Stab lijst

Reactiescore
1.278
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
In kakaka allemaal noobs, kut. Dat ik hier gewoon een blind oog voor had.. Bedankt om me dit te doen inzien! Alleen dan jammer dat deze stam al dingen heeft bewezen, nu Babe nog?
 
Reactiescore
453
Bij het niet functioneren van een MB of DU kan je zo iemand uiteraard dumpen al geef je hem eerst een deftige NAP als opzegtermijn. Evenals je een niet functionerende stamgenoot een NAP aanbiedt bij het ontslaan uit een stam. Iedereen op TW heeft het recht om niet zomaar plotseling inc's te krijgen van spelers waar je afspraken mee hebt lopen ... hoe groot of klein je ook bent. Dat valt onder fair play.

Ik vind toch twee punten erg bijzonder aan het verhaal.
1: De sterke opmars van KAKAKA wordt gebruikt als argument om deze speler op te ruimen.
In plaats van direct de aanval te openen had er gezocht kunnen worden naar compromissen. Elke speler kent het wel dat ineens een MB of DU op je front ligt ... je kan altijd aanbieden aan zo'n speler om te verplaatsen(jumpen). 404 Had deze situatie beter moeten inschatten zodat ze tijdig aan het jumpen of dumpen van de MB(met NAP) hadden kunnen beginnen. Fout inschat shit!Je kan natuurlijk niet je eigen fouten herstellen door de normen en waarden overboord te gooien en uiteindelijk hier de MB de dupe van laten zijn.
Hiernaast heeft de samenwerking tussen de speler en 404 natuurlijk niks met KAKAKA te maken, KAKAKA is een partij die hier geheel buiten staat.

2: De speler wordt zomaar geinternt.
Vind het bijzonder dat er over internen gesproken wordt zonder toestemming van de speler zelf. De dorpen worden toegeëigend door 404, maar volgens mij volledig onterecht. Een speler is akkoord gegaan om de functie van MB te vervullen dit is dus geen DU. Een speler geeft akkoord dat hij troepen voor jou wilt clearen in ruil voor bescherming, maar dit betekent niet dat je zijn dorpen 'bezit'. Hoe je dan een speler geen 24u geeft om te reageren, maar het wel internen noemt is mij echt een raadsel.

Er worden dorpen onrechtmatig toegeëigend waarbij het mogelijk verliezen van dorpen aan KAKAKA belangrijker wordt geacht als het nakomen van afspraken. Een zuivere stab volgens mij. Ik hoop dat 404 nog goed wil laat zien... een mooi begin zou zijn om afstand te nemen van de keuzes van Jaap/Erik en de benadeelde speler compenseren voor de geleden schade.

kijk eindelijk een die wel fatsoenlijke onderbouwde posts kan maken, ik ben nog even aan het proberen contact te leggen met team alexandria voor een ophelderende post hier over.

dit komt later vandaag dus.

ik kom zo wel even met een andere post.
 
Reactiescore
453
de meesten hier weten dat ik een prater en een uitzoeker ben, ook wel een loodgieter genoemd ik probeer alles bij elkaar te houden zonder dat er mensen achter blijven.

ik heb dagenlang calls gevoerd de meeste samen met wouter van slash, de mensen die het aangaat weten wie dat is.

ook heb ik calls gevoerd met de overige leiding van 404 flink gesproken om een plan uit te werken waarbij alles bij elkaar kon blijven maar helaas na flink veel overleg te hebben gevoerd waren er 2 spelers die het niet eens konden worden met de nieuwe plannen dus is alles overboord gegooid en zijn slash en schedel gekicked omdat we een 'coup' / 'slashxit' wouden gaan doen heel jammer want als lucky en predec akkoord waren gegaan bleef de hele stam bij elkaar en konden we de fronten stacken en een mooie strijd tegen KAKAKA en BABE beginnen, maar helaas dit gaat nu niet meer gebeuren schedel en alexandria lopen helemaal vol de incomings uit KAKAKA die meteen een slaatje wilt slaan uit deze stab.

hier even het berichtje van de kick, dan hebben we die alvast staan

w66clamgez.png

het gaat mij teveel tijd kosten om alle overleggen te plaatsen die zijn gevoerd, er gaat nu een 'waarom hebben jullie niet een forum post gemaakt' discussie komen nou om het volgende.

allereerst, was schedel nou leiding in 404 of niet?

ik heb zoals vermeld op de forums en in de discord chat van 404 tijdelijk de leidings functie op me genomen omdat ik inzag dat er veel moest veranderen maar dat was te doen met her en der een passing binnen 404.

Robin van mulgrut ( leider mercy) Dimitri van bigbanaan ( hoofd leider 404) en Eric van schedel (tijdelijk leider van 404 ) hebben diverse calls gehad om mijn plan uit te werken, het plan zat goed in elkaar en zou betekenen dat er wat geschoven moest en dat er wat accounts een stuk steviger in hun schoenen zouden staan

6yzxw2.png
11nlhjp.png
vibqzi79pt.png
6q4dwv.png
jxdtkbxw.png

. de dag voordat wij ons plan op het forum wouden zetten, waarom deden jullie dat niet meteen? nou omdat we niet zonder een goed onderbouwd plan iedereen de grote veranderingen wouden tonen en omdat we eerst wat mensen wilden spreken die zouden moeten schuiven van stam, want als die nee zeiden dan kon het al niet doorgaan maar toen !liep alles mis! slash heeft (logisch want dit is niet netjes maar we zouden een NAP afspreken en dan was het maar zo) een plan uitgewerkt om de kleine spelers in 404 en mercy en de eigenwijze leiding daar te laten vallen en alleen met een aantal actieve leden een goede phalanx neer te zetten waaruit we genoeg deff konden krijgen voor oorlog tegen overig 404 babe en kakaka en hij gooide dit op het forum de dag voordat wij de leiding van 404 en mercy ons plan wilden preseteren.

toen is er opnieuw heel veel onderhandeld en was bijna iedereen akkoord behalve de spelers predec en lucky aan het zuidfront, we wilden hun front kleiner maken ( predec moest +/- 15 dorpen afstaan maar zou daarvoor safe dorpen terug krijgen) ik zat op het moment van overleg in de bus naar mijn nieuwe opleiding om te gaan beginnen aan een dagje school en vroeg aan de hiervoor genoemde spelers om hun die avond te kunnen spreken en het plan uit te leggen waarbij overleg dus meteen mogelijk was, maar dat wilden ze niet ze wilden graag alvast wat informatie hebben.

k4tmka

qqeajygofl

k4tmka.png

qqeajygofl.png

r85p9ss.png

r85p9ss

kcl8lacr

kcl8lacr.png

ar4401.png

gzqz731z.png
17pa00mv7by
zoals jullie kunnen zien spreek ik de waarheid, hoe iemand soms genoemd werdt of hoe ik soms praat is niet helemaal goed dat begrijp maar helaas kende iedereen elkaar niet zoals ik hun ken/mag

ik zou graag willen voorstellen aan KAKAKA die nu een massa op schedel en alexandria aan het gooien. geef ons even de tijd wij zijn ook maar mensen.

Eric
Team schedel
Ex leider 404

en nick, mocht dit 'prive informatie zijn' sry het moet even.

en ja ik ben een accountant in opleiding geen nederlands docent
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.931
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
de meesten hier weten dat ik een prater en een uitzoeker ben, ook wel een loodgieter genoemd ik probeer alles bij elkaar te houden zonder dat er mensen achter blijven.
17pa00mv7by

Loodgieters moeten buizen lassen zodat ik geen overstromingen krijg en verder hun mond houden. Zou jij ook moeten doen.
 

DeletedUser76315

Guest
Wat een verslag, zijn boeken van harrysnotter die minder langdradig zijn :eek:
 
Reactiescore
453
Excuses allemaal, wist niet dat er zoveel informatie behoefte hadden.

als het goed staan de afbeeldingen in spoilers en is nu het meeste wel gezegd.

Ik weet nou net niet of dat iets positiefs is...

ach ja, het is gegaan zoals het is gegaan ik heb mijn best gedaan.

dimitri van bigbanaan heeft de stekker uit de onderneming getrokken

hallejulah

Eric
Co speler team schedel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69569

Guest
Laatste post ging perongeluk, dit was niet de bedoeling. Ik zal vanavond met een volledige verklaring komen.

Excuses voor de late verklaring maar zoals jullie wel begrijpen zijn we even druk geweest de stabbers te verwijderen..
 

DeletedUser76315

Guest
Laatste post ging perongeluk, dit was niet de bedoeling. Ik zal vanavond met een volledige verklaring komen.

Excuses voor de late verklaring maar zoals jullie wel begrijpen zijn we even druk geweest de stabbers te verwijderen..
Hey heb je weer je podium nodig? Dacht dat jullie hadden gezegd tegen mephitis dat 404, kaka, inni samen gingenwerken tegen Snow!?!?! schijnt niet helemaal te kloppen... onder valse voorwaarde leden binnen proberen te houden? :(
 
Reactiescore
453
Hey heb je weer je podium nodig? Dacht dat jullie hadden gezegd tegen mephitis dat 404, kaka, inni samen gingenwerken tegen Snow!?!?! schijnt niet helemaal te kloppen... onder valse voorwaarde leden binnen proberen te houden? :(

dit zou ik dan wel heel graag willen zien to be honest

Zouden de mensen met een post om mij te helpen of een post van kan je afbeeldingen niet zien deze willen verwijderen?

dat houdt het overzichtelijk voor de rest

Hartelijk bedankt

Eric
Team schedel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan