Stab lijst

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hij begon erover? "leer aub ab" Noob

Huts aa niffo
 
Reactiescore
1.365
ABN
[initiaalwoord] , [afkorting] de afkorting voor algemeen beschaafd Nederlands, een verouderde term voor Standaardnederlands.
AN is idd de moderne term ja, maar ik blijf daarom mooi stellig abn zeggen. Is niet fout.

Heb gewoon gelijk knul.

Dan mag je idd zoals dhr enjoy zegt, gewoon jouw stam ook wat bijleren met hun domme straat gebrabbel.

Ach, weet toch dat ik niet alleen op ano zit, dus dan ga jij jouw oude cotje oa ook belachelijk maken. :D

2,2m oda en 1,8m odd vind ik wel een belachelijke verhouding though ;).
Das zoals ik al zei defbashen, zodat het geen intern lijkt en dan wachten totdat de off doodgelopen is op ons en dan de offdorpen pakken :). Ga maar lekker nee zeggen, maakt mij niet uit. Heb toch gelijk.
Zie namelijk helemaal geen incs verdwijnen namelijk.
Dus maar lekker kak kak kak praten. :)

Maar ga niet meer met jochies in discussie, merk al dat jullie toch stellig blijven.

Dag noobje rob e.d.
 
Reactiescore
7.931
Post hier gewoon rappies van alle Def die gecleard is om die noobs stil te houden. Ik snap echt niet hoe zo achterlijk kan zijn dit een intern te noemen. Dat Haze jullie aanvalt geen idee, misschien vinden hun jullie ook net zo achterlijk dat ze maar besloten om clears te gooien.
 
Reactiescore
7.931
Echt hoe the fuck kun je dat denken lol, geen Def clear posten want je gelooft het toch niet?? Waarom zou iemand een volledige Def account clearen om het op een intern te doen lijken? Babe internt alles wat los en vast zit, welk voordeel is er uberhaupt voor ons behalen?
 
Reactiescore
7.931
Ik las pas zijn laatste post, onbegrijpelijk hoe je zo dom kan reageren. Ik dacht dat heer Jeffrey dat was maar dit slaat alles
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ja net alsof internen zo erg is dat je beter maar kan doen alsof je iemand gecleard hebt...
 

DeletedUser73162

Guest
Echt hoe the fuck kun je dat denken lol, geen Def clear posten want je gelooft het toch niet?? Waarom zou iemand een volledige Def account clearen om het op een intern te doen lijken? Babe internt alles wat los en vast zit, welk voordeel is er uberhaupt voor ons behalen?

Rustig ademhalen. Er zijn ook domme mensen op de wereld.
 
Reactiescore
1.278
Iets klopt er niet in de logica dat een intern wel gemaskeerd wordt door alle DEF te bashen, maar toch in de tussentijd de OFF opzichtig doodgelopen wordt op BABE.
Buiten dat dit opzichtig is kan ik denk zo'n 50 targets opnoemen die voor KAKAKA meer zouden opleveren en hiernaast niet de 'intern' zouden openbaren.
 
Reactiescore
182
Denk je echt dat wij 30+ clears doodlopen voor ons imago? Wij zijn kakaka, iedereen haat ons al hahaha. Als we interns konden krijgen zouden we deze gewoon pakken hoor, dat hoeven we niet te verbergen, wij zijn voorlopig de enige stam die al effectief iets gedaan heeft op deze wereld. De ODA en ODD verhouding van toen we op wife gingen was ook in ons voordeel, en dat was zeker geen intern.
 
Reactiescore
239
Wife was toch wel een intern? Check die verhouding, dat kan niet anders dan een intern zijn. Waarom zou ik verder kijken dan mijn neus lang is?
 

DeletedUser27011

Guest
Tazzz jij bent izjen mierenneuker

Dat dit geen ABN of AN is komt door het overmatig alcohol gebruik door sommige kakaka spelers.

Hij begon erover? "leer aub ab" Noob

Huts aa niffo

Wil graag meedoen aan de discussie, maar ik begrijp de helft van jullie antwoord niet :(.



Blijkbaar gaan we hier ook nog 6 dagen verder mieren neuken of het nu al dan niet een intern is...
Who cares? Iedereen zal al zijn deel geïnterd hebben denk ik, toch?
 
Reactiescore
1.365
Echt hoe the fuck kun je dat denken lol, geen Def clear posten want je gelooft het toch niet?? Waarom zou iemand een volledige Def account clearen om het op een intern te doen lijken? Babe internt alles wat los en vast zit, welk voordeel is er uberhaupt voor ons behalen?

Intern? Denk dat het voor een paar accounts in onze stam wel zo is ja.
Wij vinden ook dat op kakaka allemaal noobs zitten hoor, dus we kunnen elkaar de hand schudden.

Het haze hebben we nog NIKS te maken mee gehad, nog nooit aangevallen zelfs.
Dus die poep kunnen jullie weer in jullie mond stoppen. :)

En daarnaast vinden wij kak kak kak ook dom, kunnen wij elkaar WEER de handen schudden.

Goh, wat hebben wij toch veel overeenkomsten :eek:

Iets klopt er niet in de logica dat een intern wel gemaskeerd wordt door alle DEF te bashen, maar toch in de tussentijd de OFF opzichtig doodgelopen wordt op BABE.
Buiten dat dit opzichtig is kan ik denk zo'n 50 targets opnoemen die voor KAKAKA meer zouden opleveren en hiernaast niet de 'intern' zouden openbaren.

Dit is precies waarom ik ze nou niet geloof, waarom ik niet geloof dat dit puur gebashed is.
Als ze de off hadden laten staan, had ik niks gezegd, dan is het puur runnen.. Dit is gewoon TE toevallig..
 

DeletedUser79777

Guest
Hot chicks dude,

hoelang ga jij je hier nog belachelijk lopen maken? Want het is hier serieus pijnlijk aan het worden hoor....

Heb een beetje zelfrespect, en ga gewoon ergens anders trashposten !!!
 
Reactiescore
7.931
Haha al die clears doodlopen om de vijand te doen denken dat je niet aan het internen bent. Echt we geven geen fuck om meningen van een ander, er is totaal geen meerwaarde om zoiets te doen. Blijf maar lekker in die simpele wereld van je.
 

DeletedUser73646

Guest
Vind wel beetje zwak dat mijn reactie wordt verwijdert forum mods?? Explain pls
 
Bovenaan