Top/Flop stammen

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik heb geen idee wie wie is. Maar slecht praten over mijn stam hoeft niet als je me niet kent.

Valt me wel op dat er heel veel haat naar class is niet alleen om wat ze gedaan hebben maar in het algemeen waar komt dat eigenlijk door als ik vragen mag?

Jonguh je laat een hele post maken waarin je slecht praat over mensen die je niet kent, en nu loop je te janken als iemand iets terug zegt, rofl.
 
Reactiescore
151
Ja ga je zeker weer zeggen "is geen bewijs" maar er is genoeg indirect bewijs om dit als hoogverraad te zien wat de regering machtigt zonder rechtzaak dit op te lossen mbv verdwijningen.

Je snapt dat je het hebt over een online spelletje en niet over desertie in het echte leger, toch?
Zelfs als dat niet zo was is geen enkele regering gemachtigd zoiets zonder rechtzaak op te lossen. Ook als dat wel zo gebeurt is het in strijd met de wet.

Maar kom nog maar wat wilde vergelijkingen ophangen. Vorige week terrorisme. Vandaag pedokringen. Morgen kom je zeker zeggen dat we leden van een vijandelijke stam hebben doodgeschoten zodat ie niet meer kan loggen?

Kun je niet gewoon in je eigen fantasiewereldje blijven, in plaats van het met ons te delen?

Just a Classy stab

Ahja. Meneer massastabber zal ons wel weer aan willen wijzen om de aandacht van zichzelf te houden. Helaas man, is geen stab geweest. Uberhaubt nog netjes van Blaze dat hij nog een NAP aanbiedt in zo'n geval.
 

DeletedUser80993

Guest
Ten eerste : Bizar dat iemand JokersBrain als neutraal beschouwt, zal altijd Class de grond in willen boren.
Nou, dan is Bananas wat naar info aan t vissen, niet heel sjiek moet ik toegeven en ook gewoon een fout van Bananas, maar blijft nog alleszins ver weg van een stab.
Sinds die tijd worden er nu weer wilde assumpties gedaan. Wij wisten allang wie er op Blaze speelden ja, en duidelijk was dat sommigen het wel zagen zitten, maar die gesprekken hadden toen vrij weinig zin en werden later uitgevoerd. Emile zal vast heel veel met Blaze gesproken hebben en zal ook best hebben gewild dat ze joinden, ze spelen nota bene bijna elke wereld samen. Alleen in de stam kwam dat gevoel pas een stuk later naar boven. Dan beginnen idd 2 of 3 dagen voor de join de gesprekken met Blaze, of we er met richtingen zouden kunnen uitkomen e.d. Kreeg zijn stam dus lucht van dus die besluit een plan op te zetten om Blaze aan te vallen terwijl hij in de stam zit. .net spelers he, wat moet je er mee. Jekyll is dan zo aardig om Blaze hiervan op de hoogte te stellen en Blaze stelt dan een NAP voor aan zijn stam als hij de stam leavet om te horen dat die NAP wordt geweigerd. Blaze heeft er zelf dus nog alles aan gedaan het netjes af te wikkelen, waar zijn stam dan alles voor hunzelf verpest heeft. Jekyll heeft zich aan de kant van Blaze geschaard en heeft zodoende bijgedraging aan de rechtvaardigheid die de leden van BG hebben ervaren. Dat Aes tegelijkertijd op Freek gaat, waar we nota bene al dagen mee bezig waren, heeft er niks mee te maken en kan op de stapel wilde assumpties.
Het enige wat er vanuit onze kant fout is gedaan is vissen naar info, naar iemand die het ook niet had hoeven vertellen, aan de andere kant is er een master plan opgezet om Blaze te stabben.
Wat iets heel simpels had kunnen blijven, wordt door de obsessie van JokersBrain en Firedrakan met Class toch weer zo opgeblazen, heel onnodig. Denkt blijkbaar een simpele ziel zelfs dat iedereen Class hier haat. Het is toch echt heel zielig om te zien hoe jullie twee een forum zo kunnen opblazen met helemaal niks. En waarom? Jullie willen schijnbaar de door jullie benoemde top van tw graag tegen de schenen schoppen. Elke wereld weer. En dan vind je weer bijval van een paar stabbers, maar vooral krijg je weer aandacht op het AF. Doe je het allemaal daarvoor? Het zal me toch voor altijd een raadsel blijven denk ik.

Je praat steeds over dat blaze alles goed probeert te doen? Maar waar is het afwijzen van ons? Waar heb ik of de andere stamleiding gezegd "bekijk het maar je krijgt geen nap" voordat wij hierop konden reageren <- ik reageerde maar ik was geen leiding meer. Launched blaze zijn aanvallen dus waarom begin je steeds over dat blaze het goed probeerde te doen? Wij hadden vooralsnog niet gelaunched op hem jekyll had al wel op mij gelaunched die wou graag dat ik op mijn knieen kwam smeken om vergiffenis. Daaruit blijkt maar weer hoe hoog ze het in hun bol hebben.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat zul jij wel weten ja of het een stab is of niet.

Noobstiaan 'fuseert' alleen met alle co's van andere werelden die dan toevallig komen helpen op het account, zijn geen boosts!!!!!!!!!!!!!!!

^In dat lettertype klopt het meer volgens de post van Jokersbrain.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je praat steeds over dat blaze alles goed probeert te doen? Maar waar is het afwijzen van ons? Waar heb ik of de andere stamleiding gezegd "bekijk het maar je krijgt geen nap" voordat wij hierop konden reageren <- ik reageerde maar ik was geen leiding meer. Launched blaze zijn aanvallen dus waarom begin je steeds over dat blaze het goed probeerde te doen? Wij hadden vooralsnog niet gelaunched op hem jekyll had al wel op mij gelaunched die wou graag dat ik op mijn knieen kwam smeken om vergiffenis. Daaruit blijkt maar weer hoe hoog ze het in hun bol hebben.
Jij was opeens geen leiding meer, oke, dus dan telt het niet meer? Daarbuiten keur ik ook niet eens af wat Jekyll deed, namelijk zonder aankondiging aanvallen. Als je een massaplan maakt op een van je stamgenoten ben je wel zo verknipt dat je meteen zelf mag voelen hoe dat is.
 
Reactiescore
510
Je praat steeds over dat blaze alles goed probeert te doen? Maar waar is het afwijzen van ons? Waar heb ik of de andere stamleiding gezegd "bekijk het maar je krijgt geen nap" voordat wij hierop konden reageren <- ik reageerde maar ik was geen leiding meer. Launched blaze zijn aanvallen dus waarom begin je steeds over dat blaze het goed probeerde te doen? Wij hadden vooralsnog niet gelaunched op hem jekyll had al wel op mij gelaunched die wou graag dat ik op mijn knieen kwam smeken om vergiffenis. Daaruit blijkt maar weer hoe hoog ze het in hun bol hebben.
We hadden jullie een deadline gegeven om te reageren. Dat jullie ervoor kiezen er verder niet op in te gaan en posts te verwijderen op het stammenforum is verder niet ons probleem. Wij gaan na het verlopen van de deadline iig niet wachten tot jullie volgestackt worden of ons aanvallen.
 

DeletedUser69389

Guest
Je praat steeds over dat blaze alles goed probeert te doen? Maar waar is het afwijzen van ons? Waar heb ik of de andere stamleiding gezegd "bekijk het maar je krijgt geen nap" voordat wij hierop konden reageren <- ik reageerde maar ik was geen leiding meer. Launched blaze zijn aanvallen dus waarom begin je steeds over dat blaze het goed probeerde te doen? Wij hadden vooralsnog niet gelaunched op hem jekyll had al wel op mij gelaunched die wou graag dat ik op mijn knieen kwam smeken om vergiffenis. Daaruit blijkt maar weer hoe hoog ze het in hun bol hebben.
Knul toon eens bewijs dat Jekyll eerst op jou aanviel in plaats van andersom. Zonder bewijslast is dat natuurlijk tamelijk ongeloofwaardig te noemen.... Je komt met allerlei beschuldigingen, maar zonder bewijs. Dat maakt je verhaal er natuurlijk niet sterker op.
 

DeletedUser80993

Guest
We hadden jullie een deadline gegeven om te reageren. Dat jullie ervoor kiezen er verder niet op in te gaan en posts te verwijderen op het stammenforum is verder niet ons probleem. Wij gaan na het verlopen van de deadline iig niet wachten tot jullie volgestackt worden of ons aanvallen.

Verlopen van deadline? Je geeft 1 iemand de tijd tussen 8-9 te antwoorden terwijl we geen intentie om online te zijn of om nog iemand aan te vallen. Ga dan niet praten over dat wij het hebben afgewezen als dat niet zo is wat je hier ook letterlijk toegeeft.

Jonguh je laat een hele post maken waarin je slecht praat over mensen die je niet kent, en nu loop je te janken als iemand iets terug zegt, rofl.

Lopen te janken? Ik ben gewoon aan het netwerken de wereld was leuk geweest als iedereen die ik invite te vetrouwen was maar hierdoor heb ik wat regels over .nl geleerd wat nieuwe mensen ontmoet waarmee ik vaker een premade kan maken. Dus hoezo janken vind het heerlijk om lekker een grote discussie te volgen.
 
Reactiescore
510
Verlopen van deadline? Je geeft 1 iemand de tijd tussen 8-9 te antwoorden terwijl we geen intentie om online te zijn of om nog iemand aan te vallen. Ga dan niet praten over dat wij het hebben afgewezen als dat niet zo is wat je hier ook letterlijk toegeeft.

Jullie plannen een hele aanval om vervolgens niet de intentie te hebben om aan te vallen, wat een logica en heel geloofwaardig.
Jullie hadden niet de intentie om online te zijn, maar jullie waren dat wel, waren notabene gewoon in gesprek met jullie.
 

DeletedUser80993

Guest
Jullie plannen een hele aanval om vervolgens niet de intentie te hebben om aan te vallen, wat een logica en heel geloofwaardig.
Jullie hadden niet de intentie om online te zijn, maar jullie waren dat wel, waren notabene gewoon in gesprek met jullie.

Ik reageerde omdat ik wakker was ja. Plan was dag ervoor al gecanceld na al het gezeur over dat het hier niet zo zou gaan. Kan je vgm ook terug lezen in de posts met jekyll. Dus ja niemand zou echter online zijn de waren geen wekkers gezet was gewoon toeval dat ik wakker was en de moeite nam om te antwoorden.
 
Reactiescore
510
Ik reageerde omdat ik wakker was ja. Plan was dag ervoor al gecanceld na al het gezeur over dat het hier niet zo zou gaan. Kan je vgm ook terug lezen in de posts met jekyll. Dus ja niemand zou echter online zijn de waren geen wekkers gezet was gewoon toeval dat ik wakker was en de moeite nam om te antwoorden.
Nou ik weet niks ervan dat jullie aanval niet door zou gaan anders. En dat had anders ook niet uitgemaakt, het feit dat jullie het al aan het plannen waren of het al gepland hadden zegt al genoeg.
 

DeletedUser78972

Guest
Noobstiaan 'fuseert' alleen met alle co's van andere werelden die dan toevallig komen helpen op het account, zijn geen boosts!!!!!!!!!!!!!!!

^In dat lettertype klopt het meer volgens de post van Jokersbrain.

Haha wtf kom jij hier nou het gesprek proberen te veranderen fredje.
Maar 1 co van een andere wereld ben ik mee gefuseerd.
Die andere 2 die komen spelen ken ik niet eens dus wat probeer je hier nou te verkopen freddus
 
Reactiescore
89
@Clyde

RL stellen communiceren volgens mij met elkaar, tenminste mijn vriendin en ik wel dus neem aan jullie ook?
Of zijn jullie nu ineens geen stel meer? Bonnie wist prima van ons aanbod af. Dat wij geen bericht van jullie krijgen is niet ons probleem. Op de zondagochtend was ik er inderdaad klaar mee zoals ik al in een eerdere post heb beschreven en heb de deadline op 09:00 gezet.

Heel jammer dat ze de PM 'toevalligerwijs' direct opende na mijn 2e reactie om 09:05 dat het aanbod niet meer geldig was.
 

DeletedUser61134

Guest
Wachten nog altijd tot een anti-stabber eens reageert op dit topic.
Man Class doet me denken aan UFO van W66 en alle andere stab en vuil spel gezinde stammen.


Komt omdat Nederland graag Amerika dwars zit. Als niet bekend was dat er spionnen gepakt waren of ze succesvol gehacked hadden verdwenen ze gewoon.
Lijkt haast of ik tegen wereldvreemde mensen praat. Raad deze mensen een half jaar naar Mali of Afghanistan aan. Zal je merken waarom deze mensen op alle gebieden voor liggen op Nederland.
https://www.fbi.gov/wanted/cyber/aleksei-sergeyevich-morenets


Je snapt dat je het hebt over een online spelletje en niet over desertie in het echte leger, toch?
Zelfs als dat niet zo was is geen enkele regering gemachtigd zoiets zonder rechtzaak op te lossen. Ook als dat wel zo gebeurt is het in strijd met de wet.

Maar kom nog maar wat wilde vergelijkingen ophangen. Vorige week terrorisme. Vandaag pedokringen. Morgen kom je zeker zeggen dat we leden van een vijandelijke stam hebben doodgeschoten zodat ie niet meer kan loggen?

Kun je niet gewoon in je eigen fantasiewereldje blijven, in plaats van het met ons te delen?



Ahja. Meneer massastabber zal ons wel weer aan willen wijzen om de aandacht van zichzelf te houden. Helaas man, is geen stab geweest. Uberhaubt nog netjes van Blaze dat hij nog een NAP aanbiedt in zo'n geval.

Dus omdat het een spel is gelden andere regels? Onzin, daarintegen moet in Nederland ook gewoon de strafmaat flink omhoog.
Hoezo wilde vergelijkingen. Ik nam een voorbeeld van iets GEDOOGD (zie toegestaan zolang media er niks van meld) in Nederland en trok de vergelijking dat volgens de Nederlandse wet Stabkaboutertje een grotere overtreding beging. Daarnaast Noobstiaan was eerlijk over zijn stab en toont geen schuld voor zijn acties. Terwijl meneer stabkabouter en Blaze juist het proberen te verbergen terwijl iedereen weet dat ze stabben. Ook Class weet dit en verbergt het gewoon vanwege vriendjespolitiek of door het feit dat Blaze informatie heeft over Class die ze dreigen te delen als Class ze kicked.
Simpelweg Class zijn acties, boosters en vuil spel zal lekken als ze nu niet Blaze de hoogverraad pleger helpen.

En wat ik zeg is simpelweg de waarheid, ieder gezond mens met oplossend denkvermogen verbind deze puntjes met elkaar.
 

DeletedUser78972

Guest
Noobstiaan 'fuseert' alleen met alle co's van andere werelden die dan toevallig komen helpen op het account, zijn geen boosts!!!!!!!!!!!!!!!

^In dat lettertype klopt het meer volgens de post van Jokersbrain.

Haha wtf kom jij hier nou het gesprek proberen te veranderen fredje.
Maar 1 co van een andere wereld ben ik mee gefuseerd.
Die andere 2 fusieco'sdie komen spelen ken ik niet eens dus wat probeer je hier nou te verkopen freddus
 

DeletedUser79370

Guest
Holy shit Rebecca wat is er mis met jou?
Kan er wel de humor van inzien, scheelt dat we meer gewend zijn van dr
Valt me wel op dat er heel veel haat naar class is niet alleen om wat ze gedaan hebben maar in het algemeen waar komt dat eigenlijk door als ik vragen mag?
Zoals aangegeven is Class (ook voor mij) de stam to beat. Ze slaan ons puntengemiddelde met de grond gelijk al reflecteren de stampunten dit niet, een beeld om in de gaten te houden dus. Ook zit er veel banter tussen en haat naar Class zelf, los van de spelers op de accounts.
En ik vind logtijden vragen toch best wel info hoor
True story, verre van netjes van 1 van de 5 co's maar niet gek dat daar iets mee gedaan word door de andere.
Doordat Jannes graag een heksenjacht organiseert op 'de elite' zoals hij het zelf noemt. Dit doet hij elke wereld en voor zover ik weet heeft hij er nog nooit gelijk in gekregen of gewonnen van ze op deze manier.
Wat ik hier zie is dat Jannes achter de waarheid probeert te komen, hoe groter de spelers (wat vaak overlapt) hoe groter de zaak en groter de drang om achter de waarheid te komen, dat dit na een tijd vorm van een heksenjacht aan begint te nemen is niet geheel gek dan.
Jullie hadden niet de intentie om online te zijn, maar jullie waren dat wel, waren notabene gewoon in gesprek met jullie.
Geldig genoeg imo, toch vind ik 1 uurtje tijd wel erg kortdag. Had eerder ipv voorstel een 24 uur nap toegezegt, bij verbreken direct full force zoals nu het geval is geweest
Lmao
 
Bovenaan