Met welke 10 (accounts)

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Mijn top 10 lijstje is vooral gebaseerd op gezellige mensen met de benodigde skills

1) Boris/ JdeVisser: Zit nu op de derde wereld samen met hem op een account en het loopt tot nu toe altijd subliem.
2) Lars/ Dr. Hannibal Lecter: Elke stam heeft gezelligheid nodig.
3) Leon/ Leonrules: De beste leider die ik ooit heb gehad, by far. Daarnaast een zeer gemotiveerde een goede speler. Zelfs nu hij het wat drukker heeft probeert hij waar hij kan nog te helpen.
4) Mats/ Big Bang: Nu twee classics achter elkaar van dichtbij mogen meemaken wat Mats naar een account kan brengen - de passie en moeite die hij in TW steekt is gewoon bewonderenswaardig.
5) Howlin: Vrij vergelijkbaar met het verhaaltje bij Mats, hele fijne speler.
6) Laurens/Dragonshield3: Krijgt veel kritiek omdat hij inactief zou zijn, iets dat ik (helaas) niet kan ontkennen. Daarentegen is hij er op momenten dat het nodig is wél en op een manier die weinig anderen het na kunnen doen.
7) Angela: Lange tijd mee samen gespeeld op W39, altijd een hele goede band mee gehad. Jammer dat ze wat minder actief is deze dagen :(
8) Theo/Theonl2: Twee werelden aan de zijde van Theo gespeeld (w29/W39) en daar is hij altijd overgekomen als een hele prettige stamgenoot met de nodige skills.
9) Sam/.Cuppycake: Gewoonweg een toppertje.
10) Roald/Roald97: Hoewel dit voor mensen die W59 actief hebben gespeeld misschien en verrassing is, hij staat hier toch echt! - Hoewel ik zeker niet altijd op één lijn heb gezeten met hem had hij toch altijd zijn account op orde en heeft, wat mij betreft, genoeg laten zien dat hij een goede speler is.
 
Reactiescore
660
Ik zie hier lijsten verschijnen met namen van mensen die ze vroeger bestempelden als ‘de’ classic spelers. Toen verdwenen ze en was er twijfel of ze mee zouden kunnen met het huidige niveau. Nu zijn ze er weer en verschijnen ze dus in die lijstjes.

Is het bewijs geleverd?
 
Reactiescore
86
Ik zie hier lijsten verschijnen met namen van mensen die ze vroeger bestempelden als ‘de’ classic spelers. Toen verdwenen ze en was er twijfel of ze mee zouden kunnen met het huidige niveau. Nu zijn ze er weer en verschijnen ze dus in die lijstjes.

Is het bewijs geleverd?

Hahah is dit echt zo?
 
Reactiescore
2.303
1. Jack Torrance; Prima spion in andere stammen, altijd heerlijk om met deze vent te spelen op het account. Na w36 is dit dan ook mijn vaste Co geworden. Enige reden dat ik niet samen speel met hem is omdat we het niet wisten van elkaar dat we gingen starten. Gelukkig kon die bij de andere stam tijdelijk onderdak vinden zodat hij prima informatie kon delen met Class.

2. Mats; Runner pur sang, altijd lachen met hem in de chat als Ajax weer keihard op hun bek gaat. Gelukkig verloopt het Aesthetics beter dan zijn lief voetbal team. Mogelijks haalt hij hier de finale wel, indien hij nog niet rennen is! Verder een prima vent om mee in de stam te zitten, carried zijn account ook altijd.

3. Roald; Gewoon relaxed kerel, niet te veel bla bla gewoon recht door zee. Heeft ook altijd zin om alles uit zijn wereld te halen, altijd geklets met alles en iedereen (misschien vroeg ik daarom de online tijden, heb het mee van deze man). Zet iedere wereld uiteindelijk diplomatisch naar zijn hand. Plant op het forum en omstreken een zaadje die altijd ontpopt tot wat hij wil!

4. Laurens; Kan maar zien dat hij actief is die kutmongool van Antwerpen, zijn moeder is zwaar de babysit en zijn papa garantie een Marokkaan. Hij stemde vlaams belang ben ik zeker!

5. Qonquerking; Slechtste starter die ik ken.

6. Howlin; Sterke speler en die leert je tenminste nog eens wat bij. Altijd interessante biertjes die je moet proeven ofcourse!

7. Niels; Helpt je de wereld door met een dikke carrie op het einde en dikke interns midgame, speler die je in de stam moet hebben of je stam is ruk!

8. Visser Boris; Als die actief is is het echt een beest. Garantie ook heel veel aandeel in de goede start van Aesthetics. Daarom laten we die mensen ook core gaan, standaard winst.

9. Ginger; Toffe peet, altijd overactief zelf 's ochtends al... heeft alles over voor zijn stam dusja, gelukkig speelt hij met goeie spelers anders was die ook al rekt xs

10. Robbert;
 

DeletedUser67517

Guest
Is het waar dat NAC fans goede bier drinkers zijn ?

Goede bierdrinkers wil ik niet zeggen. Er wordt wel veel bier gedronken ja. Er wordt in een wedstrijd met 17/18k supporters 2 a 3x zoveel gedronken dan in een volle Arena.

Volgens mij 6 biertjes gemiddeld per supporter per wedstrijd
 
Bovenaan