor moest het nog niet teveel tijd kosten nu!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79370

Guest
Rang Naam Stam Punten Dorpen Punten per dorp
1 Aesthetics Class 176.781 27 6547
Monsters.
Valt niks over te zeggen, gedaagde concurrenten, leuk om mee te bashen maar uiteindelijk respect voor ze. 9/10


2 DaenerysTargaryen Pawn. 138.348 21 6588
Pure noobs, rotop. Ook nog eens te lui om zelf hun lijstje from scratch in te vullen met up to date data, nee gewoon kopieren en plakken vanuit hu luie reten.. 1/10

3 marter Pawn. 120.931 19 6365
Solo monster, kan het niet vaak genoeg zeggen. 9/10

4 noobstiaan ~MAYO~ 106.904 17 6288
Internkoning maar deffed wel lekker, leuke babbeltjes mee. Dit is nou een leuke concurrent. Echter kwalitatief niet te oordelen, vandaar de lage score (sorry schat!) 6/10

5 Chloroform Geurkaarsen Class 106.269 18 5904
Doe is normaal met die farmscore joh, we hebben families om te voeden! 7/10

6 Blaze of Glory Class 102.261 17 6015
Kwalitatief iniedergeval door mij meest gerespecteerde account. 9/10
7 BeeEasy Pawn. 101.548 18 5642
Bezige bijtjes :eek: 8/10

8 Bananass. Class 95.548 18 5308
Heerlijk leuke spelers erop, ondanks de kazernerush meer dan genoeg kwaliteit aanwezig, prachtige persoonlijkheden. 8/10

9 Sivir Little 94.696 13 7284
Faab en Vaast zijn een ijzersterk duo, ook leuke babbeltjes mee! 8/10
10 Beelzebub. Class 81.838 15 5456
Prachtig plaatje, onlangs ook mijn respect gewonnen (en ongelijk voor mezelf) 7/10

Tot zover mijn diepe analyse voor de top10, heb er ook maar een rating bijgeplaatst.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Het niveau van de rates is in ieder geval pakke hoger als die bij de GA lijstjes. Best leuk om te lezen en leuk topic ook ;)

Vroeger was er nog een leuke toevoeging aan deze ranking, waarin je nog kon zeggen wie jij denkt nog in de top 10 zullen komen en welke er dan zullen gaan uitvallen.

Mss ook een leuke toevoeging nog voor moest het nog niet teveel tijd kosten nu!
Zou idd leuk zijn voor in de toekomst, maar persoonlijk ben ik denk ik niet genoeg georienteerd op het gebied van spelers om dat zelf te beoordelen.
Daarnaast zorgt dit topic er ook meer voor dat je de accounts individueel benaderd, terwijl je bij GA vooral per categorie 1-2 accounts erbij zoekt.:p

5 Chloroform Geurkaarsen Class 106.269 18 5904
Doe is normaal met die farmscore joh, we hebben families om te voeden! 7/10

8 Bananass. Class 95.548 18 5308
Heerlijk leuke spelers erop, ondanks de kazernerush meer dan genoeg kwaliteit aanwezig, prachtige persoonlijkheden. 8/10
Bananass een hogere score dan ik? Jij kunt kata's verwachten!!!:mad::mad::mad:
 
Reactiescore
2.303
Bananass een hogere score dan ik? Jij kunt kata's verwachten!
Daarom juist krijgen wij een hogere score.
Als jij je zin niet krijgt moet je altijd een reactie geven...

Ik vind dat het nu eens gezegd mag worden Bradley, je bent echt een klein kind!
Met deze ingesteldheid a je nooit ergens komen in het leven denk ik, laat staan ooit een vriendin krijgen.
Hoe moeten je kinders later naar u kijken? Kijk onze rosse papa is weer boos omdat hij zijn zinnetje niet krijgt.

Huilebak, doe effe normaal zeg!
#leon
 

Deleted User - 487958296

Guest
Het is ook altijd hetzelfde met jou, ik ben het spuugzat... Je kunt je nooit eens normaal gedragen, altijd zo aanvallend. Het wordt tijd dat er eens wat gedaan wordt aan jouw houding want op deze manier drijf je iedereen bij je weg. Vroeger vond ik je een aardige kerel maar nu probeer je gewoon constant iedereen af te branden.

Gedraag je eens naar je leeftijd man, je bent een volwassen vent.
 
Reactiescore
1.075
Waar blijft die foto emile
 

DeletedUser78972

Guest
Wrm lees ik hier steeds dat marter solo speelt, wat ik begrijp zijn ze met 4.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Pawn gewoon dikke kutnoobs.

Was natuurlijk wel te verwachten.
 
Bovenaan