SDS 20.05.2019 19:00 - no haul

DeletedUser80987

Guest
Best greetings guys!
My name is Milchtuete247 and I like to play on your .nl server, because there is no SDS on german servers.
I won that round from topic description. Do I receive 100 PP or is it just play to win? :)

No worries, just want to know because I have not received an e-mail or whatever after winning.

Will continue playing on your servers. Having much fun

bb
Milchtuete247
 

DeletedUser17472

Guest
Best greetings guys!
My name is Milchtuete247 and I like to play on your .nl server, because there is no SDS on german servers.
I won that round from topic description. Do I receive 100 PP or is it just play to win? :)

No worries, just want to know because I have not received an e-mail or whatever after winning.

Will continue playing on your servers. Having much fun

bb
Milchtuete247


De voertaal hier is Nederlands en ik antwoord je dan ook in het Nederlands

Eens per maand worden de premiumpunten uitgekeerd. Je zult, als je de ronde hebt gewonnen, dus de premiumpunten nog ontvangen. Ik kan je helaas niet zeggen wanneer dat zal zijn.
 
Reactiescore
338
You don't receive immediately the premium points if you won a round. Once a month they divide the premium points. There is no fixed date to give them.
 
Laatst bewerkt:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Schaf die regel toch af, het is 2019 de hele wereld evolueert naar het Engels als de universele taal om te communiceren. Het zou de steeds maar slinkende community echt geen kwaad doen om het Engels naast het Nederlands te accepteren. De gemiddelde leeftijd van spelers is al lang geen 12 jaar meer. Verder zijn speeds altijd al internationaal geweest en zijn die inderdaad op vele servers stopgezet. De speeds op onze server hebben een belachelijk lage opkomst waardoor het minder interessant is. Jammer dat er zo onvriendelijke houding is tegenover internationale spelers door een outdated regel.

Het is trouwens een vrij knullige regel gezien de Nederlandse taal en zeker in de gaming community zoveel Engelse woorden opneemt. Om erop te wijzen naast de zeer duidelijke "tribalwars" en "speed" zijn zelfs de titels van het community team "Game mod" en niet "Spel moderator". Duidelijk zien jullie ook in dat Engels opkomt, laat de regel dan aub wijzigen zodat er weer rechte lijnen kunnen getrokken worden.

@Milchtuete247 I hope you have a great time on our servers, congrats on the win!
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik ben wel groot voorstander voor het beschermen van Nederlands t.o.v. het Engels, maar inderdaad wat extra speeders uit het buitenland op onze server zou enkel mooi zijn :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja even ter duidelijkheid, ik doel voornamelijk op de speedwereld gezien die kampt met een tekort aan actieve spelers. Zeker nu er op de andere servers veel speedspelers "dakloos" zijn vind ik het een domme actie om ze hier niet welkom te heten. De normale spelwerelden hebben nog meer dan voldoende spelers om die Nederlandstalig te houden en daar hebben andere servers ook nog meer dan genoeg aanbiedingen voor anderstalige spelers.

De speedwereld heeft echt nood aan nieuw bloed en een actieve spelersbasis die naar de 100 spelers per ronde gaat.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik was zo netjes om het te beantwoorden, maar ik moet me als mod wel aan de regels houden .

Ik snap jullie probleem, maar als jullie ze niet steeds melden als ze Engels praten tijdens de speedronde, is er niets aan de hand hoor. Het is niet verboden dat ze hier spelen, ze mogen alleen niet via de officiële weg een andere taal spreken dan de Nederlandse. Zo zijn de regels nu eenmaal en zo zijn ze wereldwijd. Er is voor iedere taal wel een server om te spelen en op de Engelse servers kunnen ze altijd terecht. Vergeet niet dat niet iedere Nederlander of Belg de Engelse taal machtig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Uiteraard volg je de regels en ik verwijt jou niets hoor. Zoals ik al zei met mijn post vind ik het jammer dat de outdated regel zorgt voor dit soort onvriendelijk overkomende reacties.

Mijn post was gericht tegenover volgende zin: "Zo zijn de regels nu eenmaal en zo zijn ze wereldwijd". Mijn standpunt is dat als een regel verouderd is deze moet/mag aangepast worden, vastklampen aan oude regels is niet hoe je groeit. En dat die regel zo wereldwijd is kan goed en wel zijn, als een regel veranderd is er altijd wel iemand die de eerste moet zijn. Vandaar dat ik daarnet voorstelde dat onze server het goede voorbeeld neemt. Zoals je zelf zegt is het niet verboden dat ze hier spelen, dan zijn we toch al halverwege? Ik zie het probleem niet waarom we deze spelers dan niet kunnen bijstaan met vragen in zowel het supportsysteem als op het AF (want wij mogen in principe ook niet in het Engels die spelers helpen).

Op de reactie "Er is voor iedere taal wel een server om te spelen" zou ik je graag willen wijzen op de startpost: "because there is no SDS on german servers". Het aantal servers dat speeds organiseert is aan het dalen, wat betekent dat er niet meer voor iedere taal een server is om speeds te spelen. De .uk server is inderdaad beschikbaar maar door de tijdzone is dat misschien voor sommigen niet meer zo handig, en daarnaast zijn de speeds op .nl eenmaal beter ingesteld dan op veel andere servers en kampt onze eigen server zoals aangehaald met een tekort aan spelers. De regel aanpassen is een win-win situatie, daar ben ik van overtuigd.

Dus, mijn post was een voorstel om die regel te herzien, absoluut geen verwijt. Mods voeren de regels uit, hoe verouderd en negatief die soms lijken voor anderen.
 

DeletedUser17472

Guest
De regels zijn onlangs aangescherpt, ook op taalgebied. Helaas hebben wij daar niet altijd invloed op.

In ieder geval bedankt voor je feedback en ik zal het met de speedmods bespreken. Zelf sta ik niet negatief tegenover spelers uit het buitenland, dat zeg ik eerlijk, maar ik ben dan ook mod geweest op de masterserver. Dat onze speedservers goed bekend staan weet ik en daar ben ik ook wel weer blij om. Ik zal het in de groep gooien.
 
Bovenaan