(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser79447

Guest
Nuja met alleen het internen van Zepi hebben ze de verliezen alweer flink gecompenseerd.

Zepi is kapot genuked door 3 man, dus ga weg met je onterechte uitspraken. 226k verslagen tegenstanders gister als verdediger.

Gio en Niels gisteren met al de muren die ze hebben geupped.

Bekijk bijlage 14753 Bekijk bijlage 147518 minutes later Bekijk bijlage 14752

Gelukkig is Chess zo heilig dat ze 0 muren uppen. PP spaar je tegenwoordig toch om te boosten..
 

DeletedUser69389

Guest
Zepi is kapot genuked door 3 man, dus ga weg met je onterechte uitspraken. 226k verslagen tegenstanders gister als verdediger.



Gelukkig is Chess zo heilig dat ze 0 muren uppen. PP spaar je tegenwoordig toch om te boosten..
N.E.O doet dus een keer niet aan vijanden internen en recruiten :eek::confused:

giphy-6.gif
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser69389

Guest
Lastig he je ongelijk toegeven :rolleyes:

Zou je eerder sieren dat je excuses maakt voor het onterecht zwartmaken van NEO.
Op alle andere punten van zwartmaken in mijn GA had en heb ik gewoon gelijk hoor. Dat ze intern besloten hebben om daar niet op in te gaan toont dat alleen maar aan. Heb ik toch ook? Ik geef ze een applaus.
 
Reactiescore
1.278
Op alle andere punten van zwartmaken in mijn GA had en heb ik gewoon gelijk hoor. Dat ze intern besloten hebben om daar niet op in te gaan toont dat alleen maar aan. Heb ik toch ook? Ik geef ze een applaus.

Dat je op de andere punten gelijk heeft doet er niet zoveel toe. Je beweert wat en dit is simpelweg foutief, je zet op dit punt N.E.O. onterecht in het kwade daglicht. En laten we nu eerlijk zijn ... je bent laks geweest en hebt zelfs niet de moeite genomen om naar de ODD stijgingen te kijken.

Prima fouten maken doet iedereen, maar kom er dan wel voor uit in plaats van een sarcastische reactie te plaatsen waarbij je nog verder na probeert te trappen. Ik denk dat het verstandig is al ga jij ook weer gewoon met beide benen op de grond staan, want dit slaat natuurlijk allemaal nergens op.
 

DeletedUser67275

Guest
Op alle andere punten van zwartmaken in mijn GA had en heb ik gewoon gelijk hoor. Dat ze intern besloten hebben om daar niet op in te gaan toont dat alleen maar aan. Heb ik toch ook? Ik geef ze een applaus.

Intern hebben wij niets besloten. Wat ieder voor zichzelf wel min of meer besloten heeft, is om jou maar te laten razen lijkt wel. Persoonlijk denk ik dat dit komt wegens je veelvoud aan onzin. Al je uitspraken richting NEO zijn negatief, en het had je inderdaad eens gesierd om je fouten toe te geven.

Je beweringen slaan steeds vaker de plank mis de laatste tijd. Vorige week wilden wij ineens Rone & TBN + aanhang aannemen. Een paar dagen terug berichtte je dat een speler van Chess in NEO zou gaan spelen. Als je dit wilt melden aan mij hoef je allereerst niet je aanhef te beginnen met “Ik hoop dat jullie als leiding hier wel iets aan gaan doen.” Je impliceert hiermee direct dat wij iets verkeerds gedaan hebben, terwijl dit het zoveelste gerucht was dat niet klopt. Ga eerst eens feiten na, in plaats van je eigen aannames doen en die vervolgens óók nog eens gaan geloven.
 

DeletedUser69389

Guest
Intern hebben wij niets besloten. Wat ieder voor zichzelf wel min of meer besloten heeft, is om jou maar te laten razen lijkt wel. Persoonlijk denk ik dat dit komt wegens je veelvoud aan onzin. Al je uitspraken richting NEO zijn negatief, en het had je inderdaad eens gesierd om je fouten toe te geven.

Je beweringen slaan steeds vaker de plank mis de laatste tijd. Vorige week wilden wij ineens Rone & TBN + aanhang aannemen. Een paar dagen terug berichtte je dat een speler van Chess in NEO zou gaan spelen. Als je dit wilt melden aan mij hoef je allereerst niet je aanhef te beginnen met “Ik hoop dat jullie als leiding hier wel iets aan gaan doen.” Je impliceert hiermee direct dat wij iets verkeerds gedaan hebben, terwijl dit het zoveelste gerucht was dat niet klopt. Ga eerst eens feiten na, in plaats van je eigen aannames doen en die vervolgens óók nog eens gaan geloven.
Ik beweerde nergens dat een Chess speler in N.E.O ging spelen. Want naar mijn weten is hij alleen de eigenaar van een account. Daarnaast gaf die speler dat zelf aan. Het is logisch als dan de alarmbellen gaan rinkelen. Ik kan er niets aan doen dat die bewering dan fout is inderdaad. Gelukkig maar moet ik ook zeggen.

Is zeker waar dat niet alles klopt, maar je moet mij ook geen woorden in de mond leggen waarvan ik die niet heb gezegd.. Ik heb nergens accounts als Rone genoemd. Ook heb ik niet gezegd dat jullie als stam TBN zouden willen hebben, maar dat een aantal spelers dat het liefste willen hebben.

Dat al mijn uitspraken over N.E.O negatief zijn klopt ook niet. Want ik gaf de hoek Dabb, Lemonpops, TUF ook complimenten over hoe telkens de incs worden afgeslagen.
 
Bovenaan