Praathoek

Reactiescore
206
Hey allemaal, lange tijd dat ik me hier heb laten zien.

Zag toevallig dat W68 is gelanceerd, begrijp ik het goed dat farmen tegenwoordig zelfs is geminimaliseerd en het geld strooien gemaximaliseerd?
Oftewel, het is nu een dusdanige pay-to-win game geworden dat zelfs activiteit (en kunde) d.m.v. farmen geen (eerlijk verdiend) voordeel meer op zal leveren? o_O
 
Reactiescore
524
Hey allemaal, lange tijd dat ik me hier heb laten zien.

Zag toevallig dat W68 is gelanceerd, begrijp ik het goed dat farmen tegenwoordig zelfs is geminimaliseerd en het geld strooien gemaximaliseerd?
Oftewel, het is nu een dusdanige pay-to-win game geworden dat zelfs activiteit (en kunde) d.m.v. farmen geen (eerlijk verdiend) voordeel meer op zal leveren? o_O

De limited haul ligt vrij hoog dus je kan nog best wat tijd kwijt om tot je limiet te komen. Daarnaast zijn er tegenwoordig vanaf de midgame weinig bb's meer door de overmatige hoeveelheid events en gratis edels. Soms haal je hier zonder pp gebruik al 30-50 edels uit en dan zijn er genoeg spelers die deze opmaken op de bb's.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon een miljonair daten wat geld eruit kloppen en dan nolifen
 
Reactiescore
1.019
Hey allemaal, lange tijd dat ik me hier heb laten zien.

Zag toevallig dat W68 is gelanceerd, begrijp ik het goed dat farmen tegenwoordig zelfs is geminimaliseerd en het geld strooien gemaximaliseerd?
Oftewel, het is nu een dusdanige pay-to-win game geworden dat zelfs activiteit (en kunde) d.m.v. farmen geen (eerlijk verdiend) voordeel meer op zal leveren? o_O
welkom back :)

als je dingen wilt weten over wat nieuw is ofzo, of hoe de game nu in elkaar steekt kun je me een pmetje sturen ofzo :)
 
Reactiescore
2.368
Bereid je dan wel voor op de meest onsamenhangende uitleg ooit :oops::p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Hoe bedoel je ofzo, flex is toch een taal virtuoos ofzo
 
Reactiescore
2.368
Een echte taalpurist
 
Reactiescore
206
De limited haul ligt vrij hoog dus je kan nog best wat tijd kwijt om tot je limiet te komen. Daarnaast zijn er tegenwoordig vanaf de midgame weinig bb's meer door de overmatige hoeveelheid events en gratis edels. Soms haal je hier zonder pp gebruik al 30-50 edels uit en dan zijn er genoeg spelers die deze opmaken op de bb's.

Thanks voor de toelichting. Een startlimiet van 2.500 lijkt mij echt een giller. Als je een beetje doorwerkt en weet wat je doet loop je binnen de eerste twee dagen al tegen dat limiet aan me dunkt. Mocht ik starten dan hoop ik dat het ondertussen al wat hoger staat en in een lekker tempo blijft stijgen haha ;)

Ben benieuwd wat (en of) er nog van het spel over is na die tijd!
 
Reactiescore
2.478
Thanks voor de toelichting. Een startlimiet van 2.500 lijkt mij echt een giller. Als je een beetje doorwerkt en weet wat je doet loop je binnen de eerste twee dagen al tegen dat limiet aan me dunkt. Mocht ik starten dan hoop ik dat het ondertussen al wat hoger staat en in een lekker tempo blijft stijgen haha ;)

Ben benieuwd wat (en of) er nog van het spel over is na die tijd!

Hey Jorn, kom jij ook weer ff loeren :D
 
Reactiescore
301
Ik weet niet of dit nog mogelijk is dezer tijden, maar zouden er zo van die automatisch updatende mappen geplaatst kunnen worden van w68? ❤️
 
Bovenaan