Speedronde #4113 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#4113 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 03-06-19 19:00
Einde: Maandag 03-06-19 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 03-06-19 19:00
* Einde: Maandag 03-06-19 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 
Reactiescore
338
Gast, die screens van Skype komen van vanavond uit de stamchat van casual 7 waar tovenaar mijn stamgenoot is. Je-maintaindrai kan dit bevestigen als je écht wil blijven ontkennen
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wanneer de "speedkampioen" moet smeken om rang 1 te mogen worden en er daarna op het AF komt over stoefen weet je dat er een vergissing is gebeurd en er een nieuw SK moet komen.

Fraudeur
 
Reactiescore
133
Die screen is indd niet van gister, Dries. Ik vroeg dit aan hornet. Denk ik maar nadat hij negeerde heb ik top 2 verzekerd en AFK gegaan. Omdat er iets tussenkwam en zo me cup kon verzilveren.

En dat ik hem carriede in de start met me deff en off zodat hij r1 kon pakken, mag dat wel gevraagd worden om r1 te gunnen.

Waarom alleen de negatieve dingen screenen van peuter? Je hebt zeker niet wat hij tegen mij?

Noob
 
Reactiescore
133
Wanneer de "speedkampioen" moet smeken om rang 1 te mogen worden en er daarna op het AF komt over stoefen weet je dat er een vergissing is gebeurd en er een nieuw SK moet komen.

Fraudeur

Het is mijn berichtje, wel je feiten checken voordat je iets gaat claimen.

Ook het feit dat je alleen hierop reageert ipv naar het hele gesprek te vrageb, egt ook alwat.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
anna-kendrick-gifs-K5LdkH.gif
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het is mijn berichtje, wel je feiten checken voordat je iets gaat claimen.

Ook het feit dat je alleen hierop reageert ipv naar het hele gesprek te vrageb, egt ook alwat.

Ik weet exact van waar dat screentje komt, Ronde van 23 mei, gestuurd naar hornet3010. Het hele gesprek moet ik niet vragen.
9fd2bbe0bd99f543bc4325c96c779c94.png


Maakt mijn bericht niet minder waar, en daarbij weten we beiden dat dat geen eenmalig geval was. Altijd maar teamen met alles wat los en vast zit en de lp proberen regelen ipv winnen. Je kan er zoveel om liegen als je wil, je moet alleen niet boos worden als je wordt exposed.
 
Reactiescore
133
Ik weet exact van waar dat screentje komt, Ronde van 23 mei, gestuurd naar hornet3010. Het hele gesprek moet ik niet vragen.
9fd2bbe0bd99f543bc4325c96c779c94.png


Maakt mijn bericht niet minder waar, en daarbij weten we beiden dat dat geen eenmalig geval was. Altijd maar teamen met alles wat los en vast zit en de lp proberen regelen ipv winnen. Je kan er zoveel om liegen als je wil, je moet alleen niet boos worden als je wordt exposed.

Trots dat je de screen heb. Dan zie je daar niet meer belastend materiaal. Ook het coen op een solo ronde praat je dan toch ook niet goed? Gerard vertelde me dat hij een co had geregeld en ik heb hem niet aangegeven bij support. Als ik zo gedrecen was door de stats.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Coen op een solo ronde maakt niets uit, al zitten er 10 verschillende spelers op dat account, solo ronde draait erom dat je niet gaat teamen. En je hebt hem niet aangegeven bij de support maar je vroeg hem in ruil daarvoor wel om rang 1 terwijl op het moment van de screenshot Gerard op 1 stond. Een nuchter persoon ziet hierin een "afpersing"/"bedreiging" (in de politiek correcte betekenins van het woord, zo serieus is tw ook niet) waar jij hem enkel niet aangeeft indien je rang 1 krijgt. Dat lijkt me dus wel gedreven door stats.

Case closed
 

DeletedUser79332

Guest
Kl
Gast, die screens van Skype komen van vanavond uit de stamchat van casual 7 waar tovenaar mijn stamgenoot is. Je-maintaindrai kan dit bevestigen als je écht wil blijven ontkennen

Klopt. Screen is van gisteravond. Staat nog steeds zo in onze chat..!
Geen idee waarom hun zeggen dat dit niet zo is.. Iets te verbloemen misschien..
 
Reactiescore
133
Coen op een solo ronde maakt niets uit, al zitten er 10 verschillende spelers op dat account, solo ronde draait erom dat je niet gaat teamen. En je hebt hem niet aangegeven bij de support maar je vroeg hem in ruil daarvoor wel om rang 1 terwijl op het moment van de screenshot Gerard op 1 stond. Een nuchter persoon ziet hierin een "afpersing"/"bedreiging" (in de politiek correcte betekenins van het woord, zo serieus is tw ook niet) waar jij hem enkel niet aangeeft indien je rang 1 krijgt. Dat lijkt me dus wel gedreven door stats.

Case closed
Co en op een solo ronde waarin maar 1 IP mag spelen oo het account. Ik verbloem helemaal niets en ben blij met me plek 2.

Case closed
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben vertrouwd met die regel ja, het is gewoon een domme regel (imo) aangezien het het spel niet beïnvloed. Daar gaat het niet om, waar het wel om gaat is dat je om rang 1 vroeg en dus niet blij was met rang 2. Je bent je eigen nu aan het tegenspreken.
 
Bovenaan