Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
163
heb meerdere malen gezegd dat ik graag in de GA door wilde gaan maar eerst een breek wilde van TW voor 1-2 weekjes heb toen ook duidelijk aangegeven deze 2 recruits niet te doen anders zou ik niet terug komen.
heb toen ook nog gezegd dat 1 van de 2 recruiten een optie was maar daar werd niet naar geluisterd toen ik wist dat vinci/red zouden gaan komen heb ik heel w63 opzij gezet en heb ik 64 gaan spelen (nog steeds)

ineens kreeg ik een berichtje van iemand in bellum of ik nog tegen overmacht wilde spelen en dat sla ik niet af :D indien je deze 2 recruits niet had gemaakt was ik wss terug in SA gekomen of helemaal van w63 afgebleven.

daarnaast speel ik op rise against atm en ga ik 1v1 tegen pp abuse doen (zoals de PM luid) helaas is er info rond aan het gaan dat vinci/pp abuse/red samen gaan werken om mij weg te krijgen (weet niet of dit klopt)
upload_2019-5-28_21-14-33.png

Tegen mij zei je nochtans wat anders dan een 'breek' van 1-2 weken?
 
Reactiescore
742
Bekijk bijlage 14703

Tegen mij zei je nochtans wat anders dan een 'breek' van 1-2 weken?

praat ook niet met alles tegen jou <3

unknown.png
 

DeletedUser79777

Guest
Kunnen wij niet weten als die persoon dat niet tegen ons zegt.
Overigens wilt het niet zeggen dat omdat wij zulke dingen doen, je voor de vijand moet gaan spelen tegen ons.

Voor mij toont dat gewoon dat je geen fuck geeft om ons.
 
Reactiescore
742
Kunnen wij niet weten als die persoon dat niet tegen ons zegt.
Overigens wilt het niet zeggen dat omdat wij zulke dingen doen, je voor de vijand moet gaan spelen tegen ons.

Voor mij toont dat gewoon dat je geen fuck geeft om ons.

ik speel TW om de uitdaging en omdat ik het leuk vind niet om wereld winst want dat boeit me geen flikker ik moest op een nieuw acc in GA dat zou dus ook betekenen dat ik 0,0 uitdaging zou krijgen (zoals het er nu naar uit ziet) vandaar dat ik naar de andere kant ben gegaan.

maar het is een beetje hypocriet om dit nu te zeggen omdat red/vinci precies het zelfde doen alleen de andere kant op en dit moedig je aan.
 

DeletedUser79704

Guest
Van ons ging het ook nooit om de wereldwinst en dat weet je. We hebben 6maand de ene tegenslag na de andere gehad maar hebben steeds plezier gehad in discord en ig.

Jij was de persoon die telkens negatief over bellum praatte, die finit bij iedere kans die je kreeg afbreekte zowel ig, als op discord als op het AF en nu zit je ermee in een stam. Dus ja besr wel hypocriet, toch?
 
Reactiescore
742
Van ons ging het ook nooit om de wereldwinst en dat weet je. We hebben 6maand de ene tegenslag na de andere gehad maar hebben steeds plezier gehad in discord en ig.

Jij was de persoon die telkens negatief over bellum praatte, die finit bij iedere kans die je kreeg afbreekte zowel ig, als op discord als op het AF en nu zit je ermee in een stam. Dus ja besr wel hypocriet, toch?

ja maar vind je het dan niet hypocriet dat ik hier word neergehaald omdat ik nu in bellum speel.

maar vinci/red stabben 2x opeen wereld en dat vind je wel goed? of beantwoord je me vraag nu gewoon expres niet? want het ziet er naar dat je het op mij gemunt hebt ;)
 

DeletedUser79704

Guest
ja maar vind je het dan niet hypocriet dat ik hier word neergehaald omdat ik nu in bellum speel.

maar vinci/red stabben 2x opeen wereld en dat vind je wel goed? of beantwoord je me vraag nu gewoon expres niet? want het ziet er naar dat je het op mij gemunt hebt ;)

Ik heb het op niemand gemunt. Alleen vind ik het jammer dat jij zomaar verdween, zonder iets te zeggen tegen 99% van de spelers binnen de GA om vervolgens op te duiken in bellum. Dan kan je niet akkoord gaan met de dingen die gebeurden na jouw vertrek maar je was nergens meer te vinden, dus konden we ook geen rekening meer houden met jouw mening. Vinci en red hebben niemand gestabd. Ze zijn uit bellum vertrokken, hebben een NAP van 7 dagen aangeboden die bellum afgeslaan hebben en vanuit se info die ze hadden over red sky die zijn verjaardag die dag ging vieren een massa erop gegooid. Is dat dan niet eerder een stab?
 
Reactiescore
742
Ik heb het op niemand gemunt. Alleen vind ik het jammer dat jij zomaar verdween, zonder iets te zeggen tegen 99% van de spelers binnen de GA om vervolgens op te duiken in bellum. Dan kan je niet akkoord gaan met de dingen die gebeurden na jouw vertrek maar je was nergens meer te vinden, dus konden we ook geen rekening meer houden met jouw mening. Vinci en red hebben niemand gestabd. Ze zijn uit bellum vertrokken, hebben een NAP van 7 dagen aangeboden die bellum afgeslaan hebben en vanuit se info die ze hadden over red sky die zijn verjaardag die dag ging vieren een massa erop gegooid. Is dat dan niet eerder een stab?

dus even kort jij vind het leaven van vinci/red uit bellum geen stab naar bellum toe?
maar vind het aanvallen op iemand zijn verjaardag wel een stab?

kan ik dan ook alle aanvallen die tijdens mijn examen gedaan zijn op mij ook een stab noemen? mwa lijkt me niet
 

DeletedUser79704

Guest
dus even kort jij vind het leaven van vinci/red uit bellum geen stab naar bellum toe?
maar vind het aanvallen op iemand zijn verjaardag wel een stab?

kan ik dan ook alle aanvallen die tijdens mijn examen gedaan zijn op mij ook een stab noemen? mwa lijkt me niet

Sinds wanneer is een stam leaven een stab?

Bellum wist dat tim er niet kon zijn die dag, omdat ie sat gewoon verteld had nog voordat ie geleaved was. En met die info besliste bellum een massa te gooien.

Verder ga ik er niet meer over discusieren jelle, succes op je nieuwe account :)
 
Reactiescore
1.367
Sinds wanneer is een stam leaven een stab?

Bellum wist dat tim er niet kon zijn die dag, omdat ie sat gewoon verteld had nog voordat ie geleaved was. En met die info besliste bellum een massa te gooien.

Verder ga ik er niet meer over discusieren jelle, succes op je nieuwe account :)

"We zullen zodra we weg zijn een nap aan de stam aanbieden van 7 dagen. Die nap zal dus gaan lopen tot 18-05-19 18:00. "
19 landen we geloof ik?

En dan alsnog, wat red en da vinci gedaan hebben is simpelweg een stab. Ze zijn direct met onze gezamenlijke vijand gaan samenwerken, daar zat geen moment tussen...
 

Deleted User - 487936070

Guest
In beide gevallen is er geen sprake van een stab.

De overstap van red sky en da vinci is een gevolg van de interne problemen bij bellum. Overstappen naar de andere partij in de wereld kan dan gewoon als je het maar netjes doet. Is het een fijne situatie voor de achterblijvers? Zeker niet, maar ook zeker geen stab.

Het aanvallen van red sky op een dag dat hij er niet is kan je ook niet zien als stab. Er is geen nap oid verbroken dus het was toegestaan om hem aan te vallen.

Over beide situaties kan je een andere mening hebben uiteraard.

De overstap van Jelle naar bellum is wel vreemd verder. Hij had net zo goed op een andere wereld naar een uitdaging kunnen zoeken. Ik wens je het allerbeste en hoop voor je dat het beter afloopt dan met DD.
 
Reactiescore
1.367
In beide gevallen is er geen sprake van een stab.

De overstap van red sky en da vinci is een gevolg van de interne problemen bij bellum. Overstappen naar de andere partij in de wereld kan dan gewoon als je het maar netjes doet. Is het een fijne situatie voor de achterblijvers? Zeker niet, maar ook zeker geen stab.

Het aanvallen van red sky op een dag dat hij er niet is kan je ook niet zien als stab. Er is geen nap oid verbroken dus het was toegestaan om hem aan te vallen.

Over beide situaties kan je een andere mening hebben uiteraard.

De overstap van Jelle naar bellum is wel vreemd verder. Hij had net zo goed op een andere wereld naar een uitdaging kunnen zoeken. Ik wens je het allerbeste en hoop voor je dat het beter afloopt dan met DD.

Je zegt andere partij, maar die andere partij betekend hier "vijand" waar we meer dan de helft van de tijd op deze wereld tegen gevochten hebben.
Voor mij is dat gewoon een stabje :)
 

DeletedUser79704

Guest
Je zegt andere partij, maar die andere partij betekend hier "vijand" waar we meer dan de helft van de tijd op deze wereld tegen gevochten hebben.
Voor mij is dat gewoon een stabje :)

Zoals hierboven al vermeld. Moesten jullie je zaakjes op orde gehad hebben ging dit nooit gebeurd zijn. Jullie geilen zo op die wereldwinst dat je vergeet plezier te hebben in het spel en liever samenblijft in een stam die vierkant draait. Het zijn niet de enigste accounts die gevraagd hebben om naar onze kant te komen btw ;)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Je zegt andere partij, maar die andere partij betekend hier "vijand" waar we meer dan de helft van de tijd op deze wereld tegen gevochten hebben.
Voor mij is dat gewoon een stabje :)

Prima als dat voor jou een stab is. Voor mij is dat een overstap, ook als dat naar de vijand is. Je laat je oude stamgenoten wel zitten, dat klopt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als je iedereen die overstapt naar de vijand een stabber noemt wordt die lijst heel lang. Ja, zulke overstappen moeten voor mij wel goede redenen hebben en als het intern bagger draaide bij Bellum snap ik het ook. Is het een gezonde zaak? Nee.
Je verlaat hiermee een aantal stammies en sommigen verdienden wellicht niet dat ze in zo'n positie geduwd werden. Dus je naait hier zeker je oude stam mee als die de overstap niet fijn vinden en geen onacceptabele dingen hebben gedaan.

Maar uiteindelijk spelen veel accs toch echt voor w winst en gezelligheid, dan kan je of je stam trouw blijven of eieren voor je geld kiezen en een stam pakken die je beter ligt en waar de sfeer wellicht beter is.
 
Reactiescore
489
Zijn er hier spelers die Gimme da pp kennen? Hij heeft 10k pp gestolen van mijn acc, ik denk dat hij een van de bespelers was op TAD nadat ik quite half jaar geleden. Wil graag die pp terug :)
 

DeletedUser79858

Guest
Ik doe ook even een duit in het zakje. De massa op Red sky is door spelers op Perfection gepland.

Wij kwamen er pas achter dat de 19de zijn verjaardag was toen een van ons een bericht op whatsapp kregen met "heb je mijn profiel niet gelezen" waarop stond dat iedereen die de 19de of 20ste aan zou vallen gecatapult zou worden.

Na doorvragen of er iets ernstigs was bleek het zijn verjaardag te zijn. Deel aanvallen liep al, dus schuiven was nooit een serieuze optie.

Heb hier ook later nog over gesproken met de speler van Red Sky.

Wat betreft het afslaan van de nap bij de leave, en of het wel of niet een stab is;
als je na een lange tijd je stam verlaat omdat het niet werkt kun je het lastig een stabb noemen, dat is helemaal waar. Als je kijkt naar de hele voorgrschiedenis en hoe e.e.a. gelopen is kan je op elk standpunt uitkomen wat je wil. Zelfs het standpunt dat ze bij de join van Bellum hun stamleden al een keer hebben laten vallen. NAP afslaan ging in ons geval meer over Red sky waarbij er even iets is besproken als "zolang jullie mij niet aanvallen" Je kan echter moeilijk iemand van de tegrnpartij met front op redelijk wat accounts met rust laten. De aanval op hem was dan ook zeker niet persoonlijk, maar simpelweg het meest voor de hand liggende doelwit.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe de wereld verder gaat lopen. De rest van Bellum is opgesplits in nog 3 stukken, waarbij er zeker geen vriendschappelijke relatie is tussen alle partijen.
Ik zit eigenlijk te wachten tot de noordkant van GA zich confortabel genoeg voelen om de zuidkant aan de kant te zetten, al zullen ze daar nog wel even mee wachten tot Finit en Rise Agenst een massa hebben gehad en duidelijk is wat de ex bellum in het zuiden gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79704

Guest
Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe de wereld verder gaat lopen. De rest van Bellum is opgesplits in nog 3 stukken, waarbij er zeker geen vriendschappelijke relatie is tussen alle partijen.
Ik zit eigenlijk te wachten tot de noordkant van GA zich confortabel genoeg voelen om de zuidkant aan de kant te zetten, al zullen ze daar nog wel even mee wachten tot Finit en Rise Agenst een massa hebben gehad en duidelijk is wat de ex bellum in het zuiden gaan doen.

hier wil ik toch even op ingaan. dit is al meerdere keer gepasseerd, zowel op het AF als IG. SA en OEGA zijn geheel. er is geen verschil tussen noord en zuid, of tussen OEGA en SA. de sfeer zit goed, die zat goed toen we royco en spatuk verloren. die zat goed toen we dd en dennis verloren hebben. de enigste reden dat er twee stammen zijn is omdat niet iedereen in 1 stam past. dit is toch wel het grootste verschil tussen bellum en de GA. jullie maakten winst en alsnog draaide de stam vierkant, en wij maakten verlies en hebben geen minuut frustratie's of discussie's gehad. bij ons ging het ook nooit om de wereldwinst, alleen gunnen we die bellum niet en daar zijn we alvast in geslaagd :)
 
Reactiescore
1.367
hier wil ik toch even op ingaan. dit is al meerdere keer gepasseerd, zowel op het AF als IG. SA en OEGA zijn geheel. er is geen verschil tussen noord en zuid, of tussen OEGA en SA. de sfeer zit goed, die zat goed toen we royco en spatuk verloren. die zat goed toen we dd en dennis verloren hebben. de enigste reden dat er twee stammen zijn is omdat niet iedereen in 1 stam past. dit is toch wel het grootste verschil tussen bellum en de GA. jullie maakten winst en alsnog draaide de stam vierkant, en wij maakten verlies en hebben geen minuut frustratie's of discussie's gehad. bij ons ging het ook nooit om de wereldwinst, alleen gunnen we die bellum niet en daar zijn we alvast in geslaagd :)

Tim, Kevin en Isaac zijn daar in geslaagd. Ere wie ere toekomt :)
 

DeletedUser79704

Guest
Zonder ons was dit niet mogelijk geweest dus alsnog vind ik het een overwinning voor ons :) en als we dan toch mensen krediet moeten geven over het vallen van bellum, danku danny om zo een lastig persoon te zijn want jij bent toch wel de hoofdreden dat redsky geleaved is :)
 
Bovenaan