De Heilige Oorlog

DeletedUser79332

Guest
Lees je pm even. Toch weer toevallig jij dat het weer op het forum moet gooien he.

Thnx voor de heads up. Ik was van die PM wisseling nog niet op de hoogte.
Goed dat je er over in gesprek bent met Wouter. Ik zal het dan ook laten rusten. Kreeg dit in de teamchat mee en had nog niet gelogged vandaag.

Misschien moeten beide leidingen nog eens even om de tafel over CFen. Als wij het namelijk doen moet dat ook recht getrokken worden net zoals jullie het bij ons doen/deden. Misschien dat er dan toch iets niet duidelijk is omtrent de cf afspraken.
 
Reactiescore
37
Stel u eens voor dat er clusterfuck regels zouden bestaan in 4 op een rij

20378498_2.jpg
 
Reactiescore
30
Clusterfuck afspraken moet je gewoon niet maken. Helemaal niet als mensen onbetrouwbaar zijn zoals bij Koh.
 

DeletedUser79332

Guest
Onbetrouwbaar zou ik niet meteen zeggen.

Misschien een verkeerdere interpretatie van CF. Of niet goed kijken en gewoon edels sturen.
 

DeletedUser80547

Guest
Vind het wel heel raar dat je eerst een forum post op het AF gaat typen over iets zonder überhaupt eerst op je eigen account te loggen :rolleyes:
 

DeletedUser79332

Guest
Vind het wel heel raar dat je eerst een forum post op het AF gaat typen over iets zonder überhaupt eerst op je eigen account te loggen :rolleyes:

Ik ga ervan uit dat als mijn team zegt dat er iemand loopt te CFen dit correct is. Zeker als er dan ook printscreens voorbij komen. Dus ja het zijn Cfs, daar heb ik gewoon gelijk in.
Dat er dan niet gezegd wordt dat hij een PM heeft opgestart is idd ons te verwijten en daar heb ik volgens mij al op gereageerd. Maar nogmaals sorry daarvoor.

Feit blijft wel dat er dus Cfs heen weer gaan. Dus dan hoop ik maar dat dit een goede stap is naar het herzien/of verduidelijken van de afspraken.
 

DeletedUser47003

Guest
Vind het wel heel raar dat je eerst een forum post op het AF gaat typen over iets zonder überhaupt eerst op je eigen account te loggen :rolleyes:

Als er door de spelers die op dat ogenblik aan het spelen zijn op dat account (zoals dat Je-main ook vermeld) op skype wordt gezegd dat er weer CF's zijn en ze tonen het eventueel aan met een screen of iets dergelijks dan heeft ie toch bewijs genoeg lijkt me. Dat er dan niet meteen gecommuniceerd wordt dat ze in gesprek zijn met KOH hierover is iets heel anders.
Sommige accounts met meerdere spelers kicken elkaar niet onnodig van het account namelijk ;)
 

DeletedUser80547

Guest
Het feit dat je liever EERST moord & brand op het forum schreeuwt inplv. in gesprek te gaan met de partij (via PM) ingame, zegt voor mij in principe al genoeg...
Maar prima excuses zijn aangeboden & zand erover.
 
Reactiescore
323
Ik vind het al belachelijk dat PN voor de tweede keer al gecft wordt en weer die dorpen niet terugkrijgt. Wat zijn afspraken voor KOH nog waar dan? Zeker als een leider al de afspraken verbreekt.
 
Reactiescore
30
zolang het voor u ok is dat het past is het goed. ik weet dat jij niet bij mij past. zoek je nu even een passend antwoord? of pas je?

Mooi! Op ieder potje past een deksel. Jij bent niet mijn potje of mijn deksel. Maar gelukkig is er altijd nog afdekfolie;)
 

DeletedUser47003

Guest
U vader had beter ook wat folie gebruikt ;)

1: Bestudeer uw zin nog eens (tip: in mijn zin staat een duidelijke hint naar wat je moet kijken).
2: Denk dat we dan even goed hetzelfde over jouw vader mogen zeggen precies als je je tot dit niveau moet verlagen.
3: Groei toch op man, Kenomieke heeft al weinig inhoudelijk nuttigs te vertellen maar jij doet precies hetzelfde.

Conclusie: neem een herhalingslesje Nederlands en gooi fatsoenlijke modder terug ipv meteen iemand te moeten aanvallen. Ja kenomieke is ook niet mijn favo forumposter maar iemand persoonlijk aanvallen is voor niets nodig.

Edit: geldt natuurlijk ook voor hieronder...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
37
1: Bestudeer uw zin nog eens (tip: in mijn zin staat een duidelijke hint naar wat je moet kijken).
2: Denk dat we dan even goed hetzelfde over jouw vader mogen zeggen precies als je je tot dit niveau moet verlagen.
3: Groei toch op man, Kenomieke heeft al weinig inhoudelijk nuttigs te vertellen maar jij doet precies hetzelfde.

Conclusie: neem een herhalingslesje Nederlands en gooi fatsoenlijke modder terug ipv meteen iemand te moeten aanvallen. Ja kenomieke is ook niet mijn favo forumposter maar iemand persoonlijk aanvallen is voor niets nodig.

Edit: geldt natuurlijk ook voor hieronder...

van jou ga ik ook nooit fan worden :)
 
Bovenaan