Stab lijst

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Stabley!
 
Reactiescore
853
Haha jongens toch. Prima als we niet eerlijk gaan zijn doe ik het boekje toch open.

VV draaien bij davinci is dan niet bij deffen tegen KaKaKa gebleven?
Dit is inderdaad waar mijn opmerking op sloeg.

Jer zoek hier gewoon een schuldige.
Ik heb geen schuldige nodig aangezien ik buiten een vv aannemen en goed zetten niets gedaan heb.


Ik heb gisteren een post gemaakt, die zou ik lezen voor je hier verder leest.

4) @Felicitys neemt die aan en vraagt aan Psychedelic om def te sturen, wat ze dan niet doen omdat het hun vijand is
Dit is in principe het begin. Ik had de VV van Da Vinci en heb 2 stamgenoten van hem uit EXE. een pm gestuurd voor def en 2 spelers uit Babe. In totaal ging het om het stacken van 2 dorpjes, wat in mijn ogen niet bizar veel is en dus ook prima te doen zou moeten zijn. Ik heb die stacklijst gemaakt, er vanuit gaande dat Virtue een BG van Da Vinci was (wist ik veel ik log amper hier) en had dat stuk dus leeggezet. Ik was dus vrij pissed toen ik zag dat Virtue edelde van Da Vinci en hoorde dat het de intern van Psyche is. Dit was dan ook de reden dat ik in de stamchat wilde om me te beklagen.

Hier kwam ik in discussie met Pascal, geen idee waar die gozer speelde, ik postte richting Psyche dus nam aan dat hij op Psyche speelde. Blijkt dus dat hij op Freyr speelt maar dat doet er verder weinig toe in mijn ogen. Deze speler heeft zelf toegegeven dat hij de dorpen aan het leegzetten was voor Virtue (intern van psyche) en defte tegen Kakaka, dit terwijl de afspraak enkel was dat er gedeft zou worden en er op dat moment nog niets besproken was over het krijgen van de dorpen van Da Vinci (hetgeen wat @Lord Neos aanhaalt in zijn post).

Het probleem hiermee is dus dat er zonder overleg zomaar dorpen zijn leeggezet op Da Vinci met het doel makkelijk dorpen te winnen voor Babe.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Zware stab van Freyr in mijn ogen. Jammer dat het zo moet verlopen. Niet alleen omdat er vv aangenomen wordt en maar op 1 front te deffen, maar ook omdat dat ene front bewust leeggehouden werd. Ik hoop dat Babe leiding hier zen verantwoordelijkheid pakt. Maar hoe gaan zo een dingen tegenwoordig, een waarschuwing? Wat lachen in de stamchat als de mensen met morele waarden niet meelezen?
 

DeletedUser81005

Guest
Ach, daarmee wil ik eerst zeggen dat greg 3% wat dorpen van krijgt gratis ook niet eerlijk vindt. (maarja dat terzijde)
+ de speler jat van Freyr Stef, meneer Steven.

Da vinci stuurde idd de leiding n pm voor vv om te deffen, want er was niemand blablabla.
Dusja, wij overleggen en de vv gepakt.. (Jeremy zei dat)
Beetje getagged en gedeft.. (de ochtendlui schijnbaar niet zo :p)
Hadden het met goeie bedoelingen gedaan.. Waarom niet?
Enige wat wel wat minder was, is dat het accie freyr virtus had doorgegeven dat de vv bij ons stond.
Die heeft in de ochtend dat er slecht gedeft was, dorpen gepakt..
Die actie keuren wij idd niet goed. En hier is over gepraat..
Bij deze hebben wij jullie geïnformeerd.

Stam Babe.

De "speler jat" was mijn eigen keuze uiteindelijk hé ;) Ik heb jullie proberen uit te leggen waarom ik het deed. Hieronder legt Steven hetzelfde nogmaals uit

DoI heeft al jaren samen met Stef gespeeld. Lief en leed gedeeld die buiten tribalwars omgingen. Je moet je voorstellen dat DoI een team is dat elkaar in RL kent en waarmee de band anders is dan dat op andere account. Ik durf te stellen dat wij één van de meest stabiele teams zijn gezien we altijd door het vuur gaan voor elkaar gaan. Maar genoeg zelfpijperij.

De reden dat Stef bij ons is gekomen is omdat wij allemaal geen idee hadden dat we weer speelden. Wij niet dat Stef speelde en Stef niet dat wij speelde. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Babe niet leuk is. Maar gezien onze historie is het niet meer dan logisch ook. Daarnaast hebben we met Stef afgesproken dat er geen enkele vorm van Intel gedeeld zou worden. Wij respecteren dat en vragen ook nergens naar.

En dat er weldegelijk geen intel is doorgeven is bewezen. Ik wist dat Mediated ging blitzen op 3%. Als ik wou had Kakaka die info gehad en was 3% gewoon gestacked geweest. Dan had Mediated waarschijnlijk geen enkel dorpje kunnen nemen. Ook de aanval op alladin door Nurse was ik nog op de hoogte van. Dit is hetzelfde verlopen als de aanval op 3%. Ik hou me aan mijn woord. Maar doet Babe dat momenteel nog? Ik weet het fijne niet van wat er nu gebeurd is met Da Vinci maar hoe ik het zie lijkt me dit niet al te zuiver...

giphy.gif

Kusje terug!!!

Zoveel liefde in een stabtopic:eek:

Liefde is overal!

Hier kwam ik in discussie met Pascal, geen idee waar die gozer speelde, ik postte richting Psyche dus nam aan dat hij op Psyche speelde. Blijkt dus dat hij op Freyr speelt maar dat doet er verder weinig toe in mijn ogen. Deze speler heeft zelf toegegeven dat hij de dorpen aan het leegzetten was voor Virtue (intern van psyche) en defte tegen Kakaka, dit terwijl de afspraak enkel was dat er gedeft zou worden en er op dat moment nog niets besproken was over het krijgen van de dorpen van Da Vinci (hetgeen wat @Lord Neos aanhaalt in zijn post).

Het probleem hiermee is dus dat er zonder overleg zomaar dorpen zijn leeggezet op Da Vinci met het doel makkelijk dorpen te winnen voor Babe.

Het opzettelijk leegzetten is dus datgene wat ik niet zuiver vind voor de duidelijkheid. Hiermee help je jezelf tegen de stam waarmee je, blijkbaar, in oorlog bent.

Zware stab van Freyr in mijn ogen. Jammer dat het zo moet verlopen. Niet alleen omdat er vv aangenomen wordt en maar op 1 front te deffen, maar ook omdat dat ene front bewust leeggehouden werd. Ik hoop dat Babe leiding hier zen verantwoordelijkheid pakt. Maar hoe gaan zo een dingen tegenwoordig, een waarschuwing? Wat lachen in de stamchat als de mensen met morele waarden niet meelezen?

Ben inderdaad wel benieuwd naar wat de leiding hierop gaat zeggen? Ik vind Pascal een topper en dat zal ik blijven vinden ook, maar hier is er toch iets serieus fout gelopen...



Wauw speciaal hiervoor een AF account gemaakt :p
 
Reactiescore
44
Nou jongens breek los,

Ik zal het kort houden heb ook geen baat bij een lang bericht.

Ik was gisteravond niet thuis en mijn co’s sliepen. Ik had al op forum een kleine deffaanvraag gedaan waar niet op gereageerd werd, ik heb mijn stamleiding duidelijk gemaakt dat ik binnen een paar dagen veel incomings zou krijgen. Er is vanuit exe eigenlijk geen os geboden. Daarbij heb ik die nacht pms gedaan naar Mijn stam en niemand kon deffen. Gezien ik een aantal mensen ken binnen babe ging ik ervan uit dat ik ze kon vertrouwen. Ik had de vv nog niet gegeven of ik kreeg een appje van een oud co, een oud stamlid op 63 die me zei dat hij wel wilde deffen. Daarbij is het acc freyr mijn mb geweest op 63 en heb hem altijd geholpen waar ik kon dus ik had niet verwacht dat die zoiets kon doen.

Ik ging er met vertrouwen in dat de vijand van onze vijand mij zou vinci zou kunnen helpen gezien dat in mijn ogen toen de beste oplossing zou zijn.

Achteraf ben ik naïef geweest en had ik het beste niks gedaan en acc aan gort kunnen laten lopen gezien ik dan niet als stabber aangezien zou worden.

Die screens die getoond zijn komen inderdaad van mij af en dat is grootspraak. Ik speelde wel echt zo lang nog. Feit is dat het een rotsituatie is nu. En ik verdien alle blame.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Feit is dat het een rotsituatie is nu. En ik verdien alle blame.
Je vv afgeven bij een stam die duidelijk in oorlog is met jouw stam is inderdaad een stab in mijn ogen. Echter vind ik het een veel erger gegeven dat de vv'er op jouw account maar eenzijdig defte, en dan dorpen geeft aan een intern/mb/.. van hem.
 
Reactiescore
44
Je vv afgeven bij een stam die duidelijk in oorlog is met jouw stam is inderdaad een stab in mijn ogen. Echter vind ik het een veel erger gegeven dat de vv'er op jouw account maar eenzijdig defte, en dan dorpen geeft aan een intern/mb/.. van hem.

Dus ik
Had beter niks gedaan zeg je hier? Dan was t acc nu helemaal
Weg geweest xd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Of je beter niets had gedaan dan een vijand van je stam op je acc te laten deffen? Ja klopt
 

DeletedUser80956

Guest
Wel mooi hoe er gepraat wordt over "ik heb stamleden dit en dit gevraagd"...

Ik heb geen pm of forumpost gezien om vv te doen, of om te deffen? Op het forum heb je, voor zover ik kon zien, alleen gevraagd om preventieve stacks op 23 mei. Ik ben vannacht nog online geweest en heb helemaal niks gehoord om te vv'en of deffen...

Gaat lekker zo! Voor wie stuur je nog def als je vijand precies kan lezen waar je het zet...

Klinkt alsof het tijd is om weer op mezelf te gaan spelen met al deze drama :(

- Az
 
Reactiescore
236
Wel mooi hoe er gepraat wordt over "ik heb stamleden dit en dit gevraagd"...

Ik heb geen pm of forumpost gezien om vv te doen, of om te deffen? Op het forum heb je, voor zover ik kon zien, alleen gevraagd om preventieve stacks op 23 mei. Ik ben vannacht nog online geweest en heb helemaal niks gehoord om te vv'en of deffen...

Gaat lekker zo! Voor wie stuur je nog def als je vijand precies kan lezen waar je het zet...

Klinkt alsof het tijd is om weer op mezelf te gaan spelen met al deze drama :(

- Az


Beter in goeie stam met goeie spelers die nie r2w doen. Daaronder vallen babe zeker nie weinig keuze over dus :p
 
Reactiescore
331
Beter in goeie stam met goeie spelers die nie r2w doen. Daaronder vallen babe zeker nie weinig keuze over dus :p

Geen idee wie je bent , maar dan kan je de laatste 2 recruits van KaKaKa ook als R2W omschrijven. Hangt af van welke kant je speelt/steunt, dus jouw statement boeit helemaal niks :rolleyes:
Elke recruit bij elke stam wordt tegenwoordig als R2W omschreven, eventually no one will give a shit anymore
 
Reactiescore
1.363
Ben benieuwd waar de dorpen van virtus uiteindelijk heen gaan...
 

DeletedUser70435

Guest
Nou volgens mij doen wij meer dan Babe tegen vijanden, kunnen we dus beter zelf doorspelen
 
Reactiescore
182
Morgan, een bewezen stabber ( heeft het hier zelf toegegeven) krijgt dus OS vanuit babe, het helpen van stabbers is blijkbaar binnen de normen en waarden van bellumv2 uh ik bedoel babe.

Lekker bezig jongens, nog paar recruitjes hier en daar en dan is de wereld officieel verneukt. Moet toch wel erg interessant zijn om tw te spelen zonder ook maar enige vorm van uitdaging op te zoeken :like:
 
Bovenaan