Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
786
Hey Sam, tijd terug :D
Hoes het?

1 classicje weer is mee gestart, was daarvoor al tijd gestopt (op 2 maanden na).
Ey Patrick <3
Inderdaad hele tijd geleden. Ben een hele tijd gestopt en nu terug wat aan het rond kijken om opnieuw te beginnen. Maar spelen nauwelijks nog mensen die ik nog ken.

Ow vet en blijf je hier weer een tijdje rondhangen of is het alweer bijna genoeg geweest?
 
Reactiescore
3.582
Ik zit al een dag mij af te vragen wie Melish is. Ik link het toevallig aan w28 kan dat?
 
Reactiescore
786
Ik zit al een dag mij af te vragen wie Melish is. Ik link het toevallig aan w28 kan dat?

W23 speelde ik op FireFox.. en we hebben nog vaak via Skype en pm met elkaar gesproken. En meen mij te herinneren dat we elkaar nog kruisten op een andere wereld.
 
Reactiescore
3.582
W23 speelde ik op FireFox.. en we hebben nog vaak via Skype en pm met elkaar gesproken. En meen mij te herinneren dat we elkaar nog kruisten op een andere wereld.

Oja ik zie het staan nu, die gesprekken met Firefox herinner ik mij nog wel daar. Fijn je nog eens terug te zien :p En die wereld we elkaar kruiste was wss w28 dan in de stam Time. Time vs Cervix ect
 
Reactiescore
786
Oja ik zie het staan nu, die gesprekken met Firefox herinner ik mij nog wel daar. Fijn je nog eens terug te zien :p En die wereld we elkaar kruiste was wss w28 dan in de stam Time. Time vs Cervix ect

Fijn om te zien dat er nog een aantal oude bekenden spelen want volgens mij veel nieuwe gezichten of mensen die mij niet bepaald bekend lijken. En zou goed kunnen herinner met nog enkel w14, w23 en w43 levendig. Alle andere werelden waar ik (kort) gespeeld heb zijn enorm vaag nu hahah
 
Reactiescore
461
Ik vind het oprecht jammer dat je denkt dat ik zo onprofessioneel ben. Ik volg juist de procedure wat strenger bij mijn oud co's om dit soort reacties tegen te gaan.

Discussies kunnen afdwalen, zeker in het GA topic. De regel intern is dat wij nooit wat verplaatsen/verwijderen zonder reden. Vanzelfsprekend natuurlijk. Soms is het een reden dat het off-topic/spam/belediging of omdat het ergens anders beter past. Persoonlijk heb ik me allang neergelegd bij wat off-topic praat na lijstjes. Echter trek ik in deze bewuste topics (GA/10/rate) altijd een grens. Als de grens bereikt is geef ik dit in een post aan (zoals ik ook daar deed). Alle posten die daarna off-topic zijn verwijder ik ALTIJD. Tenzij het van wereld inhoudelijke waarde heeft dan verplaats ik het. Maar dit ging over gebrabbel van W59.

Als je het niet eens bent met mijn mod acties, mogen jullie een Secund opinion aanvragen bij Duckje. Ik wens jullie daar alle succes van de wereld mee. Maar beschuldig mij er niet van dat ik partijdig mod. Want dat gaat op mijn ego slaan en dan komt er een geïrriteerder Aldo. En een geïrriteerder Aldo is een strengen en inactieve mod, waar niemand blij van wordt.
Nee Hoor zoveel boeit t me nu ook weer niet :p
 
Reactiescore
1.729
Oja ik zie het staan nu, die gesprekken met Firefox herinner ik mij nog wel daar. Fijn je nog eens terug te zien :p En die wereld we elkaar kruiste was wss w28 dan in de stam Time. Time vs Cervix ect

Cervix w3. Was QS toen ook stamleider in jullie wereld ?
 
Reactiescore
3.582
Ik heb geen flauw benul welk acc dat is, w28 is al lang geleden ^^ Mss als je met volledige naam komt het mij wat te binnenschiet.
 
Reactiescore
1.729
Ik heb geen flauw benul welk acc dat is, w28 is al lang geleden ^^ Mss als je met volledige naam komt het mij wat te binnenschiet.

Quite shaqly in die richting. Want cervix heeft w3 ook gewonnen na een fusie met dtw. Nieuwe naam was de alliantie
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb mijn afbeelding gespiegeld.
Ben samen met mijn nieuwe titel nu een nieuw persoon.
Acceber is de naam :eek:
 
Reactiescore
1.037
Goeie wereld, fijn dat er zonder shady deals gespeeld kon worden hè Aldo:tongue:
 
Reactiescore
853
Fijn om te zien dat er nog een aantal oude bekenden spelen want volgens mij veel nieuwe gezichten of mensen die mij niet bepaald bekend lijken. En zou goed kunnen herinner met nog enkel w14, w23 en w43 levendig. Alle andere werelden waar ik (kort) gespeeld heb zijn enorm vaag nu hahah
Welk account op 43 dan? :eek:
 
Bovenaan