Stab lijst

DeletedUser79878

Guest
5ca6fa86778a71b8cca1fa4e00116434.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
In feite spreekt hij niet over een intern maar over het al dan niet komen spelen van vape op ons account. Is niet zo uitzonderlijk dat mensen een weggespeeld account op hun account laten als ze wel wat deftig werk hebben laten zien. Dus het antwoord is neen, hij komt niet! Misschien iets voor 404?
 
Reactiescore
1.278
Bij het niet functioneren van een MB of DU kan je zo iemand uiteraard dumpen al geef je hem eerst een deftige NAP als opzegtermijn. Evenals je een niet functionerende stamgenoot een NAP aanbiedt bij het ontslaan uit een stam. Iedereen op TW heeft het recht om niet zomaar plotseling inc's te krijgen van spelers waar je afspraken mee hebt lopen ... hoe groot of klein je ook bent. Dat valt onder fair play.

Ik vind toch twee punten erg bijzonder aan het verhaal.
1: De sterke opmars van KAKAKA wordt gebruikt als argument om deze speler op te ruimen.
In plaats van direct de aanval te openen had er gezocht kunnen worden naar compromissen. Elke speler kent het wel dat ineens een MB of DU op je front ligt ... je kan altijd aanbieden aan zo'n speler om te verplaatsen(jumpen). 404 Had deze situatie beter moeten inschatten zodat ze tijdig aan het jumpen of dumpen van de MB(met NAP) hadden kunnen beginnen. Fout inschat shit!Je kan natuurlijk niet je eigen fouten herstellen door de normen en waarden overboord te gooien en uiteindelijk hier de MB de dupe van laten zijn.
Hiernaast heeft de samenwerking tussen de speler en 404 natuurlijk niks met KAKAKA te maken, KAKAKA is een partij die hier geheel buiten staat.

2: De speler wordt zomaar geinternt.
Vind het bijzonder dat er over internen gesproken wordt zonder toestemming van de speler zelf. De dorpen worden toegeëigend door 404, maar volgens mij volledig onterecht. Een speler is akkoord gegaan om de functie van MB te vervullen dit is dus geen DU. Een speler geeft akkoord dat hij troepen voor jou wilt clearen in ruil voor bescherming, maar dit betekent niet dat je zijn dorpen 'bezit'. Hoe je dan een speler geen 24u geeft om te reageren, maar het wel internen noemt is mij echt een raadsel.

Er worden dorpen onrechtmatig toegeëigend waarbij het mogelijk verliezen van dorpen aan KAKAKA belangrijker wordt geacht als het nakomen van afspraken. Een zuivere stab volgens mij. Ik hoop dat 404 nog goed wil laat zien... een mooi begin zou zijn om afstand te nemen van de keuzes van Jaap/Erik en de benadeelde speler compenseren voor de geleden schade.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
239
Gelieve deze actie niet te veralgemenen richting 404.
Wij hebben niets te maken met deze stab.
Integendeel slash & schedel hebben ons zelf gestabbed.
Vandaar dat ze zonet per direct uit de stam zijn geflikkerd.
Iedereen die mee heeft gedaan zal op termijn volgen.

Officieel bericht:

Graag had ik jullie willen informeren dat er enkele spelers binnen 404 onder leiding van schedel en slash het blijkbaar een leuk idee vonden om de boel wat op te naaien en samen te spannen tegen de zuid leden.

Ze vinden het leuk om de de stam te stabben en waren van plan om met een aantal leden een nieuwe stam op te richten.
Tevens wouden ze ook een aantal leden van ons verplicht laten internen en/of laten stoppen.
Als iemand dit weigerde dreigt schedel met een oorlog tussen noord 404 en zuid 404.

Wij van zuid 404 zijn helemaal klaar met hun.
De zuidspelers van 404 hebben de stam samen opgericht in het begin van deze wereld, de meeste spelers kennen elkaar personelijk en gaan door dik en dun voor elkaar.

Wij willen NIET geassocieerd worden met spelers zoals slash & schedel + aanhang.
Stabben naar ons toe + wat met mfmbeesd gebeurde kan gewoon niet.
Zelfs na al die vvs die we draaide op schedel en al de os dat onze stam zond naar daar....

We gaan dan nog liever strijdend ten onder dan met dit soort mensen samen te spelen. (ookal gaan we winnen van ze!!)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Succes aan beide kampen! Mogen de minst idiote winnen!
 
Reactiescore
1.365
Zijn niet de enige die aanvallen hoor.. ;)
Dus jullie geloofwaardigheid is rip xd.
Jammer jongens.
Mooiste is nog hoe jullie erop ingaan, zegt al genoeg :D.
Thanks voor de info.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja, wij lopen al onze off dood voor het niet op een intern te laten lijken! Niemand had verder nood aan offence in de stam, iedereen zei "ja doe maar de publieke opinie is wat telt!".
Zitten hele nacht te timen, wantja diezelfde publieke opinie telt!
Pakken gewoon frontdorp per frontdorp ipv een cf ergens diep om het makkelijker vooruit te laten gaan, wantja diezelfde publieke opinie telt!

Begin je door te hebben hoe debiel je overkomt Christiaan?
 
Reactiescore
1.365
Ja, wij lopen al onze off dood voor het niet op een intern te laten lijken! Niemand had verder nood aan offence in de stam, iedereen zei "ja doe maar de publieke opinie is wat telt!".
Zitten hele nacht te timen, wantja diezelfde publieke opinie telt!
Pakken gewoon frontdorp per frontdorp ipv een cf ergens diep om het makkelijker vooruit te laten gaan, wantja diezelfde publieke opinie telt!

Begin je door te hebben hoe debiel je overkomt Christiaan?

Nee niet echt man. Heb gewoon bewijs uit mn stam. :)
Uiteindelijk heb je het welles nietus spelletje.
Of haze lui zijn zo fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking noob dat ze hun off ''toevallig'' op ons bolwerk sturen en niet dodgen en de off gebruiken om te recappen. Denk je dat al die haze lui zeggen van:''Goh! laten we ff dodgen en alles naar het bolwerk van babe sturen, dan komt het vast wel goed met al die clears!'' Neem aan dat die lui wel wat weten.
Die logica kan er bij mij niet in.

Wel toevallig dat jij mn naam weet :eek:.

Natuurlijk telt de opinie, want jullie gooien ook altijd 100 spotprenten eruit omdat er 1 speler gedist/gesloopt is door jullie :p. ''oh kijk ons goed zijn'' Hebben de grootste waffel hier op het af, moet ook alweer wat zeggen.

''hoe komt vape aan z'n odd''
Jullie hebben er vast clears op gestuurd en dat hij alles toevallig laat staan zonder enkele dorpen te stacken. Anders hadden jullie ook niet zo'n hoge verslagen eenheden shizzl in 1 dag toch? Da's logisch denken. Als hij zn off had laten staan, was het meer geloofwaardig geweest. Niet op ons bolwerk gooien. :eek:

Heb nu wel genoeg geluld, hier komt het wel op neer. Robbert/Hidde en de andere flippo. :)
 

DeletedUser73162

Guest
Nee niet echt man. Heb gewoon bewijs uit mn stam. :)
Uiteindelijk heb je het welles nietus spelletje.
Of haze lui zijn zo fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking noob dat ze hun off ''toevallig'' op ons bolwerk sturen en niet dodgen en de off gebruiken om te recappen. Denk je dat al die haze lui zeggen van:''Goh! laten we ff dodgen en alles naar het bolwerk van babe sturen, dan komt het vast wel goed met al die clears!'' Neem aan dat die lui wel wat weten.
Die logica kan er bij mij niet in.

Wel toevallig dat jij mn naam weet :eek:.

Natuurlijk telt de opinie, want jullie gooien ook altijd 100 spotprenten eruit omdat er 1 speler gedist/gesloopt is door jullie :p. ''oh kijk ons goed zijn'' Hebben de grootste waffel hier op het af, moet ook alweer wat zeggen.

''hoe komt vape aan z'n odd''
Jullie hebben er vast clears op gestuurd en dat hij alles toevallig laat staan zonder enkele dorpen te stacken. Anders hadden jullie ook niet zo'n hoge verslagen eenheden shizzl in 1 dag toch? Da's logisch denken. Als hij zn off had laten staan, was het meer geloofwaardig geweest. Niet op ons bolwerk gooien. :eek:

Heb nu wel genoeg geluld, hier komt het wel op neer. Robbert/Hidde en de andere flippo. :)

Hahaha wat ga jij je voor je kop slaan als je erachter komt dat wat wij zeggen tóch wel waar is hahahahaa
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nja vraag men skype maar via via en stuur het bewijs maar door, kan niet wachten. Want bewijs voor iets dat niet zo is, das gekte. Enja dan moet je toch meer openminded zijn als dat er niet in kan, want das de realiteit.

Verder grappig dat je denkt dat wij echt wakker liggen dat iemand een spotprent zou maken, steek jouw verstand in een vogel en dat beest vliegt achteruit, laat staan dat je je hersenspinsels zou vertalen in een spotprentje.

ps: ik lees het wel maar morgen dan dat bewijs, heb je tijd genoeg om nog een complottheorie te bedenken rond dat 'bewijs'!
 
Reactiescore
1.365
Mooiste blijft nog dat jullie er serieus op in gaan. :)
En mensen die niet weten wat ''feces'' is noem ik ookal dom. :p

Bewijs dat ik dingen mag beweren zie je toch?
Er lopen toch duidelijk clears..
Jullie pakken dus geen lege off dorpen, die weg zijn.
En je hebt niet goed gelezen, heb alles al getypt.

En als jullie toch gelijk hebben, hebben jullie gelijk toch?
Boeie, discussies kunnen gewonnen en verloren worden.
Ik heb alle reden toe om dat te zeggen, niet?

Of in jullie taal: HAHAHAHAHA JA MAN ALS JIJ NIET WEET BEN JIJ FOKKING DOM NIFFO. =.=
Leer aub abn xd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wist je dat het niet meer ABN is maar AN? Mooi dat je begint over de Nederlandse taal en dan jezelf alweer belachelijk maakt. En nee dat zijn geen bwijzen, enkel bewijzen dat hij dom met zijn off omspringt, niet dat wij zouden internen.

Doei Christiaan, ano suckt
 

DeletedUser27011

Guest
Wist je dat het niet meer ABN is maar AN? Mooi dat je begint over de Nederlandse taal en dan jezelf alweer belachelijk maakt. En nee dat zijn geen bwijzen, enkel bewijzen dat hij dom met zijn off omspringt, niet dat wij zouden internen.

Doei Christiaan, ano suckt

Als we over AN & ABN gaan beginnen, vraag je eerst even of je mede KaKAKa'ers ook wat meer hun best gaan doen?
Typen als kleine kinderen (mag van mij). Maar ga dan niet op een ander z'n spelling zagen...
 

DeletedUser73162

Guest
Als we over AN & ABN gaan beginnen, vraag je eerst even of je mede KaKAKa'ers ook wat meer hun best gaan doen?
Typen als kleine kinderen (mag van mij). Maar ga dan niet op een ander z'n spelling zagen...

Tazzz jij bent izjen mierenneuker
 
Bovenaan