Onwaarschijnlijke boeken geschreven door Classic spelers

DeletedUser61134

Guest
wie cared er nou om sig:p

martijn heeft ook w59 als winst staan terwijl die de laatse 2 maanden er nie was:p

De enige mensen die ik serieus neem zijn de mensen die de sig leeghouden van oude werelden.
Als je alles erin moet zetten om stoer te lijken heb je duidelijk ergens een fout gemaakt in naamsbekendheid.

Ook die sollicitaties bij stammen waar ze je ervaring willen zien, 90% is altijd dom gelul of waardeloze werelden waar ze toch niks deden.
Mensen nemen mij altijd gewoon mee zonder iets te zeggen, ben gewoon in je stam en je weet het niet eens. En zolang je me niet aanspreekt heb je geen last van me buiten dat je je rang verliest op de ranglijst.
 
Reactiescore
1.278
Op zich wordt er hier wel een punt gemaakt ... misselijkmakend dat gegeil op die sigs.
 
Reactiescore
151
Er overdreven mee doen gebeurt zeker wel ja. Maar soms wel makkelijk dat mensen direct zien waar iemand ongeveer gespeeld heeft toch?
 
Reactiescore
259
T is gewoon een kleine indicatie van iemand zn ervaring in tw. Verder hecht ik er zelf persoonlijk geen grote waarde aan.
 

DeletedUser69389

Guest
wie cared er nou om sig:p

martijn heeft ook w59 als winst staan terwijl die de laatse 2 maanden er nie was:p
Wat care jij. Alleszins meer bijgedragen aan de winst dan dat jij dat hebt gedaan. Alleen al door alle spelers die ik heb binnengehaald. Ook gequit omwille van triest gedrag en de wereld was toen al helemaal klaar.
 

DeletedUser78972

Guest
Wat care jij. Alleszins meer bijgedragen aan de winst dan dat jij dat hebt gedaan. Alleen al door alle spelers die ik heb binnengehaald. Ook gequit omwille van triest gedrag en de wereld was toen al helemaal klaar.

was maar een grapje met een kern van waarheid.
haha of spelers binnenhalen ook meer is? want veel spelers hebben amper wat gedaan.
het enige belangrijke waar je deel aan hem genomen wat ik weet dan was de actie op dewitje.
maar of je nou meer heb gedaan voor de winst weet ik niet hoor? wil geen wedstrijdje prestaties houden maar denk dat je het dan niet red:p
 

DeletedUser69389

Guest
was maar een grapje met een kern van waarheid.
haha of spelers binnenhalen ook meer is? want veel spelers hebben amper wat gedaan.
het enige belangrijke waar je deel aan hem genomen wat ik weet dan was de actie op dewitje.
maar of je nou meer heb gedaan voor de winst weet ik niet hoor? wil geen wedstrijdje prestaties houden maar denk dat je het dan niet red:p
Bonaya, Dylan, Patrick, Maarten, paar van Smokin, voor brain teaser, AoD zelf bemand, Whale bemand en nog een paar. Je vergeet voor het gemak ook eerdere acties en massa's et cetera.
 

DeletedUser78972

Guest
dan waren maarten en bona idd een van je grootse aandelen voor de winst ja:p
 
Reactiescore
86
Sorry hoor, maar wie ben jij om zo uit de hoogte op mij te reageren? laten we het in ieder geval gelijkwaardig laten in plaats van de manier van jou aan te gaan nemen.
Nogmaals voor jou één keer, ik vermeld in mn sig de werelden waar ik de meeste tijd in heb gestoken en per wereld welke stam(men) dat waren. En in geneen van de stammen heb ik van A tot Z een bijdrage geleverd, wat blijkbaar voor jou wel een voorwaarde moet zijn om het in je sig te laten zetten, maar wel heb ik daar in ieder geval fatsoenlijk wat energie in gestoken. Verder hoef jij niet te oordelen over mijn TW carriere en de opmerking van een tactisch moment stoppen slaat kant nog wel, ik ben op een wat minder fijne manier uit Choice gezet / zag de noodzaak om daar te gaan vertrekken. Is al een tijd geleden en heb de exacte reden niet meer helder maar dat is wel wat ik mij herinner.

De laatste zinnen zijn mij totaal onduidelijk. Welke vv heb je het uberhaupt over? en 'keer op keer' iets weten te flikken? Hoe verder je betoog hoe meer mij alles een raadsel wordt.

Volgens mij heb ik dat toch echt nu al een aantal keer gezegd. Dus bij deze 'normaals voor jou één keer' :redface:: ik ben een speler die van de eerste tot de laatste dag in Creed! heeft gezeten en die daarom het volste recht heeft om in dit geval over je sig wat te zeggen. Nergens heb ik overigens gezegd dat je van A-Z een bijdrage moet hebben geleverd om een stam in je sig te zetten. Het tegenovergestelde zelfs. Ik heb enkel gezegd dat je onmogelijk zoveel aan een account, laat staan aan een stam (zeker in die fase van het spel) kan hebben bijgedragen in zo'n korte periode dat het te verantwoorden is om een stam (zeker een stam met een bekende naam als Creed!) in je sig te zetten. Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor, lees het anders nog even een paar keer rustig terug:wink:.

'Het is me niet meer helder', 'Het is me totaal onduidelijk', 'Het is me een raadsel'. Terugkerende woorden in je posts. Jammer maar helaas weet ik het nog wel, dus ook daarom heb ik zeker een reden om over jou te oordelen. Die VV was de VV van Borno waarmee je de NAP tussen jouw stam en We Can (mijn stam) brak op CL7, de reden dat je je genoodzaakt zag om te vertrekken was (vast en zeker onder andere redenen) dat het erg heet onder je voeten werd, en de keer op keer iets weten te flikken slaat op de talloze klessiks (en andere werelden) waar je tegenover mij/ons stond en toch altijd weer, dan wel zelf, dan wel via je stam, bij stinkende zaakjes betrokken raakte.

E: Ben er inmiddels wel weer klaar mee. Ik heb mijn punt gemaakt en jij blijft koppig aan je sig vasthouden. Succes ermee!

Discussiëren in het goede topic doe je zo -Iedereen op het classic af

"Discussiëren doe je zo" by Dr. Hannibal Lecter:tongue:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.541
Ik snap sws niet waarom iemand Creed in zijn sig zou willen zetten. Dat is toch die stam die een paar x op punt van uiteenvallen stond, een BG had met een hele grote partij in de wereld en zo 2 vs 1 met een grote overmacht de wereld won tegen Choice die amper een deftige speler hadden waarvan de leider Castiel al heel erg vroeg in de wereld werd weggespeeld. Toen die waren verslagen wonnen ze samen met die andere grote stam de wereld en einde. Wie wilt dat in zijn sig?

Wie hapt als eerste?
 
Reactiescore
2.372
'Hoe elkaar met respect behandelen en niet triggered raken op een internetforum' - Door en voor classicspelers
 
Reactiescore
259
Volgens mij heb ik dat toch echt nu al een aantal keer gezegd. Dus bij deze 'normaals voor jou één keer' :redface:: ik ben een speler die van de eerste tot de laatste dag in Creed! heeft gezeten en die daarom het volste recht heeft om in dit geval over je sig wat te zeggen. Nergens heb ik overigens gezegd dat je van A-Z een bijdrage moet hebben geleverd om een stam in je sig te zetten. Het tegenovergestelde zelfs. Ik heb enkel gezegd dat je onmogelijk zoveel aan een account, laat staan aan een stam (zeker in die fase van het spel) kan hebben bijgedragen in zo'n korte periode dat het te verantwoorden is om een stam (zeker een stam met een bekende naam als Creed!) in je sig te zetten. Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor, lees het anders nog even een paar keer rustig terug:wink:.

'Het is me niet meer helder', 'Het is me totaal onduidelijk', 'Het is me een raadsel'. Terugkerende woorden in je posts. Jammer maar helaas weet ik het nog wel, dus ook daarom heb ik zeker een reden om over jou te oordelen. Die VV was de VV van Borno waarmee je de NAP tussen jouw stam en We Can (mijn stam) brak op CL7, de reden dat je je genoodzaakt zag om te vertrekken was (vast en zeker onder andere redenen) dat het erg heet onder je voeten werd, en de keer op keer iets weten te flikken slaat op de talloze klessiks (en andere werelden) waar je tegenover mij/ons stond en toch altijd weer, dan wel zelf, dan wel via je stam, bij stinkende zaakjes betrokken raakte.

E: Ben er inmiddels wel weer klaar mee. Ik heb mijn punt gemaakt en jij blijft koppig aan je sig vasthouden. Succes ermee!



"Discussiëren doe je zo" by Dr. Hannibal Lecter:tongue:

Ik sluit deze discussie ook af. Op sommige punten kan ik je nog enigzins volgen - zij de toon waarop er bij mij wel voor zorgt dat ik voor jou de sig niet ga aanpassen - maar dat stukje onderaan blijft ronduit hilarisch. Volgens mij ben je in de war met iemand anders zonder gekheid? Ik heb zover ik weet nooit classic7 gespeeld, ooit 1 classic met laurens (weet niet zozeer welke) en deze classic dus de zin op de talloze klessiks is mij nog steeds een raadsel. Plus het vetgedrukte stukje zou ik dan wel graag even op volgorde de voorbeeldjes erbij willen hebben. Ik ben zover mijn geheugen in de steek laat nooit betrokken geweest bij vuil spel, heb die reputatie ook niet uberhaupt, soms misschien een onhandige actie maar dat is nooit met kwade opzet en dat weten de mensen die mij wat beter kennen dan jij ook. Het beeld wat jij neerzet is onrechtvaardig. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken? Als je mij niet persoonlijk mag o.i.d. mag je dat ook gewoon zeggen ipv een vaag verhaal als dit op te hangen..:)

Mocht je nog vragen hebben of uitleg willen geven, spreek me gerust op skype aan. Mocht je behoefte nog hebben op je superioriteit nog te laten tonen als zelfbenoemde verheven TW speler reageer dan hier verder op.

Edit: Navraag gedaan en classic7 speelde ik met laurens en zou toendertijd die vv van borno hebben verbroken? Ik weet er niet wat van af verder, nogmaals wel de nadruk dat ik never iets opzettelijk fouts zou ondernemen op tw om een ander te benadelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
259
Kom maar door;D
 
Bovenaan