Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Deleted User - 487694086

Guest
Lol Rebecca is niet voor niets het forum titel gewonnen dus dat is gelul, zij trekt meer mensen naar dit stervend forum dan wie dan ook.
Rebecca heeft een paar leipe vriendjes en verder kotst iedereen haar uit. Met haar erbij kan je amper P&P voeren en verlaat ook iedereen het AF door het bedroevende niveau. Die paar jongens die achter Rebecca aanlopen mogen dat ook op Skype doen opzich.
 
Reactiescore
1.728
Rebecca heeft een paar leipe vriendjes en verder kotst iedereen haar uit. Met haar erbij kan je amper P&P voeren en verlaat ook iedereen het AF door het bedroevende niveau. Die paar jongens die achter Rebecca aanlopen mogen dat ook op Skype doen opzich.

Het p&p gehalte is al jaren bedroevend op iedere wereld en dit heeft als reden dat de werelden kleiner worden. Daar heeft Rebecca niet veel mee te maken. Zij lokt vaak iets uit wat wel weer interessante discussies op gang brengt.
 
Reactiescore
2.303
Lol Rebecca is niet voor niets het forum titel gewonnen dus dat is gelul, zij trekt meer mensen naar dit stervend forum dan wie dan ook.



Gemeld.

Boosts om een titel op het af te halen, je kan maar zo sneu zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Immigranten lokken ook vaak reacties uit op sociale media, is dit daarom iets goeds? Zeg ik zo anti racistisch mogelijk ofc, respect voor 1 ieder wollah
 

DeletedUser78972

Guest
Snap sowieso niet waarom je iemand zijn reactie zou melden bij de mod, lees er lekker over heen en ga verder.
 
Reactiescore
974
Als er regels worden overtreden met beledigingen of reacties die echt erover gaan, mag je gerust hard optreden ongeacht wie of wat. Maar discussies afkappen omdat het niet specifiek in het juiste topic staat vind ik geen verstandige keuze. Wees blij dat er soms discussies nog plaatsvinden, vind dat nu niet specifiek iets om in te grijpen vanwege een minuscuul detail dat het niet specifiek in het juiste topic zit.
 

DeletedUser78972

Guest
Lees idd nu pas dat Beccie geband is, snap dat mensen daar blij mee zijn aangezien ik sommige van haar posts ook niet altijd waardeer.
Maja om dan gelijk een ban te geven vind ik miss ook wat overdreven tenzij ze al meerdere waarschuwingen heeft gekregen over irrelevante spam maar dat weet ik niet.
Verder moet je discussies over tw in het onjuiste topic nooit afbreken en bijv die spotprents van #leon ook niet aangezien die gewoon daar horen en dat ook wel een keertje ophoudt.

Heb liever een levendig forum met hier en daar wat spam als een dood forum waar steeds wordt opgetreden omdat het niet in het juiste topic is of iets te langdradig is.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik denk niet dat ze geband is voor spam per se, maar meer echt de idiote uitspraken. Mensen met pedo's vergelijken kan echt niet.
 
Reactiescore
461
Mijn spotprenten werden verwijderd in spotprenten, snap er niks van
 
Reactiescore
3.576
Rebecca heeft een paar leipe vriendjes en verder kotst iedereen haar uit. Met haar erbij kan je amper P&P voeren en verlaat ook iedereen het AF door het bedroevende niveau. Die paar jongens die achter Rebecca aanlopen mogen dat ook op Skype doen opzich.

Je moet niet zo veralgemenen, wij komen in PM best vaak spelers tegen die het AF volgen enkel nooit posten maar wel aangeven hartstikke om haar post's te kunnen lachen. En dan doel ik niet op uitlachen, veel mensen vinden het ook wel grappig hoe ze post. Het is niet omdat ze tegen Class post en Class oververtegenwoordigd is op het AF ze daarom 'door bijna iedereen uitgekotst' word.

Dat zou een grote misvatting zijn. Al zit je stam wel vaker in hun eigen bubbel, dingen opblazen en insinuaties maken is wereldschokkend als ik het doe, als vervolgens half Class hetzelfde doet op PicturePerfect zijn al dan niet mogelijk boost account is het allemaal de normaalste zaak van de wereld.

Nogmaals een oproep om wat consequenter te zijn en uit die (Class) wereld te stappen want telkens elkaar napraten komt ook niet meer zo serieus over en ja dat is het enige wat we telkens zien vanuit jullie kant. Enige blik op een andere kijk is niet aanwezig en dat is doodzonde.

Over bedroevend niveau gesproken wat vind je van deze inhoudelijke reactie:

04167cadbc3489adb10981886629718c.png

Gelukkig heeft het AF jouw nog om het niveau op pijl te houden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Iedereen die een beetje normaal nadenkt kotst jullie uit, zitten wij dan in de bubbel of jij?
En die post van mij is een vd beste die er is, bestaat althans uit een geniaal idee.
 
Reactiescore
3.576
Iedereen die een beetje normaal nadenkt kotst jullie uit, zitten wij dan in de bubbel of jij?
En die post van mij is een vd beste die er is, bestaat althans uit een geniaal idee.

Geef jouw argumenten eens waarom iemand mij op dit AF zou moeten uitkotsten. Wat is het ergste ik gedaan heb hier, mijn bedenkingen gesteld bij bepaalde handelingen van Class?

Damn, ik moet wel een verschrikkelijk persoon zijn.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik begin juist steeds meer respect te krijgen voor jannes omdat hij tegen het grootste deel in durft te gaan en zijn mening vrijwel altijd respectvol uit.

Soms denken die 'elite' spelers dat elk persoon die tw speelt achter ze staan, geloof me dat is niet zo.
Het is bij veel mensen maar hoe de wind staat en vaak hebben ze uit angst/meeloopgedrag vaak jullie windje mee.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Soms denken die 'elite' spelers dat elk persoon die tw speelt achter ze staan, geloof me dat is niet zo.
Dat zal verklaren waarom het gebruikelijk is anoniem te starten omdat we gewend zijn om meteen in de start constant gedwarsboomd te worden
 
Bovenaan