Stab lijst

DeletedUser73162

Guest
404 is wanhopig voor nieuwe dorpen. Lastig he, dat aanvallen van grote spelers.
 
Reactiescore
7.918
Snap ik dat je dat hebt. Zullen we een BG anders aangaan? Kunnen we even samenwerken en de volgende nacht treinen we je omdat we vinden dat je niet snel genoeg reageert. Deal?
 
Reactiescore
3.452
Dus hij wordt aangenomen als Mb,maar wordt als du misbruikt?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Verwacht je dat een MB dan overactief is? Als ze actief waren hadden ze wel wat meer gegroeid hoor. En een paar uur niet reageren is het criterium om onbezoldigd te stabben? Stabben is 1 ding, het blijven goedpraten is een tweede. Is in ieder geval duidelijk waar vuil spel gespeeld wordt, en waar niet.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik vind dat 404 ook eens moet kijken naar het feit dat iemand die Jaap130 heet ons wijs wil maken dat hij Erik met een C heet.
Dikke catfish dit!

Nee maar ik zie niet hoe dit zoals het er nu staat geen stab is in Jaaps oogjes xD
 

DeletedUser73646

Guest
Hahahahaha wat een wanvertoning.


@Heer Jeffrey wat is jouw mening rond dit verhaal? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:


Ik blijf hier nog steeds bij. Ik heb het nagevraagd over de stab. Maar het lijkt mij eerder om een mb te gaan die niet functioneert. En als je als mb niet reageert op je moraal heer en wel kan reageren op andere spelers, lijkt mij iets niet te kloppen. En zover ik weet is er ook een pm gedaan dat het mb schap werd opgezegt. Hier reageerde de des betreffende speler niet op. Tot dat er edels kwamen en ze verhaal naar buiten bracht.

Waarom moet ik dit allemaal opzoeken:0

Zelf een pm sturen lijkt me kleine moeite maja.

En wat betreft 404 leiding. De loodgieter is langs geweest en ze werken nog steeds en zijn nog steeds een van de beste leiders van de afgelopen jaren.


Hoe gaat het met kakakakatapult plannen boys?
 

DeletedUser79878

Guest
Nog geen kata gebruikt door ons, kan 404 niet zeggen.
Nog geen stab gedaan door ons, kan 404 niet zeggen.
Topleiding hier, kan 404 niet zeggen.

Kan je mij even de pm sturen waar hij ontslagen wordt als mb? Want beetje lullen zonder bewijs kan iedereen :)

En tja dat jij nog steeds achter je post staat laat enkel zien dat jij een perfect lid bent voor 404, jullie hebben duidelijk hetzelfde gebrek aan gezond verstand.
 
Reactiescore
7.918
En als je als mb niet reageert op je moraal heer en wel kan reageren op andere spelers, lijkt mij iets niet te kloppen. En zover ik weet is er ook een pm gedaan dat het mb schap werd opgezegt. Hier reageerde de des betreffende speler niet op. Tot dat er edels kwamen en ze verhaal naar buiten bracht.

42ee514abbade0784e7c0ed934725e36.png


Nee, hij moest zijn dorpen leegzetten en reageert de volgende ochtend al. Kortom, samenwerking wordt stopgezet en gelijk worden er al aanvallen de deur uit gedaan, super proper man, echt top werk!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73646

Guest
Informatie van een stam voor

- 7 iq punten
- of dat ik nog iets moet bewijzen?

En btw ik ben de grootste stabber en noob dus lekker puh. Daar doet gij mij geen pijn mee:rolleyes:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Denk je dat ik vape intern? Denk je dat ik al die ODA heb geboost ook? Morgen komt hij btw
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Nee hij komt gewoon morgen spelen dat weet je toch?
 
Bovenaan